Πέμπτη, Νοεμβρίου 9

Οι τρεις σωματοφύλακες...

Συνέβη πρόσφατα στο πλημμελειοδικείο Αθηνών και σας το μεταφέρω:
- Με ξεφτίλισε, κύριε Πρόεδρε. Μόνο που δεν έβγαλε ... έκτακτο ανακοινωθέν ότι δεν ήμουν ... παρθένα! Μέχρι που μετά το γάμο μας, το επόμενο πρωί, ακόμη δεν είχε ξημερώσει καλά-καλά, τηλεφώνησε στο γιό της να ρωτήσει ... για το σεντόνι!
Πρόεδρος: Όλ' αυτά τα έκανε η πεθερά σας;
- Μάλιστα. Από την αρχή δεν με ήθελε, αλλά η κατάσταση λίγο πριν το γάμο έφτασε στο απροχώρητο. Το ποτήρι ήταν γεμάτο κι έριξε τη σταγόνα που το έκανε να ξεχειλίσει. Με συκοφάντησε σε όλο τον κόσμο. Γυρνούσε από δω κι από κει κι έλεγε σε όλη τη γειτονιά ότι ήμουν "πειραγμένη"!
- "Πειραγμένη";
- Ναι, ότι δηλαδή δεν ήμουν παρθένα όταν παντρεύτηκα το γιο της. Έτσι κι εγώ της έκανα μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση.
- Θεωρήσατε ότι σας προσέβαλε;
- Σαφέστατα...
Μόνο που ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας δεν είχαν την ίδια άποψη:
Πρόεδρος: Δεν είναι συκοφαντικό για μια γυναίκα να ισχυριστεί κάποιος ότι δεν ήταν "παρθένος" όταν παντρεύτηκε. Γιατί η ύπαρξη παρθενικού υμένος είναι εντελώς αδιάφορη και δεν αντίκειται στην ηθική ευπρέπεια!
Εισαγγελέας: Είναι γνωστό από μακρού ότι η σεξουαλική εγκράτεια μέχρι και του γάμου εθεωρείτο ενδεδειγμένη. Αυτή η άποψη εξυπηρετούσε πολλούς σκοπούς, μεταξύ των οποίων και το πρόκριμα της συζυγικής πίστης. Ο Εμμανουήλ Ροϊδης έλεγε σχετικά: "η αιδώς, ο φόβος της συλλήψεως και ο φόβος του σκανδάλου είναι οι τρεις σωματοφύλακες της γυναικείας αρετής"! Οι σύγχρονες όμως αντιλήψεις δέχονται ότι η έγγαμη συμβίωση πρέπει να στηρίζεται όχι στην προγαμιαία παρθενία αλλά στην αλληλοεκτίμηση, συναντίληψη και αμοιβαίο σεβασμό....

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έλυσα επιτέλους το "πρόβλημα Ασκαρδαμυκτί"! Και το αποκαλύπτω. Έκατσα και διάβασα όλα τα μηνύματά σου προσεκτικά από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο. Και κατάλαβα πως ο ασκαρδαμυκτί δεν είναι ένας αλλά τουλάχιστον τέσερεις. Ένας είναι φιλόλογος, ένας θεολόγος, ένας δικαστικός ή δικηγόρος και υπάρχει κι ένας σεξομανής! Μιλάμε μάλλον για μια παρέα που πότε γάφει ο ένας και πότε ο άλλος. Μόνο έτσι εξηγούνται η θεματολογία και το διαφορετικό ήθος των κειμένων (αλλού ευαίσθητο, αλλού πρόστιχο κλπ).

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή κάτι σαν το πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης ο κατεργάρης....
γεια σου ρε ντεντέκτιβ ανώνυμε!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία ιστοριούλα, αλλά πρέπει να μάθουμε και την ετυμηγορία! Δεδομένου ότι απ΄ότι φαίνεται είσαι του χώρου των δικαστηρίων, να μας πεις και τίποτα για ομοφυλόφιλους, τρανσέξουαλς. Καλή η παρθενία, αλλά τώρα ο κόσμος ασχολείται με πιο προχωρημένα ζητήματα. Αλλαγές φύλου και τα σχετικά.
Πάντως εγώ ως θεματοφύλακας των ελληνικών αξιών, συμφωνώ με τον Εμ. Ροίδη!!!

Attalanti είπε...

Θα συμφωνήσω στο πρώτο μέρος με τον ανώνυμο έλληνα: τελικά, τί έγινε με τη μήνυση;... Θα μου πάρει λίγο να συνέλθω από το σοκ, θα σχολιάσω αργότερα....

Συμβαίνουν αυτά τα πράγματα σήμερα; Και αν την πείραζε την κοπέλα, γιατί πήγε και παντρεύτηκε το συγκεκριμένο; Δεν είχε γνωρίσει την πεθερά της νωρίτερα; Δεν ήξερε ότι όταν παντρευόμαστε κάποιον, έρχεται και όλο το σόι, σετ δώρου; Και η πεθερά, τί έψαχνε να πάρει ο γιός της, γουρούνι στο σακί; Συμβαίνουν αυτά τα πράγματα σήμερα;

Ανώνυμος είπε...

Καλά και αυτή το πρώτο βράδυ ας έριχνε καμια σταγόνα αιματάκι (τρύπησα το δάκτυλό μου...) για το ξεκάρφωμα αφού στάνταρ ήξερε που έμπλεκε!!!
Κι αυτός ο χαμένος ο άντρας της τι δήλωνε γι όλα αυτά?
ΑΑΑ όλα κι όλα αν δεν έχω όλα τα στοιχεία ετυμηγορία δεν μπορώ να βγάλω!!!
Τελικά τι απόλα είσαι μας έχεις καταμπερδέψει πες στο καυτό μπαοκτζίδικο ταίρι σου!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αρχίζουμε από τον πρώτο ανώνυμο:
Κατ αρχήν φίλε μου σε θαυμάζω! Έκατσες βρε αθεόφοβε και διάβασες όλα τα μηνύματά μου απ' την αρχή; Εγώ πάντως δεν θα το έκανα και να με πλήρωναν... Τώρα επί της ουσίας: καλό είναι να έχουμε δημιουργική φαντασία άλλα όχι ρε παιδί μου να παρουσιάζουμε το "ασκαρδαμύκτιο πρόβλημα" πιο περίπλολο και από το "ομηρικό ζήτημα"! Βλέπεις, τώρα σου απαντά ο φιλόλογος-ασκαρδαμυκτί γιατί τον σεξομανή-ασκαρδαμυκτί τον βάλαμε προσωρινά στην κατάψυξη...
Πολύ μέσα έπεσες "κόκκινο χείλος". Τελικά εσύ μήπως ξέρεις κάτι;
Για όσους αγωνιούν για την ετυμηγορία: η κακιά πεθερά αθωώθηκε γιατί τα περί μη παρθενίας της νύφης της δεν θεωρήθηκαν συκοφαντικοί ισχυρισμοί!
"Ανώνυμε Έλληνα", έχεις καταλάβει ότι τρελαίνομαι για παραγγελιές και το εκμεταλλεύεσαι! Λοιπόν, το κατάστημα διαθέτει θεματάκια και για τραβεστί και για ομοφυλόφιλους. Ειδικά το πρώτο σχετίζεται με τη θεματική ενότητα "λόγια της φυλακής"! Αν τα θέλετε πές τε το, αλλιώς θα συνεχίσω με Καβάφη...
Αταλάντη μου, τα ερωτήματά σου είναι μεν κρίσιμα αλλά νομίζω θα μείνουν αναπάντητα. Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια στο μπλογκάκι σου (παιδιά επισκεφθείτε το, αξίζει).
Μαράκι μου Σαλωνικιό, ακόμη κι αν τα παιδιά φοβόταν τα αίματα, ας έριχναν λίγο μπεταντίν στο σεντόνι βρε αδελφέ... Όσο για τον άντρα της... πολύ αμφιβάλω κι αν κατάλαβε αν η γυναίκα του ήταν ή όχι παρθένα! Προσπαθείς να μου αποσπάσεις πληροφορίες με μαλαγανίτσες Μαράκι. Βρε συ, σε κάτι τέτοια έχω ξεσχωλήσει...

Ανώνυμος είπε...

Ασκαρδαμυκτάκο μου για όλους έρχεται η ώρα να βρούν το δάσκαλό τους...προσεξε ο δικός σου μην είναι θηλυκός και σαλονικιός και ακαταμάχητος...

Ανώνυμος είπε...

Άσχετο,
Ενώ η κωμική ταινία Borat, που σατιρίζει τη ζωή στο Καζακστάν, σημειώνει μεγάλη εισπρακτική επιτυχία στις χώρες που προβάλλεται, η Ρωσία αποφάσισε να μην της δώσει άδεια προβολής, λόγω των φιλικών της σχέσεων με το Καζακστάν.

Είναι η πρώτη φορά μετά την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού που η Μόσχα αποφασίζει να απαγορεύσει την προβολή μιας ταινίας.

Η αρμόδια υπηρεσία, που έκρινε ότι η ταινία δεν πρέπει να προβληθεί, δικαιολόγησε την απόφασή της λέγοντας ότι ορισμένες σκηνές μπορεί να προσβάλουν θρησκευτικές ή εθνικές ομάδες.

Το Borat επρόκειτο να προβληθεί σε 300 κινηματογραφικές αίθουσες της Ρωσίας από τις 30 Νοεμβρίου.

Στην ταινία ο ήρωας Μπόρατ, δημοσιογράφος σε τηλεοπτικό κανάλι, ταξιδεύει από το Καζακστάν στις ΗΠΑ, για να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ. Στη διάρκεια του ταξιδιού μπλέκει σε τραγελαφικές καταστάσεις προσπαθώντας να κατανοήσει την αμερικανική κουλτούρα.

Ο Μπόρατ λέει στην ταινία ότι οι συμπατριώτες του συνηθίζουν να πίνουν ούρα αλόγων, έχουν χόμπι να πυροβολούν σκύλους, θεωρούν τον βιασμό και την αιμομιξία αξιοσέβαστα χόμπι και κυνηγούν εβραίους.

Η Ρωσία έχει στενούς πολιτικούς δεσμούς με το Καζακστάν, που δεν είδε και πολύ θετικά την ταινία.

πηγή:
news.in.gr

Ανώνυμος είπε...

Σοκάρομαι!!! Άκους εκεί αδιάφορη η ύπαρξη παρθενικού υμένος!!

(έπεισα?)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν τέρμα, αυτό ήταν, τα Κόκκινα αμαρτωλά μου χείλη, θα γίνουν ΡΟΖ ΤΗς ΑΘΩΟΤΗΤΑΑΑΑΣΣΣΣ!
α...είναι ωραίο να ξέρει ο άντρας ότι είναι ο "πρώτος" για την καλή του! του δίνει βρε παιδί μου άλλον αέρα!
από την άλλη όμως, που όλες οι σχέσεις δεν καταλήγουν σε γάμο, ή είναι μακροχρόνιες, καθιστά αυτομάτως ανεδαφική "την παρθενιά"...ας μην κρυβόμαστε, η σεξουαλική δύναμη είναι πολύυυυυ μεγάληηηηηηηη.
εάν σχετιζόμουν με κάποιον που φαινόταν ότι θα τον παντρευόμουν γρήγορα, σίγουρα θα τον "έψηνα" μέχρι την "πρώτη νύχτα γάμου"! ειδάλλως, δεν θα άντεχα ούτε εγώ.
Ασκαρδαμυκτί - Μαράκι, κουμπάρα εγώ βρε! Μαράκι όχι μόνο δάσκαλος να του γίνεις αλλά καθηγήτρια με τα όλα σου, ρίξ'του αλύπητα τιμωρίες στον πίνακα να γράφει: "δεν θα είμαι πειραχτίρι στο blog παρά θα γίνω ήσυχο αγόρι"!
αυτά προς το παρόν, ίσως επανέλθω, αν μ'αφήσει και ο πρόεδρος....
σας φιλώ και καλημέρα να χετε

Alkyoni είπε...

γέλασα...μ έκανες να θυμηθώ μια παλιά ελληνική ταινία που τρέχαν να πιάσουν να σφάξουν μια κότα για να λερώσουν με αίμα παρθενίας το σεντόνι ώστε να το πυροβολήσουν το πρωί..το σεντόνι εννοείται ε;;
άραγε πόσες κότες ν αντικατέστησαν το αληθινό "σημάδι"
και πόσα σπίτια την επομένη του γάμου είκχαν για μεσημεριανό κοτόσουπα;; :p
καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Κοκκινα χείλη μου σαν θέλει η νύφη κι κουμπάρα τύφλα να έχει ο γαμπρός (χε!χε!).

Θα του ξαναθυμίσω τα μαθητικά του χρόνια κι αν δεν ακούει στη γωνία με το ένα πόδι όρθιο και ντα με τον χάρακα!

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι, ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
πάρε χάρακα, πάρε μοιρογνωμόνιο, δεν ξέρω τί θα πάρεις και θύμισέ του τα "μαθητικά τα χρόνια δεν τ'αλλάζω με τίποταααα" (καρβέλας song). Ποιος ρωτάει τη σήμερον ημέρα τους γαμπρούς;!!!!
πάντως όχι εμείς!
α...να σε ρωτήσω, ντα με τον χάρακα πού θα του κάνεις;

(ε...γίνομαι αισχρή, σόρυ ...ανώνυμε ωραίε Έλληνα, που μπορεί να σε απογοητεύω πάλι με το "ύφος" μου)

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου ας μην υποβαθμίσουμε άλλο το χώρο του άντρα, και άλιστα χωρίς την άδεια του, ασε που θα μας κράξουν και οι υπόλοιποι (...κυρα κατίνες τι το περάσατε εδώ?)
Ενα έχω να σου πω, στην αρχή λεω να φανώ καλή και να του επιτρεψω να επιλέξει που θα φάει το χάρακα.

Ioanna είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

χεζετε τα θεματα η ειναι ιδεα μου;;

Ioanna είπε...

Δηλαδή ήταν τόσο σίγουρη
ότι θα κάνει νύφη-παρθένα,
και την προσέβαλε τόοοσο πολύ
το γεγονός ότι δεν ήταν,
ώστε της έκανε μύνηση για να βρει το δίκιο της...
Ε δεν είμαστε καλά!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαράκι-κόκκινα χείλη, δεν παντρεύομαι δεν παντρεύομαι, εγώ δεν σοβαρεύομαι!
Ανώνυμε, στην ταινία Μπόρατ μου άρεσε η φάση που ο πρωταγωνιστής παρουσιάζει με υπερηφάνια την οικογένειά του στο Καζακστάν και λέει: "η αδελφή μου είναι η υπ αριθμόν 4 πόρνη του χωριού"! Σωστός! Πάνω απ' όλα σεβασμός στην ιεραρχία...
Αλκυόνη μου, την πρώτη μέρα του γάμου και κοτόσουπα πίνεις και γλαρόσουπα ... ακόμη και κώνειο!
Είδες που κατάντησε η κοινωνία μας "παιδίσκη"; Να θεωρείται αδιάφορη η ύπαρξη ενός ολόκληρου παρθενικού υμένους...
Άσε μας ρε ανώνυμε με τις ανάγκες σου...
Ιωάννα μου, η καημένη η πεθερούλα απλά κατηγόρησε τη νύφη ότι δεν ήταν παρθένα (και, φυσικά, το διέδιδε παντού!). Η νύφη έκανε τη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση, αλλά η πεθερούλα αθωώθηκε...

Ανώνυμος είπε...

Ασκαρδαμυκτι μου, μου φαίνεται ότι πολύ σωστά έβαλες τα πράγματα στη θέση τους κι απαντάς σε όλους μας...
ε...μα είσαι καταπληκτικός
(πάλι κάποιο τραγούδι το λέει αυτό!)
Παιδιά, δεν έχω κέφια, κάντε κάτι γι αυτό, δεν πρέπει να ρυτιδιάσουν τα κόκκινα χείλη μου...

είμαι βαρεμένη; ... (κάτι τέτοιο θα σκέφτεστε...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ας φροντίσει η ... κουμπαρούλα σου το Μαράκι...

Ανώνυμος είπε...

Ε, λοιπόν να δείτε ότι η μια κουμπάρα θα κατηγορήσει την άλλη για συκοφαντική δυσφήμιση περί παρθενίας!! Και τότε Ασκαρδαμυκτί, δε θα είσαι παρατηρητής αλλά μάρτυρας! Το Δικαστήριο και με το δίκιο του θα τα παίξει. Καλά να κατηγορεί η πεθερά. Αλλά, η κουμπάρα, τι λόγο έχει; Αλλά όπως λέει και το λαικό άσμα - εσύ η Σαλινικιά θα το ξέρεις - "ο κουμπάρος κι΄η κουμπάρα τρείς φορές την εβδομάδα".

Αυτά, πάω τώρα να σχολιάσω τα περί Αμερικανικών εκλογών.

Να μη το ξεχάσω. Βάλε θέμα για φυλακές εξορίες και χασισοποτίες!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ ανώνυμε Έλληνα, ξέρεις τι μου θύμησες με το τρίπτυχο "φυλακές-εξορίες-χασισοποτίες"; Εκείνο το ρεμπέτικο που τραγουδούσαμε πιτσιρικάδες:
"μάγκες πιάστε τα γιοφύρια
μπάτσοι κλάστε μας τ' ....".
Λοιπόν, αφού επιμένεις, αύριο έχει "λόγια της φυλακής"! Ξέρεις πώς αποκαλούν τους ισοβίτες στον Κορυδαλλό; "Καγκελάριους"! Εκεί λοιπόν θα μεταφερθούμε αύριο και παρακαλώ να δείξετε λίγη κατανόηση για τη σκληρή γλώσσα της φυλακής!

Ανώνυμος είπε...

της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες...
γεια σου ρε Καπετανάκη....δεν ξανακάνω φυλακή...

Ανώνυμος είπε...

Μα καλά Ανώνυμε Ελλην τι με πέρασες?Είμαι προοδευτικιά εγω για τον καλό μου κάνω και τα στραβά μάτια (αν και εμπιστεύομαι την κουμπαρα) αλλά που να το εκτιμήσει...θα το μετανιώσει αλλα θα είνα αργά!Πρώτη φορά τρώω απόρριψη στη ζωή μου...κουμπαρούλα πάμε να τα σπάσουμε να βρούμε και κανα τεκνό και άσε τον έρωτά μου να κάνει τον δύσκολο!

Ανώνυμος είπε...

Kαλε κατάλαβα..
Για χαζό με νομίζετε!?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κόκκινα χείλη, πλάκα έχει το τραγουδάκι με τον Καπετανάκη, αλλά άμα ακούσεις εκείνον τον εφιαλτικό θόρυβο που κάνουν οι κλειδαριές της φυλακής κι εσύ είσαι από μέσα... θα σου έφευγε κάθε διάθεση για πλάκα...
Τώρα στο Μαράκι και στα περί απορρίψεως... Κοίτα κουκλίτσα μου, εγώ δεν απέρριψα εσένα αλλά τον γάμο (όχι μόνο με σένα αλλά γενικώς)! Οπότε μην καταγράφεις στο παθητικό σου την πρώτη προσωπική αποτυχία-απόρριψη!
Εμ.. με τέτοια φατσούλα που έχεις βρε παιδίσκη, τι περίμενες; Να σε περνάμε για διάνοια;

Ανώνυμος είπε...

(καμουφλάζ είναι)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Το ξέρω βρε ... και κουκλάρα είσαι και εξυπνότατη και (κυρίως) ....

Ioanna είπε...

ααα ναι?
απλά γίνανε ρεντίκολο για το τίποτα.