Τρίτη, Ιανουαρίου 1

Απ' το κρυφό τετραδιάκι του Τέρρυ ...

Αυτός ... 26, Αθηναίος.
Εκείνος ... 34, Μακεδόνας λοχαγός.
450 χλμ μακριά...
Οι ζωές τους, φαινομενικά τόσο διαφορετικές...
15 Ιουλίου 2007 ... παραλία.
Κοιτάζονται...
... πλησιάζουν
... μιλάνε.
Και κάπως έτσι ξεκινούν όλα!
Μ’ ένα φιλί!
Μ’ ένα «γρήγορο» ανάμεσα στα δέντρα ...
Δυο μήνες μετά ...
... είναι τρελαμένοι!
Διανύουν τα χιλιόμετρα με κάθε ευκαιρία!
Δε λογαριάζουν τίποτα.
Λένε ψέματα στον περίγυρο ...
πολλά ... αλλά «πρέπει» ...
Ο κόσμος δεν θα καταλάβει ...
Οι δυσκολίες πολλές.
Οι αναβολές καθημερινές.
Κι αυτό εντείνει τη λαχτάρα ... την προσμονή!
«Πρέπει να σε δω»!
«Παράτα τα όλα κι έλα σε μένα»!
Τόποι συνάντησης οι παραλίες ...
... τα απόμερα μέρη
... οι πόλεις
... το σπίτι Εκείνου!
Εκεί που όλος ο κόσμος είναι μονάχα αυτοί!
Δύο και ταυτόχρονα ένας!
Κανένα ταμπού!
Ανοιχτοί σε όλα ...
Οι οργασμοί απανωτοί ...
Και μετά ακολουθεί το φιλί ...
... το χάδι
... το χαμόγελο
... η αγκαλιά!
Όλ’ αυτά που επιβεβαιώνουν πως όλο αυτό που ζουν
είναι πολύ παραπάνω από απλά σαρκικό!
Επιβιβάζονται σ’ ένα αυτοκίνητο
και γυρίζουν όλη τη βόρειο Ελλάδα.
Εκείνος θέλει να του τα δείξει όλα!
Βολτάρουν ...
Μοιράζονται την καθημερινότητα.
Φοράνε ο ένας τα ρούχα του άλλου ...
Πώς του πάει το πορτοκαλί μπλουζάκι;
Ονειρεύονται ...
... μιλάνε
... γελάνε
... δακρύζουν
... ζηλεύουν ... πολύ
... γκρινιάζουν!
Πιο πολύ Αυτός!
Είναι νέος, ενθουσιώδης, παρορμητικός,
ένας χείμαρρος από λέξεις,
εκφράσεις και συναισθήματα!
Εκείνος;
Φοβάται!
Τι;
Τον εαυτό του!
Ποτέ πριν δεν είχε ξανανιώσει έτσι ...
«Τι θα έκανες για μένα;»
«Ρωτάς το πιο εύκολο ... τα πάντα!»
Απολαμβάνουν το κάθε λεπτό που είναι μαζί!
Γιατί είναι μοναδικό ...
Βιώνουν τον έρωτά τους στο έπακρο!
Όμως ο χρόνος κυλάει αντίστροφα ...
Σύντομα θα έλθει ο Φλεβάρης ...
Εκείνος παίρνει μετάθεση για Κύπρο ...
Πώς θ’ αφήσει ο ένας τον άλλον;
Αγαπιούνται τόσο πολύ ...
Τι θα κάνουν;

28 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλες και όλους!

Ο Άσκαρ ξεκινάει το 2008 κάπως ... αντισυμβατικά!
Αλλά απ' το επόμενο ποστ επιστρέφει στους ... γνωστούς δρόμους!
Με ένα αφιέρωμα στον μεγάλο μπλογκοέρωτά του ... την Καντούλα!

mania είπε...

Βρε Ασκάρ μου,
αν και τίποτε από τα ανθρώπινα δεν μου είναι ξένο, εντούτοις ε, να, λίγο σοκαρίστηκα η γυναίκα πρωί πρωί!!
Δεν πιστεύω να μας βγεις αμφί....
Την καλημέρα μου και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
Υ.Γ. Σε προτιμώ με την Καντούλα, μη μας τρέχεις Κύπρο....

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μανίτσα, θα σου εξομολογηθώ την αμαρτία μου: ο Τέρρυ είναι το μπλογκοτέρι της Καντούλας!
Προσπαθώ να τον βγάλω γκέι για να τον εξουδετερώσω από ερωτικό αντίζηλο! χεχε

Μαριλένα είπε...

Eμ πως αλλιως θα ξεκίναγες;

με ευχές; :ΡΡΡ


χρόνια πολλά Ασκάρ μου.
ό,τι καλύτερο για φέτος εύχομαι :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Έλα μου ντες....
Εδώ σε θέλω κάβουρα...που έλεγε και η μαμά μου....
Μα ότι συμβαίνει σε όλες τις υγιείς σχέσεις...
Θα ανοίξουν οι δρόμοι του ενός και του άλλου και θα ζούνε για τις λιγοστές φορές που θα μπορούν να βλέπονται...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ βρε...!!!!!
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλητισσα είπε...

Μαλιστα..
Εδω πρεπει να σκεφτω..
Κι εχω μια νυστα..
Καλα αυτοι ειναι τωρα πως το λενε..γκει;
Μαλιστα..
Μωρε ειχα δει μια ταινια του Αλμαδοβαρ με κατι γκει..πολλη σκληρη..
Τεσπα δε θα μιλησω για "αφυσικο" ο καθενας κανει στο κρεβατι του οπως θελει..
Θα στο πω απλα κανενα προβλημα δεν εχω αρκει να μην ειναι ο γιος μου..
Χα χα χα..

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Καλή χρονιά...και υπομονή !

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλή Χρονιά,πασάκο μου!!!
Τι θα κάνουν; Πτήσεις!!!:))Κάθε δεύτερη μέρα εναλλάξ! Άλλωστε ο έρωτας θέλει θυσίες!...Μέχρι να ξενερώσεις:)και να πεις"Πάμε γι'άλλα που δεν απαιτούν και πολλά δρομολογια":)))

φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Την σηκώνει λίγο την καπαρντίνα ο Τέρι... Φούστα κλαρωτή τον κόβω.
Την Κάντυ την βλέπω σε λίγο να μένει μόνιμα στην γκαρσονιέρα. Καλή Χρονιά και από εδώ

gerasimos είπε...

Aμάν! Την ημέρα των γενεθλίων μου έπεσε να γίνουν ολ' αυτά; Απαπαπα... όπως πάντα απρόβλεπτος, "ενοχλητικός" και ανατρεπτικός. Εύχομαι ακόμη περισσότερο στο 2008!

purple είπε...

αμα το προβλημα ειναι η αποσταση Ελλαδα - Κυπρος να σου εξηγησω εγω πως γινεται!!!

ο καθενας με τον πονο του θα μου πεις τωρα εσυ!!!
χεχεχεχε

Meropi είπε...

Καλησπέρα Ασκαρδαμυκτί μου καλέ,
Βάλθηκες να δοκιμάσεις την ανεκτικότητα μας έναντι του διαφορετικού σήμερα! Ε, λοιπόν να είσαι καλά ό,τι και να είσαι! Και πού σαι, αν τελικά αποφασίσεις να πας στην πατρίδα μου την Κύπρο, δώς της χαιρετίσματα. Χα χα χα!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πολύ όμορφο. Ό,τι πρέπει για χριστουγεννιάτικη ιστορία. Ιδιαίτερη σαν τους δύο άνδρες. Μία ιστορία τόση αληθινή όσο και ο φόβος και το ψέμα που σκορπούν στον περίγυρό τους.

Ανώνυμος είπε...

Ο πολιτισμός μας κρίνεται από την ανεκτικότητά μας στο διαφορετικό που δεν βλάπτει οπως π.χ.παιδοφιλία
Αιτηση για συνυπηρέτηση ως εγγαμοι να κάνουν!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

George είπε...

καλή χρονιά άσκαρ. Λυπάμαι για τον Τέρρυ. Βλέπεις ώς πουριτανός που είμαι δεν μπορώ να ανεκτώ τέτοιες πράξεις. Και τον νόμιζα ως άξιο αντίπαλο. Αυτός εξουδετερώθηκε μόνος του μωρέ.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλένα μου, μη με παρεξηγείς... ο λύκος κι αν εγέρασε... χεχε

Γλαρένια, έτσι κάνουν οι "υγιείς σχέσεις";

Αλητούλα, ένας φίλος μου παπάς έλεγε: "όποιος έχει κόρη να μην κατηγορεί τις πουτάνες κι όποιος έχει γιο τους πούστηδες"!

Υπομονή Σπίθα μου, υπομονή! Κάνουμε και τίποτε άλλο;

Ψύχουλα, έτσι είναι! Μην πας μακριά ... πάρε εμάς τους δύο! Αν δεν μας χώριζαν καμιά 500ριά χλμ και καμια 15ριά χρόνια... μπορεί και να είμασταν ζευγάρι! χεχε

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Βασίλη, κατ' αρχήν χρόνια πολλά!
Κατά δεύτερον ... ο Τέρρυ, απ' ότι φαίνεται, τινάζει και τη ζάχαρη απ' τον κουραμπιέ!

Γεράσιμε, να τα χιλιάσεις και ... καλή χρονιά!

Ελενίτσα, υπάρχει μια μικρή διαφορά: ο Τέρρυ δεν είναι ... αλλοπρόσαλος! χεχε

Μεροπίτσα, αν τελικά ο Τέρρυ πάει Κύπρο ... νομίζω δεν θα έχει χρόνο για "χαιρετίσματα"! χεχε

Δείμο, δεν είναι καθόλου τυχαίο πως οι μεγαλύτεροι ψεύτες είναι τα πρεζάκια και οι ομοφυλόφιλοι!

Μονοκόματη, κάτσε πρώτα να καυοχυρωθεί νομικά ο γάμος τους...

Γιώργο, εγώ δεν λυπάμαι καθόλου τον παλιοΤέρρυ ... που τις προάλλες μού βασάνιζε την Καντούλα!

gerasimos είπε...

ασκαρ ευχαριστώ... κρατάω την ευχή για τις 15 του Ιούλη. ;-)

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Δηλαδή........δεν είμαστε;;;;;;;;;
Παίρνω την επόμενη πτήση κι έχομαι να ξηγηθούμε!!!!!

habilis είπε...

Αποκλειεται να χωρισουν .Εδω δουλευει αυτο που λενε στο χωριο μου και σωζει μια σχεση.-Αλαργα ΄αλαργα το φιλι για να εχει νοστημαδα...

Equilibrium είπε...

Χώρια και μαζί ε; Το θέμα είναι οι αποστάσεις μέσα μας θαρρώ...

Μια ρομαντική ευχή για το 08 σου λέω κι απο εδω...

(όσο κρατάει το εορταστικό πνεύμα, χαχαχα)

candy's τετραδιάκι είπε...

Ασκαρουλι τι να πρωτο-ευχηθω...?

Τα καλυτερα!!!!
Οσο για το κρυφο τετραδιο του Τερρυ και για το κειμενο του..
Μενω με ανοιχτο το στομα ;)

Φιλια!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά ανατρεπτικέ Ασκάρ.
όσο για το ερώτημα, εάν πια αγαπιούντε τόσο τα παιδιά, δε θα χαθούν. Μη φοβού!

mania είπε...

Λοιπόν Ασκάρ μου τρομερέ,
Άκου για να μαθαίνεις τι εκφράσεις έχουν για τύπους σαν τον Τέρρυ.
Αρχίζουμε
"την κουνάει την αχλαδιά" (αυτό είναι βασικό)
"το ρουφάει το κανελόνι"
"το γυαλίζει το φινιστρίνι"
"τη μαδάει τη μαργαρίτα"
"το ψήνει το τσουρέκι"
"το κρεμώνει το γαλατομπούρεκο"
"το φυσάει το αχνιστό"
"τον βάζει το σύρτη"
το σαλιώνει το πασαλάκι"
"τον πασπαλίζει τον κουραμπιέ"
την ανοίγει την πίσω πόρτα"
"το ρουφάει το γλειφιτζούρι"
"το μαζεύει το σαπούνι"
"τον φτύνει τον ταραμά"
"το πιπιλίζει το καλαμάκι"
"το καταπίνει το κουκούτσι"
"το μαστιγώνει το δελφίνι"
"το ζυμώνει το μπιφτέκι"
"τον απλώνει τον τραχανά"
"τις μαζεύει τις ελιές
"το γρασάρει το ρουλεμάν
Ξέρω κι άλλες, αλλά άστο για τώρα....

Αλεξάνδρα είπε...

Οσο υπάρχει αγάπη μηδενίζεται η απόσταση κι όλα τα εμπόδια...

Να ευχηθώ Χρόνια Καλά και Πολλά με υγεία - που όσο την έχουμε την θεωρούμε δεδομένη, μα δεν είναι, με Αγάπη που γλυκαίνει τις καρδιές και τις ομορφαίνει, και χαρά γιατί το χαμόγελο είναι το καλύτερο όπλο της ζωής.

Ας είναι και οι 365 μέρες του 2008 γεμάτες έμπνευση για σένα.

marilia είπε...

Χμ... τελικά; Τι έκαναν;

Καλή Χρονιά! Κάθε ευτυχία για το νέο έτος! :)

Καληνυχτοφιλιά!

akrat είπε...

έρως...
τι υπέροχο γλυκό κείμενον....
αν τα πίναμε σε ένα μπαρ θα έλεγα στην υγεία του έρωτος...

AVRA είπε...

χρονια πολλα ασκαρ μου...καλη χρονια με ερωτα , παθος,ηδονη,ποθο, και ολα τα ανατρεπτικα που σου αρεσουν τοσο!