Σάββατο, Φεβρουαρίου 4

Ο Άσκαρ ιεροκήρυκας! ΙΘ’ (Η προσευχή ενός σύγχρονου Φαρισαίου)

Θεέ μου, σ’ ευχαριστώ που δεν είμαι σαν τους άλλους κληρικούς.
Είμαι γέροντας ενός μεγάλου μοναστηριού και πνευματικός πολλών ανθρώπων σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Μέχρι και Βασιλιάδες καθοδηγώ πνευματικά!
Στέκομαι άγρυπνος στις επάλξεις και στηρίζω την Ορθοδοξία.
Διοργανώνω προσκηνυματικά ταξίδια, κηρύττω συνεχώς και προσεύχομαι υπέρ του σύμπαντος κόσμου.
Η προσευχή μου διασχίζει τα ουράνια και φτάνει μέχρι το θρόνο σου, Θεέ μου...
Αφοσιωμένος σε σένα καθώς είμαι, πολλά θαύματα γίνονται με την Τίμια Ζώνη, τις ευλογίες και τις ευχές που αφειδώς σκορπίζω στον πονεμένο σύγχρονο κόσμο.
Εγώ δεν επιδιώκω την προβολή.
Για τη δική Σου δόξα εκτίθεμαι Θεέ μου...
Τα πνευματικοπαίδια μου προβάλλουν συνεχώς τα βιογραφικά μου στοιχεία, τους αγώνες μου, την ιεραποστολική μου δράση, τα θαύματά μου.
Κι όλ’ αυτά για τη δική Σου δόξα...
Δεν ησυχάζω με όσα αρνητικά βλέπω να γίνονται στην Εκκλησία Σου.
Αξίωσέ με να βγω απ’ το κελί, να γίνω μητροπολίτης, αρχιεπίσκοπος, Πατριάρχης, κι ό,τι άλλο θεωρείς αντάξιό μου, και τότε όλα θ’ αλλάξουν και θα γίνουν σύμφωνα με το θέλημά σου.

13 σχόλια:

takis είπε...

Μη ξεχάσεις την Offshore ...

Αθανασία είπε...

Αχααααααααααχααααααααχααααααααχαααααααχααααααααααχαααααααααααααχααααααχαα!ε,καλημέρες ασκαρούλι!το ποστάκι τα σπάει φυσικά (όπως όολα τα ποστάκια σου)...ε,πονηρός ο βλάχος ε? που λένε ή μάλλον,γιανά παρά-φράσω τη γνωστή λαική φράση-'πονηρός ο Εφραιμάκος'....έφαγε τον άμπακο από το ελληνικό δημόσιο...έφαγε,έφαγε,έφαγε κι αυτός και το συνάφι του,και τώρα...κάνει τη...'πάπια'?....ε,εμ να,αυτή είναι η κακή πλευρά της εκκλησίας....πάντως ποιός το φανταζόταν ότι θα ακουστεί κάποτε και ότι θα βγεί,πάρα-έξω ένα τέτοιο σκάνδαλο?...και ότι θα υπάρχει τόοοση διαφθορά μέσα στο (υποτίθεται?) 'οίκο του Θεού'...και φυσικά να μ ην πούμε εδώ και τα χιλιάααδες,άλλα σκάνδαλα σεξουαλικού περιεχομένου που έχουν δεί το φως,της δημοσιότητας κατά καιρούς...ε,τώρα από το σεξουαλικό τομέα,περάσαμε στον τομέα του χρήματος...πάντως δ ε ξέρω,έτσι..βλέπω ότι η εκκλησία έχει αρχίσει και χάνει,έδαφος και πολύ σοβαρά τώρα...και νομίζω όχι άδικα...καλημέρες...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τάκη, για μία μόνο μιλάμε;

Βρε Άθη, το γέλιο σου μου έφτιαξε πάλι τη μέρα!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σε κατηχητικό, διδάσκεις;

candy's τετραδιάκι είπε...

Σ'επιασε παλι βρε Ασλαρουλι το θρησκευτικό παραλήρημα???

;)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Έλα, ντε, τον έπιασε πάλι...

Ελευθερία είπε...

Άμα σου πω ότι πιστεύω ότι διάβαζα ασυναρτησίες, θα με πιστέψεις ;;;

zoyzoy είπε...

Κοίτα να δεις που μ'επεισες και θέλω να με καθοδηγήσεις πνευματικά!

Πές μου ώρα και μέρα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δείμε, μήπως θέλεις να γίνεις κι εσύ κατηχητόπουλο;
Να ξέρεις, μόνο, πως στο δικό μου κατηχητικό δεν λέμε το παλιό τραγουδάκι «τα χριστιανόπουλα θα πάνε με χαρά»...

Καντούλα, εσύ δεν μου είπες πως ο καθένας μας δικαιούται μια κρίση στη ζωή του;

Λευτεριά, καλά να πάθεις, έχασες πολλά επεισόδια και δεν μπορείς να με παρακολουθήσεις...

Είμαι πάντα σε ετοιμότητα Ζουζού μου.
Και περίοδο να ’χεις, έλα!
Είναι η καλύτερή μου...

candy's τετραδιάκι είπε...

Για ψυχωτικό επεισόδιο ειχα πει εγω....χιχιχιχι ;)

Πάντως βλέπω οτι ο Δείμος συμφωνεί μαζι μου...είδες? Τελικά έδεσε ο "μπακλαβάς"

;)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καντούλα, λες να με κλείσουν σ’ εκείνη την ψυχιατρική κλινική στο Ισραήλ, που λέγαμε;

Παίζει κάτι μ’ εσένα και τον Δείμο;

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ο Δείμος παίζει με όλους...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Είσαι πολύ μεγάλη συγανοπαπαδίτσα!