Παρασκευή, Ιανουαρίου 11

Ποιος Σωκράτης και Βολταίρος; Μόνο ο Μητσάρας μετράει!


(Από το ιστολόγιο "Φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας")

Μια μέρα ένας μαθητής ρώτησε τον Σωκράτη:
- Δάσκαλε, ετοιμάζομαι να παντρευτώ! Θα κάνω καλά; Τι έχεις να μου πεις;
- Να παντρευτείς αγόρι μου, να παντρευτείς! Αν σου τύχει καλή γυναίκα θα γίνεις ευτυχισμένος. Αν όχι, τότε θα γίνεις φιλόσοφος ...
Αρκετούς αιώνες αργότερα, ένας άλλος φιλόσοφος, ο Βολταίρος, έλεγε:
"Οι γυναίκες θα ήταν το καλύτερο πράγμα στον κόσμο, αν κανείς μπορούσε να πέσει στην αγκαλιά τους χωρίς να πέσει και στα χέρια τους!"...
Εδώ όμως εμφανίζεται ο Μητσάρας, ο τυπάρας των καφενείων και των γηπέδων. Η γυναίκα του, η Σουλάρα, είναι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στη γειτονιά. Όλες οι άλλες στον Κολωνό την ζηλεύουν: "μα πώς βρε παιδί μου εμείς δεν μπορούμε να γελάσουμε ποτέ κι αυτή πάντα πεταχτούλα, πάντα σινιέ, με το χαμόγελο, πάει στον μπακάλη, στον φούρναρη, απλώνει τα ρούχα και μαγειρεύει τραγουδώντας; Δεν είναι φυσικά πράγματα αυτά!"...
Μια μέρα, στο καφενείο, κάποιος απ' την παρέα ρώτησε τον Μητσάρα:
- Ρε συ σκατόφατσα, πώς καταφέρνεις να είσαι καλά και η γυναίκα σου καλύτερα;
- Ακούστε μάγκες, το πράγμα είναι απλό: τη μέρα η γυναίκα μου κάνει αυτό που γουστάρω εγώ ενώ τη νύχτα κάνω εγώ αυτό που γουστάρει εκείνη!"...

20 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Νέο μέλος στην αντροπαρέα μας ο Άκης!

Στο θεολογικό ιστολόγιο "Συ είπας" θα βρείτε σύντομο λόγο για την εορτή των Τριών Ιεραρχών! Χρήσιμο σε όσους θα υποχρεωθούν να εκφωνήσουν λόγο στις 30 Ιανουαρίου!
Αντιγράψτε τον... χεχε

Άκης είπε...

Μεγάλη μου τιμή άσκαρ...

Αλήθεια τι εννοεί ο ποιητής?Αυτός ο Μητσάρας ντε.Με το να ικανοποιείς την γυναίκα στο κρεβάτι καί να κάνει ότι γουστάρει όλα μέλι γάλα?

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Άλλα του Μητσάρα!!!
Που κάνει ότι θέλει αυτός, άλλα ποτέ δεν χαλάει το χατήρι της γυναίκας του!!!
Άξιος.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Άσε μακριά... Γυναίκες και κίνδυνος είναι έννοιας ταυτόσημες, όχι απλά σύμφυτες και συνώνυμες.

Αλητισσα είπε...

Χα χα χα..
Α ρε Μητσαρα..

doctor είπε...

Πυρ, γυνί και θάλασσα και ο Μητσάρας Πυροσβέστης, Γκουσγκούνης και θαλασσόλυκος μαζί!!!

doctor

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Μήπως ήθελε να τα πει αντίθετα;Γιατί έτσι όπως τα λέει,λίγο ανάποδο ακούγεται,πασά μου :)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Πες καλύτερα...
Την ημέρα κάνω, ότι γουστάρω εγώ..
και εγώ κάνω ότι γουστάρω την νύχτα..
Έτσι για νάμαστε πελαγίσιοι...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Mμμμ..με το Μητσάρα θα συμφωνήσω μόνο ως προς το δεύτερο σκέλος...της νύχτας τα καμώμωτα δηλαδή...
Με νιώθεις...ναι;
;-)
Διότι αν την ημέρα εγώ έκανα ότι ήθεε ο Γλάρος...τώρα δε θα μας είχε μείνει πούπουλο από το μαλλιοτράβηγμα...
Με νιώθεις και πάλι;

Ασκαρντουλίνο μου, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ είναι το μυστικό, ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΟΙ ΕΓΩΪΣΜΟΙ...

Φιλί βρε και Γλαρένιες αγκαλιές

mania είπε...

Ασκάρ μου, πονηρός ο Μητσάρας...Όλη μέρα που είναι ξύπνιοι, η γυναικούλα κάνει ό,τι θέλει αυτός. Και το βράδυ που κοιμούνται κάνει τάχα ότι θέλει εκείνη. Τι να θέλει άραγε;

Άκης είπε...

Ερώτηση είναι αυτή που κάνεις βρε Μάνια?Τι μπορεί να θέλει?Ένα χάδι καί μια ζεστή αγκαλιά.:P

βασίλης είπε...

Θα συμφωνήσω με τη γλαρένια. Με τη συνεργασία και το διάλογο έρχεται και η ευτυχία στο ζευγάρι. Αν κάνει ο καθένας το δικό του δεν βγαινει συμπέρασμα...και χαμόγελο

ONOMATODOSIA είπε...

μπουκοφσκι ιμπερ αλλες...!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Άκη, το άλλο ΣΚ που θα δω τον Μητσάρα, θα ζητήσω διευκρινίσεις.

Καραφλοκότσιφα, καλώς ήλθες απ' τα μέρη μας! Κάτι ξέρει ο Μητσάρας ...

Δείμε, εν μέρει συμφωνώ! Το θέμα είναι πως θα τον αξιποιήσουμε αυτόν τον "κίνδυνο" ώστε και καλά να περνάμε και να μην μας τα πολυπρήζει...

Αλητούλα, μου φαίνεται ζήλεψες κι εσύ τη Σουλάρα!

Ντόκτορ, αυτές οι δουλειές δεν θέλουν πτυχία, έτσι;

Ψυχούλα, όποιος αφήνει στη γυναίκα τον πρώτο λόγο στο κρεβάτι ... δεν χάνει! Πίστεψέ με...

Σπίθα, εσύ φόρεσες και στον Μητσάρα τα γυαλιά! Είσαι πολύ μεγάλος δικέ μου!

Μανίτσα, πονηρός ο Μητσάρας αλλά κι εσύ πονηρότερη... χεχε

Βασίλη, ο Μητσάρας δεν ξέρει από συνεργασίες και διαλόγους!

Γλαρένια, Τι σχέση έχουν Γλάρος και Γλαρένια με τον Μητσάρα και τη Σουλάρα; Μη συγκρίνεις τα ασύγκριτα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ Ονοματοδοσία, τον αναγνώρισες τον δάσκαλο;

candy's τετραδιάκι είπε...

Mμμμ...γιατι δεν λες το πραγματικ σου ονομα βρε??


;)

Άκης είπε...

Ασκαρ μου θα αναμένω μέχρι την άλλη εβδομάδα.Μέχρι τότε να μας πάνε όλα καλά.Την καλημέρα μου.
Υ.Γ Μας τα χάλασε χθές λίγο η ομάδα...

Ηλιας....Just me! είπε...

πολύ σωστός ο φιλόσοφος πατέρα! Και νομίζω πως δεν τον χαλάει και πάρα πολύ τον μητσάρα αυτό που θέλει η Σουλάρα ετσι????? Καλή σου εβδομάδα!

anima rana είπε...

Πρώτον, οφείλω ταπεινή συγνώμη στον μεγάλο διδάσκαλο, για τις απουσίες μου στο πολύτιμο μάθημά του. Η άθλια γραμμή του οτε που έχω στο σπίτι μου δεν μ'αφήνει να εκφραστώ και να είμαι κοντά σας όσο θα'θελα, καθηγητά. Μην νομίζετε ότι δεν νοιαζομαι πια για τον μπλογκοχώρο, αλλά με πηραν πρέφα στο κοτέτσι και μου'κοψαν την πρόσβαση από 'κει. Τώρα έχω να κάνω με τον μεγάλο δυνάστη ΟΤΕ.

Σας φιλώ,
κουάξ!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καντούλα, είσαι μεγάλη μαρτυριάρα!

Άκη, την Τετάρτη θα παίξουμε καλύτερα!

Ηλία, έκαστος στο είδος του ... και η Σουλάρα στην κρεβατοκάμαρα!

Βατραχάκι, αχ νά ξερες πόσο σε αγαπάμε...