Δευτέρα, Ιανουαρίου 2

Απίστευτο: «τον τίναζε τον κουραμπιέ» κι ο θεός Βάκχος!

Όσο ζω μαθαίνω τελικά!
Κει που ξεφύλλιζα τη μυθολογία, τσουπ, πέφτω πάνω στο «καλό».
Ο Βάκχος, λέει, θέλησε κάποτε ν’ ανταμώσει τη μανούλα του στην Κόλαση, αλλά δεν ήξερε το δρόμο.
Εμφανίζεται, λοιπόν, κάποιος Πόλυμνος και προσφέρεται να τον οδηγήσει εκεί αλλά έναντι αμοιβής.
Ομορφόπαιδο ήταν ο Βάκχος, τον λιμπίστηκε ο Πόλυμνος και ζήτησε ως αμοιβή «να του κάτσει»! Πάντα με το γνωστό «ελληνικό τρόπο»...
Δέχτηκε, που λέτε, ο Βάκχος, πήγαν μέχρι την Κόλαση, είδε τη μανουλίτσα του, τα είπαν, κι ο Θεός γύρισε πίσω στον κόσμο, έτοιμος να ξεπληρώσει την οφειλή του.
Αλλά ο καημένος ο Πόλυμνος είχε στο μεταξύ πεθάνει!
Τι να κάνει κι ο φουκαράς ο Βάκχος, δεν ήθελε να φανεί μπατακτσής, κόβει ένα κλαδί συκιάς, το λαξεύει σε σχήμα φαλλού, πάει μέχρι τον τάφο του Πόλυμνου, το βάζει στον πισινό του κι έτσι ξόφλησε...
Το σκηνικό αυτό έγινε στη Σικυώνα της Πελοποννήσου, κι ίσως έτσι εξηγούνται όλ’ αυτά περί πελοποννησίων «συκιών» και τα ρέστα...

22 σχόλια:

Mana είπε...

Νομίζω τα ήθελε ο κώλος του Βάκχου και απλά δικαιολογίες έψαχνε. υπόσχεση τάχα μου. ε καλά, τα είπαν κι άλλοι.

athinovio είπε...

Αυτό ετοιμαζόμουν να πω κι εγώ: θυσία που διάλεξε να κάνει κι ο Βάκχος για τη μάνα του...!

Αθανασία είπε...

Γειάσου ασκαρούλη!ε,αυτό παιδί μου είναι γνωστό,της πάσι που λένε ότι οι αρχαίοι έλληνες,'τη κουνάγαν την αχλαδιά'γενικώς και όχι με κοριτσάκια φυσιολογικά ας το πεί,κανείς έτσι αυτό μό-νο,με κοριτσάκια...αλλά και με αγοράκια...πόσα έχουν ακουστεί και για τους θεούς,του Ολύμπου,αλλά και για τους Σωκράτη-Πλάτωνα και άαααλους ένα σωρό,άντρες της αρχαίας Ελλάδας που ήταν πασίγνωστοι..και ξακουστεί...(εδώ εμμέσως εάν δείς,τη ταινία του Όλιβερ Στόουν?,για τον μέγα-Αλέξανδρο αφήνει έμμεσες αιχμές ότι ο ξακουστός βασιλιάς,της Μακεδονίας είχε λέει,δεσμό? με τον βοηθό του? τον Ηφαιστίωνα?....άλλο πάλι και τούτο!(εγώ πάντως,ξύνισα όταν το διάβασα το άκουσα κάπου?),δ ε θυμάμαι δ ε μ' άρεσε και το θέωρησα απίστευτη προσβολή για τον ξακουστό βασιλιά...αλλά ντάξει,ποιός ξέρει? μπορεί και αυτός,να είναι ένας τρόπος γιανά 'προσβάλουν'τον υπέρ-λαμπρο αρχαίο ελληνικό πολιτισμό? μπορεί αφού δ ε βρίσκουν κάτι άλλο να πούν λένε,αυτές τις αηδίες περί ομοφυλοφιλίας των αρχαίων ελλήνων αντρών γιανά πουν,τάχα μου ότι είχε και ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός κάτι στραβό,ότι μπορεί ας πούμε η Ελλάδα να έφτανε,τότε μέχρι τη Σικελία,μπορεί να είχε τα λαμπρότερα μυαλά της εποχής αλλά...ότι ήταν όλοι τους...'τιούτοι' που λένε...όπως λένε και το ότι,η ομοφυλοφιλία ήταν κάτι νόμιμο στην αρχαία Ελλάδα...έχει αποδειχθεί ποτέ κάτι τέτοιο?έχουν βρεί κάτι ποτέ οι αρχαιολόγοι που να δείχνει,ότι ήταν νόμιμη?...εγώ δ εν έχω,ακούσει ποτέ για κάποιο στοιχείο τέτοιο που να αποδεικνύει κάτι τέτοιο...καλημέρες,φιλάκια...και το τ ί κάναν οι αρχαίοι έλληνες στην ερωτική τους ζωή,νομίζω δ ε θα το μάθουμε ποτέ...το πήραν μαζί τους αυτό το μυστικό,στους τάφους τους μαζί με πολλά,άλλα εκτός από αυτό...

George είπε...

βρε αχροίε άρχισες τους μύθους από την αρχή του έτους???
άσε να χωνέψουμε κανένα κουραμπιέ πρώτα ......

τις καλημέρες μου

homo anisorropus είπε...

Κλαδί συκιάς??!! ΟΚ

takis είπε...

Πολύ δραματική ιστορία..
ουτε σενάριο του Φώσκολου για ελληνική ταινία δεν την φτάνει..
μια τραγωδία............
(έβγαζε και γάλα το κλαδί?....)

Ακου βοηθός του Αλέξανδρου ο Ηφαιστίωνας !..σιγά βρε ΑΘΗ ολόκληρο στρατηγό τον έκανες βοηθό...
σε λίγο θα μας πείς οτι του έστρωνε και το κρεββάτι!

Νομίζω οτι ενα καλό διδακτορικό στην Αρχαιολογία θα ήταν "Η απόδειξη της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα"......
και πιασάρικο!

Haris είπε...

Μας αποκαλύπτεις και την πηγή του μύθου ασκάρ; :)
Έξυπνο παιδί ο Διόνυσος πάντως.

Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία ελλάδα ήταν κυρίως παιδεραστική. Οι σχέσεις μεταξύ ενήλικων ανδρών ήταν, αν όχι περιφρονητέες, τουλάχιστο περίεργες. Διαβάστε την εισαγωγή του Πρωταγόρα.
Τάκη, δεν νομίζω να χρειάζεται διδακτορικό για να αποδείξεις κάτι τέτοιο. Οι αυτο-αναφορές για -παιδεραστική κυρίως- ομοφυλοφιλία στα αρχαία κείμενα είναι χιλιάδες.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μανούλι, αν τα ήθελε λέει;
Αλλά θ’ αλλάξω για λίγο κουβέντα.
Το βράδυ της Πρωτοχρονιάς έβλεπα το πρόγραμμα του ΡΙΚ-ΣΑΤ.
Είχε ωραία λαϊκά, αλλά τρόμαξα με τις κοπελιές που σηκώνονταν να χορέψουν.
Το μπούτι της καθεμιάς ήταν όσο η μέση μου...

Αθηνά, είδες τι θυσίες κάνουν οι άνθρωποι για «τη φουκαριάρα τη μανούλα τους»;

Άθη, δεν κατάλαβα γιατί μειώνεται η δόξα των προγόνων μας απ’ το χούι που είχαν;
Τόσο σημασία έχει πια σε πια τρύπα το βάζεις;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλημέρα Γιώργο μου.
Τα φαγες μοόνος σου, βρε θηρίο, όλα τα κουραμπιεδάκια;
Σε βλέπω να χωνεύεις καλό Πάσχα...

Ανισόρροπη, μιλάμε για κλάδαρο! Μη φανταστείς κανένα ψιλοκλοναράκι απ’ την άκρη της συκιάς...

Ρε Τάκη, λίγο χρόνο να βρω και θα σας γράψω με κάθε λεπτομέρεια τα περί ομοφυλοφιλίας στην Αρχαία Ελλάδα...

Χάρη, το διάβασα σε μια «μυθολογία» της πλάκας, απ’ αυτές που κυκλοφορούν στους πάγκους.
Αλλά κάποιος μου είπε πως την ιστορία αυτή τη γράφει κι ένα βιβλίο με τίτλο «η πορνεία στην αρχαία Ελλάδα και Ρώμη»...
Πράγματι, στην αρχαιότητα ήταν διαδεδομένη η παιδεραστία. Επίσης, δεν ήταν συχνή η πρωκτική διείσδυση, αλλά η εκσπερμάτωση στα μπούτια του νεαρού...

zoyzoy είπε...

Κοίτα ότι έκαναν αναξοκολιές οι αρχαίοι ημών προγονοί είναι γνωστό τώρα περί κλάδου συκιάς και Πελοποννησίων δεν γνωρίζω!

Πάντως κάθε επαρχία έχει τον λόγο της που κουνάνε την αχλαδιά τα παλικάρια της.

Λες να'χουν μείνει κατάλοιπα από τότενες??

Αθανασία είπε...

Ε,τακουλίνι!σιγά βρέ με βαράααας!εμ,ε ασκαρούλη εσένα δ ε σου ΄χτυπάει'κάπως,όταν ακούς ας πούμε ότι,ο Σωκράτης ίσως να είχε σχέση με τον Πλάτωνα?,(ερωτική λέμε τώρα οκ?)...ή ο Μέγα-Αλέξανδρος με τον Ηφαιστίωνα?...ε,δε σου'ρχεται λίιγο κάπως αυτό?...ε,εμείς τους έχουμε συνηθίσει,κάπως πιο...άντρες όλους αυτούς, τους ξακουστούς της αρχαίας Ελλάδας,να το πώ έτσι...κάπως πιο...΄βαρβατίλα'ρε παιδί μου όχι έτσι να 'κουνάνε την αχλαδιά'που λέω κι εγώ...γι'αυτό το είπα...ε, νιώθεις κάπως,σάνα σου ισοπεδώνουν έναν ολόκληρο μύθο,που μεγάλωσες με αυτόν που σου έχουν,τριβελίσει από παιδί τα αυτιά με αυτόν,που δ εν αμφισβητήθηκε πο-τέ έως και τώρα...(εννοώ το αν οι αρχαίοι, έλληνες ήταν ΑΝΤΡΕΣ με όλη τη σημασία της λέξης ή όχι)και τώρα...έ,είναι κάπως αυτό όταν το ακούς...φιλάκια,καλησπέρες...ασκαρούλη και φίλοι...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζού, δεν νομίζω να είναι απλά «κατάλοιπα».
Το «κουσούρι» το χουμε στο ντι-εν-έι μας!
Να σου θυμίσω πως πολύ πρόσφατα είχαμε ταυτοχρόνως ομοφυλόφιλο πρωθυπουργό κι αρχιεπίσκοπο;
Αλήθεια, εκεί στις Κυκλάδες για πιο λόγο «ξεφλουδίζετε το ακτινίδιο»;

Άθη, τους αρχαίους προγόνους μας δεν θα τους έλεγες «άντρες με τα όλα τους», οπότε και δεν ενοχλούμε όταν ακούω τα περί ομοφυλοφιλίας τους.
Σίγουρα θα σοκαριζόμουν αν μάθαινα πως ο Δυσσεάς Αντρούτσος, με την τρίχα κάγγελο στο στέρνο, ήταν συκιά!
Αν και λένε πως ήταν κωλομπαράς...

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι όσο ζει κανείς μαθαίνει!!!!
Ε μάνα είναι αυτή να μη κάνει θυσία;;;
αυτοι οι κουραμπιεδες ολο σε αμαρτια μας βάζουν
ρενα

zoyzoy είπε...

Στο νησί μου λένε μάλλον φταίει το λουκούμι γιαυτό και όταν πιάνεις να φας σκύβεις ασυναίσθητα:))

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χρόνια Πολλά & Καλά Ασκαρούλη!!! Με Υγεία & ό,τι ποθείς!
Κι όσο για την αρχαία μας Ελλάδα & τις ερωτικές της προτιμήσεις, όντως είναι γνωστό πως η ομοφυλοφιλία ευδοκιμούσε & όχι μόνο μεταξύ αντρών: τη Σαπφώ δλδ την ξεχάσατε; Αλλά & γιατί να μας πειράζει; Στο κάτω-κάτω περί ορέξεως... Ας παραδειγματιστούμε εμείς από το μυαλό τους κι όχι από τα βίτσια τους!
Ώστε έτσι κι ο Βάκχος, έ; Αλλά τί να περιμένεις από τέτοιο πότη...! Μεθυσμένος μέρα-νύχτα, πού να καταλάβαινε τί έκανε ο τύπος!
Φιλιά πολλά!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρένα, εγώ καλά κάνω και προτιμώ τα μελομακάρονα!
Είναι πιο ηθικά...

Ρε Ζουζού, δεν το ήξερα πως το συριανό λουκούμι τρώγεται στα τέσσερα!

Εσύ Λιαχτίδα έσπευσες να υποστηρίξεις το φύλο σου;
Φοβήθηκες μήπως υστερήσει κάπου;
Τώρα, στ’ αλήθεια πιστεύεις πως το κόλπο με το συκόκλαδο το έκανε πάνω στη σούρα του ο Βάκχος;

Haris είπε...

Η αλήθεια είναι ότι πουθενά δεν συνάντησα αυτόν τον μύθο, παρόλο το προφανές ενδιαφέρον του :)
Όντως η πρωκτική διείσδυση ήταν αρκετά σπάνια (και σχεδόν κατακριτέα) τουλάχιστο μέχρι τα κλασικά χρόνια. Γιατί μετά...άστα να πάνε. Ας είναι καλά η άγια αγγειογραφία τους.
Οι ρωμαΐοι δε...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Χάρι, γι’ αυτό υπάρχει ο Ασκαρδαμυκτί, για να διαβάζετε μύθους σε πρώτη κυκλοφορία!

habilis είπε...

O Βάκχος για να δει χαρά στα σκέλια του μια χαρά την βόλεψε και με το γάλα της συκιάς.

Οι Πελοποννήσιοι και ολο το έθνος πάντα ήταν , οτι φάμε οτι πιούμε και οτι αρπάξει ο κώλος μας.

marianaonice είπε...

Εεεε αυτό δεν το είχα φανταστεί!!
Κοίτα τι μαθαίνει κανείς... διαβάζοντάς σε...
Χααχααα! Καλή χρονιά Ασκάρ!!
:))

Haris είπε...

Hahaha! Indeed!:P

Μυρμιδόνας21 είπε...

Αυτές τις ηλιθιότητες τις λέει ο τρισάθλιος Κλήμης ο Αλεξανδρεύς για ευνοήτους λόγους στον «Προτρεπτικό», κεφάλαιο 2, στίχος 34
Έλα μου ντε όμως που δε υπάρχει πουθενά αλλού αυτό.Αν υπάρχει να μου δείξεις αρχαίο 'Ελληνα συγγραφέα που να το λέει!!

Το μόνο που υπάρχει είναι αυτό:

Παυσανίας-Κορινθιακά, Κεφ. 37
[5] εἶδον δὲ καὶ πηγὴν Ἀμφιαράου καλουμένην καὶ τὴν Ἀλκυονίαν λίμνην, δι' ἧς φασιν Ἀργεῖοι Διόνυσον ἐς τὸν Ἅιδην ἐλθεῖν Σεμέλην ἀνάξοντα, τὴν δὲ ταύτῃ κάθοδον δεῖξαί οἱ Πόλυμνον. τῇ δὲ Ἀλκυονίᾳ πέρας τοῦ βάθους οὐκ ἔστιν οὐδέ τινα οἶδα ἄνθρωπον ἐς τὸ τέρμα αὐτῆς οὐδεμιᾷ μηχανῇ καθικέσθαι δυνηθέντα, ὅπου καὶ Νέρων σταδίων πολλῶν κάλους ποιησάμενος καὶ συνάψας ἀλλήλοις, ἀπαρτήσας δὲ καὶ μόλυβδον ἀπ' αὐτῶν καὶ εἰ δή τι χρήσιμον ἄλλο ἐς τὴν πεῖραν, οὐδὲ οὗτος οὐδένα ἐξευρεῖν ἐδυνήθη ὅρον τοῦ βάθους.

Εκεί είδα και τη λεγόμενη πηγή του Αμφιαράου, καθώς και την Αλκυονία λίμνη, απ' όπου λένε οι Αργείοι ότι κατέβηκε ο Διόνυσος στον Άδη, για να φέρει τη Σεμέλη στη γη και ότι την κάθοδο του από κει του την υπέδειξε ο Πόλυμνος. Το βάθος της Αλκυονίας είναι αμέτρητο και δεν ξέρω κανένα που να μπόρεσε να φτάσει στον βυθό της με όποιο τρόπο κι αν μηχανεύτηκε. Ακόμα κι ο Νέρωνας, παρ' ότι ένωσε μεταξύ τους σχοινιά πολλών σταδίων και κρέμασε στην άκρη τους μόλυβδο και σκαρφίστηκε κι άλλα για να πετύχει το πείραμά του, δεν μπόρεσε να βρει τον βυθό.

Έτσι συνεχίστε να ξεφτιλίζετε το δόγμα σας και την θρησκεία σας.Κατά τα άλλα Θρησκεία της αλήθειας σου λένε μετά...