Κυριακή, Νοεμβρίου 6

Αφιερωμένο σε μια Μαρία απ’ τη Νέα Ιωνία....


Συλλογιέμαι το άδηλο σπέρμα
όταν χύνεται σε νεκρές θάλασσες
κι αραχνιασμένες βιβλιοθήκες...

Αναζητώ την επουράνια λύτρωση
ατενίζοντας καλοφτιαγμένες Παναγιές
από χέρια μεγάλων γλυπτών και ζωγράφων...

Η αύρα
τα χείλη σου
τε ξέπλεκα μαλλιά σου
το ροδαλό στήθος σου...
Όλα με παρασέρνουν σε δίνες πειρασμού
και κάθε στιγμή κολάζομαι...

Στο δρόμο για το Γολγοθά
μήτε ένας Σίμωνας
δεν βρέθηκε μπροστά μου...

Λησμόνησα τις κρήνες
των χειλιών σου.
Στ’ απόβραδο χαμογελά
ο θηλυκός Ιούδας
φέρνοντας την Ανάσταση
ακόμα πιο κοντά...


19 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Τελικά ο Ερωτας το καλύτερο φάρμακο για να ξεχνάς τα πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα.

Για την ποίηση σου δεν έχω λόγια ειδικά για τον 1ο στίχο!
Κρίμα για τις βιβλιοθήκες:))

zoyzoy είπε...

ΥΓ Κρύβε λόγια!

Ανώνυμος είπε...

Προχθές πάλι τσακωθήκαμε. Μόνο το σεξ στο μυάλο σου - μου είπε. Δεν με νοιάζει ο εγκεφαλός σου παρά μόνο το κρμί σου - απάντησα. Μετά δυό ώρες και σε κατάσταση πλήρους νηφαλιότητας παραδέχτηκε πως μόνο να την πηδάω θέλει..

Summertime Blues είπε...

θα βγάλουμε και σωτήρια την προδοσία, χμμμ...
(για το καλό του τόπου;)
σωτηρία της ψυχής.
αμάρτησες, λοιπόν, όσο έπρεπε το ΣΚ;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζού, λόγω ηλικίας την πληρώνουν πλέον μόνο οι βιβλιοθήκες.
Παλιότερα την πλήρωναν τα νταβάνια!
Αλλά είπες να κρύβω λόγια, οπότε σιωπώ...

Ανώνυμε, ψιλομπερδεύτηκα.
Ακριβολογείς ή σχολιάζεις την πολιτική επικαιρότητα;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σάμμυ, πήρα μια τζουρίτσα ααμρτίας, και επιστρέφω στο τανιείον μου για προσευχή και νηστεία.
Άλλωστε σε λίγες μέρες αρχίζει και η νηστεία των Χριστουγέννων...

Λιακάδα ☼ είπε...

Eύγε!! Ξελαμπίκαρες!
Μόνη ένσταση: Toν Σίμωνα μην τον ψάχνεις μπροστά... πίσω ακολουθούσε... ;)

Λιακάδα ☼ είπε...

Υ.Γ
"...Παλιότερα την πλήρωναν τα νταβάνια!".... Τώρα την πληρώνουν τα ντιβάνια!!! Πηδάτε γιατί χανόμαστε!!!"

Ασυλλόγιστη είπε...

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά Ασκαρδαμούλη, μ αυτό το τσόκαρο περνάς τα πάθη του Χριστούλη.

Χρόνια σε περιμένω είπε...

Αυτή θα τον πεθάνει αλλά ο Ασκαρδαμούλης θα αναστηθεί.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μπράβο Λιακαδούλα, μου ΄βαλες τα (θεολογικά) γυαλιά!
όσο για το πήδημα που λες, τον τελευταίο καιρό παρατήρησα πως έχουν «κοπεί» τα πολλά ουρλιαχτά των οργασμών...

Σπόρια, δεν σας είπα να μην χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή μου;
Καλά να πάθετε...

Λιακάδα ☼ είπε...

2 τινά μπορεί να συμβαίνουν αγαπητέ μου:
ή
- Οι γυναίκες ξύπνησαν και είπαν αντί να προσποιούνται οργασμό επιτέλους να τον διεκδικήσουν...

ή

- Η "ανεπάρκεια" των αντρών δεν αφήνει πια περιθώρια για αληθινούς οργασμούς.

Διαλέγεις και παίρνεις.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ωραίο δίλημμα μου βάζεις: ή νεκρός ή πεθαμένος!

George είπε...

ωχ σε στρίμωξε η Λιακάδα σου ... δεν σε φοβάμαι όμως θα ξεγλιστρήσεις πάλι :-)

Μάνα είπε...

ότι θα χωρούσε στο ίδιο ποίημα ο Γολογοθάς και το σεξ δεν θα το πίστευα αν δεν το διάβαζα.
υποβάλλω τα σέβη μου στον ποιητή.

takis είπε...

"Η "ανεπάρκεια" των αντρών δεν αφήνει πια περιθώρια για αληθινούς οργασμούς."..
τάδε έφη ΛΙΑΚΑΔΑ..

Μεγάλα και βαριά λόγια σκέφθηκε ο Τάκης...
μόλις προχθες βράδυ παρατηρώντας τις γυναίκες σε μια φιλική συγκέντρωση που παραβρέθηκε σκεφτόταν το θέμα του οργασμού.
Ηταν η ιδέα για την επόμενη ανάρτηση στο μπλόγκ του.
Ομως τα γεγονότα τρέχουν ..
η Καϊλή ρίχνει κυβερνήσεις..
δίνει συνεντεύξεις σε μεγάλα ξένα κανάλια..
Ο Παπαδήμος βάζει όρους ..
ο ίδιος ο Τάκης λείπει επαγγελματικά στην μαρτυρική μεγαλόνησο απο χθές βράδυ..
ετσι το μπλόγκ του αραχνιάζει..

αυτό που τον προβλημάτισε περισσότερο είναι τα εισαγωγικά στο "ανεπάρκεια"..
βγάλτα που να πάρει!..
να δούμε την αλήθεια κατάματα..

ΥΓ ΑΣΚΑΡ, έχουν αγριέψει τα πράγματα..η SUMMERTIME ζητάει ομαδικό σεξ η ΛΙΑΚΑΔΑ μιλάει για ανεπάρκειες..εσύ κάπου λέει παραμυθιαζόσουνα στην γειτονιά μου..
δηλ. τέλος πάντων ας μου πεί κάποιος τι συμβαίνει γύρω μου...
γιατί αισθάνομαι την ανεπάρκεια να με κυριεύει...
μήπως πάω στον τάφο του Μακάριου να μου εξηγήσει...

Θα μου πείτε μιλάνε οι πεθαμένοι?
ακούω όλους τώρα ζωντανούς και πεθαμένους..άσε που κάποιοι ζωντανοί μοιάζουν με πεθαμένους.

Α, τι λέγαμε? για οργασμούς ε?
κάτι μου θυμίζει...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Kίνδυνος-θάνατος αυτή η γυναίκα Γιώργο μου!

Μανούλι, η επιστήμη το έχει λύσει οριστικά αυτό το θεματάκι: ανακάλυψε πως τόσο το θρησκευτικό συναίσθημα όσο και το σεξουαλικό ένστικτο εδράζονται στα ίδια εγκεφαλικά κύτταρα...

Εσύ πάλει παραληρεί
Αντί να πας να δεις το ματσάκι του ΑΠΟΕΛ επισκέφτεσαι τάφους και προβληματίζεσαι με οργασμούς;
Ή μήπως νομίζεις πως δεν καταλάβαμε πως το σχολιάκι σου είναι μήνυμα-πρόκληση προς τη Λιακάδα!
«Είμαι κι εδώ εγώ! Δοκίμασέ με!», φωνάζεις...

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχο...οπως παντα!

Λιακάδα ☼ είπε...

Ομαδικό δε βλέπω...
Φως στο τούνελ δε βλέπω...
Και μετά φταίμε εμείς που το "γυρίζουμε".

Υ.Γ Οι οργασμοί δεν είναι μόνο θέμα τεχνικής είναι θέμα ΚΑΙ εγκεφαλικότητας... Ο άντρας που θα πηδήξει πρώτα τον εγκέφαλό μου είναι αυτός που θα μπει μέσα μου.