Σάββατο, Δεκεμβρίου 5

Πρωινή κουβεντούλα στο άλσος Ιλισίων...


- Συγνώμη, κοπελιά, τι είναι αυτό;
-Ποιο, κύριε;
- Αυτό που κρατάτε.
- Δεν το βλέπετε; Σκυλί!
- Σκυλί; Καλά σκυλί γεννήσατε σεις;
- Τι λέτε, κύριε, είστε με τα καλά σας; Σκυλί θα γεννούσα;
- Γιατί; Γυναίκα δεν είστε; Θηλυκό δεν είστε; Κάτι θα... πρεπε να γεννήσετε.
- Και θα γεννούσα σκυλί;
- Αλλά;
- Ααα, εσείς θα με τρελάνετε! Φυσικά άνθρωπο θα γεννούσα.
- Και γιατί δεν το γεννήσατε;
- Τόσο εύκολο το θεωρείτε εσείς;
- Και πού είναι η δυσκολία;
- Πού είναι; Πρώτα-πρώτα χρειάζεται και άντρας.
- Δεν έχετε;
- Όχι.
- Γιατί;
- Γιατί δε βρήκα.
- Δε βρήκατε; Τόσοι άντρες κυκλοφορούν.
- Κυκλοφορούν αλλά περνούν δίπλα μου και φεύγουν... Εξάλλου, πόσοι απ’ αυτούς....
- Κρίμα, κι είστε τόσο όμορφη...
- Φαίνεται όμως πως αυτό δεν αρκεί...
- Έχεις δίκιο. Χρειάζεται να κουνήσεις και λίγο την ουρά σου...
- Την κουνάω, αλλά είναι τόσο μικρή που κανένας δεν την προσέχει!
- Τότε βάλε σ’ ενέργεια και τον ποπό σου.
- Ποιον ποπό, κύριε; Δε βλέπετε πούναι μια σταλιά κι αυτός; Έβαλε τα γέλια
- Λες αυτό να φταίει;
- Σεις πού το αποδίδετε, κύριε;
- Μια υπόθεση κάνω.
- Σαν τι;
- Να, σαν σε βλέπουν να σέρνεις με τόση τρυφερότητα το σκυλί σκέπτονται:
Αστην αυτή, έλυσε το πρόβλημά της. Παιδιά δεν είναι άξια να μεγαλώσει και ν’ αναθρέψει... Άντρας μάλλον δεν της χρειάζεται...
- Λέτε, κύριε;
- Δεν είμαι σίγουρος, αλλά μην το αποκλείετε.
Το σκυλί σαν κάτι να ψιλιάστηκε κι άρχισε ν’ αγανακτεί μαζί μου. Μου ριξε μερικά πανωτά γαυγίσματα. Μου δειξε και τα βουρτσισμένα δόντια του...
- ΄Ησυχα, Στίγκ, τον μάλωσε η δεσποινίς.
- Στίγκ; Γιατί Στίγκ;
- Σας ενοχλεί κι αυτό;
- Κάτι ελληνικότερο δεν υπήρχε;
- Μου ‘ναι αδιάφορο....
- Δηλ. αν είχατε παιδί μπορεί να το λέγατε και Στρόγκ;
- ............
Ηταν φανερό πως εκτός από το Στίγκ άρχισε και η κοπελιά να χάνει την υπομονή της. «Ας μην το παρατραβήξω», σκέφτηκα. Προχώρησα. Πριν απομακρυνθώ ...
- Κύριε, κύριε, μια στιγμή.
Γύρισα και είδα τη νεαρή να μου κάνει νόημα να σταματήσω.
- Μια στιγμή παρακαλώ.
Τάχυνε το βήμα της (το ίδιο έκαμε και το σκυλί της) και με πλησίασε.
- Εσείς, εσείς (κόμπιαζε)....
- Τι εγώ;
- Λέω, εσείς γιατί δε μου προτείνατε να γίνω γυναίκα σας;
- Και 'γω άντρας σας;
- Ο.., όχι ακριβώς! .....
- Τότε;
- Να, εγώ θα σας απέρριπτα μετ’ επαίνων....
- Δηλ. σκοπός σας είναι να με απορρίψετε;
- Ναι, κύριε!
- Και γιατί αυτό;
- Για να 'χω να λέω πως επιτέλους κι εγώ απέρριψα έναν άντρα! Πώς να σας το πω, να το 'χω για παρηγοριά....
- Έστω και μένα;
- Έστω και σας......
- Αν είναι για ψυχικό, ας γίνει εδώ και τώρα, είπα.
Έδειξε διστακτική. Κι εγώ ανακουφισμένος. Καθώς απομακρυνόμουν σαν κάτι να θυμήθηκα
- Και πού 'στε, δεσποινιιιίς...
- Τ’ είναι πάλι...
- Κοιτάξτε κάτι να κάμετε και με τον....ποπό σας...
Την είδα να κουνάει το κεφάλι μάλλον αηδιασμένη. Τα χείλη της πετάρισαν βαριεστημένα εναντίον μου. Μετά ξαναγύρισε με τρυφερότητα στο μονάκριβό
της.....


17 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

κάλλιστα θα μπορούσε να είναι ένας απ' τους "πλατωνικούς διαλόγους"...

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Πάντα έβλεπα τις κυρίες με τα σκυλάκια κάπως..

marilia είπε...

Υποκλίνομαι! ΤΕΛΕΙΟ! Και... θα το λάβω σοβαρά υπόψη... ;)

τα σβουριχτά σνουποφιλιά μου, να κατσιάσετε, κύριε! ;)

Βάσσια είπε...

Φοβερός διάλογος!

Κι εγώ κυρία (και) με σκυλίτσα είμαι.... κι ανησυχώ με αυτά που διαβάζω. Να την πηγαίνω βόλτα βράδυ λέτε

:-)
Καλησπέρα

takis είπε...

Sting δηλ. κάτι σαν κεντρί να πούμε...
Θέλουν προσοχή τα κεντριά...

Τα κεντριά..οι καλύτεροι φίλοι ώριμων (και οχι μόνο) κυριών...
Μου θύμισες και μια σχετική πικάντικη ιστορία απο τα παλιά..

Παρόλα αυτά,το κούνημα των οπισθίων χρειάζεται και λίγο κούνημα στο μυαλό...
αλλά μπορεί να κάνω και λάθος,
οι γυναίκες ξέρουν καλύτερα τι να κουνήσουν κάθε φορά....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ηρθα στο χαρεμιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Και μια και ηρθα για να ρωτησω τον Ορεινο, τι εννοει λεγοντας πως

Πάντα έβλεπα τις κυρίες με τα σκυλάκια κάπως.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ορεινέ, για τις κυρίες με τα σκυλάκια υπάρχουν δυο ερμηνείες:
α) "είμαι αυτάρκης, έχω παρέα και καλή μάλιστα, άντρες... παρακαλώ μην με ενοχλείτε"!
β) "καλέ άντρες, δεν σας αρέσει το σκυλάκι μου; Ελάτε να το χαϊδέψετε να πιάσουμε κουβέντα και να γνωριστούμε"!

Μαριλίτσα, ο Σνούπι είναι σκύλος σοφιστικέ, πάντα προβληματισμένος και ολίγον μελαγχολικός! Ποτέ δεν θα δεχόταν να τον σέρνει μια κυρία από ένα λουράκι, ούτε θα μπορούσε να παίξει το ρόλο του γκομενομαγνήτη!
Και φυσικά ΠΟΤΕ δεν κουνά την ουρά και τον ποπό του...

Βάσσια, καλώς ήλθες στους ... πλατωνικούς μας διαλόγους!
Κοίτα... για τις κυρίες με τα σκυλάκια υπάρχει και μια τρίτη θεωρία: "άντρες, αν θέλετε να γίνετε το σκυλάκι μου και να σας τραβάω μια ζωή απ' το λουράκι... κοπιάστε"!

Τάκη, μην κρίνεις με τα δεδομένα του 60'! Οι νέοι άντρες σήμερα, για να καταλάβουν πως μια γυναίκα "τα θέλει" και πως "τους γουστάρει" πρέπει οι καημενούλες να πάνε δίπλα στο αυτί του και να φωνάξουν με όλη τους τη δύναμη: "θέλω να με πηδήξεις ρεεεεεε"!

Ρικούλα, δεν σου το είπα πως το χαρέμι είναι γλύκα;
Και πού 'σαι, μην αρπάζεις την ευκαιρία απ' τη σκυλοκουβέντα για να κάνεις φλερτ στον Ορεινό;
(ακόμα και στο διαδίκτυο τα σκυλάκια γίνονται "γκομενοπαγίδες", γμτ μου; χαχαχα)

marilia είπε...

αρφ;;; Αρφ!!!

α(ρ)φ!

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Ρίκη,
Από τις δύο ερμηνείες του Άσκαρ, επιλέγω την πρώτη..

Βάσσια είπε...

Αα, Ασκαρδαμυκτί,

Μου άρεσε η εξήγησή σου χε χε (για τα σκυλάκια).

Μόνο που η δική μου εξήγηση είναι απλή. Λατρεύω τα ζώα και αγαπώ πολύ τη Λύδια μου, ανήκει στις φίλες μου.

Καλή Κυριακή :-)

habilis είπε...

Αβυσσος η ψυχή της γυναίκας.
Ασε που μερικές θέλουν να χαιδεύουν μόνες τους τα γατάκι τους.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χα χα χα

Καλέ, μια γυναικα κλεισμένη σε χαρεμι τι φλέρτ να κάνει η άμοιρη;;;
χα χα χα χα

Τ΄ακους Ορεινε;;;
χα χα χα
Μου βουλώσανε το στομα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλίτσα, ο Σνούπη εκτός από σοφιστικέ είναι και ολιγομίλητος, λακωνικός και αυτοκριτικός...

Ορεινέ, να θυμίσω πως εσύ θεωρείς το ποστάκι και "μισογυνικό"! Χαρακτηριστικό γνώρισμα της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας...

Βάσσια μου, λέτε και τα γκομενικά σας;

Πρωτόγονε, το θέμα μας είναι τα σκυλάκια κι όχι τα γατάκια! Αλλά μια και το 'φερε η κουβέντα, κι εμείς, καμιά φορά έως πάντα, προτιμάμαι να χαϊδεύουμε τα παραδείσια πτηνά μας...

Ρίκη, οι γυναίκες των χαρεμιών ικανοποιούσαν και τους εκλεκτούς φίλους, φιλοξενούμενους κλπ του σουλτάνου!
Κι ο Ορεινός είναι πολύ καλός φίλος!
Αλλά ό,τι είναι να γίνει θα γίνει χωρίς να ρωτήσουμε τη γνώμη σου!
Δεν μελέτησες μου φαίνεται στην είσοδο του μπάνιου τον "κανονισμό λειτουργίας"...

Moonlight είπε...

Δηλαδή αποκλείεται να έχει μια κοπέλλα ένα σκυλί απλά για παρέα, επειδή θέλει να δώσει την αγάπη της κάπου (αν θεν έχει άντρα, γκόμενο, αγόρι, whatever), επειδή το σκυλί έχει λιγότερα έξοδα από ένα μωρό, επειδή θέλει να είναι υπεύθυνη για κάτι αλλά όχι για κάτι τόσο σοβαρό όσο ένα πλασματάκι-άνθρωπο, επειδή απλά είναι φιλόζωη; :S

Ταχυδρόμος! είπε...

Φόβος και παράνοια..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σελήνω, στο φαντασιακό κάθε άντρα δεν χωρούν τέτοιες λεπτές αποχρώσεις...

Ταχυδρόμε, κι εσύ στο μισογυνικό κλαμπάκι;

Moonlight είπε...

ΚΑΘΕ άντρα; μην ανεβάζεις τον εαυτό σου τόσο ψηλά!