Δευτέρα, Ιανουαρίου 15

σε σένα του πόθου μου αγρίμι....!

Του πόθου τ' αγρίμι δεν τρώει, δεν πίνει
δεν ξαποσταίνει.
Πεινάει για σένα, διψάει για μένα
και περιμένει.
Σε θέλω στο πλευρό μου
ακοίμητο φρουρό μουμε το φιλί με το σπαθί,
το δράκο να σκοτώσεις
και να 'ρθεις να με σώσεις
απ' τη ζωή μου την κλειστή.
Τι δε θα 'δινα
το γύρο του κορμιού σου να ξανάκανα
kι ας χανόμουνα
στη λάβα την καυτή και στα παγόβουνα.
Αν μ' αγαπάς, μη μου το πείς
αφού το ξέρω τρεις φορές θα μ' αρνηθείς.
Τι δε θα 'δινα
το γύρο του κορμιού σου να ξανάκανα
κι ας πνιγόμουνα στο κύμα που μαζί σου δροσιζόμουνα.
Αν μ' αγαπάς να μου το λές
κι εγώ για σένα θα πατήσω
και τις δέκα εντολές.
Στη νύχτα του κόσμου
το χέρι σου δωσ' μου,
παρηγοριά μου,
το δρόμο να βρούμε, τον τρόπο να ζούμε,
ανηφοριά μου.
(Αρβανιτάκη...)

16 σχόλια:

Άγνωστη είπε...

Ένα από τα πιο αγαπημένα μου.. δεν είναι τέλειο;

candy's τετραδιάκι είπε...

Exω πολυ καιρο να το ακουσω..
Η φωτο super!
Φιλια!

marilia είπε...

χιχιχιχιχιχι! Αυτό εννοούσες λέγοντας ότι... μπήκα στο χαρέμι σου;;; :):):):)

Ματς! :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ένα ωραίο τραγουδάκι που είχα να ακούσει λίγο καιρό. Άσε που δεν είχα προσέξει το στίχο του ιδιαίτερα μέχρι τώρα.

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Με ξαφνιασες...ειναι για να μην πω το αγαπημενο μου ενα απο το πιο αγαπημενα μου!!!!!Πολυ καλη επιλογη!:)

fish eye είπε...

αγαπημενο..!!

Ανώνυμος είπε...

λατρεμενο..!
καλως σε βρισκω ξανα ασκαρ.
φιλια!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Επειδή κάποιοι φίλοι τώρα επιστρέφουν στον μλογκοχώρο μετά τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές, οφείλω να τους ενημερώσω για κάποιες εξελίξεις εδώ μέσα:
Λοιπόν, εδω και λίγο καιρό συγκατοικώ με τα "κόκκινα χείλη"!
Την κοπέλα δεν τη γνωρίζω προσωπικά, αλλά επειδή κάποια στιγμή παραπονέθηκε πως δεν έχει σπίτι... της πρόσφερα το δικό μου!
Για το λόγο αυτό ελέγξτε κάθε φορά από ποιον προέρχονται τα ποστ!

Δεύτερον: Μπορεί με τα "κόκκινα χείλη" η σχέση μου να είναι πλατωνική, με το Μαράκι όμως είναι σφόδρα ερωτική! Κάθε Σαββατοκύριακο μετακομίζουμε και οι δύο στο μπλογκοεξωχικό μας στην Ουρανούπολη και σας περιμένουμε όλους ...

Τρίτον: Επειδή είμαστε λάτρεις της αυτοδιαχείρησης, της κοινοκτημοσύνης κλπ κλπ, στήσαμε κι ένα κοινόβιο στα Μάταλα... που το βαπτίσαμε "μωσαϊκό". Όποιος θέλει να ενταχθεί στο κοινόβιό μας ας απευθυνθεί στην ... αρχισυνάγωγο την Παιδίσκη!

"Άγνωστη", καλώς μας ήλθες! Κι εμένα μου τη δίνει στο σινεμά όταν κάποιοι γελάνε κάθε φορά που παίζει ερωτική σκηνή...

Καντουλίνι, κι εμένα μου άρεσε και το τραγούδι και η φώτο! Μπράβο στα "κόκκινα χείλη"!

Σνουπίτσα, είσαι πολύ γλύκα...

Δείμε, τώρα που το θυμήθηκα, δικός σου ήταν το πρώτο μήνυμα που δέχθηκα το 2007! Ευχαριστώ...

Ανατολίτσα, ειλικρινά σου έγραψα ότι μου έλλειψες! Και το εννοούσα...

Φεγγαραγκαλιασμένη, και σε ποιον δεν αρέσει! Πού διάολο κατεβάζει το μυαλό ορισμένων τέτοιους στίχους! Είναι να μη ζηλεύεις;

Πού σαι ρε Αλίσια και ανησύχησα;

Αλητισσα είπε...

Καλο το τραγουδι..αλλα εγω ειμαι ενθουσιασμενη που ειμαι στη λιστα με τις γυναικες του Ασκαρ!!!!!
Μεγαλος βεβαια ο συναγωνισμος αλλα παντα μου αρεσε η ευγενης αμμιλα..
Φιλια..

Ανώνυμος είπε...

Ασκαρδαμυκτί και λοιπή συντροφία,
Συγχωράτε με για την απουσία,αλλά υποχρεώσεις βλέπετε...

Θα σας γράψω ένα εντελώς άσχετο, γιατί φοβάμαι ότι αν δε το κάνω τώρα μπορεί να το ξεχάσω. Πρόκειται για στίχους άγνωστου δημοτικού τραγουδιού:

"Τι κρύβεσαι Ιουσούφ Αγά, σαν την παλιοπουτάνα,
Ιουσούφ αράπη, μασκαρά,
γαιδουρογεννημένε
..Βαρείτε τον τον κερατά! Βαρείτε τον τον πούστη!"

Θα μπορούσε να το είχε γράψει ο Μεγάλος Στρατηγός Γεώργιος Καραισκάκης, ένας από τους ήρωες του Ασκαρδαμυκτί.

candy's τετραδιάκι είπε...

Eγω παντως στα "κοκκινα χειλη" απευθυνθηκα..
Αν ηταν να απευθυνθω στον ασκαρδαμυκτακο θα ηταν πιο παθιασμενη η απαντηση μου ρε παιδι μου!!

:)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αλήτισσά μου, έχεις δίκιο! Οι "γυναίκες του Ασκάρ" είναι μία και μία! Πολύπλευρες, πολυπρόσωπες και πολυεπίπεδες... Και φυσικά κουκλάρες! Ελπίζω να εμπλουτιστεί η "γυναικεία Ακαδημία" μου...

Ανώνυμε Έλληνα, τέτοια τραγουδάκια θα έπρεπε να διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία... Έτσι θα έγραφε κι ο Όμηρος αν ζούσε στην ελληνική επανάσταση...

Έχεις κι εσύ δίκιο καντουλίνι... μήνυμα χωρίς "γλυκουλίνο", "αγαπουλίνο" κλπ δεν απευθύνεται στον Ασκάρ!

AVRA είπε...

οταν διαβαζω τετοια ξεσηκωνομαι ..που να τα ακουγα κιολας!

καληνυχτα

Ανώνυμος είπε...

Βρε κουμπαρούλα που είσαι εσύ ποστάρεις ο Ασκαρ μου σχολιάζει....και δεν μας έκανες και την τιμή να σε φιλοξενήσουμε και στο εξοχικό μας...γενικά παιδιά μην το φοβάστε το σπιτάκι μας δεν κάνουμε όργια!!!

Ασκαρ μου σε παρακαλώ σαν νόμιμη και 1η ερωμένη σου παρακαλώ να πάρω και ανάλογο τίτλο στο χαρέμι οκ?

soulmates είπε...

xaxaxaxa...
re su askar..
twra eida to tab sto template sou, oi gunaikes tou askar...
eimaste exi (6) ... prepei na vreis allh mia gia na kleiseis oles tis meres ths vdomadas...
egw poia mera erxomai sthn krevatokamara sou pasa mou???? xoxoxoxoxoxoxo

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Aρχισυναγωγό?
χαχαχαχ