Κυριακή, Οκτωβρίου 14

Το πουλέν του Ασκαρδαμυκτί!

Το Χριστινάκι είναι μόλις 14 ετών, μαθητριούλα και αθλήτρια!
Ήταν ποτέ δυνατόν να διαφύγει της προσοχής και φροντίδος του Ασκαρδαμυκτί;
Από σήμερα, λοιπόν, εντάσσεται στον "γυναικωνίτη" μας με μια, όμως, ιδιομορφία: αποκτά πλήρη δικαιώματα αλλά καμία απ' τις υποχρεώσεις των υπολοίπων μελών του χαρεμιού!
Θέτω το Χρηστινάκι υπό την επίβλεψη και εποπτεία δυο εγνωσμένης αξίας και ήθους κυριών: της Γλαρένιας και της Μαριλένας! Αυτές θ' αναλάβουν τη διαπαιδαγώγησή της μέχρι την πλήρη ενηλικίωσή της οπότε και θα περάσει στην άμεση και απόλυτη δικαιοδοσία μου...
Αν ακούσω κανένα κακεντρεχές σχόλιο απ την "αντροπαρέα" θα το διαγράψω αμέσως! Συνεννοηθήκαμε φίλτατοι;
Το Χριστινάκι μπορείτε να το βρείτε μόνο στο σπίτι του και συγκεκριμένα εδώ:

22 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Ασκάρ,το Χριστινάκι είναι μόνο 14 ετών!!!Πρόσεχε,γιατί το ποστ σου μοιάζει περισσότερο με διαφήμιση για...

Καλή σου μέρα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ψυχούλα, κατανοώ την ευαισθησία σου!
Να ξέρεις όμως πως το Χρηστινάκι έχει μεγάλη αίσθηση χιούμορ και θα σας το αποδείξει σύντομα...
Καλημέρα!

Spitogata είπε...

Καλημέρα. Μυρίζει φθινόπωρο και είναι Κυριακή.

Καλώς την βρήκες την Χριστίνα. Άνοιξες ένα παράθυρο στην εφηβεία.
Πολύ σωστά ανέθεσες και στις δύο σεβάσμιες κυρίες την διαπαιδαγώγησή της.

Εσύ, δεν μπορώ να φανταστώ πως έχεις πονηρές προθέσεις. Είσαι αυτό που λένε το καλύτερο παιδί.

Ο γιός μου παρεπιπτόντως σε περιμένει στα προσκοπάκια σήμερα! Ίσως άμα διαβάσει την Χριστίνα, αναπτερωθεί και το ενδιαφέρον του για τα blog.

Μαριλένα είπε...

To ξέρω το Χριστινάκι, το 'χω βάλει και στα λινκς μου :))

Είναι η μικρή αδελφούλα της Μιράντας (Μοιράδια, Μιράντα μου 'μεινε γιατί ήμασταν κάποτε συμφορουμίτισες κι είχε αυτό το νικ).

Καλό το Χριστινάκι μας και με χιούμορ κι αθλήτρια φοβερή (αν θυμάμαι καλά στην κολύμβηση).


Μπράβο Ασκαρ, μιλησε το πατρικό σου ένστικτο και πολύ καλά έκανε :)))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπιτογατούλα, εγώ πονηρές προθέσεις; Ποτέ! χαχαχα
Όσο για τον γιόκα σου, ένα έχω να πω: αν τον αναλάβω εγώ...κομμένα τα κατηχητικά, τα προσκοπικά κλπ!
Και θα τον παίρνω Παρασκευή βράδυ για να στον επιστρέψω Δευτέρα πρωί! Θα δεις τη διαφορά σε έναν μήνα!

Μαριλένα, δεν ήξερα ότι η μικρή είναι αδελφούλα της Μοιραίας!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εγώ το Χριστινάκι, το συμπάθησα και δε σκοπεύω να το έχω υπό την προστασία μου .....για τα δόντια τα δικά σου μεθαύριο...
:-)))
(κάνε φίλους να δεις καλό θα σκέφτεσαι τώρα, ε;
Αλλά εγώ ψυχανεμίζομαι πως εσύ είσαι πολύ κύριος, αλλά ..να...έτσι, σε λόγια να βρίσκεσαι...)

Φιλί βρε και Γλαρένιες αγκαλιές

takis είπε...

Λοιπόν αν είναι ετσι ήρθε η ωρα να σου αποκαλύψω τη πραγματική μου ηλικία...(Χριστινάκι σόρρυ)το οποίο σημαίνει ότι τάχιστα πρέπει να με αναλάβουν τουλαχιστον 2 μέλη της γυναικοπαρέας για τα ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ...

ONOMATODOSIA είπε...

τι ειναι το πουλεν;

βασίλης είπε...

Θα προσεχθεί το Χριστινάκι, δώδεκα αγόρια στη σειρά κ η Χριστινιώ μια τάξη, μη βρέξει και μη στάξει...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γλαρένια πρόσεχε! Γιατί αν δεν αναλάβεις εσύ το υπέυθυνο αυτό έργο, θα το αναθέσω στην "Πρόκληση"! χαχαχα
καλη βδομάδα βρε...

Τακούλη, αν είσαι ανήλικος θα σε αναλάβουν δύο μέλη της αντροπαρέας! Και συγκεκριμένα ο Δείμος και ο Τσουκνίδας! Θα κόψεις φλέβες δικέ μου! (σόρυ ... Τσουκνιδοδείμοι)

Ονοματοδοσία, άνοιξε κάποιο λεξικό κι αν δεν το βρεις ξανάλα να σου πω...

Βασίλη, το Χριστινάκι θα το έχουμε μη βρέξει και μη στάξει!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πού τον θυμηθήκατε το Βιολάρη καλέεε.... ερωτευμένη ούσα τότε μαζίτου(νοερώς βεβαίως), έφτιαξα και φόρεσα γυαλιά σαν τα δικά του, χωρίς να έχω μυωπία..μόνο και μόνο για το σκελετό

Τώρα το Χριστινάκι αν το παραλάβει η πρόκληση.... σύντομα θα μας κρούει την θύραν το Τμήμα Ηθών...
;-)

Φιλί βρε

Ανώνυμος είπε...

Askar με συγκινεις... μα τι τζεντλεμαν που είσαι :)
φιλί

Catherine είπε...

Έτσι μεγαλώνουν τα παιδιά σήμερα...με νετ και μπλογκινγκ.Εγώ είμαι της εποχής που το Νουνού έκανε την δουλειά...
Σε φιλώ και σε ασπάζομαι πασά μου!

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

....όχι-όχι δεν θα πω αυτό που έχω στο μυαλό μου σαν σχόλιο...
:-)))))
θα πω απλά καλημέρα....

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΙΣΤΙΝΑ..
μη ξενάς όμως ότι η πραγματική ζωή είναι εκεί έξω με τους συμμαθητές σου, περιμένουμε και εμείς οι γκριζομάλληδες φρέσκο αέρα από κει.

purple είπε...

καλωσηρθες στην παρεα μας Χριστίνα!!!

Θερμεσιλαος είπε...

χριστινάκι, πρόσεξε τον ασκαρδαμυκτί. διαβάζοντας τα προηγούμεα θέματά του, αναρρωτιέμαι μην και είνια ...πορνόγερος...

χριστίνα κ. είπε...

καλά ποτέ δε φανταζόμουν να μιλάνε τόσοι για μένα...μηνφοβάστε δεν είμαι καμία χαζή ειδικά με την αδερφή που έχω(είναι η μοιραία ασκαρδαμυκτι)και καπιταλικο κουμουνι να εισαι σ'ιγουρο οτι γνωρίζω που είναι η πραγματική ζωή...αυτά και απο μένα μιας και όλοι μιλάτε γιαμένα...χοχο

Θερμεσιλαος είπε...

"...μην φοβάστε δεν είμαι καμία χαζή ειδικά με την αδερφή που έχω(είναι η μοιραία ασκαρδαμυκτι)..."

από μικρό μαθαίνεις την αλήθεια...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γλαρένια, τραγουδούσες και το δελφινοκόριτσο;

Είδες Φαβούλα, όλο συγκινήσεις προσφέρω...

Κατερινούλα, με το Νουνού όμως απέκτησες τόσα προσόντα!

Τσίρκο, έχεις πολύ βρόμικο μυαλό τελικά...

Τσουκνίδα, "εκεί έξω" δεν υπάρχουν μόνο συμμαθητές! Υπάρχουν και "γκριζομάλληδες" (όπως λες κι εσύ). Κι έχουν ανάγκη για πολύ "οξυγόνο"! χαχαχα

Θερμεσίλαε, δεν έχεις άδικο! Εξελίσσομαι σε ... κλασικό πορνόγερο, αλλά όχι στα μουλοχτά! Ό,τι κάνω το κάνω δημόσια και δέχομαι δημοσίως τις επικρίσεις σας!
Το Χριστινάκι είναι αδελφή μιας εκ των γυναικών του Ασκαρδαμυκτί (της "Μοιραίας") εξ και το επώνυμό της! Πώς να το κάνουμε; Είναι "κυρία Ασκαρδαμυκτί"!

Χριστινάκι μου μην τους ακούς! Ζηλεύουν που έχω επιρροή στη μαθητιώσσα νεολαία!

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

Αχ αν αποφασιζα ποτε να κοινοποιησω την οψη της μικρης μου Γαλατειας τοτε ειμαι σιγουρος οτι αυτοματως θα την ανακηρυσσες σε αδιαμφισβητητο πουλεν!

Ας οψεται που μου το εχει απαγορεψει!

AVRA είπε...

καλως ορισες Χριστινακι!!!