Πέμπτη, Ιανουαρίου 24

Χαμογελάστε παρακαλώ ...

«Μισογύνης είναι ένας άντρας που μισεί τις γυναίκες
όσο οι γυναίκες μισιούνται μεταξύ τους»
Χ. Λ. Μένκεν
(αμερικανός δημοσιογράφος-συγγραφέας)

«Πολλοί άντρες νομίζουν
πως όσο μεγαλύτερο είναι το στήθος μιας γυναίκας
τόσο πιο ανόητη είναι.
Νομίζω πως συμβαίνει το αντίθετο:
όσο πιο μεγάλο είναι το στήθος μιας γυναίκας
τόσο πιο ανόητοι γίνονται οι άντρες»
Ανίτα Γουάιζ
(αμερικανίδα ηθοποιός)

«Ο Θεός έδωσε στον άντρα
ένα μυαλό κι ένα πέος,
αλλά, δυστυχώς, όχι αρκετό αίμα
για να μπορεί να χρησιμοποιεί και τα δυο ταυτοχρόνως»
Ρόμπιν Γουίλιαμς
(αμερικανός κωμικός)

18 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αυτή η αμερικανίδα η ηθοποιός (δεν την έχω ακουστά) τελοσπάντων...ή πολύ σοφή πρέπει να ήταν ή πολύ ζουμερή...
Τώρα το Ρόμπιν Γουίλιαμς που ξέρω... προκύπτει άλλο θέμα...δεν ξέρω αν τα λέει σωστά..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. έχει πλάκα...όταν έρχεσαι για σχόλιο...καταλαβαίνω πως έχεις νέα ανάρτηση)
;-)

candy's τετραδιάκι είπε...

Χιχιχι ατιμουλικο :))

Άκης είπε...

Καλά και τα 3.Τους 2 πρωτους δεν τους ξέρω.Για τον τρίτο απορώ καί δέν ξέρω αν θα έπρεπε να έχει άποψη επι του θέματος! :P

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γλαρένια μου, αφού μπαίνω που μπαίνω για να στείλω ποστάκι... να μην επισκεφτώ αμέσως και τις πρώτες κυρίες του χαρεμιού;

Καντούλα, με κατάντησες σαν τα μούτρα σου... χεχε

Άκη, ο τρίτος έχει εγκυκλοπαιδικές γνώσεις...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Πολλή αμερικανιά..έπεσε.!
Χόλλυγουντ το κάναμε..Θα 'εχουμε και εισαγωγή "σταρ" στο χαρέμι σου;
Να περιμένω καμιά καλή,,
Σάρον Στόουν δεν έχει;

Ηλιας....Just me! είπε...

Προς πληροφόρησιν όλων, ο Robbin Williams έχει κάνει τις καλύτερες stand up comedies στην Αμερική! Αρκεί να πατήσετε στο youtube το όνομά του και θα τα δείτε να ξεπροβάλουν! Και αυτό, από το Stand up είνια που έβαλε ο Άσκαρ! Κεφάκια βλέπω ε? :D

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπίθα, όταν έχω εδώ την Αλήτισσα, τι να την κάνω την Σάρον Στόουν;

Λιάκο, σε λίγη ώρα φεύγω για εξεταστική και "τράβηξα μια γερή" για ν' ανέβω! χαχα

Μαριλένα είπε...

Aυτό το πρώτο, τι να σου πω..
πολύ φτύσιμο θα 'χε φάει ο δημοσιγραφ μου φαινεται :)))

akrat είπε...

εγώ ρωτάω και ΡΩΤΑΩ ΣΟΒΑΡΑ και το ΕΝΝΟΩ αν εξαιρέσει κανείς 5000 χρόνια το πάνω μυαλό ο άντρας το χρειάζετε???

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ασκαρδαμυκτί μου νομίζω ότι και οι τρεις (Χ. Λ. Μένκεν,Ανίτα Γουάιζ,Ρόμπιν Γουίλιαμς) έχουν εν μέρη δίκιο
Πολύ καλό ποστ με λίγο γέλιο όλα φαίνονται καλύτερα.
Φίλια...

ZouZouna είπε...

... κύριε Χαρεμιτζή μου, άμα χαμογελάσω, θαρθείς να πάρεις την πρόσκληση που σου έχω????

doctor είπε...

Γυναίκα χωρίς στήθος είναι χταπόδι χωρίς ούζο (Μήτσος)....

doc

mania είπε...

Ασκάρ μου τρομερέ,
και πονηρούλη, μου φαίνεται κράτησες ένα παλιό "Ε" από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπια και τα ξεσηκώνεις από κει.
Μη σε νοιάζει, όλοι από κάπου τα ξεσηκώνουμε!! Κι εγώ από κάπου αλλού!!χα χα χα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλένα, δεν παύει όμως να περιέχει και μεγάλη δόση αλήθειας...

΄Ακρατ, τό ριξες κι εσύ στη φιλοσοφία βλέπω...

Κότσιφα, ν' αρχίσουμε να γελάμε συχνότερα γιατί αλλιώς θα πεθάνουμε νέοι μού φαίνεται!

Ζουζούνα, δεν σου υπόσχομαι τίποτα γιατί, ως ξέρεις, είμαι πολύ μεγάλο σπασικλάκι με τις διάφορες προσκλήσεις! χεχε

Γιατρέ, άρχισες κι εσύ να λαϊκίζεις; Πάει...χάλασε ο κόσμος! χαχα

Μάνια, εννοείται ότι τα πήρα από κάποιο περιοδικό! Μα είναι δυνατόν να παρακολουθώ και να απομνημονεύω την μπούρδα του κάθε αμερικάνου ηθοποιού και δημοσιογράφου;

Αλητισσα είπε...

ΑΝ ο Θεος ήξερε τι μαλακίες θα κάνανε τα 2 φύλα..θα μας έκανε ερμαφρόδιτους..
Αλητισσα

Black Diamond είπε...

«Ο Θεός έδωσε στον άντρα
ένα μυαλό κι ένα πέος,
αλλά, δυστυχώς, όχι αρκετό αίμα
για να μπορεί να χρησιμοποιεί και τα δυο ταυτοχρόνως»
Ρόμπιν Γουίλιαμς

ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣ Ο ΡΟΜΠΙΝ ;)

Μάκιαααα

Ηλιας....Just me! είπε...

Άσκαρ πως εγραψες?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αλήτισσα, ένας ακόμη λόγος να γίνουμε άθεοι... χεχε

Διαμαντάκι, ζεστάθηκες βλέπω... χεχε Φιλιά!

Λιάκο, αρκετά καλά ... φαντάζομαι!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...