Τετάρτη, Ιανουαρίου 30

Παιδικά απογεύματα ...

Πηγαίναμε στο σπίτι του Χάρη.
Προσποιούμασταν τους αεροπόρους! Πετούσαμε με τ' αεροπλάνα μας πάνω απ' το Αιγαίο, δίναμε σκληρές αερομαχίες, κάναμε παράτολμες ακροβασίες, αλλά καταφέρναμε πάντα να γυρίσουμε πίσω!
Είχαμε ο καθένας δικό του σπίτι και γυναίκα! Κι αυτές περίμεναν πότε θα γυρίζαμε. Περιγράφαμε πώς θα 'ταν ντυμένες οι γυναίκες μας. Του Μάικ φόραγε τα λιγότερα. Στην πραγματικότητα είχε ένα φόρεμα με μια μεγάλη τρύπα στο μπροστινό μέρος. Τον υποδεχόταν στην πόρτα ντυμένη έτσι ...
Η δική μου γυναίκα δεν ήταν τόσο τολμηρή, αλλά ούτε κι αυτή φόραγε πολλά. Κάναμε όλοι έρωτα συνέχεια! Κάναμε έρωτα στις γυναίκες μας όλη την ώρα. Δεν χορταίναμε με τίποτα!
Ενώ εμείς κάναμε ακροβασίες κι αγώνες ταχύτητας εκείνες κάθονταν κλεισμένες στα σπίτια μας και δεν έκαναν τίποτ' άλλο απ' το να μας περιμένουν. Και φυσικά μας αγάπαγαν, δεν αγάπαγαν κανέναν άλλον εκτός από μας!
Όταν μιλάγαμε για γυναίκες, το μόνο που κάναμε ήταν να μένουμε ξαπλωμένοι στο γρασίδι και να μην έχουμε μυαλό για τίποτ' άλλο. Το πολύ πολύ να 'λεγε ξαφνικά ο Χάρης: "Ρε, κοίτα πώς μού γινε!". Τότε εγώ έβγαζα τη δικιά μου και τους την έδειχνα κι ύστερα ο Μάικ μάς έδειχνε τη δικιά του!
Έτσι περνάγαμε τα περισσότερα απογεύματα ...

17 σχόλια:

Άκης είπε...

Ένα συνηθισμένο παιδικό απόγευμα που μόνο ένας άντρας θα το διαβάσει και θα αναπολήσει τα παλιά...Οι γυναίκες σίγουρα θα αρχίσουν το κράξιμο!:P
Όσον αφορά αυτό που λές για τις γυναίκες,ότι φανταζόσασταν να σας περιμένουν σπίτι να γυρίσετε,δέν νομίζω να το πίστεψες ποτέ?Μη πείς ναι θα μου χαλάσεις την εικόνα σου,στα μάτια μου...
Την καλησπέρα μου.

Αλητισσα είπε...

χα χα χα..
Παρόμοιες ιστορίες έχω ακούσει πολλές φορές απο φίλους μου..
Και μεγαλώνοντας και αγόρι και κορίτσι έχω να πω ότι τις πιστεύω απόλυτα..
Γενικά τ' αρσενικά στα πρώτα σας βήματα έχετε μια υπέροχη αθωώτητα, μια απορία έχω μόνο..
Σε ποιά ηλικία το παθαίνετε το κακό;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Να τα!!!
Δίκιο Άκης σωστή και η Αλήτισσα!!!
Περιπολίες του μυαλού σε χρόνια αθωότητας που κρύβεται επιμελώς μετά τις πρώτες σφαλιάρες από το αντίθετο φύλο.
Κάποιοι την ξαναφέρνουν στην επιφάνεια , κάποιοι άλλοι την χώνουν όλο και πιο βαθιά και κάποιοι άλλοι δυστυχώς, την χάνουν για πάντα.
Οχι ότι φταίει η γυναίκα γι αυτό!!!
Ο άνθρωπος φταίει.
Και ο άνθρωπος δεν έχει φύλο,αυτά!!!
Σε φιλώ...τσίου!!!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Παπαροαπογεύματα δηλαδη! :))

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Αεροπόροι και ...μοδιστρούλες...ή ..
"ιπτάμενοι και τζέντλεμαν"!!

maria λεμονατη! είπε...

ωραια ζωη!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πενθώ...
Δε βλέπω... δεν ακούω... δε μιλάω....
Αααα να γράφω μπορώ..

Καλησπέρα Askard, τί κάνεiς;
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μαρια είπε...

Πόσο παιδικά ήταν τα απογεύματα ;

akrat είπε...

τι μου θυμήσατε...
την σκοποβολή με αεροβόλο στους δίσκους 72 στροφών (γραμμόφωνου...) τις επισκέψεις στον Λυκαβιτό για μάτι στην Άλκιστη...
και το σαββατοκύριακο που πήγαιναν οι γονείς τους στο Λουτράκι με το Audi... και εμείς με την οικιακή βοηθό του σπιτιού... τρώγαμε εναλλάξ... και κάναμε έρωτα σεξ όλο το σαββατοκύρακο...
και τα πρωταθλήματα αυνανισμού...
χιχι εποχές...

Black Diamond είπε...

Τότε εγώ έβγαζα τη δικιά μου και τους την έδειχνα ...

Τς τς τσ από μικρός φαινόσουν (χιχι)

Μακιααα

takis είπε...

Και τι κατάλαβες?
πες μας τώρα, τις προσευχές πότε τις ξεκίνησες και για πιο ακριβώς λόγο?
Δεν πιστεύω λόγω της σύγκρισης με Χάρη, Μάικ!...
επίσης αν οι προσευχές βοήθησαν...

ZouZouna είπε...

.. τα καλύτερα απογεύματα. Την καληνύχτα μου !

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα να έχουμε!!!
τσίου!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κατ' αρχήν να ευχηθώ σε όλους σας καλό μήνα!

Άκη, μόνο παιδιά θα μπορούσαν να πιστεύουν στην πίστη των γυναικών! χαχα

Αλητούλα, παρατήρησε τον Μιχαλάκη και πες μας κι εμάς να μάθουμε!

Κότσιφα σοφέ, τσίου και χαιρετήσματα στην κουκουβάγια!

Ψυχούλα, μη με σοκάρεις σε παρακαλώ!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπίθα, αεροπορία υπηρέτησες;

Λεμονίτσα... αναμφίβολα!

Γλαρένια, φιλάκια!

Μαρία ... παιδικότατα!

Άκρατ, πιτσικουλιές παίζατε;

Έλα βρε Διαμαντάκι... όλα τα αγοράκια το κάνουν!

Τάκη, το πολυψάχνεις βλέπω!

Ζουζούνα, ωραία απογεύματα αλλά... ψυχρές νύχτες!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Μέσα είσαι..-)

βασίλης είπε...

Βουτηγμένοι μέσα στην σκέψη και στον διαλογισμό είσασταν...