Η πρώτη φορά που ψήφισα ήταν στις δημοτικές εκλογές του 1986. Ήμουν τότε 18 χρονών...
Όσοι από μας ανήκαν τότε στην Αριστερά θα θυμούνται τους καθοδηγητές να λένε για το δεύτερο γύρο πως "στον κόσμο θα λέμε ότι η γραμμή είναι άκυρο-αποχή, αλλά εμείς στην κάλπη ρίχνουμε Έβερτ-Κούβελα-Ανδριανόπουλο"!
Ήταν το πρώτο μεγάλο σοκ!
Το δεύτερο, ακόμα μεγαλύτερο σοκ, ήταν το 1989 με τη συγκυβέρνηση ΚΚΕ-ΕΑΡ (πρώην ΚΚΕ εσ)-ΝουΔου! Πρόφαση η "κάθαρση"! Ήταν η εποχή που κανένα απ' τα τότε στελέχη της Αριστεράς δεν θέλει να θυμάται. Και οι περισσότεροι ομολόγησαν, εκ των υστέρων, πως ήταν "μεγάλο ιστορικό λάθος"...
Ακολούθησαν πολλές ακόμη άτυπες ("ανίερες") συνεργασίες Δεξιάς-Αριστεράς. Κι όχι μόνο στο χώρο της αυτοδιοίκησης αλλά και στις συνδικαλιστικές και, κυρίως, στις αγροτικές κινητοποιήσεις.
Στις βουλευτικές εκλογές του 2007, λόγω και του εκλογικού συστήματος, δόθηκε η μεγάλη και ιστορική ευκαιρία να συγκροτηθεί η πρώτη κεντροαριστερή κυβέρνηση συνεργασίας στη χώρα μας. Ο Συνασπισμός την κλώτσησε με αποτέλεσμα την επανεκλογή Καραμανλή, με ό,τι αυτό σήμαινε (έκρηξη σκανδάλων, οικονομική χρεοκοπία κ.λπ.).
Στην εκλογική αναμέτρηση της ερχόμενης Κυριακής δεν κρίνεται κάτι το ιδιαίτερο. Τα ουσιαστικά πολιτικά συμπεράσματα βγήκαν την προηγούμενη Κυριακή.
Το μόνο που στην πραγματικότητα κρίνεται είναι η αξιοπιστία και η αξιοπρέπεια της Αριστεράς.
Αν θα κόψει οριστικά τους ιστορικούς της δεσμούς με το φιλελεύθερο και δημοκρατικό Κέντρο.
Κι αν θα σηκώσει για λάβαρα του "αντιμνημονιακού της αγώνα" τους Ψωμιάδηδες, Νικήτες και Γκιουλέκες...
Όσοι από μας ανήκαν τότε στην Αριστερά θα θυμούνται τους καθοδηγητές να λένε για το δεύτερο γύρο πως "στον κόσμο θα λέμε ότι η γραμμή είναι άκυρο-αποχή, αλλά εμείς στην κάλπη ρίχνουμε Έβερτ-Κούβελα-Ανδριανόπουλο"!
Ήταν το πρώτο μεγάλο σοκ!
Το δεύτερο, ακόμα μεγαλύτερο σοκ, ήταν το 1989 με τη συγκυβέρνηση ΚΚΕ-ΕΑΡ (πρώην ΚΚΕ εσ)-ΝουΔου! Πρόφαση η "κάθαρση"! Ήταν η εποχή που κανένα απ' τα τότε στελέχη της Αριστεράς δεν θέλει να θυμάται. Και οι περισσότεροι ομολόγησαν, εκ των υστέρων, πως ήταν "μεγάλο ιστορικό λάθος"...
Ακολούθησαν πολλές ακόμη άτυπες ("ανίερες") συνεργασίες Δεξιάς-Αριστεράς. Κι όχι μόνο στο χώρο της αυτοδιοίκησης αλλά και στις συνδικαλιστικές και, κυρίως, στις αγροτικές κινητοποιήσεις.
Στις βουλευτικές εκλογές του 2007, λόγω και του εκλογικού συστήματος, δόθηκε η μεγάλη και ιστορική ευκαιρία να συγκροτηθεί η πρώτη κεντροαριστερή κυβέρνηση συνεργασίας στη χώρα μας. Ο Συνασπισμός την κλώτσησε με αποτέλεσμα την επανεκλογή Καραμανλή, με ό,τι αυτό σήμαινε (έκρηξη σκανδάλων, οικονομική χρεοκοπία κ.λπ.).
Στην εκλογική αναμέτρηση της ερχόμενης Κυριακής δεν κρίνεται κάτι το ιδιαίτερο. Τα ουσιαστικά πολιτικά συμπεράσματα βγήκαν την προηγούμενη Κυριακή.
Το μόνο που στην πραγματικότητα κρίνεται είναι η αξιοπιστία και η αξιοπρέπεια της Αριστεράς.
Αν θα κόψει οριστικά τους ιστορικούς της δεσμούς με το φιλελεύθερο και δημοκρατικό Κέντρο.
Κι αν θα σηκώσει για λάβαρα του "αντιμνημονιακού της αγώνα" τους Ψωμιάδηδες, Νικήτες και Γκιουλέκες...
42 σχόλια:
Υποθέτω ότι, άν κάποιοι απ' αυτούς την Κυριακή ψηφίσουν, ας πούμε, Κικίλια, θα είναι ... αναξιοπρεπείς! Ε!...
Όχι βέβαια!
Η "αναξιοπρέπεια" δεν έχει να κάνει τόσο με τα συγκεκριμένα πρόσωπα όσο με τις γενικότερες επιλογές, τα κριτήρια, τα κίνητρα, τον τρόπο που βλέπεις την πολιτική, τις πραγματικές σου προθέσεις, την ειλικρίνεια και την ιδεολογική σου συνέπεια.
"Ιδεολογική συνέπεια"! Λέξη κλειδί! Όπως ΠΑΣΟΚ! Στην ιδεολογική του πορεία από το Σεπτέμβρη του '74 μέχρι σήμερα!Στην προσέγγιση της λέξης Σοσιαλισμός! Με την δίκαιη εφαρμογή από τη σημερινή του εκδοχή, ακόμα και αυτών των, αναγκαίων, μέτρων! Έλεος!
Τότε η λέξη "Ιδεολογική Αποστασία", έχει χάσει το νόημά της!
Να σου πω τη γνώμη μου:
"ιδεολογική συνέπεια" δεν σημαίνει πως μένεις προσηλωμένος σε προϊστορική εποχή, κλείνεις τα μάτια σε ό,τι συμβαίνει γύρω σου και απλά ανάβεις το καντηλάκι στα "εικονίσματα"!
Στην Αγγλία, π.χ., τα δυο μεγάλα κόμματα έχουν ιστορία πάνω από έναν αιώνα. Αλίμονο αν έμεναν κολλημένα στην εποχή της ιδρύσεώς τους...
Ειδικά τα κόμματα εξουσίας πρέπει συνεχώς να σχινοβατούν μεαξύ των βασικών ιδεολογικών τους αρχών, των κοινωνικών συμφερόντων που εκπροσωπούν και των συγκεκριμένων αναγκών της χώρας.
Ασφαλώς και τα μέτρα που προβλέπει το Μνημόνιο (τα περισσότερα τουλάχιστον) δεν συνάδουν με την ιδεολογία του ΠΑΣΟΚ.
Όμως έπρεπε να ληφθούν. Η εναλλακτική λύση ήταν να μείνει η Ελλάδα μόνη της, αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία, χωρίς το δίχτυ προστασίας της Τρόικας!
Δηλαδή, η απόλυτη καταστροφή...
Και να πω και κάτι ακόμη: ο πατριωτισμός μας δεν φαίνεται όταν ξεσηκωνόμαστε για το περιεχόμενο μιας λεζάντας σε ένα σχολικό βιβλίο.
Ο πατριωτισμός φαίνεται σε καταστάσεις κρίσιμες, όπως εκείνη που αντιμετώπισε η Ελλάδα τον περασμένο Μάιο.
Τότε που όλοι βρίζαμε τους Γερμανούς που δεν έδειχναν πρόθυμοι να μας βοηθήσουν να γλιτώσουμε απ' την ανεξέλεγκτη χρεοκοπία.
Και μόλις εξασφαλίσαμε τα 110 δις αρχίσαμε να τους πετροβολάμε και να ψευτο-μαγκίζουμε ότι, και καλά, δεν έχουμε ανάγκη τα λεφτά τους και πως μπορούμε και μόνοι μας...
(εδώ σκάμε στα γέλια, δυστυχώς).
Με όλο το σεβασμό που έχω για την συντηρητική παράταξη της χώρας μας, θα πω και τούτο:
ο Σαμαράς με την απόφασή του να ακολουθήσει τον ανεύθυνο δρόμο της αριστεράς, προσέφερε κακές υπηρεσίες στη χώρα.
Ο άνθρωπος απέδειξε για μια ακόμη φορά πως το μόνο που θέλει είναι να βρει μια "σημαία ευκαιρίας" για την προσωπική του πολιτική ανάδειξη.
Πριν 20 χρόνια νόμισε πως βρήκε το "μακεδονικό".
Τώρα νομίζει πως ανακάλυψε το πολιτικό χρυσορυχείο που λέγεται "αντι-μνημόνιο"!
Και στις δύο περιπτώσεις έκανε και κάνει κακό και στη χώρα και στον εαυτό του...
Πάλι κάνεις προεκλογική εκστρατεία του ΓΑΠ;
Ακόμα περιμένω να μου απαντήσεις πότε θα μπει κανένα λαμόγιο φυλακή και πότε θα βάλει χέρι στο κομπόδεμα της εκκλησίας;
Άντε γιατί από ιδεολόγους μπουχτίσαμε!
Αλητούλα, μην μπαίνεις κι εσύ στο τρυπάκι που μας θέλει όλους ετεροκίνητους ή φερέφωνα άλλων!
Τη γνώμη μου είπα εγώ, τη δική του ο Σαλωνίτης, τη δική σου εσύ, μπορεί να διαφωνούμε αλλά σέβεται ο ένας τον άλλον και παραμένουμε καλοί φίλοι!
Καλά, τι κόλλημα έχεις φάει με το "κομπόδεμα της εκκλησίας";
Καταρχήν, να διευκρινίσουμε πως δεν ζούμε στο "πειρατικό"!
Δηλαδή, δεν κατάλαβα; Οποιος έχει "κομπόδεμα" πρέπει οι άλλοι να κάνουν ρεσάλτο να του το αρπάξουν;
Η εκκλησία έχει, κυρίως, μεγάλη ακίνητη περιουσία, που το μεγαλύτερο μέρος της είναι ανεκμετάλλευτο!
Αν θες να διαβάσεις τις απόψεις μου σχετικά, κι αν δεν βαριέσαι, μπες εδώ:
http://askardamikti.blogspot.com/2009/11/blog-post_09.html
κι εδώ
http://askardamikti.blogspot.com/2009/11/real-estate.html
Αναρωτιέσαι γιατί δεν μπαίνει κανένα λαμόγιο φυλακή.
Πάλι θα σου απαντήσω πως οι άνθρωποι δεν φυλακίζονται επειδή το ζητάς εσύ ή εγώ αλλά για τους λόγους και με τη διαδικασία που προβλέπουν οι νόμοι τους οποίους ερφαρμόζουν οι δικαστές.
Κανείς δεν είναι ικανοποιημένος απ' τη λειτουργία της δικαιοσύνης μας, αλλά καλύτερα μια "κακή" δικαιοσύνη, παρά μια "μη δικαιοσύνη"!
Πάντως, ξέρεις πολύ καλά πως κάποια άτομα έχουν ήδη προφυλακιστεί τόσο για το σκάνδαλο Ζίμενς όσο και για το σκάνδαλο των ομολόγων.
Παίότερα είχαν μπει φυλακή και υπουργοί! Να σου θυμίσω τον Τσοβόλα και τον Αθανασόπουλο.
Επίσης είχαν προφυλακιστεί και κάποιοι απ τους "κουμπάρους" που τελικά καταδικάστηκαν, έστω και με αναστολή!
Δεν ζω στην κοσμάρα μου και ξέρω πολύ καλά τόσο ποιοι δικαστές ανέρχονται στις ανώτερες βαθμίδες της δικαιοσύνης όσο και τον τρόπο που ανέρχονται.
Πιστεύω πως με την αλλαγή της κυβέρνησης πέρυσι, αρκετά πράγματα στο χώρο της δικαιοσύνης αλλάξαν προς το καλύτερο.
Εύχομαι και ελπίζω να αλλάξουν περισσότερα.
Γιατί η ανεξάρτητη και αμερόληπτη δικαιοσύνη είναι ο καλύτερος προστάτης του λαού και της χώρας μας απ' τις αυθαιρεσίες των κυβερνόντων...
ΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΠΩς ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!
ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩς ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΤΟΥΦΕΚΙΣΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!
ΚΙ ΑΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙς ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ....
ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΥΛΟ.!
ΠΟΥ ΣΟΥΝ ΜΑΓΚΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ...
ΛΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙΡΟ...
ΣΤΟ ΚΕΛΙ 33
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ!
Ρε συ Ανώνυμε/η, αρχίζω να σε συμπαθώ!
Ωραία ξηγιέσαι, ξέρεις και το κελί 33, δεν μας λές και το παρασύνθημα;
Αν με αυτό το ποστ έγραψες με τις απαντήσεις στα σχόλια κέντησες!
ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΥΝΘΗΜΑ.
ΟΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΤΕΜΠΕΛΗ;
ΘΑ ΖΗΖΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΟΥΛΙ ΚΙ ΑΠΟ ΚΑΝΑΡΑ ΣΕ ΚΑΝΑΡΑ ΘΑ ΠΕΤΑΩ
ΑΛΑ ΤΙΣ...
ΦΤΙΑΧΝΟΜΑΙ ΤΩΡΑ
TI ΗΣΟΥΝΑ ΤΙ ΗΣΟΥΝΑ ΜΙΑ ΠΑΞΙΜΑΔΟΚΛΕΦΤΡΑ, ΜΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ΓΩ ΓΥΡΕΥΕΙΣ ΣΟΥΡΤΑ ΦΕΡΤΑ!
ΓΥΝΑΙΚΕΣ...
Αθεόφοβε, σπρώξε κι εσύ να βγάλουμε τον Καμίνη μεθαύριο, γιατί δεν θ΄αντέξω άλλα 5 χρόνια το Νικήτα!
Σύνθημά μας θα είναι το:
"Ή Καμίνης ή μου τη δίνεις"!
Ανώνυμε/η, ξέρεις τα τραγουδάκια που γουστάρω, χρησιμοποιείς (καθλόλου τυχαία φαντάζομαι) τη λέξη "τεμπέλης"... φαίνεται να με ξέρεις!
Κάτι υποψιάζομαι αλλά δεν είμαι σίγουρος...
Τώρα σας καληνυχτίζω, κλείνω το λαπτόπι κι ανοίγω κανένα βιβλιαράκι μέχρι να γλαρώσω...
TO ΛΑΠΙΤΟΠΙ ΚΛΕΙΣΤΟ, ΒΙΒΛΙΟ ΑΝΟΙΞΕ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ.
Ω...ΝΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΞΕΡΩ ΣΑΝ ΚΑΛΠΙΚΗ ΔΕΚΑΡΑ
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
Τώρα ανοίγεις μεγάλη κουβέντα. Αριστερά. τι σημαίνει Αριστερά; Αριστερά είναι τα κόμματα που λένε ότι είναι αριστερά ή τα κόμματα που προωθούν αριστερή ιδεολογία; γιατί το δεύτερο δεν βλέπω να υπάρχει.
Ανώνυμε/η, από δω και στο εξής η κουβεντούλα μας στα προσωπικά μέιλ!
ΟΚ;
Μανούλα, τέτοια υπαρξιακά ερωτήματα τα έχω λύσει προ πολλού!
Η προσωποποίηση της αυθεντικής Αριστεράς είμαι Εγώ!
Αποφάσισα και διέταξα!
Οταν βλέπω αυριανίστικες φωτογραφίες στο μπλόγκ σου...
σημαίνει οτι τελείωσαν τα επιχειρήματα σου.
Το έχω ξαναπεί, το μόνο εύκολο είναι να ρίχνει κάποιος τα δικά του λάθη σε άλλους.
Σε ένα μόνο συμφωνώ, οτι όλοι κάνουν λάθη.(και δεν μιλάω για το 89..και τότε απο λάθη ΠΑΣΟΚ φτάσαμε εκεί που φτάσαμε)αλλά απο εκεί και μετά αρχίζει η αξιολόγηση των λαθών και παραλείψεων.
Για ενα πράγμα να είσαι σίγουρος,
αν δεν βγούν οι Καμίνης, Μπουτάρης την Κυριακή δεν θα οφείλεται μόνο στους "αριστερούς" ψηφοφόρους αλλά και σε πολλούς Πασόκους..
πάρα πολλούς..
ειδικά στην Θεσ/κη.
Είναι μεγάλη ανοησία να λες οτι την Κυριακή δεν κρίνεται κάτι το ιδιαίτερο (τέτοιο πολιτικό κριτήριο έχεις??!!) την Κυριακή δίνεται η ευκαιρία να αλλάξει κάτι στους δύο μεγαλύτερους Δήμους της χώρας και εσύ λες οτι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ???!!!!
Ο Τάκης όμως θα χάσει την εκδρομή του να πάει να ψηφίσει για αυτό το "ασήμαντο" γεγονός.
Βάλε καμία αυριανίστικη φωτογραφία ακόμα αν αυτό νομίζεις οτι εξυπηρετεί την "μη ιδιαιτερότητα" αυτών των εκλογών.
Η αναμέτρηση της Κυριακής θα έχει άρωμα μέλλοντος. Από τη μια έχουμε μια νέα όπως έχεις πει και συ Ενωση Κέντρου, με πολύ πιο ευρεία όμως βάση και πιο ώριμη ιδεολογική συγκρότηση, και από την άλλη έναν αχταρμά λαικοδεξιών, θρησκολήπτων, εθνικιστών, κρατικοδίαιτων αριστερών, και δημοσιουπαλληλοσυνδικαλιστοΠΑΣΟΚΩΝ.Έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από το παρελθόν..
Το αποτέλεσμα είναι κρίσιμο και θα σηματοδοτήσει την ικανότητα ή μη της χώρας και των πολιτών της να ξεπεράσουν την κρίση.
Αξίζει να μας μιλήσεις και για τις φετινές συνεργασίες του Πασόκ με την ακροδεξιά. (Λάος + Μητσοτάκης + Μάνος)
Και μην πας την μπάλα αλλού, δηλαδή στο τι κάνουν αι κομμονισταί. Απάντησε σε αυτό που ρωτάω.
Αν θες! (διότι η ευγένεια σκλαβώνει!)
Καλα εσυ ακομα πιστευεις πως το ΠΑΣΟΚ ειναι αριστερο κομμα???
Τι εγινε τελικα με τους γαμους, να ραφτω;;;
Καλημερα!
Άσκαρ θα μου επιτρέψεις να απαντήσω στον Μπάτλερ.
Ο Καρατζαφέρης πάει με όλα, μέχρι και με τον Τσε και τον Βελουχιώτη, κατά δήλωσή του.
Ως προς το Μάνο και το Μητσοτάκη, μόνο άσχετοι και ιδεολογικά ευνούχοι θα τους χαρακτήριζαν ακροδεξιούς.
Ένας ακροδεξιός πάντως εκδηλώθηκε: ο Καμμένος υπέρ των κομμουνιστικών ψηφοδελτίων... Τα άκρα συμπίπτουν πάντα!!!!
συμφωνω απολυτα με τον ορεινο...
ειχα πει σ'εναν φιλο μου,στα χρονια του πολυτεχνειου,οτι οι αριστεροι ειναι το ιδιο φασιστες με τους ακροδεξιους...μου εκοψε την καλημερα αν και δηλωνε ερωτευμενος...μυστηρια πραγματα,που λεει κι ο Τακουλης...
παντως τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρα κι εμεις ασχολουμαστε με αριστεροπασοκοδεξιους και το μελλον της χωρας...
εδω δεν εχουμε τη συμφωνη γνωμη του Τακουλη για τον επικειμενο γαμο σου γαυρακι,με την τσαουσα...
αυτο ειναι προβλημα...χαλαει η κουμπαρια...αυτο πώς το ξεπερναμε?
@ΟΡΕΙΝΕ:
Καμιά φορά ξέρεις, η ουσία των πραγμάτων είναι που μετράει και όχι το πώς τα βαφτίζουμε.
Τον Μητσοτάκη και τον Μάνο τους χαρακτήρισα κα' ουσίαν ακροδεξιούς, γιατί έχουν χαρακτηρίσει τα μέτρα του πρώτου μνημονίου ως "χαλαρά".
Αν σε ενοχλεί ο όρος, ας τους πούμε άκραν φιλελεύθερους, ή υπερ-συντηρητικούς, ή βιομηχανικούς-δεξιούς (αυτός είναι καινούργιος όρος. τον εφεύρεσα μόλις τώρα!)
Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι πάντα ζητάνε αντιλαϊκά μέτρα, και αντιθέτως ελαφριά φορολόγηση στους πλούσιους, για να κάνουν χάρες στους φίλους τους μεγαλοεπιχειρηματίες.
Δεν μου απαντάς όμως στο βασικό ερώτημα: Πώς νιώθεις που το κόμμα σου συνεργάζεται με ακροδεξιές και άκραν συντηρητικές δεξιές δυνάμεις.
Χέσε τους κομμονιστάς. Εσύ τι διαφορετικό κάνεις; Μπορείς να απαντήσεις σε αυτό το πολύ απλό ερώτημα;
Πάντως, τώρα που το καλοσκέφτομαι, όλοι της φωτογραφίας στην αρχή της ανάρτησής σου, ξεστρατημένοι "δημοκρατικοί" είναι!
Εννοώ ως συμπράξαντες στο "βρώμικο" '89!
Τάκη, κατ' αρχήν, δεν ήξερα πως οι φωτογραφίες διακρίνονται σε "αυριανιστικές", "ελευθεροτυπιακές" κλπ.
Νόμιζα πως απλά υπάρχουν γνήσιες και παραποιημένες ιστορικές φωτογραφίες!
Και δεν νομίζω να αμφισβητείς ούτε τη γνωσιότητα της συγκεκριμένης φωτογραφίας, ούτε το ιστορικό γεγονός της "ανίερης συγκυβέρνησης" του 1989!
Είναι προφανές πως οι φωτογραφίες αυτές ξυπνούν εφιάλτες του προσωπικού σας παρελθόντος και, γι' αυτό, προσπαθείτε να τις απαξιώσετε.
Κατά δεύτερον: κάθε εκλογική αναμέτρηση έχει, ασφαλώς, τη σημασία της και την ιστορική της βαρύτητα.
Κατά τη γνώμη μου, η κρίσιμη αναμέτρηση ήταν της προηγούμενης Κυριακής.
Πριν 5 μέρες κληθήκαμε να αποφασίσουμε αν θέλουμε την ανατροπή ή όχι της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης.
Και ο λαός, γογγίζοντας, είπε στο Γιώργο "συνέχισε"!
Μεθαύριο, κρίνονται πολύ λιγότερα πράγματα:
α) ποια πρόσωπα θα διοικήσουν τους δήμους και τις περιφέρειες τα επόμενα 5 χρόνια. Η απόφαση αυτή, όσο κι αν έχει μεγάλη τοπική σημασία, δεν θα βαρύνει την κεντρική πολιτική ζωή, τουλάχιστον όσο θα βάραινε μια ενδεχόμενη ήττα της κυβέρνησης στον πρώτο γύρο.
β) ποια θα είναι η στάση της Αριστεράς τα επόμενα χρόνια. Θα επιδιώξει τη συνεννοήση και συνεργασία με το δημοκρατικό και φιλελεύθερο Κέντρο;
Ή θα προτιμήσει την ακραία λύση να ενισχύσει τους Δεξιούς υποψυφίους γκρεμίζοντας κάθε πολιτική και ψυχολογική επαφή με τη βάση της κεντροαριστεράς;
Από την άποψη αυτή η αναμέτρηση έχει όντως "άρωμα απ' το μέλλον", που λέει κι ο Ορεινός.
Όμως η ζωή προχωράει μπροστά. Και θα συνεχίσει να προχωρά, έστω και ερήμην της Αριστεράς. Ακριβώς όπως γίνεται εδώ και 60 χρόνια...
Οι δύο παρατάξεις που κυβερνούν μεταπολεμικά την Ελλάδα (Κέντρο και Δεξιά) βαρύνονται με πολλά λάθη αλλά και αρκετά θετικά.
Δυστυχώς, η Αριστερή παράταξη βαρύνεται ΜΟΝΟ με λάθη, εγκλήματα και προδοσίες...
Ορεινέ, ξαναλέω πως για ασφαλή πολιτικά συμπεράσματα προσφέρεται μόνο ο πρώτος γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών.
Ο δεύτερος γύρος γίνεται μάλλον για να δούμε ποιον θα προτιμήσουν κάποιοι ψυχάκηδες κοκκινομπλέ φασίστες όπως ο Καμμένος, ο Μπούτας, ο Νασίκας κλπ
Δε λέω, έχει κι αυτό τη σημασία και την αξία του, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να το συγκρίνω με το μήνυμα της πρώτης Κυριακής που ο λαός, παρά τα φοβερά ζόρια του, δεν έκανε το χατήρι στους δημαγωγούς και ανεύθυνους λαϊκιστές!
Απορία ηλιθίου: Μπορείς ασκαρδαμυκτι να μασ θυμίσεις για ποιο λόγο έγινε το "βρώμικο 89";
Το όνομα Κοσκωτάς σου λέει κάτι;
Θα σου θυμήσω εγώ: Κάνατε την αρπαχτή και την απάτη κυρίαρχη ιδεολογία και ζητάτε και τα ρέστα;
Σας πείραξε που αποδείχτηκε ότι τα παιρνατε χοντρά από τον Κοσκωτά, γιαυτό το κρατάτε μανιάτικο στη συγκυβέρνηση;
Γιατι ξεχνάτε την οικουμενική του Ζολώτα;
ΒρωμοΠΑΣΟΚΟΙ αγκαλιά με τους Νεοδημοκράτες στείλατε το λαό στη χρεοκοπία και έχετε το θράσος να τα ρίχνετε στην αριστερά;
Μπάτλερ, κατ' αρχήν να με συγχωρείς που δεν σε καλοσόρισα στην προηγούμενη ανάρτηση.
Καλώς ήλθες, λοιπόν, στην παρέα μας κι ελπίζουμε να μην εξαφανιστείς μετά τις εκλογές...
Όπως είπε και ο Ορεινός, είναι τραγικό λάθος της Αριστεράς να χαρακτηρίζει "φασίστες" τους Φιλελεύθερους.
Οι γνήσιοι φιλελεύθεροι, που πιστεύουν βαθειά στα ανθρώπινα δικαιώματα και στη δημοκρατία, είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί του κόκκινου και του μαύρου φασισμού.
Πολιτικά και κοινωνικά αισθάνομαι πολύ κοντά στους φιλελεύθερους.
Έχω, όμως, αρκετούς ενδιασμούς στον δογματικό τρόπο που προσεγγίζουν την οικονομία.
Έχουν, βέβαια, δίκιο πως ο υπερ-κρατικισμός βουλιάζει την οικονομία και την κοινωνία σε τέλμα.
Όμως, οι δυνάμεις της αγοράς, αν μείνουν ανεξέλεγκτες, θα μετατρέψουν την κοινωνία σε ζούγκλα...
Μεταξύ τέλματος και ζούγκλας υπάρχει ο ενδιάμεσος χώρος της σοσιαλδημοκρατίας...
Εν πάση περιπτώσει, αντιμετωπίζω θετικά το ενδεχόμενο της πολιτικής συνεργασίας σοσιαλδημοκρατών-φιλελευθέρων, αρκεί οι πρώτοι να παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο...
Και να κλείσω με μια ερώτηση: ένας υποθετικός νόμος που θα απαγόρεε κάθε απόλυση εργαζομένου, είναι φιλολαϊκός ή αντιλαϊκός;
Το ρωτάω, γιατί αν κάποια "αριστερή" κυβέρνηση ψήφιζε ένα τέτοιο έκτρομα τότε θα είχαμε ανεργία 40%.
Ποιος εργοδότης θα προσλάμβανε υπαλλήλους που θα τους "παντρευόταν" για όλη του τη ζώη ;
Κολλητούλα, όλοι έχουμε προσωπικές εμπειρίες απ' τον "κόκκινο φασισμό"!
Στον οποίο, δυστυχώς, προσχώρησε και η πάλαι ποτέ "ανανεωτική αριστερά"!
(ένα δείγμα του "κόκκινου φασισμού" αποτελεί και το σχόλιο του ανώνυμου -πιο κάτω- που μόλις ήλθε)
Ο Τακούλης δικαιολογημένα τρέμει τη συγκεκριμένη κουμπαριά.
Με δεδομένο πως ο κουμπάρος κι η κουμπάρα... καταλαβαίνεις... δεν μπορεί να διαχειριστεί το ενδεχόμενο μιας τέτοιας συνεύρεσής του!
Η Τσαούσα δεν παίζει!
Κάτι παιδάκι σαν τον Τακούλη τα έχει για οδοντογλυφίδες!
Σαλωνίτη, πολύ εύστοχη παρατήρηση!
Όλοι αυτοί στη φώτο, ενώ κανένας δεν προερχόταν απ' τη Δέξια, όλοι την βοήθησαν να ανέβη στην εξουσία!
Ανώνυμε, χαλάρωσε πρώτα λίγο!
Αν διάβασες την ανάρτησή μου, θα έβλεπες πως δεν έκρυψα κάτι.
Είπα πως η συγκυβέρνηση του 1989 έγινε με άλλοθι και πρόσχημα την "κάθαρση"!
Η Αριστερά πάντα ψάχνει ένα "καλό άλλοθι" να στηρίξει τη Δεξιά.
Τώρα είναι το "μνημόνιο"!
Κοίτα φίλε. Πολλά σκάνδαλα είχαμε και την πρώτη τετραετία του Καραμανλή. Θυμίζω απλά τα "ομόλογα" τους "κουμπάρους" το "Βατοπέδι" τις "τηλεφωνικές υποκλοπές" κλπ
Τότε, γιατί η Αριστερά δεν συνεργάστηκε με το ΠΑΣΟΚ στο όνομα της "κάθαρσης";
Να σε ρωτήσω και κάτι τελευταίο;
Τελικά, τι πιστεύεις; Πως η Ελλάδα έχει πτωχεύσει ή όχι;
Γιατί αν όντως έχει πτωχεύσει και η Αριστερά απορρίπτει τα 110 δις που μας δανείζει η Τρόικα, διαπράττει έγκλημα.
Εκτός κι αν η Αριστερά έχει να μας προτείνει άλλη πηγή χρηματοδότησης.
Δεν την έχω ακούσει όμως ακόμη...
Πάντως, αν είναι να βρίσεις, καλύτερα να μην ξαναφήσεις σχόλιο και μάλιστα ανώνυμο.
Θα στο διαγράψω...
Χριστινούλα, το ποιο κόμμα είναι αριστερό "παίζεται"!
Π.χ. κάποιοι θεωρούν αριστερά κόμματα το ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ που ζητάν να πτωχεύσουμε ανεξέλεγκτα, χωρίς το δίχτυ προστασίας της Τρόικας.
Με άλλα λόγια να απολυθούν οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι, να κλείσουν τα περισσότερα σχολεία και νοσοκομεία, να κοπούν στο μισό οι συντάξεις, να κοπούν όλα τα κοινωνικά επιδόματα κλπ κλπ
Ενώ θεωρούν "δεξιό" το κόμμα που προσπαθεί με τεράστιο πολιτικό και ψυχολογικό κόστος να σώσει ό,τι μπορέσει...
Μπερδεμένα πράγματα...
Για τον γάμο μην βιάζεσαι να ραφτείς!
Η Τσαούσα επιμένει να κάνουμε "γυμνιστικό γάμο"!
Να είμαστε όλοι γυμνοί, ακόμα και ο παπάς!
Εκτός κι αν κάνουμε πολιτικό γάμο στη Σαλονίκη, μόλις βγει ο Μπουτάρης.
Θα απολαύσουμε και την κορμάρα του νέου Δημάρχου...
Ασκαρ, σε συλλαμβάνω επιλεκτικά ανιστόρητο!Την "εξουσία", εκείνη την εποχή τη στερούσε από τη δεξιά ο παράλογος εκλογικός νόμος του απερχόμενου ΠΑΣΟΚ, το οποίο κάθε φορά που αντιλαμβάνεται "πάγο" από το εκλογικό σώμα, κατασκευάζει και ένα εκλογικό νόμο έκτρωμα, ώστε ο αντίπαλός του με ποσοστό 48% να μη μπορεί να σχηματίσει Κυβέρνηση!
Τώρα, αυτό λέγεται οίηση, εξουσιομανία, αρχομανία, πολιτικός νεοπλουτισμός... βάλε ότι θες, τέλος πάντων!
Την "αριστερά" ως ιδέα την εγκαταλείψατε πολλοί! Στην "ιδέα" αυτή, λίγα μπορούν να προσάψουν και μάλιστα εκείνοι που την εγκατέλειψαν! Ας μας εξηγήσουν λοιπόν πρώτα οι "μηδίσαντες" τους λόγους αυτής της απάρνησης της αριστερής ιδεολογίας! Η ιστορία έχει απαντήσει για την αδυναμία της αριστεράς να δώσει λύσεις!
Σαλωνίτη, η ιστορία με τα εκλογικά συστήματα της χώρας μας είναι πολύ ... πικρή!
Κάθε κυβέρνηση κόβει και ράβει το εκλογικό σύστημα κατά πως τη συμφέρει.
Θυμάσαι στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές που ο Καραμανλής έβαλε το όριο εκλογής στο 42%, γιατί διαφορετικά δεν θα εξέλεγε κανέναν Νομάρχη;
Ασφαλώς και θυμάμαι τα εκλογικά συστήματα του '89, που πράγματι σκοπό είχαν να εμποδίσουν ή να δυσκολέψουν τον Μητσοτάκη να κάνει κυβέρνηση.
Όπως θυμάμαι και τον εκλογικό νόμο του Μητσοτάκη δύο χρόνια αργότερα: αφαιρούσαι έδρες από το δεύτερο κόμμα (υπολόγιζε πως θα είναι το ΠΑΣΟΚ) και τις πρόσφερε στο τρίτο (ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ).
Βέβαια, έπεσε στο λάκκο που έσκαβε για τους άλλους, αφού βγήκε αυτός δεύτερος...
Άσκαρ συμφωνούμε, κατά τον 1ο γύρο το ΠΑΣΟΚ, με μια διαφορά 5 μονάδων συνεχίζει. Να διευκρινήσω τι εννοώ: Αν ο μαυρο-κοκκινο-μπλε αντιμνημονιακός Συνασπισμός καταφέρει να επανεκλέξει τον Κακλαμάνη, τους Φασίστες του Ψωμιάδη - Άνθιμου, τον Χουντικό Καζάκο ή τον ανεκδιήγητο Βασιλάκη Κιίλια, τότε αναρωτιέμαι αν υπάρχουν αποθέματα σοβαρότητας και δημιουργηκότητας, που είναι απαραίτητα για να βγούμε από την κρίση.
Αποπροσανατολίζεις! Η...δεξιά, πάντα έλεγε αυτό που πίστευε! Πίστευε και πιστεύει στις αυτοδύναμες Κυβερνήσεις και έφερνε νόμους που αυτό ακριβώς στήριζαν! Αυτό λέγεται συνέπεια λόγων και πράξεων! Το ΠΑΣΟΚ, όπως θα θυμάσαι για χρόνια ήταν υπέρ της απλής αναλογικής, αργότερα της ολίγον αναλογικής κατόπιν μιας μορφής αναλογικής, για να καταλήξει σε ... αυτοδύναμες Κυβερνήσεις! Το ΠΑΣΟΚ, αν θυμάσαι "έδιωχνε" τις βάσεις το '83 υπογράφοντας την παραμονή τους! Και επιτέλους, το ΠΑΣΟΚ ήρθε για να αλλάξει τα στραβά της δεξιάς! Όχι να τα ρετουσάρει ώστε να φαίνονται ίσια!
Εύλογη η απορία σου Ορεινέ.
Εμείς, όμως, να το παλαίψουμε μέχρι το τέλος.
Τουλάχιστον να έχουμε τη δική μας συνείδηση αναπαυμένη...
Σαλωνίτη, η γνώμη μου είναι πως η Δεξιά πίστευε στις "αυτοδύναμες κυβερνήσεις" για δύο λόγους:
α) κατά κανόνα ήταν εννωμένη
β) δεν υπήρχαν άλλοι πολιτικοί χώροι που να προσφέρονται σε συνεργασία μαζί της.
Με άλλα λόγια... ποιούσαι την ανάγκη φιλοτιμία!
Ως προς τα άλλα θέματα που βάζεις, νομίζω πως δεν είναι της ώρας να συζητήσουμε τα πάντα απ΄το 1974 μέχρι σήμερα...
Σιγά-σιγά, όμως, καλά να 'μαστε, θα αναφερθούμε και σ' αυτά.
Παίδες, τα ξεναλέμε το βράδυ...
Καλά λέω οτι τα επιχειρήματα σου είναι φτωχά.
Ξέρεις(όλοι εδω ξέρουν) πολύ καλά τι εννοώ με αυριανισμό...δεν επανέρχομαι.
Αλλά ξαφνικά,
"μεθαύριο κρίνονται πολύ λιγότερα πράγματα"...
ρε κακομοίρη, το μόνο που σε/σας νοιάζει είναι να μη χάσει ψήφους το ΠΑΣΟΚ ????
Για μένα πολύ μεγαλυτερη σημασια έχει να αλλάξει η διακυβέρνηση των 2 μεγαλύτερων δήμων της χώρας (απο το 1986 εχει να αλλάξει) παρά τα γαμημένα διλήμματα μνημονιακή-αντιμνημονιακή ψήφος...
αλλά προφανώς για σένα αυτά είναι ψιλά γράμματα....
και άνοιξες το χρονοντούλαπο της ιστορίας να βγάλεις τις "ιστορικές" φωτό να παίξεις το χιλιοπαιγμένο μικροπολιτικό παιχνίδι.
Ετσι αγόρι μου δεν αλλάζουν τα πράγματα.......
Ακουσε τι λένε Ο ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ, Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ, Ο ΜΠΑΤΛΕΡ...η ΚΟΛΛΗΤΟΥΛΑ και άλλοι πολλοί εδω....
ΑΚΟΥΣΕ !!!
και κοίτα μπροστά...
δεν σε συμφέρει να ανοίξεις το χρονοντούλαπο ειδικά σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές για Αθήνα και Θεσ/κη....
αλλά εσύ το χαβά σου...
εσυ σκέφτεσαι γυμνιστικούς γάμους με τον Μπουτάρη...αλλά όπως το πας με τον Γκιουλέκα θα τους κάνεις για τα επόμενα χρόνια.
Ναι ναι φταίει η Αριστερά....
και μόνο αυτή βέβαια..
αλλά τι είναι Αριστερά και τι Δεξιά σήμερα......
ΑΣΤΟ καλύτερα.....
ΥΓ βεβαίως είμαι οδοντογλυφίδα για την ΤΣΑΟΥΣΑ...
ταπεινό σκουλήκι θα έλεγα μπροστά στους γίγαντες του μπλόγκιν.....
ποτέ δεν είπα το αντίθετο.
ΥΓ2 μόλις σε στρίμωξε ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ αμέσως κρύφτηκες στη φούστα της μαμάς σου, "θα κλείσω τα σχόλια"
δεν πειράζει,εγω θα έρθω στον γάμο σου και θα φοράω το καλύτερο συνολάκι Ντιόρ...όλοι εσείς οι γυμνοί θα σκάσετε απο τη ζήλεια σας............
Τάκη, την περίοδο αυτή, κατά τη γνώμη μου πάντα, το μείζον είναι η συνεπής και σταθερή εφαρμογή του μνημονίου απ' την κυβέρνηση.
Αν τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου ήταν διαφορετικά, θα μπαίναμε σε μεγάλες περιπέτειες...
Με αυτό το σκεπτικό θεωρώ σημαντικότερο τον πρώτο απ' τον δεύτερο γύρο των τοπικών εκλογών.
Κι εγώ θεωρώ αναγκαία και πολύ σημαντική την αλλαγή των προσώπων που διοικούν τους μεγάλους δήμους, αλλά πάνω απ' όλα βάζω τη διάσωση της οικονομίας μας.
Δεν ανοίγω μέτωπα με την Αριστερά.
Ανοίγω μέτωπο με την "ψευδο-αριστερά"!
Ούτε είμαι απ' τους ανθρώπους που θα κρύψω τις σκέψεις μου για να μην θυμώσουν οι Μπούτες και οι Νασιάκοι και αρχίσουν τις πολιτικές αλλαξοκωλιές!
Άλλωστε, οι αριστερούληδες που έχουν αποφασίσει να ψηφίσουν δεξιούς υποψηφίους θα το κάνουν ό,τι κι αν κάνω ή γράψω εγώ, εσύ και οι άλλοι...
Εγώ, απλά, τους ξεμπροστιάζω, τους απονομιμοποιώ και τους αφαιρώ το ηθικό δικαίωμα να αυτοαποκαλούνται "αριστεροί ψηφοφόροι της Δεξιάς"!
Όσοι ψηφίσουν Ψωμιάδηδες και Νικήτες και Γκιουλέκηδες να μείνουν εκεί που ψήφισαν και να μην επιστρέψουν στα χωράφια της Αριστεράς.
Γιατί τότε θα κάνουν διπλό και τριπλό κακό...
Παιδιά, θυμάστε πιο παλιά που το στις εκλογές από Παρασκευή βράδυ απαγορευόταν η πώληση οινοπνευματοδών;
Λοιπόν, από τώρα και μέχρι την Κυριακή 7 το βράδυ, που θα κλείσουν οι κάλπες, απαγορεύω εδώ μέσα κάθε πολιτική συζήτηση, ώστε να μείνετε ανεπηρέαστοι και να ψηφίσετε σώστα, δηλαδή Καμίνη και Μπουτάρη!
Εγώ βάζω ένα ποτηράκι τσίπουρο για χαλάρωση και ξαναρχίζω τις ιστορίες της παλιάς Τρούμπας!
Γουστάρετε;
από κοντά και με προσωπικά μειλ δε γουστάρω
πιάνουμε κορέους κι εγώ έχω φαγούρα
τότε ... ξύσου μόνος/η σου!
Δημοσίευση σχολίου