Τετάρτη, Ιανουαρίου 16

Στριπτίζ!

(Απ' το ιστολόγιο "Η γκαρσονιέρα στα Πατήσια")
Αρχίζω να χορεύω μπροστά σου πολύ αργά,
και να κατεβάζω σιγά σιγά το παντελόνι!
Από το άνοιγμα του μαύρου τζιν
αρχίζουν να φαίνονται
οι τρίχες του εφηβαίου μου ...
Γδύνομαι πολύ αργά
πόντο-πόντο
μέχρι που ολόκληρο το τζιν
πέφτει στο πάτωμα ...
Δεν φοράω εσώρουχο!
- Χα χα χα ... πού έμαθες να τα κάνεις αυτά παλιοπούστη;
- Στο "Σιρόκο"!
- Τι είν' τούτο πάλι;
- Ένα καμπαρέ μόνο για δεσποινίδες και κυρίες και κυράτσες τίγκα στα φράγκα ...
- Κατά τ' άλλα το παίζεις αξιοπρεπής και σοβαρός και μορφωμένος και μιλάς όμορφα! Άμα σε δει κανείς στο δρόμο νομίζει ότι είσαι ένας καθωσπρέπει κύριος ...
- Καντούλα, κόψ' τις μαλακίες! ... Πάντως, τόσες μέρες μου έλειψες πάρα πολύ!
- Κι εσύ! Σε σκεφτόμουνα είκοσι φορές κάθε μέρα ...
- Σε γουστάρω πολύ γιατί είσαι μεγάλη ...
- ... πουτάνα! Πες το!

23 σχόλια:

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Α, γειά σου !
Ήρθαμε στα ίσα μας, επιτέλους.
-)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Αφού στα άλλα (χρηστά ήθη και πολιτικές ευθύνες), άστα....
τάχεις ξεχάσει και λές π@π@ριές!
-))

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Αυτό το στριπτίζ πολύ θα ήθελα να το δω!!!Κάνεις επισκέψεις κατ'οίκον,πασά μου;

candy's τετραδιάκι είπε...

Ειμαι!!!


Hρθα στη ζωη σου για να σε παιδεψω!


Παντως το στριπτιζ σου ηταν..ηταν..ηταν...ξεχωριστο!
Το ομολογω!

Σπύρος είπε...

Ποιές τρίχες;
Βρε άσκαρ,η μόδα λέει να τις ξυρίζεις.
Πάπαλο...

AVRA είπε...

δεν κρατησε πολυ η μελαγχολια, ε???? χαχαχα

Κάτια είπε...

Ωραία...Επανήλθαμε στα παλιά...
Φάση ήταν και πέρασε...
Welcome back...

candy's τετραδιάκι είπε...

Aχ τελικα ολοι μας θελουνε ζευγαρι...
Και να θελεις να ξεφυγεις δεν μπορεις.

Ηλιας....Just me! είπε...

............no comments!...........

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Έτσι μπράβο!!!
Επιστρέφεις δυναμικός με αναζωογονημένη διάθεση...
Έτσι σε θέλω, έτσι σου πρέπει...
έρωτας, χιούμορ, τίγκα στο κέφι!!!
Ωωωπα!!!

Αλητισσα είπε...

Τα γκο-γκο μπόις φοράνε απο μέσα στρινγκάκια είναι ξουρισμένα και κι έχουν στα κορμάκια τους απλωμένη μια πουδρίτσα που μυρίζει..τέλεια..
Αποκλείεται να "μαθήτευσες" σε στριπτιζαδικο..σε βρίσκω ερασιτέχνη..
Παραυτα συγχαρητήρια αμα ξαναπαντρευτω θα σε πάρω στο μπατσελορ..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ε ναι ρε Σπίθα... σιγά μην αφήσουμε να μας φάει η μαυρίλα!

Ψυχούλα, όποτε θες ... στη διάθεσή σου! Και θα πληρωθώ σε είδος...

Καντούλα, να κάνουμε και μία δημόσια επίδειξη; χεχε

Σπύρε, οι άντρες βάζουν ξυράφι μόνο στο μάγουλο! Στο εφηβαίο... το πολύ-πολύ να πέσει λίγο ψαλίδι!

Αυρούλα, λες και δεν με ξέρεις... χαχα

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Σε είδος,πασάκο μου!!!Έχω κάτι αυγουλάκια από κοτούλες ελευθέρας βοσκής...μμμμμμμμούρλια!!!! Όλα δικά σου! :))))

φιλουάκια ;)

Spitogata είπε...

Αν ακόμα και μετά από τέτοιο επαγγελματικό στριπτίζ η Καντούλα προτιμάει να σε "δουλεύει" αντί να σε βάλει κάτω, κάτι δεν πάει καλά.

Τι άλλο να κάνεις πια...
go...go Ασκάρ!

Μαρια είπε...

Όταν ο άλλος το παίζει καθωσπρέπει και σοβαρός πρέπει να έχεις το νού σου ...

Άκης είπε...

Έτσι μπράβο.Διακρίνω τον παλιό καλό άσκαρ.Τώρα για την Καντούλα τι να πω.Να της κάνεις κάνεις στριπτίζ καί να μην ενδίδει?Μάλλον κάποιο πρόβλημα έχει!!αλήθεια σου πέρασε αυτό το μυαλό? :P Την καλησπέρα μου..

candy's τετραδιάκι είπε...

Ναι η αληθεια ειναι οτι εχω ενα προβληματακι..
Θα με ερεθιζε να φοραει ταγκα απο μεσα.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κάτια μου, το καλό με σένα είναι πως σου αρέσω και έτσι και ... γκιουβέτσι! χεχε

Καντούλα, και το δικό σου καλό είναι πως δεν έχεις πρόβλημα να με μοιράζεσαι με άλλες! χιχι

Ηλία μου, μη σοκάρεσε, στο ξαναλέω: με την Καντούλα είστε ετεροθαλή αδελφάκια! Συνεπώς δεν διαπράττω αιμομιξία...

Γεια σου Καραφλοκότσιφα, το πιο μερακλίδικο πουλί του δάσους!

Αλητοούλα, ήταν ξαφνικό βρε, δεν βρισκόμουν σε επαγγελματική ετοιμότητα! χαχα

Ψυχούλα, τα αυγουλάκια θα μου αυξήουν τη χοληστερίνη μου! Ρε συ... καθόλου δεν με φροντίζεις στην ηλικία μου ... χιχι

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Mαρία, δίκιο έχεις... ελπίζω να μην την "πάτησες" κι εσύ...

Σπιτόγατα και Άκη, τελικά ενέδοσε αλλά όχι με την προθυμία που περίμενα! Το μωρό μου ήθελε να έχω σκουλαρίκι στον αφαλό και να φοράω τάγκα...

Καντούλα, άργησες κάπως να ερεθιστείς, αλλά τελικά 4 φορές το κάναμε προχθές μέσα σε μιάμιση ώρα... μην το ξεχνάς!

Άκης είπε...

Ε αυτό έίναι ανωμαλία!Τι βίτσια είναι αυτά..ΑΙΣΧΟΣΣΣΣΣ

spirosvii είπε...

είσαι πολύ ανώμαλος φίλε μου! Καλά ρε κοτζάμ μαντράχαλος και κάνεις τέτοια πράγματα..Πάντως να σου πω την αλήθεια ένα μποξεράκι κολλητό ρόζ χρώματος και στη μέση το σήμα του δηλητηρίου...μμμμ..

spirosvii είπε...

όταν το φοράω τρελλαίνεται η κοπέλα μου

hasapi grammata είπε...

Poytana!!! megali leksi!!!
poso eviha mpori na kavlosi anekseretou filou!!! hehehe