Τρίτη, Νοεμβρίου 9

Να ποια θα παντρευτώ!

Το περασμένο Σάββατο πήγα σε γάμο!
Παντρευόταν η κολλητή της δικιάς μου!
Κι έπρεπε υποχρεωτικά να τη συνοδέψω. Την ίδια ώρα που έπαιζε ο Ολυμπιακός, γαμώ την ατυχία μου...

Όταν μια ανύπαντρη γυναίκα είναι καλεσμένη σε γάμο, με τον δικό της, αισθάνεται μια περίεργη νευρικότητα.
Έτσι κι η δικιά μου. Δεν ήξερε αν η επαφή μου με το Μυστήριο θα μου βάλει την ιδέα ή θα μου ενισχύσει την Κρίση Πανικού...
Δεν ήξερε αν έπρεπε να με κοιτάξει την ώρα του γάμου. Αποφάσισε να μην το κάνει κι άφησε το χέρι της να κρέμεται.
Και σωστά έκρινε πως θα ήταν άστοχο να επιχειρήσει να πιάσει την ανθοδέσμη. Την ώρα που την πέταξε η νύφη, φρόντισε να λείπει στην τουαλέτα...
Όταν επιστρέφαμε, στο αμάξι, ήταν όλο γλύκες. Ούτε κουβέντα για την τελετή που προηγήθηκε!
Ίσως νόμιζε πως, επιτέλους, μου καρφώθηκε στο μυαλό η ιδέα του γάμου και κείνη την ώρα την καλλιεργούσα και δεν έπρεπε να με αποσπάσει!
Εγώ, βέβαια, σκεφτόμουν από πού να κόψω δρόμο για να προλάβω το δεύτερο ημίχρονο...
Αν ποτέ αποφασίσω να παντρευτώ, θα κάνω "λάιτ" γάμο!
Στους "λάιτ" γάμους όλα γίνονται με λιγότερη φασαρία και οι ρόλοι είναι σαφώς διακριτοί!
Εκείνη θα:
- αγοράσει κάτι να φορέσει
- αγοράσει κάτι να φορέσω
- κανονίσει την ώρα του γάμου
- κλείσει τραπέζι στο εστιατόριο
- γράψει μόνη της όλες τις προσκλήσεις.
Εγώ θα:
- πάω στο γάμο!
Εμείς οι εργένηδες είμαστε σίγουροι για δύο πράγματα:
α) Οι περισσότερες γυναίκες θέλουν σαν τρελές να παντρευτούν!
β) Όλες οι γυναίκες θέλουν σαν τρελές να μας παντρευτούν!
Κι έρχομαι τώρα στο πιο δύσκολο. Πώς θα επιλέξω, ανάμεσα στις χιλιάδες ενδιαφερόμενες, ποια να παντρευτώ;
Η απάντηση, για μένα, είναι εύκολη. Θα τις περάσω απ' το τεστ με την κωδική ονομασία "Γαύρος"!
Ένα ωραίο κυριακάτικο πρωινό, εκεί που θα διαβάζουμε στο κρεβάτι τις εφημερίδες, εγώ τον "Γαύρο" κι αυτή τα ένθετα της "Καθημερινής", θα πάρω το σοβαρό μου ύφος και θα της πω:
"Κοίτα, πρέπει να σου ξεκαθαρίσω κάτι. Εγώ το γάμο δεν τον σκέφτομαι. Δεν σκοπεύω να παντρευτώ ΠΟΤΕ!"
Αν αυτή βάλει τα γέλια και μου απαντήσει "δεν θυμάμαι να σου έκανα πρόταση", την παντρεύομαι!


20 σχόλια:

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Γι αυτήν που θέλεις να παντρευτείς, η απάντηση είναι:
Μη φας, θα σφάξουμε κονσέρβα!

candy's τετραδιάκι είπε...

καλα εχω κατουρηθει απ τα γελια με το απο πανω σχολιο!!!

;)

(Ασε ρε Ασκαρουλι εσενα για να σε παντρευτει καποια θα επινοουσε και την πιο "ανετη" ατακα για να το καταφερει..γι αυτο λοιπον το νου σου!!!)

;)

marilia είπε...

Η ώρα η καλή, βρε! χαχαχααχαχαχαχαχα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αποφάσισέ το εσύ και... αν δε τη φτιάξω τη γλαρόσουπα...
να μη με λένε Γλαρένια...

:-))))

Φιλί βρε και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Ασκαρούλη είναι η ώρα να αφήσεις την εργένικη ζωή και να πάρεις μια κοπέλα να σε προσέχει!!! να σου μαγειρεύει!! να σου πλένει τα πιάτα τα ρούχα. Δεν κουράστηκες μόνος; Ακους εκεί η κοπέλα να είναι όλο γλύκες και συ αντί να κάνεις κάτι άλλο, σκεφτόσουν το ημιχρονο.... Αντρες!!!!!!!!!!!!!!!
ρενα

Mana είπε...

Το κρίσιμο ερώτημα πρέπει να είναι άλλο. θα της πεις κοίταξα τις ημερομηνίες και η μόνη ελεύθερη είναι τότε που παίζει ο Θρύλος με τους βάζελους. αν σου πει σιγά το πράμα, πάμε να παντρευτούμε, κάνε την με ελαφρά πηδηματάκια. αν σου πει καλύτερα ανύπαντροι παρά να χάσουμε την ομάδα, πέσε στα γόνατα και κάνε πρόταση.

homo anisorropus είπε...

Μανα μου Ασκαρ μου, το χεις τρομάξει το κορίτσι, γι αυτό κ είναι τόσο διακριτικό. Όχιιι, διαφωνώ, τι ερωτήσεις παγίδες είναι αυτές, να πάρεις το κορίτσι κ να σιωπήσεις.

takis είπε...

Η σύνδεση του γάμου με το ποδόσφαιρο αλλά και η αποδοχή αυτής απο το χριστεπώνυμο πλήθος των θηλυκών σχολιαστών εδώ καταδεικνύει το σοβαρόν του θέματος.

Ρε δεν μας παρατάς με τις ανασφάλειες σου και τα "υπαρξιακά" ερωτήματα του γάμου...
Σκέψου μόνο οτι έχεις τον τελευταίο λόγο στην ιστορία...
αν θέλει κάποια πραγματικά να σε παντρευτεί θα το κάνει.
Σιγά το θέμα τώρα.....

ΥΓ Αυτή στη φωτό την παντρεύομαι και εγω..ως εχει...

Mairaki είπε...

χαχαχαχα....καλοοοοοοοοοοοοοο!!!!
Καλημέρα ασκαρούλη....

υ.γ. τελικά το ημίχρονο το πρόλαβες????

ZouZouna είπε...

1. γράφεις "έπρεπε" να πάω...
τι λες ρε μεγάλε. Δεν υπάρχουν πρέπει σε μια σχέση. να πάει μόνη της..... Εσύ είχες να δει ποδόσφαιρο.
Αφού πήγες, θα υποστείς όλο το σόου, ακόμη και ένα γάμο.

2. Εφημερίδα στο κρεβάτι? Τι λες ρε μεγάλε (!!!!). Να μαυρίσουν τα σεντόνια. Στο κρεβάτι ή κοιμάσαι ή πηδιέσαι!! Εφημερίδα επι του καναπέος!

2. Αμα την βρείς, να μας πεις, τόσο έξυπνη, που θα πάρει εσένα, που θα τρέχεις να προλάβεις το ημίχρονο!!! καλά!!

καλημέρα είπα? δεν είπα, με συγχισες είχες δεν είχες και πίασε δυο γλαρόσουπες !!!

αθεόφοβος είπε...

Καλά ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι οι γυναίκες μας διαλέγουν αφήνοντας μας να πιστεύουμε το αντίθετο;

pretending είπε...

ελα ρε γαυρακι,ολο το λες και δε το κανεις...
περιμενουμε εγω κι ο Τακουλης για την κουμπαρια...
μα εχεις βρει τετοιους κουμπαρους κι εσυ κολλας στην επιλογη της νυφης?
ελεος...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παιδιά, με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινών πως βρήκα τη γυναίκα των ονείρων μου!
Θα σας το ανακοινώσω δημόσια σε λίδο, αν οι συνθήκες το επιτρέψουν!

Σαλωνίτη, έτσι για να σκάσεις ρε κερατά, αυτή που θα παντρευτώ θα είναι γκομενάρα σαν αυτή στη φώτο και εξυπνότερη κι απ' τον Αϊνστάιν!

Καντούλα, να φοράς πάμπερς πριν μπεις σε τούτο το ιστολόγιο!
Η αλήθεια είναι πως θέλω μια γυναίκα έξυπνη μεν, αλλά κωφάλαλη!

Μαριλίτσα, στο γάμο μου θα μου φέρεις τούρτα-ακτινίδιο;

Γλαρούλα, απ' τα χεράκια σου τρώω τα πάντα!
Αλλά κουφέτα δεν βλέπω να υτώτε εσείς...

Ρένα, ήταν κρίσιμη η ώρα, ειλικρινά σου μιλάω... έπρεπε να σκεφτώ τι αλλάγές χρειαζόταν η ομάδα για να ξεμπουκώσει επιθετικά!

Μανούλα, τέτοια απάντηση δεν θα μου έδεινε ούτε η "Θρυλίτσα", η κόρη του "Θρυλέοντα"!

Ανισόρροπη, οι ζωή είναι όπως οι εκλογές! Αν δεν βάλεις το κατάλληλο δίλημμα την κατάλληλη στιγμή ... έχασες!

Τάκη, μάζευε τα σάλια σου! Τέτοιες γυναίκες χρειάζεται άντρα με παντελόνια!
Ανθρώπους που δεν ψήφισαν ποτέ κόμμα εξουσίας, και υποστηρίζουν τον ραδιοφωνιτζή ενώ ταυτόχρονα δηλώνουν υπέρμαχοι του μνημονίου, τους έχουν για φτύσιμο...

Μαιράκι, μπήκα σπίτι την ώρα που χώναμε το τρίτο γκολάκι!

Ζουζούνα, αν δεν πήγαινα στο γάμο θα είχα σκληρά "αντίποινα"!
Μη νομίζεις πως δεν το ζύγισα το πράγμα...
Δεν έχουμε σεντόνια. Ένα ελαφρύ παπλωματάκι χρησιμοποιούμε.
Και σιγά μην της πω πως τρέχω για τον αγώνα! "Ξεμπουκώνω την εξάτμιση" θα της πω...

Αθεόφοβε, οι γυναίκες διάλεγαν "προ πτώσεως κομμουνισμού"!

Κολλητούλα, έχει καμιά κόρη της παντρειάς ο Τακούλης;
Πολύ γουστάρω να τον κάνω πεθερούλη μου...

Αθανασία είπε...

Καταρχή γειάσου ασκαρούλη..και..αχαααααααααχαχααααααααααααχααααααααααααααααααααααααχαχαααααααααααααααααααχαχαααααααααααχαααααααααααααααααααααααααααχααααααααααχααααααααααααααααααααααα!ε,καλά λέω εγώ ότι,είσαι αδιώρθοτος αλλά πολύ όμως (αδιώρθοτος)...ε,μη νομίζεις κάπου έχεις και δίκιο... και γώ κατά του γάμου,είμαι..ε,τρελλές ευθύνες εν' τω μεταξύ εγώ,έχω και πάαρα πολλά πρωσοπικά προβλήματα,(υγείας κυρίως) και γιατί να βάλω,και έναν μαλάκα πάνω στο κεφάλι μου και στη πλάτη μου?μου φτάνουν τα δικά μου δε θέλω και τα προβλήματα ενός άλλου...έ,έχεις δίκιο δε λέω...ε,εγώ να δείς σε πόσους γάμους έχω πάει!!ουυυυυυουυυ πάρα πολλούς και ενδέχεται σύντομα,να πάω και σε άλλους (παντρέυονται όπου να ναι δυό πρώτα ξαδέρφια)με τις κοπέλες τους και καταλαβαίνεις..μ'αρέσει δε λέω να πηγαίνω! αλλά στους γάμους ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ όμως!!χαααααχαααααααααχαχααααα!για τον εαυτό μου...άστο καλύτερα...δε το συζητώ...φιλάκιαααααααααα!..και μη κουράζεις το κεφαλάκι σου,με διάφορα......

takis είπε...

Ο "Τακούλης" έχει κόρη ,σχεδόν της παντρειάς, και έχει μοιάσει του μπαμπά της στην ομορφιά
σε μερικά σημεία τον ξεπερνάει..
φοράει καλύτερα φουστάνια απο εκείνον, ας πούμε..

αλλά εχει αφιερώσει τον εαυτό της στην τέχνη..
δεν παντρεύεται ούτε ερωτεύεται δηλ......
η πιο έξυπνη της οικογένειας με άλλα λόγια......

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Aθανασία μου, το δικό μου το κεφάλι είναι σαν κάτι σαπιοκάραβα που για να μην βουλιάξουν πρέπει συνέχεια να ταξιδεύουν!
Οπότε επιβάλλεται να το κουράζω!

Τάκη, όπως μου την περιγράφεις μού θυμίζει Ρήγισσα του 1977!
Λέω να την αφήσουμε να σιτέψει μερικά χρόνια, κι όταν σαρανταρίσει και γίνει "θηλυκός Καμίνης" ξανασυζητάμε μια συνεργασιούλα...

zoyzoy είπε...

Με το Γαύρο στο χέρι θα της κάνεις πρόταση?
Εσύ δεν θέλεις γάμο γλαρόσουπα θέλεις και΄χει δίκιο η Γλαρένια!
Μη ζορίζεσαι Ασκάρ δεν αξίζει!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζού, την βρήκα, επιτέλους, τη νύφη!
Την έχω στο ψήσιμο, γιατί είναι άγριο θηλυκό!
Ελπίζω πολύ σύντομα να έχω την ευκαιρία να σας την παρουσιάσω...

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλα ολα αυτα..ο Σπιθας που ειναι???

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ο Σπίθας είναι στη φώτο της προηγούμενης ανάρτησης!