Δευτέρα, Ιανουαρίου 14

Απόψε δεν έχω κέφι ...

Τριγύρω μου βιβλία και άρθρα εφημερίδων αδιάβαστα, ντιβιντί άπαιχτα, συνταγές μαγειρικής αδοκίμαστες, τόποι αταξίδευτοι, νούμερα τηλεφώνων που σκουριάζουν στη μνήμη του κινητού μας, πλήκτρα ανέγκιχτα ... Το στερητικό "α" σε όλο του το μεγαλείο!
Πηγαίνω στα βιβλιοπωλεία, αγοράζω βιβλία, τα ξεφυλλίζω, τα χαϊδεύω ... καταλαβαίνετε ... για το φετίχ του πράγματος, τα ταξινομώ και μετά δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω ...
Ξέρω τι θα μου πείτε ... Ότι δεν ζούμε για να διαβάζουμε κι ότι το να συζητήσεις πίνοντας έναν καφέ ή μια μπίρα μ' έναν παλιό ή καινούργιο φίλο είναι σα να διαβάζεις ένα βιβλίο και να το γράφεις ταυτόχρονα ...
Κι ότι υπάρχουν κι άλλα "α", πολύ πιο δραματικά: χωρίς δουλειά, χωρίς άδεια παραμονής, χωρίς περίθαλψη, πόσιμο νερό, σπίτι, οικογένεια, φίλους και πατρίδα!
Δίκιο έχετε ...

29 σχόλια:

marilia είπε...

α-γκαλίτσα, με το "α" το στερητικό κι αυτή, όμως με την α-γάπη, το ά-νοιγμα και το ά-γγιγμα της παρουσίας...

Νάνι όμορφο :)

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Πασά μου,μια ψιλοκρίση υπαρξιακού τύπου"Ποιος είμαι,πού πάω,τι κάνω" είναι,αλλά don't worry θα περάσει ;)
φιλάκι-α (με το στερητικό "α" στο τέλος...για πρωτοτυπία :))

Μαρια είπε...

Να κάνω μια πρόταση ή θα είναι διαφήμιση; .... πήγαινε στο ΝΤΟΥ και δες τα Λαικά κορίτσια ... με τον Αμπαζή ...
Ακόμα κι αν δεν είσαι του λαικού ... θα περάσεις καλά!

Κάτια είπε...

Καλημέρα.
Διακρίνω τον τελευταίο καιρό μια πολύ έντονα στοχαστική διάθεση υπαρξιακού τύπου. Μου αρέσει αυτή η αλλαγή...Σε βρίσκω ψαγμένο...

purple είπε...

η πολυ σκεψη τρωει τον "πασα"της!
καλημερες :-)

3 parties a day είπε...

Ανόρεκτος, ε;
Μια απ' τα ίδια...
Ελπίζω να είναι προσωρινό...

Ηλιας....Just me! είπε...

Μπορεί να έχεις πολλά "α" στερητικά, μα το χωρίς χαρέμια νομίζω πως όχι... Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείς να είσαι κάθε μέρα μέσα στην τρελή χαρά, την χρειάζεται και αυτήν την φάση ο οργανισμός. Μόνο να περάσει γρήγορα! (Αν και δε νομίζω να έχεις πρόβλημα σε αυτό!)

Ανώνυμος είπε...

ασκαρ..
τι εχεις παθει παιδι μου;
τι;

AVRA είπε...

ασκαρ μου φταιει ο καινουριος χρονος... σε μελαγχολησε.Φαση ειναι θα περασει...

σε φιλω!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μπαίνουμε κατά κάποιον τρόπο, στο τριπάκι του έχω, άρα είμαι... και έτσι (μπορώ να) κάνω!!!
Το θέμα είναι όμως ότι αυτό το τριπάκι, δεν είναι δικό μας και έτσι όταν το νοιώσουμε γύρω μας,περνάμε αυτή τη φάση που λέει και ο Ηλιας....Just me!!!
Μελαγχολικό ? ίσως, κακό όμως όχι
Με φιλικούς χαιρετισμούς και ευχές για τρελά κέφια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Askar και ο Τάκης ανόρεχτος και συ. Αλλά και επικίνδυνα ώριμος. Που έθαψες το παιδί μέσα σου;;;;

candy's τετραδιάκι είπε...

Yπαρχει και το "α"γ..! Χαχαχα ελα βρε χαμογελα λιγο που σε πηρε απο κατω!Ειναι που εχω να πατησω μερες στην γκαρσιονιερα βρε χεχε :PPP


Σοβαρα τωρα..μη μου στεναχωριεσαι και ανεβασε λιγακι το κεφι σου!Αμαν πια..τοσες γυναικες σε γουσταρουν και σε πολιορκουν!! ;))

candy's τετραδιάκι είπε...

Υ.Γ Εγω δεν πιανομαι..ειμαι παρανομη ;)

Meropi είπε...

Ασκαρδαμυκτί μου,
Κι εγώ μια από τα ίδια. Είναι η γενική σήψη που πλανάται γύρω μας και μας χαλάει. Αλλά όπως λες υπάρχουν και πολύ χειρότερα από τα δικά μας...
Καλό απόγευμα

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Εμένα μ'άρεσε και με άγγιξε. Πολύ αληθινό και καλό. (χωρίς πνεύμα αντιλογίας).
Δεν γίνεται νάμαστε κάθε μέρα μεσ' τη τρελή χαρά.Παράλογο θάταν. Αλλά όλο και κάποιος θα τραβήξει το "κουπί"!
Να η Κάντυ, ας πούμε μ' έκανε και γέλασα-)
Κάντυ μου νάσαι καλά.!!

Άκης είπε...

Άσκαρ τι υπαρξιακά ερωτήματα ήταν αυτά?Μάλλον περνάς καί εσύ περίεργη φάση,αλλά την λύση την είπες στην τελευταία σου φράση.Σκέψου αυτά τα "α" που είναι πραγματικά δραματικά καί κοίτα να περνάς εσύ καλά...

candy's τετραδιάκι είπε...

Σιγα μη περναει δυσκολη φαση ο Ασκαρουλης μας!
Δεν μασαει αυτος απ αυτα!
Ειναι ο πιο αισιοδοξος ανθρωπος του μπλογκερ..αλλωστε τοσο καιρο τα ειχαμε,κατι πηρε κι απο μενα ;)

Σπιθακο κι εσυ να σαι καλα ;)
Eιμαι καλη στο "κουπι" χεχε :)

Αλητισσα είπε...

Ελα βρε να σε κάνω μια αγκαλίτσα..παλιομπερμπάντη!!

Ανώνυμος είπε...

Eίναι που είναι ο Διας στον Αιγόκαιρο και ο Κρόνος στην Παρθένο οποτέ η Μαυρη Σελήνη πήρε τα πάνω της,και στο εξάγωνο του Αρη με τον Πλούτωνα έγινε ένα τρίγωνο ΅του διαβόλου΅...Υπομονή!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δεν ξέρω, εγώ μέρες τώρα θέλω να διαβάσω και όλο πάει πίσω. Λίζο η Ζαχοπουλειάδα, λίγο η κούραση, λίγο η γυναίκα μου έμεινα μόνο με την ταξινόμηση ακι την προεργασία.

ONOMATODOSIA είπε...

ti να πρωτοπρολαβουμε.δικιο.πολυ τρεχουμε.θελει τουλαχιστον μια ταχυτητα κατω...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σεμνά και ταπεινά.... επιτέλους βρε αγόρι μου..
Τρόμαζα όταν ερχόμουνα... άντε έλεγα, τί θα δούνε τα ματάκια μου πάλι σήμερα...

Βρε μπας και σε τριγυρίζει καμιά ίωση;...

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Πάρτο αλλοιώς, βρε ασκαρ..-)
Τους επηρέασες όλους!
Αμάν, δηλαδή..

marilia είπε...

Κατσουφάκι μου, πιάσε ένα θεραπευτικό φιλάκι: Μμμμμμμμμμααααααααααατς! Και ένα ιαματικό χαμογελάκι... :) Και μια σνουποαγκαλίτσα... τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοση!
Καλύτερα τώρα; Πες "ναι", πεεεεεεεεεες! :)

βασίλης είπε...

Ο "α-στοχασμός της μπύρας" με παλόφιλους, υπάρχει καλύτερη νιρβάνα και πνευματική κάλυψη; Καλό μεσημέρι φίλε μου

Μαριλένα είπε...

Kαι γω σήμερα, ψιλοσκατά είμαι.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους και όλες για τη συμπαράσταση!
Επιτέλους... "ανέβηκα" και θα το αντιληφθείτε στο επόμενο ποστάκι μου...χεχε

takis είπε...

Σιγά να μη τσιμπήσουμε...

ενα κλείσιμο ματιού απο το διπλανό κατάλογο των ωραίων αλλά και "μη ξανθών" (ως εχει αποδειχθεί)γυναικών αρκεί για να φτιάξει τη διάθεση του οικοδεσπότη ...ως φαίνεται...της Κάντυ μη εξαιρουμένης...

Μαριλένα είπε...

γεια σου ασκαρ. να 'σαι καλα απο δω κι εμπρος εύχομαι.