Τετάρτη, Αυγούστου 8

Ένας Καρπενησιώτης στη Μέκκα! (Β') - Το γλειφομούνι της Αλλάτ...

Έπρεπε να το ήξερα πως το Ισλάμ δεν επιτρέπει ν' απευθύνεις το λόγο σε γυναίκα.
Γιατί η φωνή της ανήκει στον άντρα που την κηδεμονεύει!
Απόψε έμαθα και κάτι άλλο: αν κάποιος Σαουδάραβας θέλει να σε προσβάλλει, σου λέει: "Γλείψε τώρα την κλειτορίδα της Αλλάτ"!
Η Αλλάτ ήταν μια αρχαία θεότητα της ειδωλολατρικής Αραβίας.
Πώς λέμε εμείς "Γαμιέται η Αθηνά" ή "ο Δίας"; Ένα τέτοιο πράμα...
Έμαθα κι άλλα πράγματα.
Όπως, π.χ., αν θες να φωνάξεις κάποιον Άραβα και δεν ξέρεις τ' όνομά του, δεν λες "έι ψιτ" ή "ε, κύριος".
Αλλά του φωνάζεις: "Έ, Μωάμεθ!"
Κι αν πρόκειται για άγνωστη γυναίκα ... "Έ, Φατιμά!"
(Φατιμά ήταν η κόρη του Προφήτη)

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι λες??
Ολα αυτά έμαθες??
Εσύ παιδί μου έγινες σοφότατος:))


ΖΖ

athinovio είπε...

Η φωτο γραφία μου θύμισε ε΄να παιχνίδι που μάθανε τα παιδιά μου και πριν φρίξετε εξηγώ:

Βάζεις το καλαμάκι στη μασχάλη σου η και κατεβάζεις το μπράτσο σου. Φυσάς.
Ο αέρας που έχει παγιδευτεί, βγαίνοντας από τη μασχάλη ακούγεται σαν πορδή, πράγμα που κράτησε χαρούμενα τα παιδάκια μου για πολλές ώρες και μετά το εδίδαξαν και στα υπόλοιπα παιδάκια της παρέας, προς αγανάκτησιν των γονέων τους.

Αυτά, καλή συνέχεια και συγγνώμη για το άσχετο σχόλιο.

Λιακάδα ☼ είπε...

ωχουου...
τώρα πηδάς και μουσουλμάνες?
:-p

Y.Γ κάτι πιο εγκυκλοπαιδικό μήπως?

Evie είπε...

Μονο εκεί θα την βρει κανείς στη θεϊκή Αλλάτ, όλες οι άλλες γυναίκες τους είναι ακρωτηριασμένες!
Λυπητερό και απάνθρωπη αυτή η διαδικασία!

Μαρία είπε...

Eίδες φιλομάθεια ο Ασκαρούλης Ζουζού μου;

Εμείς οι παλιοί το κάναμε αυτό το κόλπο με την παλάμη ανάμεσα στη μασχάλη μας Αθηνά.

Λιακάδα, έχει κι εγκυκλοπεδικότερα, μην ανησυχείς...

Εύα, δεν νομίζω πως είναι όλες ακρωτηριασμένες. Μόνο σε κάποιες φυλές της Αφρικής νομίζω

Evie είπε...

Μαρία δεν είναι μόνο στην Αφρική καλή μου και σε κάποιες φυλές, είναι σε όλα τα μέρη του Ισλάμ, φυσικά σε οικογένειες που είναι φανατικοί. Το ίδιο γίνεται στην Ινδονησία κτλ....

Summertime Blues είπε...

έλα μωρέ Ασκαρ κι εδώ οι μισοί είναι Γιάννηδες κι οι άλλες μισές Μαρίες.
τώρα για τις προσβολές, ε ο καθείς κι ο πόνος του.