Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29

Καταγγελία

Καταγγέλλω
εκείνα τ' άγουρα τα χρόνια μου
τα δήθεν παιδικά
που σφραγίσαν με το έτσι θέλω τη ζωή μου.

Καταγγέλλω
τη φριχτή σφαγή της γνώσης
απ' τον στομωμένο σουγιά της φτώχειας
πού στειλε πεσκέσι τα όνειρά μου
στην ανυπαρξία.

Καταγγέλλω
τους γονείς μου
γιατί με μάθαν μονάχα
το μη, το δεν πρέπει, δεν πειράζει
εγκαταλείποντάς με θεόγυμνο
στο κενό του άγονου δεν.

Καταγγέλλω
τη συνείδησή μου
που στέκεται αγονάτιστη
κι άγρυπνη σκληρή μου τιμωρός
και δεν μ' αφήνει να γίνω κι εγώ,
τουλάχιστον, σημερινός.

Καταγγέλλω
κι εμένα
που δεν θέλησα να συμβιβαστώ
ποτέ, με τίποτα και με κανέναν
κυνηγώντας την ουτοπία
των δολοφονημένων μου ιδανικών...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτό μ' άρεσε πολύ!

annamaria είπε...

Παρα πολυ ομορφο!!

marilia είπε...

Μάλλον χρειάζεται δύναμη και ευαισθησία για τέτοιες καταγγελίες...

Ένα γλυκό, αυτή τη φορά! :)