Πέμπτη, Νοεμβρίου 18

Λίγη αυτοκριτική δεν βλάφτει...

Η αλήθεια είναι πως έδινα τον καλύτερο εαυτό μου στους "ξένους"!
Σε όσους νταραβεριζόμουνα στη δουλειά και στη διασκέδαση...
Όταν γύριζα σπίτι δεν είχα ούτε την ενέργεια ούτε την υπομονή να είμαι ευγενικός και ευχάριστος!
"Τουλάχιστον σπίτι μου μπορώ να είμαι ο εαυτός μου", σκεφτόμουν.
Γιατί, όμως, ρε γαμώ το μου, το "να είμαι ο εαυτός μου" δεν σημαίνει σχεδόν ποτέ "να είμαι ο καλύτερος εαυτός μου";
Αντιμετώπιζα την αφοσίωση και την αγάπη σου ως δεδομένη!
Είχα από σένα απαιτήσεις που δεν θα είχα ποτέ στην αρχή της σχέσης μας. Κι ούτε θα είχα από άλλους ανθρώπους!
Φυσικό ήταν να φτάσεις στα όρια της αντοχής σου...


15 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Με τα πολιτικά και τα γκομενικά του τελευταίου καιρού, ξέχασα πως είμαι και θεολόγος!
Οπότε, αύριο έχει κήρυγμα για τη γιορτή της Κυριακής!
Μην λείψει κανείς σας...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τάκη, αν με ξαναρωτήσεις τι σχέση έχει η μελαχροινούλα της φώτο με την ξανθιά των δύο προηγούμενων αναρτήσεων, και ξαναπείς μαλακιούλες για "τραβέλια", θα σου δώσω να μετρήσεις την γκλίτσα!
Ξηγηθήκαμε;

takis είπε...

Η αλήθεια είναι οτι ήθελα να ρωτήσω τι κρύβεται κάτω απο το κοντό σορτσάκι....αν ξέρεις μου λες

αν οχι δώσε το τηλ της και ρωτάω την ίδια.....
πιστεύω να ξέρει............

Ασκαρδαμυκτί είπε...

σερβιετούλα!
έχεις πρόβλημα ρε ανάγωγε;

takis είπε...

α Ξέχασα (παρασύρθηκα απο το κορίτσι)

Εσυ έχεις και "καλύτερο" εαυτό?
Εχεις ακούσει φαντάζομαι οτι ο εχθρός του καλού είναι ο καλύτερος...

Μυστήρια πράγματα...

Θα ρωτήσω το ¨κορίτσι"...φαίνεται να ξέρει......

pretending είπε...

μου φαινεται ξεχασμενο το εχετε το σπορ κι οι δυο...
το γαμοξεκοτιασμα θα φταει φαινεται...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε Κολλητούλα, ο τύπος δεν μπορεί να ξεχωρίσει τη χτένα απ' τη χένα!

Πάω τώρα μια βολτούλα για κανένα γαμοξεμπυρόνιασμα και τα λέμε το βράδυ...

zoyzoy είπε...

Τώρα τι θέλεις να μας πείς!
Ο,τι τα'βαλες στην δικιά σου και σε πήρε πρέφα??

Θεολόγος??Φαντάσου δηλαδή να'σουν "αλάνι" τι θα'γραφες!

Μάνα είπε...

Μου άρεσε αυτό που έγραψες. μπορώ να είμαι ο καλύτερος εαυτος μου αντί ο απλά ο εαυτός μου.

takis είπε...

MANA

Nαι, με την προϋπόθεση να βρει κάπου τον εαυτό του.....
εδω εχει μπερδέψει τις λούτσες..με τα σερβιετάκια..(ούτε καν σερβιέτες)

συναισθημα προσφορο (δονειται επαρκως) είπε...

Στα όρια της αντοχής?Παράξενα πράγματα!Να άλλη μια γυναίκα που δεν αποκαλύπτει οτι δεν φτάνει ποτέ στα όρια της αντοχής της!!
Ασκαρδαμυκτι "οσο με πληγώνεις τόσο με πορώνεις".

Nikos Lioliopoulos είπε...

Τα σφαλματα για τους ανθρωπους ειναι Ασκαρ...

pretending είπε...

γαυρακι,τελικα μαζευτηκαμε πολλοι εδω που θελουμε να μετρησουμε την γκλιτσα...
πληγωμενοι και πορωμενοι...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Στο χωριό μου, ένα είδος γκλίτσας το λέμε "χοντρο-αγιασμένη"!
Μου φαίνεται τέτοια θέλει ο πισινός μας...

BUTTERFLY είπε...

Ασκαρουλη ειναι καλη η αυτοκριτικη εστω κι αν ειναι αργα...
Παντως, μακαρι ολοι οι θεολογοι να ηταν σαν εσενα!
Καλημερα!