Τρίτη, Φεβρουαρίου 28

Η Αθανασία όπως δεν την ξέρατε! (Β’)

Η Άθη αντιμετωπίζει το σεξ με απόλυτη φυσικότητα.
Σαν φαγητό!
Μια πίπα για ορεκτικό.
Ένα χαμουρεματάκι για σαλάτα.
Κι ένα πισοκολλητό για κυρίως πιάτο.
Ο Τάκης κι ο Μπαρούφος τη λένε νυμφομανή!
Δε νομίζω...
Οι νυμφομανείς είναι συνήθως δυστυχισμένες υπάρξεις.
Προσπαθούν να ξεχάσουν πόσο μόνες είναι.
Γεμίζουν τα κενά τους με περιστασιακούς πούτσους.
Μα όταν οι πούτσοι βγαίνουν, τα κενά φαίνονται τρομακτικότερα από πριν!
Ή Άθη, απλά, βλέπει το σεξ σαν εθνική οδό.
Και τα υπόλοιπα σαν χωματόδρομους με λακούβες.
Μόνο που στις εθνικές οδούς σκοτώνεσαι, ενώ στις λακούβες σπας τα μούτρα σου...
Η Κάντυ λέει πως το να σε πηδάει ένας συνηθισμένος άντρας είναι κάτι.
Το να σε πηδάει ο άντρας που θαυμάζεις είναι το παν.
Η Άθη έχει άλλη άποψη:
Πάντα βρίσκεις κάτι θαυμαστό σ’ αυτόν που σε πηδάει...

14 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Σιγα μη βρισκεις κατι θαυμαστο σε οποιον σε πηδαει...ε μη τρελαθουμε τωρα!!!Εκτος αν ζουμε στον "Θαυμαστο κοσμο των παραμυθιων"

;)

Μάνα είπε...

Στην Άθη δεν πρέπει να έτυχε κακό γαμήσι για να βρίσκει πάντα κάτι θετικό.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Το κλείσιμο πολύ έξυπνο...

athinovio είπε...

Βασικά δεν έχω γνωρίσει άνθρωπο που να μην έχει το σεξ στο μυαλό του, ούτε άντρα ούτε γυναίκα.

zoyzoy είπε...

Οχι μόνο Εθνική οδό μη σου πω γενικά για κάθε οδό που σε βγάζει απ'το βάλτο.
Τώρα το κακό είναι να μην βρίσκεις τίποτα στον άλλο!

takis είπε...

Μερικές πρόχειρες σημειώσεις.

1.Οι νυμφομανείς δυστυχισμένοι????
Μάλλον ζηλεύεις και τα λες αυτά...

2.Στην εθνική μερικές φορές εμφανίζονται λακούβες..προσοχή!

3.Να βρούμε ποιόν άνδρα θαυμάζει η ΚΑΝΤΥ..

4.Για την ΑΘΗ όλοι οι άνδρες έχουν κάτι για θαυμασμό απο τη στιγμή που πηδάνε...
μμμμμμμμμμ.........

ΥΓ Η ATHINOVIO (άλλη ΑΘΗ...)πρέπει να με γνωρίσει μήπως αλλάξει άποψη.

athinovio είπε...

takis
έβγαλα ήδη τα συμπεράσματά μου
:)

Αθανασία είπε...

Ε,εχμ...χαααααααααχαααααααααααχααχαααααχααααααααααχααααχαααχαααααααχαχαχαααχααααααααααχαααααααχα!γειάσου ασκαρούλι...ε,εμ ναί....κατά λάθος είμαι το ακριβώς,ακριβώς αντίθετο από αυτό,που περιγράφεις εδώ...κάθε άλλο παρά βλέπω,το σέξ σαν 'ψωμοτύρι'που λές κι εσύ...το σέξ για μένα είναι,πολύυυ σοβαρή υπόθεση κι αλίμονο,ΔΕΝ ΄τραβάω'ένα γρήγορο όπου να'ναι,με όποιον να'ναι έτσι γιατί δ εν έχω,τ ί να κάνω ή για τη πλάκα μου...θα συμφωνήσω όμως με την άποψη της καντούλας μας...'το να σε πηδάει κάποιος όποιοσδήποτε?είναι απλώς κάτι...το να σε πηδάει όμως αυτός που θαυμάζεις είναι το ΠΑΝ...'πραγματικά όμως είναι το ΠΑΝ...και φυσικά περιττό να πω πόοοσο θα'θελα,να με πηδούσε κι εμένα αυτός που θαυμάζω και ό χ ι μόνο!!!!!!!!!!(λόλ,λόλ,λόλ)....και ό χι ΔΕΝ βρίσκω,πάντα κάτι θαυμαστό σε αυτούς που τυχαίνει?να έχω πηδηχτεί κ αι μαζί τους!!μάλλον το αντίθετο βρίσκω αλλά τέσπα...πάντως γέλασα πολύυυ έχω να πώ,σήμερα με αυτό που ήταν μια ιδιαίτερα κακή μέρα....για μένα καθώς γυρίζω από το πρωϊ στα νοσοκομεία του Ίκα...(και που επέστρεψα άπραγη,καθώς ο γιατρός που με είδε,(για το πρόβλημα που έχω στο πόδι μου,μ'έστειλε σούμπιτη...είπε να πάω,σε νευροχειρουργό...σκ...τά...)και έκλεισα ραντεβού για τις 14...μου'πε όμως κάτι που με τάραξε πάααρα,πολύ για το πρόβλημα στο πόδι μου....ε,και μου'φτιαξες την ιδιαίτερα κακή μου διάθεση σήμερα....μ'έκανες να γελάσω...φιλάκια...

Ασυλλόγιστη είπε...

Απ΄ ότι φαίνεται καλοπερνάει η Αθανασία.

Χρόνια σε περιμένω είπε...

Απορώ πως μερικές μπορούν και βρίκσουν τόσους άντρες

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καντούλα, όλα στο μυαλό μας είναι!
Ακόμα κι αν δεν βρίσκεις κάτι «θαυμάσιο», ζορίσου να το πιστέψεις!

Δείμε, αν είχε μπαλκόνια η κοπέλα στη φώτο θα σου άρεσε το ξεκίνημα του ποστ...

ΑΘΗνά, εγώ έχω γνωρίσει, αλλά ήταν σεξουαλικά ανίκανοι...
Όσο για τον Τάκις, δεν ξέρεις πόσο μεγάλο λιγούρι είναι...

Έλα βρε Ζουζού.... πώς δεν βρίσκεις τίποτα;
Όλο και κάποια παραξενιά θα έχει!

Τάκη, η Κάντυ θαυμάζει το Δείμο, κι η Άθη (η «βασική») φαντασιώνεται τον Μπαρούφο!

Ρε Άθη, τουλάχιστον κάνεις «τίποτα» με τόσους γιατρούς που νταραβερίζεσαι;
Ένα «ορεκτικούλι», μια «σαλατίτσα» έστω...

Σπόρια, είστε αλλού γι’ αλλού...

candy's τετραδιάκι είπε...

Πράγματι,ο Δείμος είναι τόσο θαυμαστός!!!

;)

xristin είπε...

Μια χαρά ......νυμφομανή την βρίσκω την Άθη!
Θα προτιμούσες δηλαδή να έλεγε τις γνωστές φράσεις όπως:
- δεν συνηθίζω να το κάνω αυτό
-έχω πονοκέφαλο 
- χρειάζομαι χρόνο. Δεν είμαι σε φάση για σχέση. Θέλω να μείνω λίγο μόνη να σκεφτώ τι θέλω.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αμάν αυτός ο πονοκέφαλος!
Εφιάλτης μάς έγινε...