Δευτέρα, Οκτωβρίου 22

Προσωπικά ... "τρελαίνομαι" για (Β) :





15 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καθένας με την τρέλα του,που λένε,πασά μου ;-)

Αλητισσα είπε...

Δε μου λες βρε, ποιος σου εδωσε την φωτο μου; ε;
Ειπα κι εγω να τρελαινεται ο Ασκαρ κι εγω να λειπω ε αυτα δε γινονται με τιποτα..

Aντώνης είπε...

Το γατί, η Κάντυ, η Μπύρα σίγουρα κοινά μας! Χαιρετώ!

proklisi είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι τρελαίνεσαι με πράγματα πιο ενδιαφέροντα, με κάτι τέτοια όλοι λίγο πολύ την βρίσκουμε.

Μαριλένα είπε...

Με τα τετράποδα, τρελαίνομαι κι εγώ Ασκάρ :))

Ανώνυμος είπε...

Η εκκλησία που κολλάει? Κάτω ειναι μπουκαλακια με κρεμες?

Εχεις πάντως και τις ευαισθησιες σου :)

Σε ευχαριστω πολυ Ασκαρ μου :)

φιλι!

(εγινες μπλε και εσυ)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ψυχούλα, "πασάμ" με ανεβάζεις "πασάμ" με κατεβάζεις! Πότε θα μου πεις και το "πάρεμ την οδοντόβουρτσάμ";

Αλήτισσα, σε φωτογραφησα κρυφά το περασμένο Σαββατόβραδο την ώρα που σε περίμενα να γδυθείς!

Αντώνη, όχι και "κοινή μας" η Καντούλα! Για μεζέψου λιγάκι...

Πρόκληση, το ποστάκι μου παίχθηκε στην απογευματινή ζώνη ... γι' αυτό!

Μαριλένα, εγώ τρελαίνομαι και με κάτι άπαιχτα δίποδα... σαν του λόγου σου!

Φαβούλα, οι παλιότεροι φίλοι ξέρουν ότι είμαι και μεγάλος ... μοναστηριάκιας!
Μου φαίνεται πως εκεί θα καταλήξω σε καμια 20ριά χρονάκια...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

@Ασκαρ
Σε είχαμε δεί και θέλαμε να πάρεις την γεύση σου. Πάντως δεν ενοχληθήκαμε,...εε ..έχουμε και εμείς τα βίτσια μας.
Μας έφτιαξες και το απολαύσαμε. Αν σε αφήσει η καντούλα κάνε καμιά βόλτα και το Σ-Κ που έρχεται, δεν θα μας χαλάσει

ZouZouna είπε...

Καλημέρα,
με τι τρελλαίνεσαι και κουβαλάς μαζί σου, νόμιζα πως είναι το παιγνίδι. Ολα αυτά, τα κουβαλάς μαζί σου? Μπράβο Ατλα μου εσύ !

candy's τετραδιάκι είπε...

Αγαπουλαααααααα ελα να τρελαθουμε μαζιιιιιιιιι :)))

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

...και το υποψιαζόμουνα εγώ ότι είσαι τελείως διχασμένη προσωπικότητα.....και το χειρότερο είναι ότι ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!!

seaina είπε...

Ωραίες τρέλες

βασίλης είπε...

Εξηγώ την δεύτερη παρτίδα (πιστευω να τα πετύχω), λοιπόν ο Ασκάρ τρελλαίνεται:
α) Για κοριτσίστικα καρτούν
β) Για γκραβούρες
γ) Για κυπαρρίσσια
δ) Για ποτήρια
ε) Για σουτιέν
στ-ζ) Για λούτρινα
ι) Για το νούμερο 8 (Είμαι το νούμερο 8 όλοι με ξέρουνε μ΄αυτό)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπίθα, δεν θα παραλείψω...

Αγριοκέρασο, θα τρελαινόμουν και για σένα αλλά δεν είναι η εποχή σου...

Καντούλα, πάντα και μόνο μαζί!

Τσίρκουλο, με πέρασες για "τον τρελό με το πριόνι";;;;

Θαλασσένια, ας τον τρελό στην τρέλα του!

Γειά σου ρε Βασίλη άπαιχτε και μοναδικά!

Θερμεσιλαος είπε...

ρε ασκαρ, τι σου αρέσει στο wonderbra;