Κυριακή, Νοεμβρίου 28

Πώς θα σώσετε το γάμο σας...

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, γι' αυτό και μπαίνω κατευθείαν στο ψητό: οι τρόποι να σώσετε το γάμο σας είναι συγκεκριμένοι και δοκιμασμένοι. Οι εξής τέσσερις:
- δεν μένετε στο ίδιο σπίτι ή στο ίδιο δωμάτιο και ΠΟΤΕ δεν κοιμάστε στο ίδιο κρεβάτι!
- δοκιμάζετε χωρίς καμία αναστολή τα "ερωτικά τρίγωνα". Καλέστε κάποιο τρίτο άτομο να συμμετάσχει στις ερωτικές σας συνευρέσεις!
- επιδοθείτε στις "ανταλλαγές συντρόφων"! Υπάρχουν του κόσμου οι σχετικές αγγελίες, δώστε ένα ραντεβού, βρέστε τα στα διαδικαστικά και βουρ...
- κάντε τη σχέση σας πιο "ανοιχτή! Κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα η σύζυγος φέρνει τον εραστή της στο σπίτι, και ο σύζυγος πηγαίνει να συναντήσει την ερωμένη του. Πολιτισμένα και φυσιολογικά...


28 σχόλια:

Αστερόεσσα είπε...

Σάλταρες τελείως, Ασκαρούλη, ε;
Δηλαδή πιστεύεις ότι με τέτοια φτώχεια, παντρεμένοι ή μη έχουν οίστρο και μάλιστα τέτοιο, που να κάνουν κέφι και για τρίγωνα;
Ένας είναι ο μόνος λόγος που να θέλει κανείς σήμερα να κάνει σεξ: Ότι συνήθως το κάνεις ξεβράκωτος και δεν έχουμε πια δεύτερο βρακί -ούτε καν μπαλωμένο!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αστερούλα, μια κι είπες για μπαλωμένα βρακιά, να σε ρωτήσω κάτι;
Τώρα που πήγα στην τουαλέτα να κατουρήσω, είδα πως το σλιπάκι μου έχει μια τρυπίτσα εκεί μου ενώνει το ύφασμα με το λαστιχάκι.
Σώζεται ή πάει για πέταμα;

Αστερόεσσα είπε...

Σώζεται! Βγάλε το λάστιχο και βάλε σπάγγο. Αν τυχόν χρειαστεί να το βγάλεις μπροστά σε γκόμενα (που δε νομίζω, αλλά λέμε, δεν ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά) πες της ότι είναι το νέο σου κίνκυ βίτσιο (τρομάρα σου!) κι ότι την είδες Φραγκισκανός καλόγερος.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Μάλλον επειδή ψάχνεις γυναίκα, άρχισες τη γεωμετρία...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αστερούλα, Καρπενησιώτης μπορεί να είμαι, αλλά όχι και τόσο καράβλαχος ώστε να κατεβάζω τα βρακιά μου μπροστά σε γυναίκες...

Βρε Δείμο, ποια γυναίκα;
Μια βελόνα και λίγο κλωστούλα ψάχνω να μπαλώσω το βρακάκι μου!

Black Bill είπε...

Το Τρίτη και Πέμπτη με χαλάει, έχω δυνατότητα για λίγες παραπάνω μέρες (άλλες 5 δλδ)???

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαυροβασίλη, μπορείς να το αντιστρέψεις το σύστημα: Τρίτη Πέμπτη με την επίσημη και τις υπόλοιπες με την ερωμένη!

συναίσθημα πρόσφορο(δονείται επαρκώς) είπε...

Πες καμιά άλλη λύση αυτά τα χουμε δοκιμασμένα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τότε είναι καιρός να χωρήσετε...

Αλητισσα είπε...

Ηθελα και να 'ξερα τι πίνεις, να το πιω κι εγώ μπας και δω άσπρη μέρα!

Συναίσθημα,
μιλάμε είσαι πολύ προχωρημένο άτομο!!

συναίσθημα πρόσφορο(δονείται επαρκώς) είπε...

Δεν γίνεται.Που θα βρω άλλον που να είναι ο.κ στο να κοιμόμαστε χώρια?


Αλήτισσα,όχι και τόσο προχωρημένο αν σκεφτείς οτι ο δικός μου,μου πρότεινε να κατέβω σε πορεία του ΠΑΜΕ και αρνήθηκα.
By the way κι εγώ σε γουστάρω άλλωστε τα έχουμε πει...

Ανώνυμος είπε...

Ήδη κάποια τα εφαρμόζουμε Ασκαρούλη και σε άλλο σπίτι μένουμε, και όταν τύχει!!! να κοιμηθούμε στο ίδιο κρεβάτι καθένας στην γωνία του δεν θέλουμε και οικειότητες, αλλά με τη γεωμετρία δεν τα πάω καλά...
Έχεις κάτι να προτείνεις; για τους γάμους των 20 και πάνω χρόνων που έχουμε γίνει αδελφάκια πιαααααα;;;;;
ρενα

Memphis Ex Noel είπε...

Χμμμ...4 τρόποι για να καταστρέψετε τον γάμο σας μου φαίνονται εμένα. Δε πιστεύω κανείς που να περνούσαν από το μυαλό του τέτοιες λύσεις σωτηρίας του γάμου του να έφτανε ποτέ σε σημείο να παντρευτεί. Αν περνούσαν τότε μάλλον έχει ή λαθος εντύπωση για τον γάμο, η μάλλον παντρεύεται για μη εμφανείς λόγους.

Αλλά που να ξέρω εγώ απο αυτά... μικρό, ελεύθερο και ωραίο παιδί είμαι, αφήνω τους γύρω μου να απαγχονίζονται...εεεε, εννοώ να παντρεύονται...χαχαχα

Mana είπε...

αυτό δεν είναι γάμος, μπάτε σκύλοι αλέστε είναι.

takis είπε...

Παραμύθια...
όλο το ποστ ένας μύθος απο αυτούς που δεν εχουν δοκιμάσει τίποτα απ'όλα αυτά....

Δεν υπάρχουν "σωσμένοι" γάμοι...
μόνο "συμβιβασμένοι"...

Εξάλλου ο συμβιβασμός, σαν γενικότερη έννοια, είναι φιλοσοφία ζωής και δεν αφορά μόνο γάμους............

Πρωϊνές φιλοσοφίες...
πάω να βάλω κανένα πλυντήριο, άπλωμα, σίδερο, σκούπισμα...

mortal είπε...

Η αλεπού, στον ύπνο της, βλέπει κοκοράκια...

Ανώνυμος είπε...

Πές τα χρυσόστομε!

Τους το λεω συνεχεια αλλα αυτη εκει, προτιμανε τη μιζερια!

Αφου τη κανανε τη μαλακια και παντρευτηκανε τουλαχιστον να το σωσουν ολο αυτο με κατι ενδιαφερον!

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Βασικά ο τίτλος θα πρεπε να ταν

"Πως να φτασετε στο διαζύγιο γρηγορότερα!":P

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Aλητούλα, εσύ πίνε τσίπιουρο Κρήτης (δηλ. ρακί), ψήφισε Γιώργο, αγόρασε κι έναν "κούνελο" κι όλα θα τα βλέπεις μέλι-γάλα!

Συναίσθημα, τελικά προχώ είναι ο δικός σου!
Βρε κουτό, ο άνθρωπος σου πρότεινε ένα πιο διευρυμένο "τρίγονο"!
Έτσι γίνομαι κι εγώ ΠΑΜίτης!

Ρένα, η αιμομιξία απαγορεύεται, οπότε τα "αδελφάκια" είτε το ξεχνάνε το σεξ είτε ψάχνουν για "ξεδελφάκια"...

Μέμφις, όταν παντρεύεσαι μπορεί και να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου πως εσένα δεν θα σου συμβεί το "κακό"!
Υπάρχουν, όμως, και μερικοί που δεν τους χαλάει η βαλτωμένη κατάσταση του γάμου.
Μου έλεγε ένας προ ημερών πως "απ' το γάμο μου δεν περιμένω πλέον τίποτα, αλλά αυτό με βολεύει: δεν παίρνω κάτι αλλά και δεν δίνω τίποτα. Ευτυχώς έχω τη δουλεά μου και εκεί εισπράττω αναγνώριση και εκτίμηση"...

Μανούλα, έχεις κάτι με τους σκύλους;

Τάκη, μην ξεχάσεις ν' αλλάξεις και χαρτοσακούλα στην ηλεκτρική σκούπα!

Ρε συ Μόρταλ, πολύ πικρόχολος έγινες τελευταία!

Κουλή, μην το κοροϊδεύεις!
Ένας ανύπαντρος δεν μπορεί εύκολα να κάνει "τρία" και "ανταλλαγές"...

Πούστη, καλώς ήλθες!
Βρε καλέ μου, αν τα "τρία" και τα άλλα κόλπα γίνονται κοινή συνεναίσει κι όχι πίσω από την πλάτη του άλλου, δεν τρέχει μία.
Το ζευγάρη καυλώνει περισσότερο και δένει!
'Ακου που σου λέω!
Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς...

Αλητισσα είπε...

Και ρακί πίνω και κούνελο έχω και μαλακίες έχω κάνει στη ζωή μου και άσπρη μέρα δε βλέπω..
Άσε μας ρε Ασκαρ που ξέρεις και το μυστικό του επιτυχημένου γάμου..
Μυστικά ξέρουν μόνο οι μυημένοι, οι άπειροι καλά θα κάνουν να δίνουν συμβουλές για άλλα θέματα: "πως να ζήσετε και να πεθάνετε μπακούρι" "Η πιο καλή γυναίκα είναι η μανούλα" κλπ κλπ..
Αντε καληνύχτα!!!

mortal είπε...

Γεια σου, ρε Αλήτισσα! Τον έκανες ...αλοιφή τον παντογνώστη

pretending είπε...

γαυρακι,προτεινω το επομενο ποστακι να εχει τιτλο "πώς θα αποφυγετε το γαμο"
αλλωστε ειναι η ειδικοτητα σου...
μηπως προλαβεις και σωσεις κανεναν υποψηφιο για κρεμαλα...

takis είπε...

askar

Ασε τα κορίτσια να λένε...
"πώς θα αποφυγετε το γαμο"!!!....
μμμμ...
το πρώτο πράγμα που σκέφτονται είναι ο γάμος...

ΑΛΗΤΙΣΣΑ
τι ακριβώς είναι ο κούνελος?
απλά αναρωτιέμαι αν "δονείται επαρκώς"...που θα έλεγε μια ψυχή..

Πάω να συνεχίσω το σφουγγάρισμα..

BUTTERFLY είπε...

Ασκαρουλη κατι μου λεει πως προσπαθεις να πεισεις καποιον/καποιαν να αποφυγει παση θυσια το γαμο!!!!
Καλημερα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Aλητούλα, υπάρχει ακόμη κάτι που, όπως φαίνεται, δεν το έκανες ακόμη!
Κάντο και θα με θυμηθείς...

Ρε συ Μόρταλ, για να πεις στα παιδιά σου και στους μαθητές σου να μην μπλέξουν με τα ναρκωτικά, πρέπει να έχεις πρώτα "μυηθεί" σε αυτά;
Ωραία, εγώ ο αμύητος στο γάμο να μην μιλάω!
Μιλήστε εσείς οι μυημένοι!
Αλλά για κάποιον ανεξήγητο λόγο κάνετε μόκο...

Κολλητούλα, το βράδυ μόλις χαλαρώσω και πιο λίγο σαντορινιό κρασάκι θα σας γράψω πώς με χώρισε η τελευταία μου γκόμενα!

Τάκη, θες βοήθημα στο σφουγγάρισμα;
Προσφέρομαι να σου στίβω την σφουγγαρίστρα...

Χριστινούλα, μπορεί να 'χεις δίκιο!
προσπαθώ να πέισω τον εαυτό μου!

BUTTERFLY είπε...

Δηλαδη εβγαλα λαβρακι; Υπαρχουν προτασεις κι εσυ προσπαθεις να αντισταθεις στον πειρασμο να νοικοκυρευτεις;;;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Χριστινάκι, παίζει και το άλλο σενάριο: να "εκβιάζω" πρόταση!
χεχε

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Αν και έχω μάστερ στην Τσουλοσύνη και την καυλωπαγίδα , ομολογώ αυτά νομίζω δεν θα απέδιδan :P

But I'LL TRY !!!:D