Κυριακή, Νοεμβρίου 7

Σήμερα, και την επόμενη Κυριακή, ψηφίζουμε τους κυβερνητικούς περιφερειάρχες...

- Εγκρίνουμε το Μνημόνιο!
- Μένουμε κάτω απ' την προστατευτική ομπρέλα της τρόικας!
- Αποφεύγουμε την καταστροφική ανεξέλεγκτη χρεοκοπία!
- Σώζουμε τη χώρα μας!
- Δεν σπρώχνουμε τα παιδιά μας να φύγουν μετανάστες στην Αλβανία και τα κορίτσια μας να γεμίσουν τα μπουρδέλα της Ευρώπης!
Αλλιώς πάμε για βουλευτικές εκλογές-δημοψήφισμα στις 12 Δεκέμβρη...
Υ.Γ.: Το 1960 και δώθε, ο γερο-Καραμανλής έστειλε 1.000.000 Έλληνες μετανάστες στις φάμπρικες και στα ορυχεία του Βελγίου και της Γερμανίας!
Να δούμε πόσους θα στείλουν οι Σαμαρο-Παπαρηγο-Τσίπρηδες...


17 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θα το πω απλά, πειραιώτικα:
στ' αρχίδια μου ο Σγουρός και ο κάθε Σγουρός!

Εκείνο που με κόφτει και με καίει είναι μην το κλείσουμε το "μαγαζάκι", δηλ. την Ελλαδότσα μας.

Γιατί σ' αυτό το "μαγαζάκι" γεννηθήκαμε και απ' αυτό το "μαγαζάκι"
ζούμε κουτσά-στραβά!

Και γι' αυτό το "μαγαζάκι" έκατσαν οι παπούδες μας απέναντι στο εκτελεστικό απόσπασμα ή σκοτώθηκαν ή σακατεύτηκαν στους Βαλκανικούς, στη Μικρασία και στην Αλβανία...

takis είπε...

Παω να βάλω την Καρμεν δυνατά..
με τη Μαρία...
Να μην ακούω τίποτα άλλο...

ΥΓ Το ξαναλέω, ο εκβιασμός με την απειλή των εκλογών ήταν οτι χειρότερο μπορουσε να κάνει ο Γιώργος...
που ετσι ξαναγίνεται Γιωργάκης...
η διαφορά ειναι οτι τώρα τα πράγματα είναι πιο σοβαρά απ τι πριν μερικά χρόνια που οι δικοί του τον κοροϊδευαν, τώρα τον γλείφουν και ταυτόχρονα τον υπονομεύουν με επικίνδυνες για τον τόπο συμβουλές..
αποδεικνύεται Γιωργάκης..δυστυχώς

Αλητισσα είπε...

Κι εγώ σου λέω οτι απλά δεν αντέχει το βάρος της επιλογής του και προσπαθεί να βρει δικαιολογία να την κάνει.. Βέβαια η προοπτική να ικανοποιήσει τη "λαική εντολή" κάνοντας εκλογές, στο δικό μου μυαλό μεταφράζεται, ως ο πιο εύκολος τρόπος να ρίξουν την επικείμενη και αναπόφευχτη χρωκοπεία για άλλη μια φορά στις πλάτες του λαού.. "Εσείς φταίτε.." θα λένε μετά "εσείς φταίτε που δεν αφήσατε το ΓΑΠ να κάνει αυτό που έπρεπε..
Στο μεταξύ αυτοί θα έχουν να φάνε και να ζήσουν ενώ το 80% του πληθυσμού θα ζει στην εξαθλίωση..
Οποιος έχει αρχίδια λέω εγώ, πρώτα βάζει ταξη στους δικούς του (και στην προκειμένη περίπτωση εννοώ τους πολιτικούς της παραταξης του και μη και μετά επιβάλλει φασισμό στις μάζες).. Ο κόσμος μπορεί να υπομείνει πολλά στο όνομα του να σωθεί η χώρα το μόνο που θέλει είναι να μην ευημερούν τα λαμόγια εις βάρος του.. Ο πολιτικός που θα βάλει φυλακή τους κλέφτες ανεξαρτήτου κόμματος και θα δημεύσει την περιουσία τους και αυτή της εκκλησία θα είναι ο μόνος που θα αξίζει ψήφου, αν θες την προσωπική μου άποψη.. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να είσαι φασίστας με το λαό και να περνάς μέτρα δια της πλειοψηφίας σου αν δεν μπορείς με τον ίδιο τρόπο να αποδώσεις δικαιοσύνη σ΄ενα λαό που του έχεις στερήσει το δικαίωμα να ονειρευεται!!
Αυτά για σήμερα..
ΥΓ είμαι πολύ θυμωμένη γιατί πλέον πάω στο μίνι μάρκετ απέναντι από το σπίτι μου και μετράω τα λεφτά απο πρίν να δω αν με φτάνουν να πάρω γάλα και δημητριακά στα παιδιά μου.. Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι δουλεύω 12 ώρες την ημέρα και 4 ώρες το Σάββατο για να έχω αυτές τις συνθήκες ζωής!!
Να πεις λοιπόν του ΓΑΠ να βγει να εξηγήσει στα παιδιά μου γιατί η μαμα τους είναι παντα κουρασμένη και πάντα όταν της ζητάνε κάτι λέει "δεν έχουμε λεφτά!".
Αι στο διάολο όλοι τους!! Θέλω πίσω τη ζωή μου!!

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Ρε συ Άσκαρ,

Θέλω να δω τι θα κάνουνε οι ψευτόμαγκες της κρατικοδίαιτης ιδεολογίας στις εκλογές της 12/12.. Μαλί θα κλάσουνε οι μπρουχέσες του γλυκού νερού, πλαδαροί και τεμπελχανάδες. Δεν τους άρεσε το δίλλημα του γιωργάκη, όπως λένε! Για να σας δούμε ρε κουραδόμαγκες, καταψηφίστε τον σε βουλευτικές άν έχετε ..ίδια!! Τότε δε θα το κάνετε σίγουρα, ίσως δεν το τολμήσετε ούτε σήμερα, γιατί ξέρετε... Το μόνο που σας κόφτει είναι να ανεβένετε στα κεραμίδια και να νιαουρίζετε όπως ο γάτος το Γενάρη, μόνο γι αυτό είστε ικανοί!! Αυτό που σας αξίζει είναι να σηκωθούνε να φύγουνε όλοι οι ικανοί και παραγωγικοί Έλληνες μαζί με το γιωργάκη, από το μπουεδέλο όπως το καταντήσατε, και να μείνετε μόνοι σας εσείς με τους κατακτητές που θα φέρουν οι Αντωνάκηδες και οι ΑλεκοΑλέξηδες.

Αλητισσα είπε...

Α, και το σχόλιο περι της οικογενειακής μου κατάστασης παρακαλώ να μην προκαλέσει την συμπόνια κανενός, εγώ μαχητής γεννηθηκα και μαχητής θα πεθάνω, κάπως θα τα καταφέρω καλώς ή κακώς..
Το πρόβλημα είναι κοινωνικό και φαντάζομαι στη δική μου θέση είναι αμέτρητοι Ελληνες που ζουν την αβεβαιότητα..
Κι επίσης αμέτρητα παιδιά που θα μεγαλώσουν και θα γαλουχηθούν με το πρότυπο του οικονομικού σκλάβου..
Και μην ξανακούσω ότι φταίμε όλοι για το μόνο πράγμα που φταίμε είναι που φοβόμαστε να αυτοδικήσουμε!

takis είπε...

Εγω σήμερα ψηφίζω ΑΛΗΤΙΣΣΑ...

Σε φιλώ γλυκιά μου...

(Να σου στείλω και μια επιταγή 100.000 ευρώ για τα τρέχοντα?)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μόλις επέστρεψα σπίτι.
Γύρισα με την παρέα μου πολλές συνοικίες της Αθήνας, μιλήσαμε στους καφενέδες και στις καφετέριες με πολλούς και διάφορους και έχω, νομίζω, σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη για το τι πιστεύει, τι φοβάται και τι ελπίζει ο κόσμος του λεκανοπαιδίου.

Πρώτο και βασικό συμπέρασμα: η κοινωνία μας βρίσκεται ένα μόνο βήμα πριν τη σχιζοφρένεια.
Αναφέρω τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα:

α) Μου λέει ένας: "θέλω η κυβέρνηση να συνεχίσει το έργο της, να μην πάνε χαμένες τόσες θυσίες που κάναμε τον τελευταίο καιρό, αλλά ψηφίζω Δημαρά!"
Ντόινγκγκγκ

β) Μου λέει άλλος: "φοβάμαι την πτώχευση, ανησυχώ μην χαθούν οι καταθεσούλες που μαζεύω μια ζωή αλλά ψηφίζω Σαμαρά και θέλω να βγούμε απ' το μνημόνιο και να απαλλαγούμε απ' την τρόικα!"
Ντόινγκγκγκ

γ) Τρίτο σύμπτωμα μαζικής ψυχασθένειας: "διαφωνώ με όσα λέει ο Σαμαράς για το μνημόνιο, αλλά θα τον ψηφίσω γιατί πιστεύω πως δεν τα εννοεί και θα κάνει εντελώς διαφορετικά πράγματα μόλις ανέβη στην εξουσία"!
Ντόινγκγκγκγ

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δείγμα της ψυχασθένειας που μας δέρνει, με αρκετή δόση υποκρισίας, είναι και ο Τάκης.

Ο οποίος:

α) όσο τα κόμματα της αντιπολίτευσης ανέβαζαν τους τόνους και μετέτρεπαν τις αυτοδιοικητικές εκλογές σε δημοψήφισμα κατά του μνημονίου, δεν βρήκε ούτε μια λέξη για να τους κατηγορήσει ή έστω να εκφράσει τη διαφωνία του!
Μόλις ο Γιώργος σήκωσε το γάντι, άρχισε ο αρχιυποκρίταρος να κλαψουρίζει σαν αγάμητη παλιόγρια και θυμήθηκε τα γνωστά απ' το παρελθόν παραμυθάκια περί "Γιωργάκη", "εθνικών κινδύνων" και άλλες τακίστικες και μπαρούφικες αηδιούλες!

β) στο προτελευταίο του ποστάκι στο μπλογκί του, αφού σκυλόβριζε την κυβέρνηση, πέταξε και το ποιητικότατο "να πάτε να γαμηθείτε" (εννοούσε τον Γιώργο και την κυβέρνησή του).
Μόλις ο Γιώργος είπε πως "κύριοι, αν δεν θέλετε να συνεχίσω την πολιτική μου, θα σας δώσω την ευκαιρία, μέσω εκλογών, να με αντικαταστήσετε", ο "σοβαρός" Τάκης, ξέχασε αμέσως τα "άντε να γαμηθείτε" και αποφαίνεται πως η ενέργεια του Γιώργου είναι "εκβιασμός" και "εθνική καταστροφή"!

Βρε Τάκη ξεφτύλα, για απάντησέ μου: πού τον βλέπεις τον εκβιασμό;
Για να υπάρχει "εκβιασμός", πρέπει να δεχτούμε πως ο Γιώργος είναι αναντικατάστατος και απολύτως αναγκαίος για τη χώρα!
Αν ο "Γιωργάκης" είναι "ανίκανος, ψεύτης και άχρηστος", όπως ισχυρίζεστε, πού βρίσκεται ο εκβιασμός;

Κανονικά, αν ήσασταν ειλικρινείς και σοβαροί, θα έπρεπε να χαίρεστε που θα σας δοθεί η ευκαιρία να απαλλαγείτε "απ' τον μικρό Γιωργάκη και τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ"!

Αλλά εσείς, μόλις ακούατε για εκλογές τα βάψατε μαύρα;

Γιατί άραγε;

Δύο εξηγήσεις υπάρχουν:

Είτε θεωρείτε την πολιτική του Γιώργου μονόδρομο και αναγκαία για τη χώρα, οπότε είστε ψυχασθενείς που του ζητάτε "να πάει να γαμηθεί"!

Είτε φοβάστε μην τυχόν ξανακερδίσει τις εκλογές, οπότε είστε ψεύτες και υποκριτές, όταν επικαλείστε δήθεν το "εθνικό συμφέρον που επιβάλλει να μην γίνουν πρόωρες εκλογές"!

Αλητισσα είπε...

Ασε με Τάκη, γιατί δε θα με φτάνει η υπόλοιπη μου ζωή να σε "ξεπληρώσω"..


Σε τρομάζει η σχιζοφρένεια Ασκάρ μου;
Πότε μέτρησες τελευταία φορά τα λεφτά σου για να δεις αν σε φτάνουν για τσιγάρα;
Θα μου πεις ότι το έχεις κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και δε σε φοβίζει, κι εγώ με τη σειρά μου θα σου θυμίσω ότι εκείνη την εποχή ήταν το σύνηθες οπότε δε σου έδινε καμιά διαφορετικότητα σήμερα απλά είναι ένα βήμα πίσω΄..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ορεινέ, τα λέω κι εγώ καιρό για τους "κουραδόμαγκες", τους "φουστανάκηδες" και τους "ψευτόμαγκες" που το μόνο που ξέρουν είναι να κάνουν αφ' υψηλού κριτική, να πετούν πέτρες στη βιτρίνα (μεταφορικά μιλάω), να είναι μονίμως σε θέση ανεύθυνης άρνησης και να ρίχνουν πάντα τις ευθύνες στους άλλους!

Αυτοί οι ψοφοδεείς εμμετικοί τύποι είναι που δεν θέλουν εκλογές!

Γιατί, αν γίνουν εκλογές, θα βρεθούν αναγκαστικά ενώπιον των ευθυνών τους!

Και αυτό ακριβώς είναι που τρέμουν οι "μάγκες του γλυκού νερού"!

Και να μιλήσω λίγο για τον εαυτό μου:
Ασφαλώς δεν είμαι αλάνθαστος. Αλλά πάντα είχα το θάρρος της γνώμης μου, μην υπολογίζοντας το όποιο προσωπικό κόστος.
Άλλωστε είμαι ο μόνος μπλόγκερ που βγήκε ανοιχτά να πει "ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ"!
Όπως ήμουν και ο πρώτος μπλόγκερ το καλοκαίρι του 2008, τότε που ο Καραμανλής θεωρούνταν απ' το 99,9% ως ο "καταλληλότερος", που φώναξα "ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, ΤΟΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ"!

Τότε, ο Τάκης έβγαινε και με ειρωνευόταν...
Πάντα έτσι κάνουν οι ανευθυνοϋπεύθυνοι φουστανάκηδες.
Που πεισματικά αρνούνται να προτείνουν κάτι θετικό.
Και, φυσικά, δεν αποκαλύπτουν ΠΟΤΕ τις προσωπικές τους απόψεις, γιατί τρέμουν την κριτική!
Αυτοί, που μόνο να κρίνουν τους άλλους ξέρουν!

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Άσκαρ, τσάμπα μάγκες... Μόλις τους καλέσεις στο ταμείο, την κάνουν γυριστή!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αλήτισσα, εσύ είσαι αυτό που λέμε "ηρωϊδα της ζωής"!
Κι εσύ έχεις κάθε δικαίωμα να αγανακτείς και να λές και πέντε κουβέντες παραπάνω...
Μπροστά σε σένα μόνο αισθάνομαι κάπως εκτεθειμένος, και νιώθω να μιλάω εκ του ασφαλούς, γιατί εγώ δεν έχω οικογένεια να θρέψω ούτε παιδιά χωρίς πατέρα (ουσιαστικά) να μεγαλώσω!
Όμως, δεν είμαι κλεισμένος στους τέσσερις τοίχους του γραφείου μου, και ξέρω πολύ καλά τι τραβάν οι άνθρωποι που έχουν παιδιά να αναθρέψουν...

Όμως, για να επιστρέψω στο θέμα μας, όσο υπάρχουν ακόμη κάποιες δουλίτσες και κάποιος μισθούλης, όσο και να κουραστούμε, κάπως θα τα κουτσοβολέψουμε.

Αν χρεοκοπήσουμε χωρίς το δύχτι ασφαλείας της τρόικα, χάνονται ΟΛΑ.
Το ξαναλέω: ΟΛΑ!

Πλέον η Ελλάδα δεν είναι όπως παλιά. Ούτε χωράφια καλλιεργούμε, ούτε κτηνοτροφία έχουμε, ούτε βιομηχανία ούτε βιοτεχνία.

Είμαστε μια κοινωνία "παροχής υπηρεσιών"!

Δεν έχουμε κανένα περιθώριο για ανεξέλεγκτη πτώχευση!

Θα καταντήσουμε όπως οι Ουκρανίες, οι Λευκορωσίες και οι Βουλγαρίες-Αλβανίες-Ρουμανίες πριν 20 χρόνια!

Τόσα χρόνια μιλάω με κοπέλες απ' τις πρώην ανατολικές χώρες.
Και πάντα, στο τέλος κάθε συνομιλίας, έκανα τον σταυρό μου κι έλεγα "Θεέ μου φύλαξέ μας να μην βρεθούμε κι εμείς ποτέ σε αυτή τη θέση"...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως, για να ελαφρώσουμε και λίγο το κλίμα, λέω και το εξής:

εμείς οι ανύπαντροι σαραντάρηδες είμαστε αποφασισμένοι να φανούμε κάπου χρήσιμοι.
Αν γίνει κανένας πόλεμος, δεν θα κρυφτούμε πίσω απ' τα 42 μας χρόνια, και δεν θα φορέσουμε φουστίτσες!
Θα πάμε πρώτοι στο μέτωπο, γιατί:

α) έχουμε πολύ καλύτερη φυσική κατάσταση απ' τους περισσότερους εικοσάρηδες (καρατσεκαρισμένο αυτό)

β) έχουμε την εμπειρία και τη μαγκιά, οπότε δεν χάνουμε με τίποτα

γ) κι αν, ο μη γένοιτο, πρέπει κάποιοι να πάνε καλιά τους, καλύτερα να είμαστε εμείς παρά τα νέα παιδάκια ή οι συνομίληκοί μας οικογενειάρχες...

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Η Αλήτισσα έχει κάθε λόγο να μιλάει, το λέω και γω για να μην παρεξηγηθώ. Με μια παρατήρηση: κόψε το τσιγάρο..

Αλητισσα είπε...

Αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ότι το πιο μεγάλο χαρτί του Γιώργου και η μαγκιά του θα ήταν να είχε ήδη βάλει φυλακή το κάθε λαμόγιο ανεξαρτήτου παράταξης που ευημερεί εις βάρος του καθενός μας!
Αν είχε τη μαγκιά να το κάνει,οι άνθρωποι θα είχαν κουράγιο να αντέξουν τα δεινά του μνημονίου!
Κανείς όμως από τους υποστηρικ΄τες του συμπεριλαμβανομένου κι εσένα Ασκάρ μου δεν μου έχει απαντήσει γιατί δεν έχει δημευτεί καμιά περιουσία και δεν έχει μπει κανένας φυλακή κι επίσης γιατί η εκκλησία παραμένει ανέγκιχτη!!!
Μη μου πεις για δημοκρατικές διαδικασίες και κουραφέξαλα η δημοκρατία καταλύεται καθημερινά αλλά μόνο σε επίπεδο απλού και αδύναμου πολίτη..
Και κλείνοντας εγώ προσωπικά και πολλοι που ξέρω ακόμα θα ψηφίσουμε ανοιχτά και εκτός παραβάν τον Γιώργο ή όποιο Γιώργο θα κάνει τα παραπάνω..
Μέχρι τότε εγώ κι όπως φαινεται το 50% του πληθυσμού (πολύ το χάρηκα) θα απέχουμε συνειδητά από αυτό τον θίασο που λέγεται εκλογές!!

Αλητισσα είπε...

Το τσιγάρο δεν το κόβω Ορεινέ γιατί θα είμαι μια ολότρελη κι όχι μια μισότρελη που είμαι σήμερα..

Δευτερον αν χρειαστεί κι εγώ θα πολεμήσω αλλά μόνο για ένα καλύτερο μέλλον κι όχι για να εξυπηρετήσω συμφέροντα κανενός λαμόγιου!!

candy's τετραδιάκι είπε...

:*