Τρίτη, Οκτωβρίου 16

Η κούπα του Ασκαρδαμυκτί!

(... μου το ζήτησε η Αγριοκερασοζουζούνα!)

18 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Kαλημέρα :)
Ωραία η κούπα.
Τι καφέ προτιμάς να πίνεις;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Την κουπίτσα μού την έκανε δώρο ένα "κοριτσάκι" για να πίνουμε μαζί τον καφέ μας! Σκέτον ελληνικό!
Όταν πίνω μόνος μου προτιμώ νες μέτριο με γάλα...
Καλημέρα σας...

3 parties a day είπε...

Σημειολογικά παραπέμπει στην τεμπελιά :)

Ταχυδρόμος! είπε...

Όταν λες "κοριτσάκι"; Γιατί είμαστε και σε επικίνδυνους καιρούς! Την καλημέρα μου!

ZouZouna είπε...

Lazy..... άμα την κοιτάς, ξυπνάς δηλαδή, θέλεις να μας πείσεις??? Και με κοριτσάκι δίπλα.... δεν ξυπνάς μάλλον!
Θάθελα μια τέτοια κούπα για το ΣΚ ! Ευχαριστίες πολλές για την ανταπόκρισή σου!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

¨Ομορφο τούτο το παιχνίδι... είναι σα να μπαίνεις στο σπίτι του άλλου, κάνεις παρέα, σε κερνάει..
Μια χαρούμενη παρέα!
Να 'σαι καλά Ασκαρδαμυκτούλη και συ και το κοριτσάκι σου

Γλαρένιες αγκαλιές

Hδονικά Μοναχική είπε...

Eγω θα ζητούσα κάτι αλλο.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μπαλαρινούλα, οι κλασικοί άντρες είναι λίγο ... ραχατιλήδες! Πώς να το κάνουμε;

Ταχυδρόμε, το "κοριτσάκι" είναι γύρω στα 25! Αλλά μπροστα σ' έναν 40άρη είναι "κοριτσάκι"! Πώς να το κάνουμε;

Αγριοκερασοζούνουνο, σου χαλάω χατήρι εγώ;

Γλαρένια, έχω και άλλες κουπίτσες με ... καρδούλες, σνουπάκια, αγελαδίτσες και λοιπές τρυφεροφατσούλες!

Ηδονική, το ένα δεν αποκλύει το άλλο! Έτσι;

Ανώνυμος είπε...

hey! ευτυχως που υπαρχουν και τα σχολια και καταλαβαμε πως τη χρησιμοποιεις!!!! χεχεχεχε! καλα βρε, ιστορια δενε χει αυτη η κουπα;;;;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κούκλα, η κούπα αυτή δεν έχει ιστορία ... γράφει ιστορία!

marilia είπε...

Άντε, γεια μας!

(έχω τρέλα με τις κούπες!!!)

Ανώνυμος είπε...

καλα οτι γραφει ιστορια γραφει, δεν εχω να πω. και να πας πισω στο μπλογκ μου να μου εξηγησεις το σχολιο σου!!! αμεσως τωρα!!! αντε καλο βραδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μας μπερδεύεις μας μπερδεύεις. Από τη μία αγκαλιά με τίγρη κι από την άλλη ο Droopy, το σκυλάκι.
Αλλά έτσι είσαι εσύ. Δυνατός και ευαισθητος σα παιδάκι!! (χα χα)

ps Κι η Μαριλένα έχι μία συλλογή από κουπίτσες.

Ανώνυμος είπε...

Ax εμενα δεν μ' αρεσει! Ηθελα να είμαι ειλικρινης Ασκαρ :)
φιλιααα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλημεροφιλάκι Μαριλίτσα....

Κούκλα, σου εξήγησα;

Γυναικάρα, είσαι πολύ ψυχολόγα...

Φαβούλα, κι εμένα δεν μου πολυαρέσει, αλλά γουστάρω το "κοριτσάκι" που μου την χάρισε! χοχο

seaina είπε...

φάση έχει, αν και θα περίμενα να έχει το λιγότερο 1 γυμνή γυναίκα απάνω!!
χιχι

βασίλης είπε...

Την επόμενη φορά θα μας ζητήσουν να αναρτήσουμε "σώβρακα" να είσαι έτοιμος

Cinderelen είπε...

Ωραία κουπίτσα :) Αν κρίνω από το ύφος του πρωταγωνιστή, για πρωινό καφεδάκι είναι ό,τι πρέπει :D :P