Δευτέρα, Ιανουαρίου 21

Αγαπημένε μου Άσκαρ ... (ερωτικές επιστολές γυναικών Β')

Η ώρα είναι 8:00 μ.μ.
Ένιωσα την ανάγκη να γράψω σε μια κόλλα χαρτί αυτά που αισθάνομαι, νομίζοντας ότι έτσι θα καταφέρω να ξεχάσω λιγάκι και να συνέλθω.
Νιώθω ότι είσαι δίπλα μου και σου μιλάω.
Σου αφιερώνω ένα τραγούδι που ακούγεται αυτή τη στιγμή στο ραδιόφωνο: «βάλε φωνή κοντά σου να γυρίσω, βάλε τη γη να θυμηθώ. Με τι καρδιά τα μάτια σου ν’ αφήσω, με τι καρδιά τον κόσμο ν’ αρνηθώ...».
Σ’ αγαπάω.
Σε σκέφτομαι συνέχεια και μου λείπεις πολύ. Δεν ξέρω ή μάλλον δεν είμαι σίγουρη αν νιώθεις κι εσύ το ίδιο γιατί μόνο τότε θα καταλάβεις τι νιώθω κι εγώ. Στην Αθήνα δεν μπορέσαμε να είμαστε μαζί συνέχεια κι αυτό μου στοίχισε πολύ.
Δεν είμαι σεξομανής όπως λες αλλά αυτές τις λίγες ώρες που είμαστε μαζί θέλω να μην χωρίζουμε ούτε για 5’. (Αυτό μην το πάρεις και πολύ στα σοβαρά. Μπορεί και να είμαι χα χα χα).
Το απόγευμα μού είπες ότι θα πάρεις τηλέφωνο το βράδυ στις 11:30 κι έτσι θα περιμένω μέχρι τότε. Είναι σπάσιμο νεύρων να περιμένω τόσες ώρες για ένα σου τηλέφωνο κι εσύ να μην παίρνεις. Γι’ αυτό σε παρακαλώ όταν λες ότι θα πάρεις να παίρνεις οπωσδήποτε. Διαφορετικά ξέρεις τι θα πάθεις, δεν είναι ανάγκη να στο ξαναλέω...
Με τους γονείς μου έχουν δημιουργηθεί διάφορες άσχημες καταστάσεις αλλά γι’ αυτές θα μιλήσουμε κάποια άλλη στιγμή, αρκετά μ’ άκουσες απ’ το τηλέφωνο σήμερα να κλαίω. Όταν έκλεισα το τηλέφωνο ντράπηκα πολύ που μ’ έπιασαν τα κλάματα.
Το ξέρεις ότι σ’ αγαπώ;
Πρώτη φορά γράφω γράμμα. Δεν είμαι και τόσο καλή στο γράψιμο, γι’ αυτό προτιμώ την πιο εύκολη λύση, το τηλέφωνο.
Μου λείπεις.
Ελπίζω το διάστημα που θα είμαστε μακριά ο ένας από τον άλλον να είναι πολύ μικρό.

19 σχόλια:

spirosvii είπε...

με αγγίζεις με αυτά που γράφεις, ακριβώς αυτό νιώθω κι εγώ..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Νέο μέλος του χαρεμιού η roadartist ως "η ποιήτρια του δρόμου"!

Σπύρο, στα υπ όψιν... αυτά τα έγραψε γυναίκα!

Προς ενημέρωσίν σας... αγνοώ την τύχη της αποστολέως!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Πασά μου, θα σε κυνηγήσει ο Δαφέρμος στο τέλος να μου το θυμηθείς!!

Καλή βδομαδούλα να 'χεις ;))

If...ιγένεια είπε...

Θαυμάστρια?

Μαριλένα είπε...

Eρωτες που εμπνέεις..
:)

καλο βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Oμορφο ρομαντικό μα και σέξυ..

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Το καλό σ αυτή την περίπτωση είναι, ότι έκατσε και έγραψε αυτά που ήθελε σε μια κόλλα χαρτί.
Το κακό θα ήταν, να σε τύλιγε
σ αυτήν.
Κατα τ άλλα ...τα γνωστά, ρομαντικό, γλυκό,αγαπησιάρικο,ερωτικό,μελιστάλαχτο!!!
Να υποθέσω μιας και από ότι διάβασα δεν της αρέσει και πολύ το γράψιμο, ότι την έγραψες την κοπέλα εσύ μια και καλή ?
Ασκαρδαμυκτί μου σε φιλώ

Ηλιας....Just me! είπε...

Ναι, τώρα είμαι σίγουρος: Από εσένα πήρα την τόση πολλή γοητεία μου!!!!!!! :D:D:D:D:D Τι εχεις ακούσει κι εσύ ρε Άσκαρ! Αλήθεια το πραγματικό σου όνομα πως είναι; Η μήπως είνια επτασφραγιστο μυστικό μην το ανακαλύψουν οι θαυμάστριες και ορμήσουν?

Meropi είπε...

Ασκαρδαμυκτί μου καλησπέρα,
Δεν ξέρω αν είναι αληθινό το γράμμα ή όχι, αλλά αισθάνομαι λίγο αμήχανα να σχολιάζω ξένα ερωτικά γράμματα..
Πάντως αν είναι αληθινό....είναι φανερό ότι δεν ανταποκρίθηκες στον έρωτα της.

Ανώνυμος είπε...

μέτρησε πάλι ο αισθηματίας μέσα σου...

mmexer είπε...

Νομίζω είναι μια επιστολή παράδειγμα προς αποφυγή για τις γυναίκες!
"θέλω να μην χωρίζουμε ούτε για 5’." Με το που το λέει κάποια, έχει χάσει την μπάλα! "Και γω πως θα δω με την ησυχία μου μωρή ηλίθια τον αγώνα;" χαχαχαχα
"Αφού είπα θα σε πάρω, τι με πρήζεις;"

Πάντως αυτή η κλειδαρότρυπα έχει γίνει πιο ενδιαφέρουσα κι απ' την τσόντα του Ζαχόπουλου χαχαχα

ο δείμος του πολίτη είπε...

Και τα γράμματα συνεχίζονται...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ψυχούλα, αν με κυνηγήσει ο Δαφέρμος θά ρθω να κρυφτώ σπίτι σου! Έτσι;

Ιφιγένεια, ... απλά ερωμένη!

Μαριλένα, τελικά μόνο εσύ δεν έπεσες στον έρωτά μου! χεχε

Υβόννη, ποιο είναι το μπλογκ σου;

Κότσιφα, να δούμε τελικά ποια θα με "τυλίξει"...

Ηλία, το πραγματικό μου όνομα είναι Ταξιάρχης!

Μεροπίτσα, έχω τον δικό μου τρόπο να ανταποκρίνομαι στον έρωτα των γυναικών...

Κομμούνι, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις...

mmexer, η δικιά μου κλειδαρότρυπα δεν έχει ... πατσιοκοιλιές!

Δείμε, θα υνεχιστούν... μην ανησυχείς! Αλλά αύριο θα κάνουμε ένα μικρό διάλειμα...

candy's τετραδιάκι είπε...

Τιποτα σε πιο προστυχο? ;)

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Εννό και είται,πασά μου! ;))

βασίλης είπε...

"...Να μη χωρίζουμε ούτε για 5 λεπτά..." Πολύ στο κολύμπι βρε Ασκάρ το ερωτάκι σου. Ύπτιο και πρόσθιο και πεταλούδα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καντούλα, δυστυχώς δεν έχω λάβει ακόμη πρόστυχες επιστολές από γυναίκα! Δεν μου στέλνεις καμία εσύ στην γκαρσονιέρα;

Ψυχούλα, με κυνηγάει! έρχομαιαιαιαι

Βασίλη, σε ερωτικές στάσεις αναφέρεσαι; χεχε

candy's τετραδιάκι είπε...

Μολων λαβε!

;)

Black Diamond είπε...

Δεν είμαι σεξομανής όπως λες ....

ΧΑΧΑΧΑΧΑ Αυτό μου άρεσε πολυ :P

Φιλάκια πολλά Άσκαρ μου :)