Τρίτη, Δεκεμβρίου 28

Χθες βράδυ η Αλήτισσα είχε όρεξη για κουβεντούλα!

Ο τελευταίος μου μεγάλος έρωτας ήταν ... αααχχχ... αστυνομικός!
Εμένα οι μπάτσοι και οι φορτηγατζήδες με ξετρελαίνουν!
Εικοσιπέντε χρονών το μανάρι μου... Ένας κούκλος! Κι ένας πούτσος... ααχχ Θεούλη μου! Ολόκληρο μπράτσο! Μπράτσο ολόκληρο είχε ανάμεσα στα πόδια του...
Αλλά με απάτησε, κι εγώ δεν ανέχομαι τα ψέματα.
Τον έπιασα στα πράσα να μου τα φοράει, και μέχρι κει ήταν!
Και τότε είπα στον εαυτό μου: "οι άντρες με κάνουν να υποφέρω κάθε φορά που ερωτεύομαι".
Εδώ και δυο χρόνια περίπου έχω τα φλερτάκια μου, κάνω το κέφι μου κι αυτό είν' όλο!
Είμαι πολύ άσωτη.
Αρκεί να με κοιτάξει κάποιος με το σωστό βλέμμα... κι έτσι και τον γουστάρω τον "παίρνω" επιτόπου...
Ό,τι φάω, ό,τι πιω κι ό,τι αρπάξει ο κώλος μου!
Όσο για σένα βρε Ασκαρούλη... τι να πω; Μας έχεις φλομώσει με τις μπουρδελοϊστορίες σου, αλλά αμφιβάλλω αν έχεις δει ποτέ πουτάνα στη ζωή σου!
Μου φαίνεσαι εντελώς άσχετος!
Βάζεις την άλλη, μόλις έχει γυρίσει απ' το νυχτοκάματο, να παίρνει πίπα του αγαπητικού της!
Μα είναι ποτέ δυνατόν, η τύπισσα να γυρίζει ξημερώματα, κουρασμένη, με τον κώλο και το άλλο της να καίνε απ' την πολύ χρήση, κι αυτή να θέλει αγαπούλες;
Άσε που μια σωστή πουτάνα δεν κουνάει ούτε το δαχτυλάκι της αν δεν την πληρώσουν!
Ασκαρούλη, όταν γράφεις για τέτοια θέματα να ρωτάς και κανέναν που ξέρει.
Εμένα, ας πούμε...

17 σχόλια:

Αλητισσα είπε...

αχαχαχαχα!!!!
Τι λες μωρέ παλαβέ που έχω να κανω σεξ απ' την επανάσταση του 21..
Τι πίνεις και δε μας δίνεις δεν ξέρω..
Πάντως έχω υπάρξει κι έτσι και ηταν σούπερ!!!

Memphis Ex Noel είπε...

Αλήτισσα τι ακριβώς διαψεύδεις από όσα είπε ο Άσκα; Επειδή το έχω απορία... :p

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως μέχρι το σημείο που έγιναν τα γράμματα πράσινα, ήμουν σίγουρη ότι τον μπάτσο τον είχε γκόμενο ο Ασκαρ! μετά απλά έγινε πιο βαρετό...

υγ είδες που σου λέω, δεν είσαι για πολιτικός αναλυτής, εδώ είναι το ζουμί.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μέμφης, η Αλήτισσα το μόνο που διαψεύδει είναι πως τώρα πιά δεν υπάρχουν τόσοι πολλοί αυτοί που την κοιτάζουν με το σωστό βλέμμα!

Τυχαία, λογικό είναι να μπερδευτείς!
Εσύ δεν ξέρεις προσωπικά την Αλήτισσα και τη φράση ("αααχχχ Θεούλη μου") που χρησιμοποιεί προκειμένου να εκθιάσει τα προσόντα των εραστών της!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αλητούλα, το ήξερες ότι ο Μέμφης είναι αδελφάκι της Μαρίας, της παλιάς μπλογκοφίλης μας;
Της Σαλονικιάς μωρέ!

takis είπε...

ΑΛΗΤΙΣΣΑ

Απο το 1821 είπες? μια απορία εχω..,επειδή εχουν μαζευτεί όλοι οι "ιστορικοί" εδώ, δεν μας λες πως έκαναν σεξ τότε ?

Ποιά στάση, ας πούμε, ήταν στη μόδας? το οθωμανικό ?...
Εσυ μεγάλε ιστορικέ ΑΣΚΑΡ δεν ξέρεις τίποτα για τα ερωτικά του 1821? αφου η επίσημη ιστορία σιωπά....

Οσον αφορά τα υπόλοιπα του ποστ προσωπικά πιστεύω οτι η ΑΛΗΤΙΣΣΑ είναι οπως τα λεει ο άχρηστος.
(ή, ετσι θέλω και εγω να είναι....)
Εξάλλου αυτός είναι ένας απο τους τρεις λόγους που συμπαθώ την ΑΛΗΤΙΣΣΑ..
1.ο αισθησιασμός της(ο ζωντανός, τον φαντάζομαι, δεν τον ξέρω)
2. ο αισθησιασμός της (στα γραπτά, τον ξέρω)
3. Ο αισθησιασμός της στα εργασιακά (της αρέσει να γαμάει αυτούς που την "πηδάνε")


ΥΓ Θα διαφωνήσω οτι ο ΑΣΚΑΡ δεν εχει δει πουτάνα...
κάθε βράδυ βλέπει...
στον ύπνο του.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εσύ πού ξέρεις για πουτάνες; Δεν πίστευα ότι θα κατέφευγες εκεί...

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει ανάγκη να πληρώσει ο Ασκάρ βρε κακοπροαίρετοι άνθρωποι! Εδώ τον χουφτώνουνε στα μπαρ, τι λέτε τώρα....

pretending είπε...

Τακουλη, το μονο σιγουρο ειναι οτι το 1821 οι γκομενες απολαμβαναν το χουφτωμα στους αντρες,λογω φουστανελας...
τωρα εμεις τι να καταλαβουμε μεσα απο ενα τζην? ουτε το χουφτωμα δεν ευχαριστιομαστε...

γαυρακι,πρεπει λοιπον ακομα και το χειμωνα να κυκλοφορειτε με κοντοπαντελονο... ξερεις εσυ...

Ανώνυμος είπε...

Άσε που λένε πως οι Σκωτσέζοι εχουν αυξημένα "προσόντα" επειδή ακριβώς αερίζονται τα..κοσμήματα του στέματος. Πού το πας αυτό;;;


υγ Ασκάρ. θύμισέ μου να μη σου μιλήσω ποτέ για τα γκομενικά μου - θα δώσω συνέντευξη τύπου καλύτερα. Λιγότεροι θα τα μάθουν.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Tάκη, αν πας στο Πολεμικό Μουσείο θα δεις κάτι καρυοφίλια με ανοιχτή κάνη, σαν τρομπέτες!
Αυτή ήταν η τοπ στάση του 1821!
Πρώτα πυροβολούσες, ζεσταινόταν λίγο η σιδερία, και μετά τον έχωνες μέσα κι όσο πήγαινε...

Τι ρωτάς τώρα ρε συ Δείμε;
Το Ευαγγέλιο όλο για πουτάνες μιλάει!
Είναι δυνατόν να μην τις ξέρει καλά ένας θεολόγος;

Κολλητούλα, έσε... η περίοδος του '21 ήταν τραγική για τις γυναίκες!
Πριν λίγο καιρό διάβαζα τα απομνημονεύματα ενός αυστριακού πρέσβη απ' την επαναστατημένη Ελλάδα.
Γράφει πως όταν επισκέφτηκε τον Γκούρα, αναγκαζόταν να του μιλάει από απόσταση 10 μέτρων!
Δεν άντεχε ο Ευρωπαίος την μπόχα που εξέπεμπε ο οπλαρχηγός...

Τυχαία, στο μπαρ παραμονές Χριστουγέννων μόνο εσύ, όπως "τυχαίως", με χούφτωσες!

Ανώνυμος είπε...

με προσβάλλεις! Θα χούφτωνα ποτέ εγώ τυχαία;;;; φυσικά και ήξερα τι έκανα, για ποια με πέρασες..

Αλητισσα είπε...

Πρώτα πρώτα στον Μέμφις,
η αδερφούλα σου είναι και γαμώ τα παιδιά μέχρι και τον Ασκαρ έφτασε να σκέφτεται το γάμο να σκεφτείς..
Περάσαμε ωραία εκείνη την περίσοδο ειδικά εγώ που λόγω συνθηκών ήμουνα σε κατ' οίκον περιορισμό..

Τάκη μου,
το 1821 ήταν ενδεικτικό σαν ημερομηνία, πιθανότατα είναι παλαιότερα κάπου στην εποχή των δεινοσαύρων..
Κοίτα μη φέρεις και φίλους σου μαζί γιατί με τόση αποχή μάλλον τραπέζι θα σας κάνω,έχω γίνει εξπέρ στη μαγειρική..
Εχεις ακούσει πως άμα γεράσει ο διάολος καλογερεύει;

Ασκάρ μου μ' αρέσει που με εκθιάζεις ως άλλη Μαγδαληνή, τελικά έχω συμπεράνει ότι η βασιλεία των ουρανών ήταν δική μου αλλά την έχασα.. Λες να προσευχηθώ να την ξανακερδίσω;
Πάντως δε με χαλάει να συνεχίσετε να με βλέπετε όπως με περιγράφει ο ακατονόμαστος σ' αυτό το ποστ, πολλές θετικές σκέψεις σύμφωνα με κάποια θεωρία που έχω διαβάσει οδηγούν σε θετικό αποτέλεσμα..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τυχαία, εννοούσα πως με χούφτωσες "κατά λάθος εξεπίτηδες"!

Αλητούλα, μην ανησυχείς και τώρα που κατεβαίνει στην Κρήτη το καράβι με το ασκέρι του καπταν-Τάκη θα δουν χαρά τα σκέλια σου!
Όσο για το "όταν γερνάει ο διάολος καλογερεύει"... κάτι μου λέει!

Βάσσια είπε...

Ασκαρ μου Χρόνια Πολλά!

Ζεστές ευχές για την καινούργια χρονιά.
Είθε να είναι όπως την έχεις φανταστεί..... ;-)

(εμένα την ανάποδη πάλι, οι στολές μου προκαλούν κάτι σαν να θέλω να τρέξω μακριά..).

Φιλιά
Χρόνια Πολλά
:-)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Βασσούλα, ευχαριστώ για τις ευχούλες σου και ανταποδίδω!

Τις καινούργιες χρονιές δεν τις φαντάζομαι ποτέ!
Τις προτιμώ αφάνταστες...

spirosvii είπε...

πωπω με καυλώσατε