Πέμπτη, Οκτωβρίου 4

Δεκαπέντε χρόνια γάμου!

Έπεσαν στο κρεβάτι να κοιμηθούν...
- Δε θα με φιλήσεις;
Εκείνος αναστέναξε κάπως αλλά γύρισε προς το μέρος της και τη φίλησε.
- Φιλί το λες εσύ αυτό;
- ....
- Τη θυμάσαι τη Νάνση;
- Ρε Ντόρα, μην ξαναρχίζεις! Τό χουμε κουβεντιάσει χίλιες φορές κι άλλες τόσες σου ζήτησα συγγνώμη! Γιατί επανέρχεσαι;
- Θέλω να με φιλήσεις όπως φιλούσες τη Νάνση! Θέλω να με γαμήσεις όπως τη Νάνση..
- Δεν μπορώ να το κάνω αυτό ...
- Γιατί; Επειδή δε σε ερεθίζω; Επειδή δεν είμαι "καινούργια";
- Να χαρείς ... σταμάτα σε παρακαλώ!
- Εντάξει ... δεν χρειάζεται να με γαμήσεις. Φίλα με τουλάχιστον όπως εκείνη ...

34 σχόλια:

spirosvii είπε...

Γαμήσι και ξύλο!

candy's τετραδιάκι είπε...

..ξυλο ΜΟΝΟ στην Νανση που τα γουσταρε τα χαστουκακια της..
Τουτη εδω ειναι υσηχη,φοβισμενη,ξερο κλαδι..δεν σου παει καρδια να την χτυπησεις,ουτε να την φιλησεις..ουτε καν να την γαμησεις.
Μονο να την γυρισεις στα πλαγια και να "κανεις" πως την αγκαλιαζεις.
Για να χτυπησεις..για να φιλησεις..για να γαμησεις..πρεπει να υπαρχει κι εκεινο το γαμημενο το συναισθημα.

Μαριλένα είπε...

Απαπαπαπα στόμα!! :ΡΡΡ

Αλητισσα είπε...

Μα καλα βρε Ασκαρ, εμ γαμοφοβια εχεις, εμ γαμο δε θελεις, εμ ολα τα ξερεις περι γαμου..
Βρε συ μπας και μας κρυβεις κατι;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κατ' αρχήν να υποδεχθούμε στο κοινόβιό μας και την Αλκυονίτσα!

Σπυρέτο, σε ποιο γήπεδο βρίσκεσαι;

Καντούλα, άμα λήψει το πάθος όλα ... ουδετεροποιούνται!

Βρε συ Μαριλένα, δεν έχεις ακόμη μπει στο ... ασρδαμυκτήριο στυλ;

Αλητούλα, μερικά πράγματα δεν χρειάζονται και πολύ σοφία ή εμπειρία...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Γίνονται τέτοιοι διάλογοι μεταξύ ανδρογύνου;;;;;;;;;;;;
Μ τέτοιο ξενέρωμα,τελικά την γμσ από το στόμα! :))))

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Γιατί η Ντόρα δλδ μπορεί να τον φιλήσει (ή & το άλλο) όπως πριν;;;!

βασίλης είπε...

Άμα αρχίσουν οι συμβιβασμοί και τα παρακάλια...γμστα. Κανένα τηλέφωνο της Νάνσυς έχεις;

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Βασίληηηηηηηηηηηηη!!!!"Φάτε μάτια ψάρια...";;;;;;;;Αχ!!αχ,οι άντρες!
Τελικά τη ζητάει ο κλς σας την κρεβατομουρμούρα!!!

Αλητισσα είπε...

Ασκαρ μου δεν ειναι θεμα σοφιας ειναι θεμα οτι λες, οτι οι χοχλιοι ειναι ανοστοι χωρις καν να τους εχεις δοκιμασει..(χοχλιοι ριναι τα σαλιγκαρια..Οπως βλεπεις τα μαθηματα συνεχιζονται..)
Ξερεις σ' αυτο τον πλανητη υπαρχουν και ευτυχισμενα ζευγαρια που δε χρειαζονται καμια Νανσυ..
Επισης υπαρχει η συντροφικοτητα, η αγαπη, η μοιρασια, οι κοινες εμπειριες, οι μικροι κωδικες που σε κανουν να καταλαβαινεις τον αλλο οταν κανεις αλλος δεν μπορει κ.α. που βαριεμαι να γραφω..
Θα μου πεις τωρα αν εγω υποστηριζω κατι τοσο ρομαντικο γιατι ειμαι στην αντιπερα οχθη;
Βασικα γιατι αυτο που κανει τη διαφορα ειναι η σωστη επιλογη..
Οσο για τη δικη σου αποψη:"μακρια κι αγαπημενοι" μου φερνει στο μυαλο μια αλλη παροιμια:" και την πιττα ολακερη και το σκυλο χορτατο"..
A κι αν τελικα αυτο που ακουγεται στην πιατσα ειναι οτι ο γαμος sucks!! για ρωτα ποσοι παντρεμενοι θα αλλαζαν αυτο που εχουν ελαφρια τη καρδια..

Ανώνυμος είπε...

Καταρχην η αλητισσα τα ειπε όλα. Εγω δεν λέω τιποτα παραπάνω.
Καλά, θα πω:
δεν είναι ο γάμος το θέμα πουλί μου. Το θέμα να θες να το κρατησεις ζωντανο αυτό που έχεις. Και αυτό γίνεται μόνο οταν εχεις κάνει την σωστη επιλογή.
Ευχαριστώ, καληνυχτα και φιλάκια :)

---ολο γαμησοκουβεντες θα εχουμε εδω? οκ, μέσα.

candy's τετραδιάκι είπε...

Βασιλη αν θες σου δινω το δικο μου..απο Ν. αρχιζει και μενα το ονομα μου :))) :PPP

;)

Alkyoni είπε...

τρόμαξα!!!!
δηλ υπάρχουν και χειρότερα..εκτός κι αν η ιστορία είναι καθαρά φανταστική..
απορία ξανθιάς: υπάρχουν τέτοιες γυναίκες;;
:p

AVRA είπε...

γι αυτη την εμπνευση μιλαγες ασκαρ μου...

περα απο την πλακα που γινεται συνηθως με τετοια θεματα, δεν μπορω παρα να συμφωνησω με την αλητισσα!

ΟΚ υπαρχουν και αποτυχημενοι γαμοι αλλα δεν υπαρχουν μονο αυτοι...και πιστεψε με δεν ζω μονο στο προσωπικο μου ροζ συννεφο...βλεπω τους γνωστους και φιλους υπαρχουν και οι μεν και οι δε.Αλλα ασκαρ μου δεν ειναι πια και τοσοι λιγοι οι ευτυχισμενοι οσοι θελουν να τους παρουσιαζουν οι στατιστικες!!!

Ειμαστε αρκετοι αυτοι που δεν μετανιωνουμε για τις επιλογες μας και περναμε ομορφα!

να εχεις ενα ομορφο σβκ!

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

Πέρασα να σχολιάσω....αλλά δεν είμαι σε φάση να σχολιάσω....
Καλό ΣΚ....

candy's τετραδιάκι είπε...

Τσιρκουλε μη σχολιαζεις..δεν χανουμε και τιποτα :PPPPP

:)))

βασίλης είπε...

Καντούλα "Ν" ένα φιλί σου ;)

Ανώνυμος είπε...

Άστα να πάνε Ασκάρ. Το ζεύγος που περιγράφεις τα πάει κατά διαόλου μου φαίνεται. Αλλά κι αυτό που σου περιγράφουν και τα κορίτσια δίκιο έχουν. Αρκεί να βρεθεί ο κατάλληλος. Δύσκολο μεν όχι αδύνατο δε.
Την καλησπέρα μου και κάτσε να διαβάσεις λίγο. Πάλι το μυαλό σου στα γ... γυρνάει.

Spitogata είπε...

Κάποτε, όταν ήμουν πιο μικρή και αρκετά τρελά ερωτευμένη...
ένας σωκρατικής μορφής κύριος, κατά την διάρκεια μιας συνέντευξης μου είπε: Αγάπη είναι να βλέπεις τον άνθρωπό σου να κάνει έρωτα με κάποια άλλη και να απολαμβάνεις την ηδονή του!

Με έστειλε να βαφτώ παντζάρια...
Λέγοντας από μέσα μου τι λέει ο Σάτυρος, ο πορνόγερος,οοοο....!

Πάντως αν η Ντόρα το δοκίμασε, μάλλον δεν της άρεσε τελικά το γεγονός πως με την Νάνσυ, είδε να του βγαίνει ερωτισμός.

Και αυτή μπορεί να είναι αφορμή για αρκετή κρεβατομουρμούρα!

Ανώνυμος είπε...

Α, ρε Ασάρ, θα μου πεις για τα "αυτοκρατορικά κωλομέρια;"
Μου κόλλησε σχεδόν, αν το γράψω κάπου να ξέρεις θα πρόκειται για λογοκλοπή.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ψυχούλα, με κάνεις και μαγουλοκοκκινίζω!

Λιαχτίδα, η Ντόρα δεν φιλάει...φιλιέται μόνο!

Βασίλη, πάρε τώρα το κινητό της Κάντυς και για τη Νάνση βλέπουμε...

Αλήτισσα, τελικά οι χοχλιοι είναι ή όχι άνοστοι;

Φαβούλα, οι γαμησοκουβεντούλες είναι το αλατοπίπερο στη ζωή!

Καντούλα, Νατάσσα σε λένε;

Αλκυονίτσα, στ' αλήθεια νόμιζες ότι έχεις ζήσει τα χειρότερα;

Αυρούλα, τι να κάνουμε; Εσένα σε πρόλαβε ο τυχερός!

Τσίρκουλο, εσύ ονειρεύεσαι Λονδίνα με τη Σαλονικιά!

Γυναικάρα, αμαρτήματα διανοίας λέγονται αυτά!

Σπιτογατούλα, μεταξύ μας, αυτό το σκηνικό πολύ με "φτιάχνει"! Κοιμήσου νωρίς απόψε μπας και δεις τη συνέχεια του ονείρου...

Τσουκνίδα, κάπου διάβασα σήμερα ότι το ομώνυμο φυτό ήταν το βιάγκρα της αρχαιότητας...

Μαριλένα είπε...

Φυσικά και έχω μπει, αλλά ως ηλικιωμένη και σοβαρή κυρία, έχω καθήκον να σχολιάσω τοιουτοτρόπως :ΡΡ

Ηλιας....Just me! είπε...

Άσκαρ, δε νομίζω να είσαι εσύ ο φανταστικός ήρωας αυτού του post? Εσύ είσαι έτοιμος ανα πάσα στιγμή για κάτι τέτοια! Και για την Ντόρα και για την Νάνση, μη σουπ ω και για τις δύο μαζί! Καλό ΣΟυ κου!

habilis είπε...

Iστοριες καθημερινης τρελας..

proklisi είπε...

Δηλαδή για να καταλάβω εγώ η κόκκινη.

Δεν μπορεί να είσαι πουτάνα και να σε λένε Καλλιόπη;

Νάνσυ ή Τζούλια ή Ούρσουλα;

Εεε λοιπόν με λένε Καλλιόπη και είμαι πουτάνα, γουστάρω να μαστουριάζω και να έχω μέσα μου αυτό το παραμύθι που πουλάς έντεχνα.

Ναι το πουλί της Νάνσης (με ήττα) γράφεται;

Αντέχεις να ακούσεις κι άλλα;

Όταν σταματήσεις να γράφεις στα κόκκινα και τα ζήσεις!! θα είσαι καλύτερος.

Δεν πιστεύω να ξεφουσκώσεις για ένα σαχλό σχόλιο όπως αυτό;

Άλλη μια πρόκληση...

takis είπε...

Πολλή φασαρία για το τίποτα...
Αφου μετά 15 χρόνια γάμου κοιμούνται ακόμα μαζί..
Δηλ. δεν κατάλαβα τι άλλο θέλουν?
Πως το είπατε ? σεξ?..τι είναι αυτό..

Θα σταθώ λίγο στη "σωστή επιλογή" της Αλήτισσας. Πότε και πως κάνει κάποιος σωστές επιλογές ?
Απλά πιστεύω οτι δεν υπάρχουν.
Βρίσκεσαι με κάποιον και όσο καιρό σου βγεί.
Η σχέση συμβίωσης (για αυτή μιλάμε φαντάζομαι και οχι την ερωτική )είναι η τέχνη του συμβιβασμού.. δηλ. η τέχνη της ζωής...

Δεν είναι απλό, είναι η μάχη με τον εαυτό σου πάνω απ'όλα.

Το "σαχλό" σχόλιο της Πρόκλησης κρύβει όλη την υπόλοιπη αλήθεια..αυτή που λέγεται "σεξουαλισμός" στη σχέση..

Α βρε Ασκαρ..ανακάτεψες τη σούπα πάλι...

Μοιράιδα είπε...

Χμμμμ πατησες κάλο τωρα!
Στην Νανσυ να πας ρεεεε
ουστ η σ αυτην η στην μαμακα σου
μεταχειρισμενα και κοινοβια πουλια πετανε και αλλου!
φορτωσα τωρα

χαχα καλως σας βρηκα

Αλητισσα είπε...

Ακου Τακη η "σωστη επιλογη" εχει σχεση με το τι θελει ο καθενας απο μια σχεση..
Σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι τα χρονια του γαμου φταινε για το "ξενερωμα" στο κρεβατι, ότι αφηνεις σε αφηνει, αυτο ειναι που φταιει..
Οτι διατηρεις ζωντανο δε σε ξεχναει και μην ξεχνας οτι εχω υπαρξει 14 χρονια με τον ιδιο αντρα οποτε σιγουρα δε μιλαω υποθετικα..
Το σχολιο της Προκλησης αν και δεν ειναι "κομψο", με την εννοια οτι σοκαρει, ειναι απολυτα αληθινο..
Τωρα αν ο περισσοτεροι αντρες αφηνετε σε δευτερη μοιρα το θεμα σεξ οταν ερχεται η επιλογη του γαμου στο προσκηνιο, δε σας φταιει κανεις..
Τι εννοω;
Ότι σπανια θα παντρευοσασταν αυτη που σας "στελνει αδιαβαστους" στο κρεβατι γιατι αυτη θα φοβοσασταν μην τη χασετε ή ακομα πιο απλα θα έπρεπε παντα να εισαστε "εμπολεμοι" κι αυτο εχει και τα ασχημα του..
Το ιδιο μπορει να ισχυει και αντιθετα, γενικα ολοι ανθρωποι ειμαστε ασχετα φυλου..
Την καλημερα μου σε ολους

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλένα, εκτός από σοβαρή κυρία είσαι και σέξυ...μην το ξεχνάς!

Λιάκο, δεν είμαι εγώ ο ήρωας! Πάντως, δε πληροφορώ ότι σε κάθε άντρα αντιστοιχούν τρεις γυναίκες! Εσύ τώρα γιατί με περιορίζεις στις δύο;

Habilis, μπουγκοφσκικός κι εσύ έτσι; χαχα

Πρόκληση, έχεις απόλυτο δίκιο! Άλλο να τα γράφεις τα "κόκκινα" κι άλλο να τα ζεις! Εγώ πάντως προσπαθώ! Εφαρμόζω το ρητό "καλομέλετα κι έρχεται"! χεχε

Τάκη, συμφωνώ μαζί σου! Σωστές επιλογές δεν υπάρχουν! Ότι και να κάνεις είσαι χαμένος... Οπότε χαλάρωσε κι απόλαυσέ το!

Μοιραία, καλώς όρισες! Δυναμικά μπήκες και με τα αίματα αναμμένα!
Άλλη φορά πριν κριτικάρεις τους "μεταχειρισμένους και κοινόβιους" άντρες να κοιτάξεις τα δικά σας (γυναικεία) χάλια, έτσι;

Αλητούλα, εύκολο είναι να διατηρήσεις μια σχέση ζωντανή; Εδώ ο Χριστός κατάφερε ν' αναστήσει το Λάζαρο όχι όμως και να τον διατηρήσει για πάντα στη ζωή!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωχουουοπυου....έχασα επεισόδια...
;-)
Εδώ είναι σοβαρά α πράγματα....
΄Ετσι δυστυχώς, είναι σήμερα... στην πλειονότητά τους τα νεαρά ζευγάρια αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.
ΑΑααα...θέλετε τη συνδρομή του Ασκητή σεξολόγου, γυναικολόγου, ειδικού συμβούλου, δεν ξέρω πόσες ειδικότητες εχει ο χριστιανός ακόμη και πρώην βουλευτού.
ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ, ΔΕ ΣΥΖΗΤΑΝΕ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ...ναι καλά ακούσατε... ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΦΙΛΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΪΔΕΥΟΝΤΑΙ... ναι, πάλι καλά ακούσατε.
Είναι οι λεπτές ισορροπίες και οι κώδικες επικοινωνίας ανάμεσα στο ζευγάρι.

Φιλιά,
Την αγάπη μου,
Καλό Σ/Κ και

Γλαρένιες αγκαλιές

Catherine είπε...

Στεναχωρήθηκα με αυτό το ποστ...Δεν φταίει η Νάνσυ κ η κάθε γκόμενα. Φταίει η φύση μας. Θα ήταν πιο εύκολο να την αποδεχτούμε και να μην χτίζουμε σε σαθρό έδαφος. Φιλιά Ασκάρ μου.

Androgeos είπε...

Τι να κάνουμε τώρα, άλλο η Νάνσυ κι άλλο η Κούλα ...

("-Κούλα .... -Χαράλαμπε ... -Κούλα ... -Χαράλαμπε ... -Κούλα .... -Χαράλαμπε ... ... ... -Χαράλαμπε ... -Χρρρ.... -ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ! -Χρρρ....")

seaina είπε...

Πω πω αυτοεκτίμηση!!
Κρίμα!!

Αταίριαστος είπε...

Καημένη Ντόρα... Δεκαπέντε χρόνια γάμου και δεν κατάλαβε ακόμη ότι για να φιληθεί όπως φίλησε ο άντρας της την Νάνση, για να γαμηθεί όπως γάμησε ο άντρας της τη Νάνση θα έπρεπε να βρει κάποιο Νάσο.