Πέμπτη, Νοεμβρίου 25

Δεν μπορώ να σταυρώσω γκόμενα γμτ μου...

Πάλι σόλο και χωρίς γκόμενα ο Ασκαρούλης!
Για να το πω ποδοσφαιρικά... "έχω κάτσει στον πάγκο, είμαι επισήμως ντεφορμέ"!
Αλλά δεν με νοιάζει δράμι!
Είναι οι νύχτες κάπως πιο σκοτεινές κι ατέλειωτες, μα δεν πειράζει.
Θα 'ρθει η στιγμή που θ' ανθίσω και πάλι...
Είμαι, όμως, προβληματισμένο άτομο. Κάτι τέτοιες ώρες στέγνας κάθομαι και σκέφτομαι τι στο καλό φταίει και δεν μπορώ να σταυρώσω γκομενίτσα.
Κατ' αρχήν είμαι της αρχής "αγάπη είναι ο ιδρώτας στο μπλουζάκι σου, η σκόνη στα παπούτσια που φοράς", που λέει και το τραγουδάκι.
Έλα μου ντε που κάτι τέτοια κάνουν τις περισσότερες γκόμενες ν' αηδιάζουν! Με θέλουν καθαρό και τακτικό και να μοσχομυρίζω σα να βγήκα μόλις απ' το μπάνιο!
Ρε σεις κορίτσια, βάλτε και λίγα μπίχλα στη ζωή σας, δεν κάνει κακό...
Απ' την άλλη, μπορεί και να είμαι λίγο απαιτητικός!
Τη θέλω τη γυναίκα να 'ναι τέλεια απέναντί μου.
Να με σέβεται, να μ' αγαπά, να κάνει καλό έρωτα, να μου μαγειρεύει, να μου πλένει τα ρούχα, να είναι υπάκουη, να μη βγάζει γλώσσα, να μην είναι εργοστάσιο παραπόνων, να μη γυρεύει λούσα, να είναι σεμνή και ταπεινή, να μην είναι φαντασιόπληκτη, να μη με ρωτάει σαν υστερική πού ήμουν και με ποιους, να μην ψαχουλεύει τις τσέπες και το κινητό μου, να με πιστεύει, να με καταλαβαίνει, να με συναισθάνεται σαν μητέρα και αδελφή...
Την θέλω, όμως, να 'χει πάνω της και κάτι το έκφυλο, το προκλητικό, το μυστηριώδες, να φορά ζαρτιέρες και μεταξωτά εσώρουχα...
Ζητάω πολλά;
Υ.Γ.: Θεωρώ πρότυπο γυναίκας τη Θοδωρούλα τη Στίγκα! Αυτή που λέει το παρακάτω τραγουδάκι! Πολύ μαγκιώρα και τύπισσα! Τέτοια γκομενίτσα ψάχνω...


18 σχόλια:

pretending είπε...

ρε γαυρακι,προσγειωσου λιγο...
ουτε στα πιο τρελα σου ονειρα τετοια γκομενα...
αλλωστε η μοναξια ειναι ελευθερια,δες το κι ετσι...
για ολα τα υπολοιπα(επαρκως ή ελαφρως δονουμενο σεξ) υπαρχει αφθονια...

Ευρύνοος είπε...

Δέν ξέρω, αλλά ΕΔΩ http://www.youtube.com/watch?v=ARXlG2YdYQQ είναι όλα τα λεφτά!!!

καλησπέρα!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Εγώ πάλι ψάχνω για την αρσενική βερσιόν αυτού που περιγράφεις. σε παρακαλώ, βρες εσύ τη θυλική για να έχω μερικές ελπίδες!!!!!!

Καλημέρα σου

takis είπε...

Εισαι σίγουρος οτι ψάχνεις για γυναίκα?
Υπάρχει ενας μπαστουνόβλαχος που τα κάνει όλα αυτά..και ζαρτιέρες..

ΥΓ Εσυ παιδί μου υπηρέτρια με ζαρτιέρες ψάχνεις για όλες τις δουλειές...
ενα πακέτο για όλα που λένε...

ΥΓ2 Αναρωτιέμαι αν ο τρανς της φωτό φοράει ζαρτιέρες..

ΥΓ3 Οι ζαρτιέρες σε μάραναν κακομοίρη....

ΥΓ$ μήπως αναφέρθηκα πολλές φορές σε ζαρτιέρες??
να το ψάξω λες?

Μάνα είπε...

Αν εξαιρέσεις τις ζαρτιέρες όλα τα άλλα είναι εύκολα να βρεθούν. Νην χάνεις το κουράγιο σου βρε.

Αλητισσα είπε...

Γιατί βρε δε βάζεις μια αγγελία με το "πακέτο" των απαιτήσεων σου;
Καβούρια στις τσέπες ή μήπως δεν έχεις λεφτά λόγω ΔΝΤ;
Πάντως υπάρχουν τόσες απελπισμένες γυναίκες που ακόμα κι αν δεν το έχουν το πακέτο είναι έτοιμες να το οικειοποιηθούν..
Και για να προλάβω τυχόν κακεντρεχή σχόλια εξ ιδίων μιλάω όσον αφορά το πρώτο μέρος μόνο..
Καλημέρες!!

athinovio είπε...

Ο καπιταλισμός στις σχέσεις: εκμεταλλεύομαι στο έπακρο την υπεραξία της "εργαζόμενης" προσφέροντας τη μικρότερη δυνατή "αμοιβή".

Πάρε τώρα έναν "κομμουνισμό" για να στανιάρεις!
:)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κοίτα, στατιστικά δεν μπορεί θα βρεις γυναίκα. Κανείς άντρας δε μένει μόνος για πολλά χρόνια. Μέχρι τα 45-50 θα έχεις βρει γυναίκα...

Black Bill είπε...

Φίλε δε ξέρω εσύ τι λες... εγω όμως πιστεύω αυτό (για δες...και κλάψε)

http://www.youtube.com/watch?v=sQWd7cEJPfA&feature=player_embedded

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Koλλητούλα, μου το γλωσσοφάγατε το "δονούμενο σεξ" και δεν κόπιασε απ' το γαμιστρώνα μου απόψε...

Ευρύνοε, πώς το έχεις δει; Ερωτικός μου αντίζηλος; Δεν είναι για τα δοντάκια σου η Θοδωρούλα...

Γαμοδέρνη, ξέρεις τι σκέφτηκα; Αντί να ψάχνουμε τις βερσιόνς, δεν τη "βρίσκουμε" τα δυο μας;

Ευρύνοος είπε...

Πάντως να ξερεις, είναι συγγενής κολητού μου..
χαχαχα

υγ: ρε συ παντρεμένος είμαι..
παίξε μπάλα ελεύθερα;)

καλησπέρα :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τάκη, εσύ μπέρδεψες τις ζαρτιέρες με τις ζαρτινιέρες!
Και δε προηδοποίησα: αν ξαναπείς την κοπέλα τραβέλι θα σου μπει κανένα γκλιτσάτο υστερόγραφο πουθενά...

Μανούλι, άστα... ψυχολογικό ράκος είμαι!

Αλλητούλα, περιμένω την απάντηση της Γαμοδέρνη, κι αν είναι αρνητική θα απευθυνθώ σε γραφεία συνοικεσίων!

Αθηνόβια, μου άβαλες την υποψία πως μπορεί για την αγαμία μου να φταίει και το Μνημόνιο...

Δείμε, δεν λέω, η στατιστική είναι με το μέρος μου!
Αλλά δεν συμβιβάζομαι με ό,τι ό,τι!
Μετά την Μπέλου έμεινε η Θοδωρούλα κι από κει το χάος...

Μαυροβασίλη μου, έκλαψα φίλε μου, έκλαψα με μαύρο δάκρυ!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ευρύνοε, το ξέρω πως είμαι παντρεμένος!
Κι αν θυμάμαι καλά έχεις παντρευτεί 4 φορές!
Σε κάθε άντρα αντιστοιχούν 2,5 γυναίκες!
Μάλλον εσύ ρε κερατά μου κλέβεις το μερτικό μου...

Ευρύνοος είπε...

Όχι και 4 φορές!!!

3 ο φουκαράς..

χαχαχα

άντε κι άμα θές κονέ με την Θοδωρούλα να κανονίσω..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ, τελικά είσαι πραγματικός φίλος!
Και πού σαι;
Αν τελικά την παντρευτώ τη Θοδωρούλα, θα τη βάλω στο γάμο μας να τραγουδήσει την "Υπόγα" κι εσύ θα χορέψεις σόλο ζεϊμπεκιά!

Ανώνυμος είπε...

http://3.bp.blogspot.com/_DZLXPuY6img/TH4eeA2ioEI/AAAAAAAACLA/1ukwzBznSyk/s1600/SexDoll.jpg

Αυτή η κούκλα μπορει να σε εξυπηρετησει! Αν πληρωσεις λιγο πιο ακριβα μπορει να ναγειρεψει κιολας!

mortal είπε...

Για τη γυναίκα που ψάχνεις, χρειάζεται λίγη υπομονή. 'Οπου να 'ναι θα τελειοποιηθούν οι πτήσεις προς τον 'Αρη...

O Σχολιαστής είπε...

Φίλε, δυστυχώς τα λες σε μας. Αν τα είχες πει στο τζίνι θα είχαμε οκτώ λωρίδες ανά κατεύθυνση για Κρήτη...