Τρίτη, Νοεμβρίου 23

Η "χρυσομούνα"... (Η ιστορία της Τρούμπας - Γ')

Στην οδό Σκουζέ λειτουργούσε ένα πολύ προχωρημένο για την εποχή μαγαζί, για λεσβίες.
Στο ισόγειο προσφερόταν ποτό, μουσική και χορός και στον πάνω όροφο υπήρχαν δωμάτια που συνευρίσκονταν οι λεσβίες πελάτισσες με τις κοπέλες του μαγαζιού...
Μια απ' τις χορεύτριες ήταν κι η Τζεμιλέ. Χόρευε ανατολίτικους χωρούς
φορώντας ένα αραχνοϋφαντο κορμάκι χωρίς εσώρουχα.
Η Τζεμιλέ είχε γίνει γνωστή σ' όλον τον Περαία και την Αθήνα γιατί έκανε το εξής κόλπο: οι πελάτισσες του μαγαζιού ακούμπαγαν στην άκρη του τραπεζιού τους ένα ασημένιο νόμισμα ή μια χρυσή λύρα. Η Τζεμιλιέ λικνιζόμενη περιφερόταν στα τραπέζια, πλησίαζε το σημείο που ήταν ακουμπισμένο το νόμισμα, ακουμπούσε με το αιδοίο της πάνω του και τη στιγμή που σηκωνόταν το νόμισμα είχε εξαφανισθεί!
Της πρόσφεραν αρκετά χρήματα για να τους αποκαλύψει το κόλπο της. Αυτή, όμως, τίποτα! Ήταν το μυστικό της που την έκανε πλούσια!
Τζεμιλέ... το "μουνί κουμπαράς"!


16 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως, μαγνήτη δεν είχε!
Καρατσεκαρισμένο!

Δεν είν' ιστολόγιο τούτο δω!
Ανοιχτό πανεπιστήμιο είναι...

Συναίσθημα πρόσφορο(δονείται επαρκώς) είπε...

Χρυσές δουλειές.
Σχόλιο προς Τάκη:Mανία που την έχεις βρε καλό μου,να μου αλλάζεις το name!
Δονούμενο επαρκώς και οχι ελαφρώς!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Κι αυτο τωρα ποιος στο ειπε βρε Ασκαρουλη μου;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κόλλημα που έχεις με τον Τάκη ρε συ Συναίσθημα...

Ρικούλα, έχω κι εγώ τους ρούφους μου!

takis είπε...

Να ιδέες για τον Παπακωνσταντίνου..

αν βάλει σε όλα τα νυχτομάγαζα δικά του "μουνιά-κουμπαράδες" δεν χρειάζεται να κυνηγάει τους φοροδιαφεύγοντες.........
θα τα δείνουν και με ευχαρίστηση..

ΥΓ Καλό μου ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΟΡΟ,
δίκιο έχεις..βάζω το "ελαφρώς" επίτηδες, για αλλαγή...
εχω μια τάση για συχνές αλλαγές...
όπως λέμε υπερ της συνεχούς επανάστασης....

εκτος αυτού το "ελαφρώς" δίνει διάσταση περαιτέρω δυνατότητας δόνησης..
αλλά τα έχουμε ξαναπεί ..
σε καμία περίπτωση όμως δεν θέλω να σου το αλλάξω.
μακράν το πιο πετυχημένο νικ....

BUTTERFLY είπε...

Αυτη ειναι μπιζνα!
Καλημερα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Tάκη, το ψιλοδονούμενο συναίσθημα, ως ουσιαστικό, είναι γένους ουδετέρου!
Μήπως ξέρεις αν έχει "κουμπαρά;

Καλημέρα Χριστινάκι!
Ό,τι μπορεί ο καθένας... καλό είναι!

Βάσσια είπε...

Αν ήταν κάλπικο το καταλάβαινε;

;-)

Καλησπέρα

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καράβια έσερνε ή αυτό ήταν μόνο για πόρνες που πάνε με άντρες;

Ανώνυμος είπε...

Ο χριστός κι ο απόστολος...μαζι

Μιλάμε για κόλπο κουμπαρά...αχαχα

συναίσθημα πρόσφορο(δονειται επαρκώς) είπε...

Γουστάρω Τάκη γιατί διαβάζω χρόνια Τάκη!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Bασσούλα, αν ήταν κάλπικο τό 'βγαζε από πίσω!

Δείμε, το ρυμουλκό δεν ισχύει στις λεσβίες...

Κουλή, έχουμε δει αιδοία "τρύπες μπιλιάρδου" αλλά κουμπαράδες" ποτέ...

Δονούμενο, έχεις ανθιστεί πως είμαι ζηλιάρης και ανταγωνιστικός, και προσπαθείς να με κουρδίσεις εναντίον του Τάκη;

takis είπε...

"Διαβάζω χρόνια Τάκη"...

Σιγά βρε Αίσθημα ..σόρρυ Συναίσθημα κλπ,ήθελα να πω,..
το πολύ 3 1/2 χρόνια.....
Θα μου πεις για άλλους αυτο το διάστημα("διαβάζοντας" τον Τάκη εννοώ) μπορεί να φαίνεται μια αιωνιότητα..
για άλλους μια στιγμή...

σχεδόν μυστήρια πράγματα....

ΥΓ Είσαι μυστήριο όμως!
σχεδόν άλυτο.....
λέμε τώρα............

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε ψώνιο, όταν το Συναίσθημα λέει πως "διαβάζει χρόνια Τάκη" εννοεί Άσκαρ!
Μόνο που Ασκαρ δεν γιορτάζει ούτε δεκαπενταύγουστο με τους Μπαρούφους ούτε στα Εισόδια με τις Μαρίες...

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλέ μου...και...parole,parole,paroleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!(που έλεγε κάποτε και η γυναίκα πειρασμός η γαλλίδα η Dalida εννοώ φυσικά!!!!!!!!!!!)δε ξέρω γιατί αλλά μ'αρέσει,πολύ όταν σε πιάνει και σένα αυτή η...πάρλα που λέω εγώ και μας λες διάφορα,περίεργα για τη ζωή σου...τη πολυτάραχη ζωούλα σου που λέω,εγώ...απίστευτες ιστορίες πραγματικά όπως αυτή,εδώ της γυναίκας με το...μ...νί χρυσορυχείο χιιιιιιιιιιιιχιιχιιιιιιιιιιιχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!απίστευτη πραγματικά...να σου πώ,καλέ μου έχεις σκεφτεί,ποτέ να τα εκδόσεις όλα αυτά σε βιβλίο?(ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΛΑΚΑ ΥΠΟΨΙΝ Ε??)ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΎΥΥ ΣΟΒΑΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!)πιστέυω θα έκαναν τρελλές πωλήσεις τα βιβλία σου!!!!....για σκέψου το λίγο πιό σοβαρά,αυτό που σου λέω...δεν κακή ιδέα..εδώ τόοσοι και τόοσοι άλλοι,άσχετοι και τυχάρπαστοι γράφουν τα πιό ηλίθια βιβλία και δήθεν,μυθιστορήματα και το παίζουν και καλά,συγγραφείς (και ΔΕ μιλάω για τους μπλογκοφίλους που ΕΙΝΑΙ συγγραφείς οκ?)λέω για άλλους τυχαίους..και πουλάνε τρελλά αντίτυπα κάθε φορά...και γι α τί, όχι και εσύ?...καλό μεσημέρι ασκαρούλη...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αθανασία μου, εγώ, ως θεολόγος, είμαι της χριστιανικής αρχής "δωρεάν λάβατε δωρεάν δώτε"!
Συνεπώς, δεν σκοπεύω να εμπορευτώ τα χαρίσματα που μου δώρησε ο καλός Θεούλης, δηλαδή τα εξής δύο: το μυαλό και την κορμάρα μου!

Σε όσους αρέσουν οι ιστοριούλες μου θα μπορούν να τις διαβάζουν δωρεάν!
Δωρεάν, επίσης, θα μπορούν και τα κοριτσόπουλα να απολαμβάνουν το κορμί μου, αν και απ' ότι διαπιστώνω, αυτό δεν έχει τόση ζήτηση όσο τα ποστάκια μου... χεχε