Σάββατο, Φεβρουαρίου 17

Το μεταξωτό κιλοτάκι...

Είχαν αποφασίσει να χωρίσουν. Δηλαδή, δεν «αποφάσισαν» ακριβώς… εκείνη το είχε αποφασίσει!
Ο τύπος ήταν ρομαντικός ιππότης του παλιού καιρού, ευαίσθητος, ποιητής, τη γέμιζε λουλούδια και χειροφιλήματα! Αλλά ταυτόχρονα ήταν εφιαλτικά χυδαίος και αφάνταστα σκληρός. Δεν μπορούσε ν’ αντέξει μια τόσο αντιφατική κατάσταση. Και σήμερα το πρωί του το πε ξεκάθαρα. «Αποφάσισα να χωρίσουμε!».
Εκείνος το αντιμετώπισε, όπως πάντα, με αινιγματική ψυχραιμία. Προσφέρθηκε μάλιστα να της κάνει το αποχαιρετιστήριο τραπέζι στην ταβέρνα που τους άρεσε…
Είχαν μόλις τελειώσει το φαγητό όταν εκείνος την κοίταξε σοβαρά. «Θέλω να μου κάνεις μια χάρη» της είπε.
«Τι θέλεις, δηλαδή;» τον ρώτησε εκείνη ανήσυχη. Τον ήξερε πλέον αρκετά. Μες την παραφορά του ήταν ικανός για όλα. Το έδειχνε η γυαλάδα του ματιού, το πορφυρό του λάγνο πρόσωπο…
- Μην τρομάζεις… απλά ποθώ ένα ενθύμιο δικό σου, ένα σουβενίρ… όπου κι αν πάω να το χω συντροφιά μου…
- Ενθύμιο; Τι ενθύμιο δηλαδή;
- Ένα ρούχο σου ποθώ απελπισμένα…
- Τι ρούχο βρε … , μ’ έσκασες… λέγε, τι εννοείς;
- Την κιλότα σου…
- Την κιλότα μου; Μα τι λες τώρα; Τι να το κάνεις το βρακί μου; Επικοινωνείς;
- Απόλυτα! Αφού δεν μπορώ να έχω εσένα ας έχω αυτό τουλάχιστον! Αυτό του ρούχο που χαϊδεύει τα μυστικά σου σημεία, που φιλάει την ουσία της θηλυκότητάς σου, που εκπέμπει την πνοή του σώματός σου, το άρωμα των χυμών σου… ποτισμένο από σένα! Πες με ανώμαλο, ό,τι θες… μονάχα δως το μου. Να, κοίτα…
Της έδωσε ένα τσαντάκι πού χε εκεί, κοντά του. Εκείνη το άνοιξε, κοίταξε μέσα… ένα κιλοτάκι δαντελωτό, ολοκαίνουργιο…
- Θα πρέπει να σου κάνει… είναι για σένα… πήγαινε σε παρακαλώ στην τουαλέτα, βγάλε το παλιό, τρίψτο καλά πάνω σου, βάλ το στο κουτάκι και φόρα το καινούργιο…
Εκείνη κάπου συγκινήθηκε. Να ζητιανεύει το βρακί της κοτζάμ άντρας… «Άντε, θα σου το κάνω το χατίρι» είπε τελικά. Σηκώθηκε, πήγε στην τουαλέτα και γρήγορα επέστρεψε γελαστή.
Εκείνος είχε ήδη πληρώσει το λογαριασμό. Πήρε το κουτάκι και κατευθύνθηκε προς την τουαλέτα. Σε πέντε λεπτά επέστρεψε, της κράτησε να βάλει το παλτό και κίνησαν για το αυτοκίνητο.
Εκείνη έδειχνε να νιώθει περίεργα.
- Βρε …, πες μου κάτι σε παρακαλώ πολύ. Τι θα το κάνεις το βρακί μου, θα μου πεις;
- Θα το φοράω και θα σε θυμάμαι όταν θα κάνω πεζοδρόμιο στη Συγγρού! Το χα από μικρός απωθημένο να εκδοθώ, να δω πώς είναι…
- Έλα, άσε τ’ αστεία, λέγε τώρα… Γιατί το πήρες μαζί σου στην τουαλέτα; Λέγε!
Εκείνος, χωρίς να πει τίποτα της έδωσε το κουτάκι. Το άρπαξε γεμάτη περιέργεια… το άνοιξε άτσαλα κι έμεινε να κοιτά αποσβολωμένη! Το κιλοτάκι της, μαύρο, μεταξωτό, ήταν τυλιγμένο στοργικά γύρω από ένα τριαντάφυλλο! Το μπουμπούκι κατακόκκινο να εξέχει. Τ’ αγκάθια, όμως, του κοτσανιού είχαν τρυπήσει τις πτυχώσεις του υφάσματος. Και οι οσμές του σώματός της έσμιγαν με την ευωδιά του ρόδου! Μια μυρωδιά παράξενη, γλυκόξινη, δυσάρεστη κι ευχάριστη μαζί… μπλεγμένη οσμή, σαν τη ζωή. Ηδονή και πόνος σφιχταγκαλιασμένα, σάρκα κι ουρανός συμφιλιωμένα, δάκρυ και γέλιο αδελφωμένα…
Τον κοίταξε στα μάτια… Εκείνος, σα να μίλαγε σε κάποιους αόρατους περαστικούς, ψιθύριζε…
- Έτσι πρέπει να ναι το περιτύλιγμα του σώματος και τ’ άνθος της ψυχής σε συνουσία! Το καλό τρυπάει το κακό, η ομορφιά την πλάνη, ο έρωτας το θάνατο… Κόκκινο-μαύρο, αίμα και σκοτάδι, φως και κλάμα! Έτσι πάει η ζωή μας τελικά…
Και φίλησε γλυκά τα δύο ανόμοια που χαν σμίξει αδελφωμένα!
Κι εκείνη τον κοιτούσε σα χαζή…

33 σχόλια:

Αλητισσα είπε...

Κοιτα, ο τιτλος Γκομενες δεν παει σ' αυτη την ιστορια..
Κατα τα αλλα τη βρισκω τρυφερα ανθρωπινη και ιδιαιτερα ερωτικη..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τον άλλαξα...

candy's τετραδιάκι είπε...

Aχ αυτα τα μεταξωτα κυλοτακια.Η ιδια η αντιφαση πανω σε ενα ερωτικο γυναικειο κορμι...
Μεταξι απο μεσα..μονο απο μεσα.

Αλητισσα είπε...

Υποκλινομαι..

marilia είπε...

Δε σε ξαναφιλάω... Θα πω μόνο ότι ήταν πολύ ωραίο ποστ! :)

Σνουπικά... ματς!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ το φιλοσόφησες το βρακι.

κόκκινα χείλη είπε...

Καλά κάνω εγώ και δεν φορώ...!

σ'ευχαριστώ Άσκαρ για το τριαντάφυλλο στις 14, έλειπα επαγγελματικό ταξίδι και μόλις επέστρεψα. Τα κόκκινα χείλη μου θα στο ανταποδώσουν με άλλο τρόπο... επίσης κόκκινο και με λιγότερα "αγκαθάκια" στο "κλωνάρι"..

φιλιά σε όλους σας, μου λείψατε

Catherine είπε...

Άααχ...πολύ μου άρεσε...
Από την άλλη λέω να κάνω μπίζνα με τον τυπά. Φορεμένα εσώρουχα στο νετ. Στην Γιαπωνία κάνουν θραύση.

ΥΓ:Σε προ(σ)κάλεσα για "ασμπέτε".

ο δείμος του πολίτη είπε...

Τη γραφή δεν τη σχολιάζω, αλλά μόνο για την ιδέα της ανάμειξης στου αξίζουν το λιγότερο συγχαρητήρια. Τόσο πρωτότυπη, τόσο μοναδική. Μπράβο. Ωραίο κείμενο.

Shades είπε...

Ασκάρ.. το κείμενό σου είναι καταπληκτικό.. κράτησέ μου λίγη απ’ τη μυρωδιά του.

ralou είπε...

Τι έγινε;
Τι έγινε μετα;
Δεν προσκύνησε το πάθος του;

"Ο τύπος ήταν ρομαντικός ιππότης του παλιού καιρού, ευαίσθητος, ποιητής, τη γέμιζε λουλούδια και χειροφιλήματα! Αλλά ταυτόχρονα ήταν εφιαλτικά χυδαίος και αφάνταστα σκληρός."

Πόσο τέλειο θα μου φαινόταν σαν ένα σενάριο για κομικς!
Των munoz-sampagio ίσως.

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Καταπληκτικο!!!Τι τρυφερο:) ....αυτο μαλιστα!!!:p

Φιλακια:)

3 parties a day είπε...

Δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω τι άνθρωπος είσαι, Ασκαρδαμυκτί.

anima rana είπε...

πού τα σκαρφίζεσαι αυτά βρε αριστοκράτη ελέφαντα?? αυτά τα σενάρια που πάντα έχουν μερικές ροζ και πικάντικες πινελιές...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καντουλίνι, τα κιλοτάκια κρύβουν πράγματι πολλούς συμβολισμούς...

Σνουπίτσα, έχεις μετρήσει πόσα φιλάκια μου έδωσες μέχρι τώρα; Περισσότερα κι απ' το Μαράκι... νομίζω!

Φίλιππε, τι εννοείς; Φιλοσοφία του κώλου;

Δείμε, τόσο απαράδεκτη σου φάνηκε η γραφή;

Να μου το ανταπωδώσεις το συντομότερο "κόκκινα χείλη" γιατί η Παιδίσκη έστησε πανηγύρι!
(Α... ώστε εσύ δεν φοράς!)

Σκιούλη, λυπάμαι αλλά μερικά πράγματα δεν μοιράζονται με τους άλλους...

Γατουλίνι, δεν ξέρω τι έγινε μετά... ξύπνησα!

Ωστε "αυτό μάλιστα!" Ανατολίτσα; Δηλαδή τα υπόλοιπα για πέταμα;

Μπαλαρινούλα, μη πολυσκάς, δεν αξίζει τον κόπο...

Βατραχάκι, τά παμε, δεν τά παμε; Είμαι πικάντικο αγόρι!

Αγγελική Στ. είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το κειμενό σου. Μαύρο με κόκκινο. Τρυφερότητα με πάθος. Και πόνο. Στο ίδιο περιτύλιγμα. Εμένα ένας τέτοιος άνδρας θα με εξίταρε και θα με τρόμαζε (όπως και την ηρωίδα σου φαντάζομαι)..

Ελπίδα είπε...

"Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς πωπούς", έτσι δεν λέει μια παροιμία;
Καλά κούλουμα!

Black Diamond είπε...

Bρε τι κάνει ένα κιλοτάκι. Μήπως να μην ξαναφορέσω; Λέω εγώ τώρα :P

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Τη μια τη ξεπαστρέψαμε, τη παντρεύτηκε.. Η άλλη έλειπε, αρχόντισα ήμουν...
Τώρα να δω τι θα κάνω..
Θα βγάλω τα μεταξωτά της black diamond να τα κάνω σημαία...

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Η αληθεια ειναι οτι ειχα μια ασχημη εμπειρια απο ενα απο τα κειμενα σου:P για αυτο μου βγηκε ασυνειδητα το "αυτο μαλιστα";)

silent_tears είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο με αρκετές περιγραφές οι οποίες σε κάνουν να το ζεις. Συγχαρητήρια!!! Μπορεί να λέμε οτι "άβυσσος η ψυχή της γυναίκας" αλλα και του άντρα που τον εγκαταλείπουν δε πάει πίσω....

Αρί-μαρί είπε...

Πραγματικά πολύ ερωτικό και πολύ τρυφερό...
Πάντως, θα συμφωνήσω απόλυτα με μια προλαλήσασα...
Αψυχολόγητος βρε Ασκαρδαμυκτί.
Εντελώς τελείως...

Σοφία είπε...

Εγώ πάντως θα τον έβαζα να το φοράει ο ίδιος. Τι τριαντάφυλλα και αηδίες μου λέτε... ;-)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Mας έστειλες πάλι αγαπημένε μας Ασκαρδαμυκτί!!! Τί να πω; Δηλώνω λιγάκι τρομαγμένη, λιγάκι αποσβολωμένη & πολύ ενθουσιασμένη! Το βρίσκω πάντως βαθειά ερωτικό! Όλα εξάλλου, δε λέμε πως επιτρέπονται στον έρωτα; Αφού ο κύριος δεν ήθελε να χωρίσει, μπορώ να πω πως τον καταλαβαίνω...!
Καλή εβδομάδα!

AVRA είπε...

καλημερα ασκαρδαμυκτι!

μ'αρεσε ιδιατερα το ποστ!θα συμφωνησω ομως με τους προηγουμενους...ενα μυστηριο εισαι πραγματι! Γιαυτο ακριβως το λογο σου εχω δωσει ''πασα'' στις προσκλησεις! για περνα απο το μπλογκ μου...(ελπιζω να μην αρνηθεις)

Ανώνυμος είπε...

Ολοι προσκλήσεις-προκλήσεις σου κάνουν αγάπη μου, είναι και τα νεύρα μου κάπως σήμερα, έχω και την παιδίσκη να λέει πως με ξεπάστρεψε (φτου φτου φτου) ένα κλικ είμαι πριν βάλω τις φωνές.

Ο πρώην μου είχε το κόλλημα με τα εσώρουχά μου, πρέπει να είχε κρατήσει 3 (μάλλον 1 για κάθε χρόνο που είμασταν μαζί), δεν μπορώ να πώ οταν την ώρα του σεξ αντι να στο βγάλουν στο σκίζουν και το κρατάνε είναι πολύ ερωτικό, αλλά μετά το χωρισμό τα ήθελα πίσω, να μην έχει τίποτα για να με θυμάται, ειδικά τη μυρωδιά μου. Αδαής η κοπελιά δεν ήξερε τι δωρο του κανε.

PD είπε...

Μια ερώτηση μόνο: Ο τύπος τι τύπος ήταν στο σεξ; Ρομάντζο, τρυφερότητα και γλύκα, αρρώστια, μπινελίκια και χαστούκια, ή συντηρητικός, εγκεφαλικότητα και ιεραποστολικό; Γιατί ο καλός ηρώας, είναι ένας ήρωας με λεπτομέρειες...

κόκκινα χείλη είπε...

Άσκαρ, πες μου σε παρακαλώ, παίζει ρόλο το "μεταξωτό";
... εάν ήταν μία μάλλινη (για το κρύο στα ευαίσθητα σημεία) βρακοζόνα, θα έκανε το ίδιο;
...εάν ήταν στρινγ καρά στρινγκ θα τον ενέπνεε το κορδόνι ή θα ήθελε παραπάνω ύφασμα;
... ευτυχώς που δεν την πέτυχε στις "δύσκολες μέρες" της!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σάν σάιν, διάβασε αν θες και το κειμενάκι δεξιά όπως βλέπεις, πάνω απ' τα γατάκια.

Ελπιδίτσα, δν ισχύει πλέον η παροιμία...

Να φοράς διαμαντάκι, υπάρχουν και συλλέκτες ξέρεις...

Παιδίσκη μην ανησυχείς, είσαι πολύ ψηλά στην επετηρίδα!

Ανατολίτσα, δεν σου άρεσαν τα μαχαιρώματα, έτσι;

Σάιλεντ, η ψυχραιμία στους χωρισμούς φαίνεται!

Ασημένια, ψυχολογούνται οι ναυτικοί βρε;

Σοφούλα, τσαμπουκαλεύτηκες; Δεν σου αρέσουν τα πικάντικα καλή μου; Φαίνεται εκεί στα ξένα που είσαι έχασες τις καλές ελληνικές συνήθειες...

Λιαχτιδούλα, σε ευχαριστεί ο κύριος για την κατανόηση...

Αυρούλα, γιατί δε λες στο Μαράκι να γράψει για μένα;

Μαράκι, να ζητήσεις πίσω τα εσώρουχά σου και να μου τα δώσεις σε παρακαλώ!
(δεν μας είπες... με τα δόντια τα έσχιζε;)

P.D.,για να πάρεις μια ιδέα... δες το ποστάκι της 1ης Νοεμβρίου 2006.

Kόκκινα χείλη, για βρακοζόνα μάλλινη δεν ξέρω... μπορεί και να ξενέρωνε!
Το κορδονάκι πάλι δεν είναι και ότι καλύτερο για εισπνοές...
Όσο για τις "δύσκολες μέρες" μην ανησυχείς... σε πληροφορώ πως είναι η καλύτερή του!

κόκκινα χείλη είπε...

...βρε "βρωμιάρη" άντρα, παλιοΆσκαρ..! αχ και όταν σε πιάσω να δεις τί έχω να σου κάνω!

θα σε βάλω κάτω
θα σε γδύσω
θα σε γαργαλίσω
θα σε τσιμπήσω
και το καλύτερο...
θα σε
κάνω μπρρρ... στην κοιλίτσα όπως κάνουν τα μωρά και μετά θα χοροπηδάω πάνω της και μετά θα αλλάξεις πλευρό και μετά θα ξυπνήσεις και θα πεις "ουφ, όνειρο ήταν, τα άτιμα τα κόκκινα χείλη πάλι με "βασάνισαν" με τα κυλοτάκια και τα αρώματα...αχ..."

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

E πως...οχι οτι δεν μου αρεσαν...!Απλα αυτο το προτιμω:)

Idom είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Idom είπε...

Τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα.
Ο τύπος εκτός από σκληρός είναι αδίστακτος και ψυχρός στη σκέψη.
Και είχε ένα κολλητάρι στην υπηρεσία ελέγχου υποτροπικών νόσων (GSDCA) στο Σουδάν.

Η δεύτερη κυλότα που τής έδωσε ήταν ποτισμένη με το στέλεχος nsf- τού ιού Έμπολα.
Κανονικά τώρα η κοπέλα είναι βαθιά κακαρωμένη...

Idom

Υ/γ.: Ζυγός με ωροσκόπο Σκορπιό είναι ο τύπος;

I.