Τρίτη, Φεβρουαρίου 21

Η Αθανασία, όπως δεν την ξέρατε... (Α’)

Σεξουαλικά, η Άθη συμπεριφέρεται σαν άντρας: «χουφτώστε-φιλήστε-χώστε-χύστε-αντίο»!
Τα κάνει όλα σε πέντε λεπτά...
Όλες οι μπλόγκερς σε ζηλεύουν Άθη!
Σε θαυμάζουν!
«Δεν θέλουμε απλά να είμαστε σαν εσένα, θέλουμε να είμαστε εσύ!», φωνάζουν.
Η Άθη αυνανίζεται στα τραίνα, στα πλοία, στα λεωφορεία, παντού!
Κάθεται απέναντι σ’ έναν κόμματο (το αντικείμενο της φαντασίωσής της), και χωρίς εκείνος να πάρει χαμπάρι, πιάνει «δουλειά»...
Η Άθη έχει ανακαλύψει έναν ειδικό τρόπο αυνανισμού.
Μια ειδική τεχνική.
Μου την εξήγησε, αλλά δεν την πολυκατάλαβα...
Κάπως σφίγγει τα πόδια, λέει, και ... ένα οργασμικό κύμα την διαπερνάει απ’ την κορυφή ως τα νύχια.
Χωρίς να γδυθεί, χωρίς φωνές, νυχιές, μορφασμούς...
Ας ακούσουμε τώρα το τραγουδάκι που αφιέρωσε η Άθη στο Δείμο...

16 σχόλια:

takis είπε...

Αυτό με "το σφίξιμο στα πόδια" μη σε παραξενεύει..
μα καθόλου........
ακόμα και στο φίλμ shame (παρεπιμπτόντως , μου άρεσε πολύ) έχει μια καλή σκηνή με το σχετικό θέμα στο μετρό της Νέας Υόρκης.

Σόρρυ ΑΘΗ, έχεις μπλέξει με ελλιπώς ενημερωμένους.

ΥΓ Αυτή η Κατερίνα Στικούδη ποιά είναι ?, δεν την ήξερα..
συγκινήθηκα απο την εξαιρετική της φωνάρα..

Summertime Blues είπε...

τελικά η ταχύτητα έχει και τα καλά της, ειδικά σε μικρές διαδρομές.
αλλά είναι της φαντασίας ή της πράξης; εδώ μπερδεύτηκα!!
καλή σου μέρα!

palalos είπε...

Νέες τεχνικές!!!Καλή φάση!!!!Η αλήθεια είναι ότι όλα ξεκινάνε και τελειώνουν στον εγκέφαλο του ανθρώπου...Οπότε όλα καλώς γινωμένα!

καλημέρα Ασκάρ!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εμένα δε μου την έδειξε την τεχνική αυτή (αλλά το μωρό επάνω είναι φοβερό)...

Αθανασία είπε...

Χααααααααααααααχααααααααααχαααααααχα!
γειάσου ασκαρούλι...ε,η Άθη...είναι το ακριβώς αντίθετο, απ'αυτά που περιγράφεις εδώ...είναι περισσότερο...'εγκεφαλικός τύπος'θα'λεγα! εγκεφαλικό σέξ γιού νόου.....ε,έτσι...δ ε δίνει και τόοοση έμφαση στο σώμα,δίνει περισσότερη στη ψυχή κυρίως...αυτό που περιγράφεις εσύ εδώ είναι πολύυυ υλικό...η Άθη, είναι περισσότερο εγκεφαλικό άτομο...ακόμη,και στο σέξ ακόμη και στον έρωτα...αυτό...φιλάκια...γέλασα πάντως δε λέω...

Ανώνυμος είπε...

Αμα είσαι πρωτοδεύτερης γενιάς Αθηναίος τα μπουρτζοβλάχικα γονίδια δεν εςπιτρέπουν την διάκριση των κατηγοριών στις γυναίκες, επιζητούν με λύσσα τα βατέματα στις κατσίκες...
Μπουρτζό η Αθη είναι ηλίου φαεινότερον πως είναι τριαντάρα εύσωμη με γλυκό προσωπάκι και πως το φυλάει προίκα για την πρώτη νύχτα του γάμου. Για δασκαλίτσα μέχρι νηπιαγωγό την κόβω, άσχετε μπουρτζέ

candy's τετραδιάκι είπε...

Tσ τσ τσ....Ακου η Αθη δασκαλίτσα!!!
Αν είναι δυνατόν!!!!

Αθη μπράβο κοριτσαρα μου καλά έλεγα εγω του Ασκαρ οτι αυτό το κορίτσι θα σε τρελάνει καμιά μέρα με τα κόλπα της!!!
Σε παρακαλώ την επομένη φορα που θα βρεθούμε μάθε με αυτό με το σφίξιμο των μπουτιών ξέρεις...για όταν δεν θα εχω τι να κάνω!

Υ.Γ Αμαν ρε Τακη..ουτε την Στικουδη δεν ξερεις???Ελεος..πολυ κουλτουρα ρε αδερφακι μου!!

;)

takis είπε...

CANDY

Φαίνεται οτι είμαι καταδικασμένος σε αιώνια θολοκουλτούρα αφού δεν υπάρχουν δάσκαλοι..έστω δασκάλες, να με καθοδηγήσουν σε Στικούδια αβάδιστα μονοπάτια....

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλά, άμα περιμένεις απο δασκάλες και δασκάλους να σε καθοδηγήσουν στα Στικουδια μονοπάτια...


:D

Αθανασία είπε...

Ε,γειάσας φίλοι..ε,αγαπητέ ανώνυμε-κάποιες...μικρές διευκρινήσεις οκ?έτσι γιανά μ η παρεξηγιόμαστε εδώ μέσα ε...μπουρζό-βλαχα,απ'όσο ξέρω δ εν είμαι...(τουλάχιστον ό χι με την έννοια που χρησιμοποιείς ε σύ τη λέξη αυτή)...βλάχα ναί,είμαι καθότι κατάγομαι από επαρχία, (από Πελοπόννησο για την ακρίβεια) οκ?...τριαντάρα, δ εν είμαι είμαι αυτό που λένε,(ή που θα'λέγαν στην εποχή των γονιών μου)'τριάντα φέυγα' εύσωμούλα δ εν είμαι είμαι κανονική θα'λεγα,τώρα όσο για το γλυκό πρωσοπάκι...άλλη υπόθεση...αυτό θα το πούν άλλοι όχι εγώ..ε,και ΔΕ το φυλάω ούτε για προίκα,ούτε για τη πρώτη νύχτα του γάμου,(διότι ΔΕ σκοπέυω να παντρευτώ πολύυ απλά)οκ?εκτός κι αν συναντήσω το μεγάλο,έρωτα της ζωής μου???(πράγμα εντελώς μα εντελώς απίθανο όπως το βλέπω)..καθότι μεγάλος έρωτας ΔΕΝ υπάρχει πολύ απλά...)και το...έχω δώσει εδώ και ένα κάρο,χρόνια οκ? (ξέρεις καλά 'ποιό'εννοώ)στο λάθος άτομο βέβαια τότε,αλλά τώρα πάει το'δωσα τι να γίνει?κι αυτό δ εν αλλάζει...ε,αυτά τα ολίγα...έτσι γιανά καταλαβαινόμαστε καλύτερα εδώ μέσα...καλησπέρες,φιλάκια ασκαρούλι και φίλοι...

Αθανασία είπε...

Α,και ξέχασα!ΔΕΝ είμαι δασκάλα ούτε νηπιαγωγος οκ?...αυτά...

zoyzoy είπε...

Αφού δεν γνωρίζεις το κόλπο τι το αναφέρεις για να κάνεις όλες ν'αναρωτιούνται!

Πάντως αυτές γουστάρεις εσύ σκουπίστε γ...στε τελειώσατε!

Ελα που μόνο στα κόκκινα φανάρια βρίσκεις τέτοιες δυστυχώς:))

Καλά η Κατερίνα είναι απίθανη!
Ενημερωμένο σε βρίσκω με τα μωρά:))

Αλητισσα είπε...

Την ψυχοσύνθεση της κάθε γυναίκας την "έχεις" για πλάκα..
ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ το άσμα, έχω ανατριχιάσει συγκορμη απ τη ζήλια μου που δεν έχω τέτοια φωνάρα!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δεν αμφέβαλα βρε ληγούρη πως θα την έβλεπες αυτή την ταινία!
Εγώ θα τη δω μόνο παρέα με την Άθη...
Και δεν περίμενα να ξέρεις την Κατερίνα.
Εσύ έχεις μείνει στο «η πλατεία ήταν γεμάτη»...
Το τραγουδούσες απ’ τον καναπέ σου...

Σάμμυ, ζούμε στην εποχή της ταχύτητας.
Αλλά και στην εποχή που η φαντασία μπερδεύεται με την πράξη...

Άλαλε, δεν ξέρω κατά πόσο είναι «νέες» τεχνικές.
Ένα ξέρω σίγουρα: οι γυναίκες είναι εντελώς αχαρτογράφητες περιοχές για μας...

Φυσικά ρε Δείμε! Εσένα σου έδειξε τις «άλλες» τεχνικές, με «πραγματικά πυρά»!

Άθη, εγώ το μόνο «εγκεφαλικό σεξ» που ξέρω είναι αυτό που είδα σε μια πορνοταινία: ένα φαλακρό να τρίβει με την καράφλα του μια κλειτορίδα!
Ώστε «το έχεις δώσει»!
Κι όχι πρόσφατα αλλά «εδώ κι ένα κάρο χρόνια»!
Τσου τσου τσου... γι’ αυτό θα μας κάψει ο Θεός!

Ανώνυμε, σε κόβω για κοκότα (ίσως και σκέτη κότα) του Κολονακίου!

Κάντυ, μέχρι να σου μάθει το κόλπο η Άθη, δεν μαθαίνεις στην Ανώνυμη πώς κάνουν τα πλακομούνια οι μπουρτζόβλαχες;

Ζουζού, το γοργόν και χάριν έχεις και δεν δεσμεύειν!
Και... ω ναι! Προσπαθώ να είμαι πιπινοενημερωμένος!

Αλητούλα, μη σκας!
Εσύ μπορεί να μην έχεις τέτοια φωνάρα, αλλά έχεις κορμάρα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θα συνεχίσουμε με τα κατορθώματα της Άθη!
Γι’ αυτό και το παρόν ποστάκι παίρνει τον αριθμό Α’

Ανώνυμος είπε...

Οσο ζεις κανείς μαθαίνει. Καλά είναι να ξέρουμε... γιατί οι άντρες... χάνονται σιγά σιγά.
Βρε την Αθανασία!!!! μια χαρά την βρίσκω. Οσο για την Στικούδη από φωνή!! κορμάρα!!! που λένε(μα τι ξέρει και ο Τάκης από μουσική πια..)
ρενα