Κυριακή, Νοεμβρίου 9

Όλοι ίδιοι είναι;




Επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ τα τιμολόγια της ΔΕΗ και όλων των δημοσίων υπηρεσιών αυξάνονταν πάντα σε ποσοστό μικρότερο του πληθωρισμού!
Και όταν μιλάμε για πληθωρισμό το 2003 εννοούμε ένα ... 2,4%!
Και παρ' ολ' αυτά η ΔΕΗ παραδόθηκε στους Καραμανληδοαλογοσκούφηδες με ετήσια κέρδη 500 εκατ. ευρώ!
Για να δούμε, όμως, και τους τελευταίους 17 μήνες των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας:
Στις 1 Αυγούστου 2007, αύξηση των τιμολογίων της ΔΕΗ κατά 3%.
Στις 1 Δεκεμβρίου 2007 αύξηση 7%.
Στις 1 Ιουλίου 2008 νέα αύξηση 7%. Επίσημη δικαιολογία η αλματώδης αύξηση της τιμής του πετρελαίου...
Από 1 Ιανουαρίου 2009 ανακοινώνεται νέα αύξηση των τιμολογίων κατά 5,6%! Σε μια περίοδο που η τιμή του πετρελαίου έχει πέσει απ' τα 140 δολάρια στα 60 δολάρια το βαρέλι!
Συνολική αύξηση, σε 17 μόλις μήνες, 22,6%!
Ταυτόχρονα, η ΔΕΗ παρουσιάζει ζημιές σε ετήσια βάση ύψους 220 εκατ. ευρώ!
Μήπως η "βαρκούλα" των λιμεναρχείων Κουμουνδούρου και Περισσού, με το ζαχαρειαδικό ονοματάκι "όλοι ίδιοι είναι" έχει προσαράξει στα αβαθή και μπάζει από παντού νερά;

45 σχόλια:

marilia είπε...

Άμα είναι να γράφεις τέτοια... δε σε ξαναφιλάω τόσο πολύ το πρωί. τς τς τς τς τς τς! Δε σε προλαβαίνω!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Ορέ,πού πάααμε;Πού πάααμε;

φιλάκι καλημέρας:))

Leviathan είπε...

na meiosoun ligo tous mis8ous tous ekei sti dei gia na pane kalitera kai na mi ta pairnoun olo apo emas..pou zoun autoi i8ela na xero...

freemer είπε...

Ασκαρ παιδι μου τι έπαθες?
Από τότε που έλλειψα σε πιασανε στερητικά σύνδρομα και ασχολείσε με τόσο ντεκαβλέ θέματα (να δω το Γιωργάκη να κάνει sex και τι άλλο!!!).
Όσο για τους άλλους, τουλάχιστον αυτοί στη κουμουνδούρου -αν και δεκανίκια της ΝΔ- αν μη τι άλλο έχουν μια κάπως πιο ανεβασμένη λίμπιντο.
Πιασε παιδί μου τα χαστουκια και τα ούζα που ναι και του χαρακτήρα σου και πάψε να με τρομάζεις
(Θεέ μου λες να το πάθω και γω αυτό?)

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Θυμάμαι πριν αρκετό καιρό όταν ανέλαβε τα ηνία της ΔΕΗ ο Αθανασόπουλος, είχα συγκρουστεί στο εργασιακό μου περιβάλλον, με διάφορα "χρυσά ή μάλλον επίχρυσα παιδιά". Ισχυριζόμουν ότι ο τύπος θα τα διαλύσει όλα. Εξ' άλλου είχα διαβάσει τότε μια συνέντευξή του, που έλεγε ότι βασικό κίνητρό του για να αναλάβει ατη ΔΕΗ, ήταν απλά για να είναι πιο κοντά στο εξοχικό του κα΄που στο Μαίναλο - καθ' οτι και συνταξιούχος της Τογιότα!!

Η αλήθεια είναι ότι επί Σημίτη οι ΔΕΚΟ διοικούνταν πιο σοβαρά. Τα στελέχη είχαν επίγνωση τόσο της αγοράς όσο και του κοινωνικού και δημόσιου ρόλου των επιχειρήσεων. Επί ΝΔ είδαμε ή ανθρώπους της Αγοράς και μόνο, ή διεφθαρένους κουμπάρους, ή διάφορα υβρίδια. Η Δεξιά δεν έχει στελέχη για δημόσιους ρόλους. Αυτή είναι η αλήθεια.

Σαφώς και δεν είναι όλοι ίδιοι!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε...

η δεξιά όμως έχει έναν άσσο στο μανίκι της.....τον αριστερό τρης ψάλτη.
(άσκαρ ένα απο τα καλά που είπε ο γαπούλης....)
να λέμε και του στραβού(πασοκ) το δίκιο!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλίτσα, δεν ξαναγράφω για τις αυξήσεις της ΔΕΗ! Πού να φανταστώ ο καημένος ότι θα τρομοκρατηθείς τόσο πολύ που για να κάνεις οικονομία θα έκλεινες το θερμοσύφωνο στα 5 λεπτά και θα έβγαινα απ' το μπάνιο παγοκολώνα!

Ψυχούλα, ας προσέχαμε το 2004 και το 2007! Μας έφαγε το "όλοι ίδιοι είναι"! Και καλά, να πληρώνανε μόνο αυτοί που τα λέγανε και τα πιστεύανε (;) πάει κι έρχεται! Εμείς οι υπόλοιποι τι φταίμε;

Λεβιάθαν, οι Διοικητές των δημοσίων υπηρεσιών που διόρισε η Νέα Δημοκρατία φρόντισαν να διπλασιάσουν μόνοι τους τις αποδοχές τους, κι ας τις βουλιάζουν στα χρέη και στις ζημιές!

Ορεινέ, η Νέα Δημοκρατία δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την τύχη των δημόσιων υπηρεσιών! Είναι πασιφανές. Και είναι απ΄μενο να τις βουλιάξει! Το μόνο που την "καίει" είναι τα τις ξεπουλήσει σε γερμανούς, κινέζους και άραβες!
Μόνο ένας Διοικητής που διόρισε η κυβέρνηση νυκοκύρεψε κάπως την υπηρεσία του (μιλάω για την ΕΥΑΘ Θεσσαλονίκης) αλλά κι αυτός το έκανε για να πουληθεί ευκολότερα στους γάλλους!
Μιλάμε, αν δεν φύγουν το ταχύερο, μόνο οι παρελάσεις των εθνικών επετείων θα θυμίζουν πως ζούμε στην Ελλάδα...

Δημήτρη, αρπάζω το μπαλάκι που μου πετάς και έξηγούμαι: δεν πρόκειται περί ενός αλλά περί δύο "αριστερών ψαλτών", του ΚΚΕ και του ΣΥΝ! Και το μεν ΚΚΕ κουτσά στραβά θα επιβιώσει προσωρινά, ο καημενούλης ο ΣΥΝ στις δεύτερες εκλογές θα βγει 5ο κόμμα, και μπορεί να μην εκπροσωπείται καν στη Βουλή! Θα είναι η τιμωρία που τους αξίζει για την αλαζονεία και τον πολιτικό νεοπλουτισμό που τους χαρακτηρίζει...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καπετάνιε, σε άφησα τελευταίο για να σε τιμήσω ιδιαίτερα!
Είδες ρε κερατά που σε ξελαγούμιασα; Από μένα δεν μπορούσες να κρυφτείς παλιομπερμπάτη, είμαι μεγάλο λαγονικό!
Λοιπόν, επί της ουσίας τώρα: από το καλοκαίρι ανέλαβα ένα έργο ... να γκρεμίσω τον καραμανλισμό! Ως τώρα τα πάω περίφημα... σούταρα τον Βουλγαράκη και τον Ρουσσόπουλο, ο Αλογοσκούφης μετράει κι αυτός μέρες, και ο "καταλληλότερος" έγινε περίγελος των σκυλιών!
Πρόσεχε όμως! Όλ' αυτά που κάνω δεν είναι καθόλου ντεκαβλέ! Αντιθέτως, έχουν σκοπό να επαναφέρουν τον Έλληνα εκεί που του αξίζει! Στην πρώτη θέση των παγκόσμιων πηδηχταράδων!
Δεν ξέρω αν το διάβασες, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια, που οι καραμανληδοαλογοσκούφηδες διέλυσαν το σύμπαν, οι Έλληνες έχουν καταγχωθεί και περιόρισαν στο ελάχιστο το σεξ!
Οπότε, διώξτε τους άχρηστους μπας και δουν χαρά τα σκέλια μας!

marilia είπε...

Στην Κρήτη έχουμε πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ ήλιο και γι' αυτό χρησιμοποιούμε ηλιακό θερμοσίφωνα, καρδιά μου! Παγοκολόνα φρόντισες να μου βγεις για να κερδίσεις θερμαντικά χαδάκια και αγκαλίτσες! ;Ρ

2-2;

dyosmaraki είπε...

ΔΕΗ=Δεν Εχουμε Ηλεκτρισμό
Οταν η ΔΕΗ αντί να παράγει και να προμηθεύει τους άλλους ενέργεια σε υψηλές τιμές, την ενέργεια την πουλάει σε χαμηλότερη τιμή από ότι εκείνη που αγοράζει, τι μπορεί να περιμένει κανείς?
Και βέβαια η αμοιβή του κ. Αθανασόπουλου είναι υπέρογκη για ένα άτομο που δεν καταφέρνει να γυρίσει την επιχείρηση στην κερδοφορία....
Και το χειρότερο έχουμε από πάνω συχνές διακοπές ρεύματος, αυτό που το πας??
Για αυτό και η Μαριλίτσα επιλέγει να χρησιμοποιεί ηλιακό θερμοσίφωνα...

KΑΡΜΕΝ είπε...

Από εσάς τους ενεργούς πολίτες-καταναλωτές ζητάμε την στήριξή σας πέραν από τη συμμετοχή σας
στο μποϋκοτάζ και στη συλλογική αγωγή
που θα καταθέσουμε στην ελληνική Δικαιοσύνη
ενάντια στις υπέρμετρες αυξήσεις των τιμολογίων της ΔΕΗ.


Συλλέγουμε υπογραφές για την προσφυγή στη Δικαιοσύνη και
στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

http://newinka.wordpress.com/2007/12/09/146/

gregory είπε...

ο λαος περιμενη απο εμας απο το πασοκ και ολη την αριστερα,να ανατρεψουμε τον νεοφιλελευθερισμο,και την νεοδεξια...με της πολιτικες τους...

ειπαμε ο καραμαλης θα μεινη στην ιστορια σαν πρωθηπουργος της φτωχιας...

freemer είπε...

φίλε ασκαρ λαγουμια στη θάλασσα δεν έχουμε, κανα απαγγιο ψάχνουμε να βρουμε κι αυτο γιατι απ το καιρό θελουμε να προφυλαχτουμε.
Λοιπόν επι της ουσίας τώρα
Σίγουρα αυτοί που τώρα κυβερνουν μόνοι θέλουν να γ..ουν και μεις οι ποπολάροι μας μένει το μακρυνάρι
(Σηκωμένο μάλιστα)
ΝΑΙ φίλε κι αν θυμηθώ τον ιδρυτή μεγάλος πηδηχταρας, θα συμπορευθώ με τον αγώνα σου για πτώση της δεξιάς.
Ετσι ώστε να γυρίσει ο τροχός να γ...... κι ο φτωχός
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

marianaonice είπε...

Άστα να πάνε Ασκάρ!!
Μπάζει δεν θα πει η βαρκούλα!!
Σουρωτήρι έγινε!!
Και εμείς ναυαγοί στο πέλαγος!!
Καλή εβδομάδα!
:))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλίτσα, άντε να δεχτώ ότι η Κρήτη έχει ήλιο και το νερό ζεσταίνεται απ΄τον ηλιακό θερμοσίφωνα.
Εσύ, όμως, βρε καλό μου μέχρι και την κατσαρόλα έβγαλες στο μπαλκόνι για να βράσει στον ήλιο! Έλεος πια! Τόσο πανικό σου προκάλεσα;

Δυοσμαράκι, η ΔΕΗ δεν είναι μια απρόσωπη υπηρεσία! Έχει διοικητές και προϊστάμενους υπουργούς με ονοματεπώνυμο και διεύθυνση! Οι οποίοι σφυρίζουν αδιάφορα για το έγκλημα που διαπράττουν!
Αλλά έχουν γνώση οι φύλακες, δηλαδή ο λαός!

Αγάπη, πολύ καλή η προσπάθειά σας και αξίζει τη συμπαράσταση όλων!
Να σου πω όμως την γνώμη μου; Γιατί να τρέχουμε στα δικαστήρια και στις Ευρώπες; Δεν είναι πιο εύκολο, γρήγορο και αποτελεσματικό να ψηφίσουμε σωστά στις εκλογές που έρχονται την Άνοιξη;

Γρηγόρη, αν περιμένεις απ' την αριστερά να βοηθήσει στην πτώση του Καραμανλή... σώθηκες!
Αυτοί το μόνο που τους απασχολεί είναι μην πάρει κανένα ψηφαλάκι παραπάνω το ΠΑΣΟΚ!

Καπετάνιο, για να είμαι ειλικρινής δεν περιμένα να μας κόψει και το πήδημα ο Καραμανλής! Αλλά μπροστά του θα το βρει ο καψερός! Έτσι χαρμάνια που θα είμαστε τη μέρα των εκλογών θα ξεσπάσουμε πάνω του! Γιατί ξέρουμε κι εμείς τι εστί κ...δάχτυλο!

Μαριάνα, εμείς θα κολυμπήσουμε κι αργά ή γρήγορα θα βρούμε ξηρά! Άλλοι θα ψάχνουν να κρυφτούν!

takis είπε...

"..Ορεινέ, η Νέα Δημοκρατία δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την τύχη των δημόσιων υπηρεσιών!.."

Eνώ το ΠΑΣΟΚ ε?!!

Δυστυχώς φίλε μου, επαναλαμβάνω ,δυστυχώς,
ο κύριος υπεύθυνος για τη κατάντια της πολιτικής στην Ελλάδα είναι το ΠΑΣΟΚ.

Δυστυχώς ετσι είναι και ο Γιώργος θα δυσκολευθεί πολύ να το αλλάξει αυτό , δυστυχώς.

Τα υπόλοιπα είναι φθηνή μικοπολιτική ανάξια σχολιασμού.

Αστερόεσσα είπε...

Eπειδή στο προηγούμενο ποστ μου έκανες παράπονα ότι ήμουνα πολύ λακωνική ενώ μοιάζω με τους αρχαίους σοφιστές που μπορούσαν να μιλούν επί 24 ώρες με θέμα "ένα καρφί στον τοίχο", για να δούμε τι έμεινε και σε μένα να καρφώσω....

Μμμμμμμ.... μπα....

Ζήτω η ΔΕΗ Δανίας, κάτω ο Καραμανλισμός (και ο Παπανδρεϊσμός), ζήτω οι αναχωρητές, τη libido ποιος τη συνουσιάζει, ζήτω και τα γιαουρτάκια τα πρόβεια.

Υ.Γ. Στις εκλογές πάντα σωστά ψηφίζουμε, αλλά μονίμως την πατάμε απ' αυτούς που μας συστήνουν να ψηφίζουμε σωστότερα. Άντε και του χρόνου και Καλή Σαρακοστή! Έχεις μία βδομάδα καιρό για να βγάζεις ακόλαστα ποστ. Την Κούλα μην τη ρημάξεις πολύ στα χαστούκια. Αν την παρακαλέσεις ευγενικά, μπορεί και να συναινέσει. Κούλα είναι αυτή.

akrat είπε...

ναι διαφέρουν στα χρώματα...

άντε και βουλευτής....

Ανώνυμος είπε...

Μην κάνεις χειρονομίες με το δάχτυλο!

Skouliki είπε...

axoy μην ακουω για ΔΕΗ και αυξησης αλλο δεν μπορω..να αρχισω απο τωρα να μαζευω λεφτα για να πληρωσω ..τι αγχος και αυτο

καλη μερα

Αλητισσα είπε...

Κοίτα Ασκάρ σου ευχηθήκαμε και έκανες και την προεκλγική σου εκστρατία..
Με τις Αντροκουβέντες Β' Γ' Δ' κλπ. τι θα γίνει έχω πάρει και ποπ κορν κι απ' όλα..
Ελα μωρέ εδώ ο κόσμος χάνεται..

ZouZouna είπε...

Κάντε στην άκρη και κοψομεσιάστηκα. Εφερα δώρα (τα χρωστούμενα) και περικαλώ ο πίναξ να μπεί σε περίοπον θέση http://www.echonyc.com/~rzacks/harem.gif.
και το γλυκό να σε γλυκάνω, που σε ξέχασα...

http://i6.photobucket.com/albums/y212/daridawg/ChocolateLady.jpg

φιλιά
το ποστ δεν το διάβασα, άλλη ώρα...

doctor είπε...

Μου ήρθε η ΔΕΗ σήμερα.
Να την ανοίξω;;;;

Δεν έχουν τον θεό τους οι άτιμοι...
Ποιος όμως θα τους σταματήσει;
Οι βουλευτές δεν πληρώνουν ΔΕΗ, όπως και οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπιθάκο, τι δική μου χειρονομία βλέπεις; Το δάχτυλο του Καραμανλή που σου έφτασε μέχρι το λαιμό δεν σε ενοχλεί; Και μετά φταίω εγώ που σε λέω κρυφο...

Ακρατούλη, επειδή θέλω να αισθανθείς κάπως καλύτερα, θα σου πω ότι τα δύο μεγάλα κόμματα δεν διαφέρουν ούτε στο χρώμα! Ανακουφίστηκες τώρα; Η γιατρός είπε να σας λέμε "ναι! όλοι ίδιοι είναι"!

Σκουλήκι, μήπως θα ήταν καλύτερα αν στέλναμε τους λογαριασμούς στη Ρηγίλης και στου Μαξίμου;

Αλητούλα, πολύ ανυπόμονη είσαι! Καλά να 'μαστε και από ... κουβεντούλες άλλο τίποτε!

Ζουζουνίτσα, σε ευχαριστώ πολύ βρε! Δεν υπάρχει λόγος να αισθάνεσαι ενοχές! Φιλάκια...

KitsosMitsos είπε...

Όταν μιλάνε οι αριθμοί...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Tάκη, δεν έχει τόσο σημασία η υποκειμενική άποψη του καθενός, όσο η αντικειμενική πραγματικότητα. Δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι οι τρεις μεγάλες δημόσιες υπηρεσίες, ΟΤΕ, ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ, επί ΠΑΣΟΚ παρείχαν στους πολίτες φθηνές σχετικά υπηρεσίες και ταυτόχρονα ήταν και οι ίδιες κερδοφόρες!
Επί Νέας Δημοκρατίας συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Τον ΟΤΕ επεδίωξε να ιδιωτικοποιήσει ο Μητσοτάκης, και εκεί που απέτυχε αυτός το κατόρθωσε ο Καραμανλής! Το έχεις συνειδητοποιήσει ότι πλέον ο ΟΤΕ ελέγχεται από τους Γερμανούς;
Επίσης, έχεις συνειδητοποιήσει ότι η κερδοφόρα επί ΠΑΣΟΚ ΔΕΗ με ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας καταρρέει ενώ ταυτόχρονα μεθοδεύεται ο τεμαχισμός της και το ξεπούλημά της σε άλλους ... αγγλογάλλους ή αραπάδες;
Όσο για την άποψή σου ότι για την κατάντια της πολιτικής φταίει το ΠΑΣΟΚ, την θεωρώ μεν σεβαστή αλλά, όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να σταθεί χωρίς σαφή και συγκεκριμένα επιχειρήματα!
Προσωπικά είμαι έτοιμος να το ανοίξουμε κι αυτό το θέμα και να δούμε ποιοι πραγματικά φταίνε και πόσο για την "κατάντια" που λες!
Αλλά θα πιάσουμε τα πράγματα από λίγο μακριά! Από την περίοδο της γερμανικής κατοχής και τα εγκληματικά λάθη της "αριστεράς" που εξακολουθούν να βαραίνουν την πολιτική συνείδηση των Ελλήνων! Γιατί δεν πιστεύω να θεωρείς πως η πολιτική άρχισε το 1981!
Ε ρε γλέντια που θα κάνουμε! Να δω πόσοι αριστερούληδες θα τρέχουν να κρυφτούν στα ιδεολογικά λαγούμια τους...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιατρέ, μόνο ο λαός μπορεί να τους σταματήσει! Αλλά χρειάζεται ευθυκρισία και όχι μίζερος και ισοπεδωτικός μηδενισμός!
Οι συγκρίσεις πλέον είναι αμίληκτες!
Και οι πολίτες όλο και πιο πολύ αντιλαμβάνονται πως επί ΠΑΣΟΚ η καθημερινή ζωή τους ήταν 1000 φορές καλύτερη! Εξ ου και τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων!
Και να κάνω μια πρόβλεψη; Μέχρι τους κουραμπιέδες και μελομακάρονα η διαφορά θα έχει ανέβη στις 5 μονάδες και ο ΣΥΝ θα περάσει στην τέταρτη θέση!

Κιτσομήτσο, δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι που ούτε την αλήθεια των ψυχρών αριθμών αποδέχονται! Για τέτοια πολιτική τύφλωση μιλάμε...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αστερούλα, στην περίοδο της Σαρακοστής, με τις νυστείες και τις υπογλυκαιμίες μας, θα έχουμε περισσότερες κολασμένες φαντασιώσεις, όπως και ο Μ. Αντώνιος! Άρα θα το μπουμπουνίξουμε...

Να κάνω κι ένα πολιτικό σχόλιο; Πες μου βρε Αστεροεσσούλα, αν παραδεχθείτε πως "οκ, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ δεν είναι ίδια", θα καταρρεύσει το ιδεολογικό σας σύμπαν; Το ότι δεν είναι ίδια δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά πρέπει να επιλέξετε το ένα ή το άλλο; Γιατί αυτοπαγιδεύεστε σε τέτοια αδιέξοδα και εκτίθεστε;

Αστερόεσσα είπε...

Aν κλείσω τα μάτια μου και φαντασιωθώ ότι είμαι ο Σιμόν Μπολιβάρ, θα γίνω και Σιμόν Μπολιβάρ;
Ok. To ΠΑΣΟΚ δεν είναι ίδιο με τη ΝΔ.
Με εξαίρεση την περίοδο Σημίτη (που να θυμίσω εμφανιζόταν ως ο καταλληλότερος πρωθυπουργός, με καταλληλότερο κόμμα στην εξουσία της ΝΔ και την περίοδο Ράλλη, όταν ο Καραμανλής Α' είχε στοχεύσει την προεδρία), το ΠΑΣΟΚ κυβερνείται απ' το Παπανδρέικο και η ΝΔ απ' τους Καραμανλήδες και τους Μητσοτάκηδες.
Το ένα κόμμα έχει σα σύμβολο τον πυρσό, το άλλο τον ήλιο.
Το ένα είναι γαλάζιο και το άλλο πράσινο.
Πάντα υπήρχε ένα γαλάζιο κι ένα πράσινο, ήδη απ' την εποχή του Ιουστινιανού με τους Πράσινους και τους Βένετους.

Θες κι άλλα; Ακόμη ούτε τις πρώτες παραγράφους απ' την εισαγωγή δεν έγραψα.

Οι οπαδοί τους που έχουν και τους μπαρμπάδες και τις κουμπαριές μαζί τους ανεβαίνουν κατά καιρούς στα πράγματα, παραγκωνίζοντας τους δε. Να μην πω ότι τυγχάνει και μέσα στην ίδια ελληνική οικογένεια να έχει κάθε μέλος τις διασυνδέσεις του και μέσα απ' το ΠΑΣΟΚ και μέσα απ' τη ΝΔ. Δε διαφέρει και πολύ απ' τις οικογένειες που έχουν 2 αυτοκίνητα για να μπαίνουν στο δακτύλιο. Με αριθμούς που να λήγουν σε μονό και σε ζυγό, διά παν ενδεχόμενον.

Και μη σπεύσεις να με χαρακτηρίσεις κρυφοδεξιά Συνασπίτισσα, διότι κρυφοδεξιά δεν είμαι.

Σε μια εποχή που ήδη οι συχετισμοί έχουν αλλάξει και νέοι κοινωνικοπολιτικοί όροι έχουν μπει στο καθημερινό λεξιλόγιο είναι γελοίο να μιλάμε για Δεξιά και Αριστερά με τις παραδοσιακές έννοιες. Το έχω ξαναπεί πολλάκις και βαρέθηκα να το λέω.

Τα λοιπά είναι παρα-πολιτικολογία και κατ' ουδένα τρόπο δεν δίνουν ουσιαστικές απαντήσεις στα ακανθώδη.
Το δίλημμα ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ είναι ψευδοδίλημμα και αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη. Σε παρα-πολιτικολογία τι να πω;

Επί της ουσίας πολιτικό επιχείρημα, ναι, μπορούμε να ανταλλάξουμε.

Αστερόεσσα είπε...

Τι επιδιώκεις; Να σου πω: Ναι, δεν είναι ίδια;
Εντάξει, να ομολογήσω, να υπογράψω δήλωση μετανοίας, και να κάνω και 10 γύρους τρέχοντας στον Άη Στράτη.
ΟΜΟΛΟΓΩ, να τελειώνουμε.

Eppur, si muove!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αστερούλα, αντί άλλης απαντήσεως θα άξιζε να σου παραθέσω τις κατεβατούρες του Ριζοσπάστη που "αποδεικνύουν" ότι ο ΣΥΝ είναι το ίδιο και το αυτό με τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ!
Αλλά δεν έχω σκοπό να μπω μαζί σας στο τρελοκομείο! χεχε

patsiouri είπε...

Πω πω, ναι ρε συ...
Αυτό το "Δε βαριέσαι όλοι ίδιοι είναι" μου γυρίζει τ'άντερα ανάποδα...

takis είπε...

Όποτε θέλεις να ανοίξουμε τη συζήτηση.
Απο το 1821 αν θέλεις..αν νομίζεις οτι αυτό έχει σημασία.

Απλά δεν μου αρέσουν εκφράσεις όπως "αριστερούληδες" (αν δεν σεβόμουνα το χιούμορ σου θα σε παρεξηγούσα)
Προσωπικά θεωρώ οτι η λεγόμενη αριστερά (ΚΚΕ, ΣΥΝ )εχει πολύ σοβαρές ευθύνες.
Ομως εξίσου μεγάλες ευθύνες έχουν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ απο 1981 και μετά.
Το να παραγνωρίζεται αυτό είναι λάθος για μένα.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Η σημερινή κατάσταση δεν είναι απλή όσο και αν φαίνεται ετσι.
Θα συμφωνήσω με την Αστερω οτι είναι γελοίο να μιλάμε για Δεξιά και Αριστερά με τις παραδοσιακές έννοιες.
Θα συμφωνήσω επίσης με την άποψη οτι οι ετικέτες ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΝ ΚΚΕ δεν σημαίνουν τίποτα...

η πραγματική πολιτική ποιά είναι?

καμιά φορά είναι εύκολο να κάνεις κάποιος μικροπολιτική.

Ποιλιτική όμως?

ΥΓ Σόρρυ για το σεντόνι , δεν το συνηθίζω.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πατσιούρι, εσείς οι κοπέλες έχετε έναν πιο αυθεντικό τρόπο να λέτε τις μεγάλες αλήθειες...

Τάκη, καλά κάνεις και δεν με παρεξηγείς, όχι μόνο λόγω χιούμορ αλλά και γιατί συγκαταλέγω και τον εαυτό μου στους "αριστερούληδες"!
Νομίζω, όμως, πως κάνουμε ένα μικρό λαθάκι. Ανατρέχουμε στο παρελθόν για να βρούμε "λάθη", "εγκλήματα" κλπ. Όμως οι πολιτικές παρατάξεις, όλες ανεξαιρέτως, έχουν προσφέρει και σημαντικές υπηρεσίες στη χώρα και στο λαό μας! Μην το υποτιμούμε και μην μιζεριάζουμε...
Δεν ξέρω γιατί βγάζεις από το κάδρο των "υπεύθυνων" τη Δεξιά ... ίσως γιατί θεωρείς την κουβέντα μας "ενδοαριστερή"!
Η γνώμη μου είναι πως το ΠΑΣΟΚ και η κεντροαριστερά (κόμμα Φιλελευθέρων, ΕΠΕΚ, Ένωση Κέντρου κλπ) πρόσφερε και θα προσφέρει τεράστιες υπηρεσίες στη χώρα. Ιστορικά, και λάθη και κακές εκτιμήσεις έγιναν και ιδιοτέλειες εξυπηρετήθηκαν, αλλά ολ' αυτά ούτε ακυρώνουν ούτε αμαυρώνουν τη μεγάλη προσφορά της κεντροαριστεράς!
Αντιλαμβάνομαι ειλικρινά τα βαθύτερα αίτια του τυφλού αντιπασοκικού μένους μέρους της αριστεράς! Και θα αναφερθώ προσεχώς σε αυτά και στις ρίζες τους που ανάγονται στα πρώτα μετεμφυλιοπολεμικά χρόνια...
Αναγνωρίζω, επίσης, την προσφορά της Αριστεράς στις κοινωνικές κατακτήσεις του λαού μας, την οποία δεν αμαυρώνει η συμπεριφορά της στην περίοδο της μικρασιατικής εκστρατείας, των Δεκεμβριανών, του εμφυλίου, του "μακεδονικού", της σοβιετικής εξάρτησης, του "τι Παπάγος τι Πλαστήρας", της συκοφάντησης της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, της συμπάθειας του Τσαουσέσκου και του Μάο, του "βρώμικου 89", των μπαχαλάκηδων, του "κτισίματος των καθηγητών" κλπ

dyosmaraki είπε...

"Ολοι ίδιοι είναι".....

-Τόσο επί ΠΑΣΟΚ όσο και επί ΝΔ γινόταν διαγωνισμός βολέματος των "ημετέρων".
-Το συνδικαλιστικό κίνημα έχασε εξ αιτίας των δύο μεγάλων κομμάτων τον ιδεολογικό του προσανατολισμό (δηλαδή τον αγώνα για τα αληθινά προβλήματα του εργασιακού χώρου) με το "βόλεμα"κάθε πετυχημένου συνδικαλιστή σε κάποιο Υπουργείο (να μην αναφέρω παραδείγματα ε?).

Οποιος ήταν καταξιωμένος συνδικαλιστής μόλις ανέβαινε το ένα ή το άλλο κόμμα στην εξουσία αναλάμβανε καθήκοντα Υπουργού Εργασίας και έτσι γνώριζε εκ των έσω τις αδυναμίες του συνδικαλιστικού κινήματος και τις πολεμούσε. Εάν σήμερα πιστεύει κανείς πως υπάρχει υγιές συνδικαλιστικό κίνημα δεν θα συμφωνήσω (και μπορώ αν θες να επιχειρηματολογήσω σε αυτό).

-Σε κάθε Φορέα εάν ένας εργαζόμενος δεν πρόσκειται σε ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα, δεν προωθείται επαγγελματικά αφού οι επιτροπές και οι κόντρα επιτροπές είναι εκείνες που καθορίζουν (κυρίως στον Δημόσιο τομέα) το ποιός θα προαχθεί.

-"Ολοι ίδιοι είναι"αφού τόσο επί ΝΔ όσο και επί Ν.Δ. τεράστια κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ενωση κατασπαταλήθηκαν σε σεμινάρια που αναλάμβαναν ΠΑΝΤΑ οι "ημέτεροι"όχι απαραίτητα καταξιωμένοι επαγγελματίες η επιστήμονες συτην ειδικότητά τους.Το αποτέλεσμα ? Το σεμινάριο για το σεμινάριο και όχι για την επίτευξη συγκεκριμένων αποτελεσμάτων. (Να μην φέρω παραδείγματα ε?)

-"Ολοι ίδιοι είναι"αφού στα Πανεπιστήμια έχει τεθεί τροχοπέδη από τον υπέρμετρο κομματισμό και τις αντιπαραθέσεις τόσο των καθηγητών όσο και των φοιτητικών παρατάξεων αναλόγως με την "γραμμή"που κατεβάζουν τα συγκεκριμένα κόμματα. Ποιό είναι το αποτέλεσμα? Να εθελοτυφλούμε και να μην αγωνιζόμαστε για το κοινό καλό παρασυρμένοι από κομματικό φανατισμό.

-Και να μην πιάσουμε τον τομέα των Κοινοτικών Επιχορηγήσεων που διανέμονται στους Δήμους αναλόγως με τον χρωματισμό τους.

-Να μην αναφερθώ στις χρηματοδοτήσεις επιχειρήσεων που από κάποιες κρατικές Τράπεζες δίνονται όπου τους δοθεί εντολή εκ των άνωθεν (από πολιτικά πρόσωπα και των δύο παρατάξεων, τα λοιπά κόμματα δεν έχουν αυτή τη δύναμη).

-Ναι "όλοι ίδιοι είναι" (για την Αριστερά και το ΛΑΟΣ θα μπορέσω να κρίνω εάν κάποτε αναλάβουν κυβερνητικό έργο, σήμερα αδυνατώ να κρίνω με υποθετικούς όρους).

-"Ολοι ίδιοι είναι"γιατί εκτός από τα δύο μεγάλα κόμματα κανένα άλλο από τα μικρά δεν καταφέρνει μέχρι στιγμής να αποτρέψει το καταστροφικό έργο που συντελείται στην Οικονομία μας με το μεγάλο φαγοπότι. Ποιό είναι το αποτέλεσμα? Οι οικονομικές αναταράξεις που μας έρχονται (δεν έχουν ακόμη σκάσει μύτη στην Ελλάδα) θα μας βρούν απροετοίμαστους αφού εξακολουθούμε να ασχολούμαστε με το αν πρέπει να ψηφιστεί ο δικομματισμός η όχι.

Σε τελική ανάλυση γιατί μιλάμε λες και έχουμε μπει σε προεκλογική περίοδο? Αφού οι εκλογές γίνονται κάθε 4 χρόνια. Η πλειοψηφία του λαού (με βάση τους εκλογικούς νόμους που έχουν ψηφιστεί από τα δύο μεγάλα κόμματα) εξέλεξαν τους αντιπροσώπους τους. Γιατί γκρινιάζουμε???? Ολοι μας θα λουστούμε τις συνέπειες αυτών των επιλογών...

Αυτό που καταδικάζει ο μέσος Ελληνας ( και όχι μόνο η Αριστερά) είναι πως εκείνος (ο απλός και ανένταχτος κομματικά πολίτης) είναι πάντα έξω από κάθε μεγάλο φαγοπότι και έξω από κάθε κοινωνικό μέτρο, αφού όποιο μέτρο αποφασίζεται έχει κομματική (και όχι πολιτική χροιά).

Ο μέσος Ελληνας κουράστηκε από αυτήν την φαγωμάρα "εμείς"κάναμε αυτά ενώ "εσείς" τα κάνατε χειρότερα. Κουράστηκε να φιλά κατουρημένες ποδιές για να "βολευτεί"το παιδάκι του σε καμιά δουλίτσα αφού μοναχά οι γόνοι των "ημετέρων" έχουν αυτό το δικαίωμα. Τα "άλλα"παιδιά είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.

Τελικά "όλοι ίδιοι είναι"αφού υπάρχουν πολίτες δύο ταχυτήτων αυτών που είναι "κομματικοποιημένοι" και κατά συνέπεια ευνοημένοι και εκείνων που κανείς δεν δίνει σημασία ούτε στη γνώμη τους ούτε στα αληθινά προβλήματα που θίγουν.

Για να καταλήξω με το σεντόνι askar με όλο το σεβασμό στις απόψεις σου, επειδή διακρίνω μία τάση στο διαδίκτυο για όλα τα δεινά να κατηγορείται η Αριστερά για τις θέσεις της, το πρόβλημά μας δεν είναι ούτε η Αριστερά ούτε το ΛΑΟΣ (αυτό γιατί το ξεχνάμε?) αφού ποτέ ως κόμματα δεν έχουν αναλάβει κυβερνητικό έργο. Το πρόβλημά μας απορρέεει από την καθιέρωση ενός δικομματισμού εδώ και (σχεδόν) 3 δεκαετίες σε όλες τις βαθμίδες της ζωής μας με διαδοχές ηγεσίας με κληρονομικά κριτήρια ακριβώς όπως έκαναν κάποτε οι αυτοκράτορες και οι βασιλείς. Αλλοτε μας οδήγησαν σε καλά μονοπάτια και άλλοτε μας έριξαν στα Τάρταρα.

Δεν διαφωνώ πως ανάμεσα και στα δύο κόμματα υπάρχουν αξιόλογα στελέχη, όμως ένα κούκος δεν αρκεί για να φέρει την Ανοιξη. Θα πρέπει να γίνει συνείδηση πως ο κόσμος αναζητά μία καινούργια λύση, έχει μπουχτίσει από την κατρακύλα που έχει πάρει η ζωή του, γιατί αυτό είναι η μόνη πραγματικότητα. Και δεν μπορεί να αποδώσουμε στη ΝΔ πως μέσα σε λίγα χρόνια μπόρεσε να ξεπαστρέψει ότι καλό έκανε το ΠΑΣΟΚ γιατί τα καλά αποτελέσματα διαρκούν για πολύ περισσότερα χρόνια. Το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν τέλειο όπως παρουσιάζεται εν είδει ρομαντισμού. Ας μη γελιόμαστε, έκανε και αυτό τα λάθη του (ειδικά τα τελευταία χρόνια της διακυβέρνησής του). Αλλωστε ο κόσμος για αυτό δεν το ψήφισε πάλι.

Σήμερα το πιθανότερο είναι πως ίσως η μάζα επιστρέψει προς τα εκεί για να τιμωρήσει την ΝΔ, όπως πριν ψήφισε τη ΝΔ για να τιμωρήσει το ΠΑΣΟΚ.

Το δικό μου ερώτημα παραμένει : Ποιός ασχολείται στα σοβαρά με την επερχόμενη οικονομική κρίση (έστω και να είναι τεχνητή?) Ποιός έχει τη μαγκιά να σταθεί στα αληθινά προβλήματα της κοινωνίας δηλαδή να μπλοκάρει τις αυξήσεις των τιμών (είτε ως κυβέρνηση είτε ως αξιωματική αντιπολίτευση)?

Δεν χρειάζονται ιστορικές αναδρομές πριν από 50 -100 χρόνια. Αυτό που χρειάζεται είναι η αντιμετώπιση του σήμερα. Και σήμερα από όσο μπορώ να κρίνω "όλοι ίδιοι είναι"αφού όλοι είναι ανίκανοι να μπλοκάρουν την κερδοσκοπία που μαστίζει την αγορά, ανίκανοι να πολεμήσουν την ανεργία (δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος να πιστεύει πως η ανεργία έχει πιάσει μονοψήφιο αριθμό....)

Αυτά είναι τα αληθινά μας προβλήματα και όχι το αν είναι καλύτερο το ένα η το άλλο κόμμα.

dyosmaraki είπε...

Διόρθωση στην παράγραφο για τα κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ενωση, "τόσο επί ΝΔ όσο και επί ΠΑΣΟΚ"....

Αστερόεσσα είπε...

Κάνε γιούργια, βρε Δυοσμαράκι!!!!!!

Ορίστε τι κατάφερες, βρε αθεόφοβε Άσκαρ! Μέχρι και το Δυοσμαράκι αγανάκτησε να σε βλέπει συνέχεια να κολλάει η βελόνα! Συνέχισε εσύ στο ίδιο βιολί, να δούμε πόσα γιαουρτάκια θα φας! ;))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αστερούλα, το Δυοσμαράκι μίλησε σεβαστικά και επιχειρηματολόγησε συνετά! Δεν με γιάρτουσε ούτε με έκραξε!
Τα γιαουρτάκια πρέπει να τα τρώνε τα κυβερνητικά στελέχη και οι αριστεροί ψάλτες τους (κυρίως αυτοί)! Γιατί οι κυβερνώντες "τρώνε καλά" ενώ τα "αριστερά τους δεκανίκια" το μόνο που φιλοδοξούν είναι να μην δουν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία! Για τόσο κομπλεξισμό, μιζέρια και εμπάθεια μιλάμε...
Βέβαια, η "αριστερά", όπου δεν περνάει η ψευτομαγκιά της και τα θολοεπιχειρήματά της, ξέρει το σύστημα... Ιδεολογική τρομοκρατία, γιαουρτώματα, χτισίματα καθηγητών, κάψιμο παν/μίων, καταστροφή σχολείων κλπ κλπ
Όμως θα το πιείτε μέχρι τέλους το πικρό ποτήρι! Δεν πρόκειτε να σας αφήσουμε στο ιδεολογικό απυρόβλητο που σας αποθράσυνε και σας έκανε να πιστεύετε πως είστε οι πάπες-κριτές όλης της ανθρωπότητας!
Και πού 'σαι; Οι εκλογές πλησιάζουν...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δυοσμαράκι, κατ' αρχήν να σε ευχαριστήσω που αφιέρωσες τόσο χρόνο και κόπο για να σχολιάσεις τις απόψεις μου...

Νομίζω πως θα συμφωνήσουμε ότι άλλο πολιτική κι άλλο μικροπολιτική. Στην "πολιτική" ανήκουν, π.χ.,:
- η αύξηση των έμμεσεων φόρων (ΦΠΑ και ειδικών φόρων κατανάλωσης) που πλήττουν άμεσα τα λαϊκά στρώματα. Σε αυτά πρωτοστατεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, κάτι που δεν συνέβαινε επί ΠΑΣΟΚ
- η φορολόγηση της μικρής και μεσαίας ιδιοκτησία, με ταυτόχρονη κατάργηση του Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας! Αυτό είναι έργο αποκλειστικά της Νέας Δημοκρατίας.
- στην κατάργηση του αφορολόγητου ορίου των μικροεπαγγελματιών με ταυτόχρονη μείωση των φορολογικών συντελεστών στις Ανώνυμες Εταιρείες. Κι αυτό είναι αποκλειστικά έργο της Ν.Δ.
- στη μείωση των δαπανών για την Παιδεία από 3,5% του ΑΕΠ επί ΠΑΣΟΚ σε 3,08% σήμερα (σε απόλυτους αριθμούς τα ποσά είναι τεράστια).
- στο συνειδητό ξεπούλημα των δημοσίων υπηρεσιών σε γερμανούς, άραβες, γάλλους, κινέζους κλπ. Εδώ εντάσσεται και η συστηματική υπονόμευσή τους όπως γίνεται σήμερα με τη ΔΕΗ (η εφημερίδες γράφουν σήμερα πως σχεδιάζεται νέα αύξηση των τιμολογίων 35%!... ο καλύτερος τρόπος να αγανακτήσει η κοινή γνώμη και να ζητήσει την ιδιωτικοποίησή της)

Θα μορούσα να αναφέρω εκατοντάδες ακόμα παραδείγματα (θα το κάνω αργότερα) όπου αποδεικνύεται περίτρανα πόσο πολύ διαφέρουν τα δύο μεγάλα κόμματα στον τομέα της "πολιτικής"!

Υπάρχει, όμως, και ο τομέας της μικροπολιτικής και παραπολιτικής. Περιλαμβάνει όλα αυτά τα αρνητικά που με το δίκιο σου επισημαίνεις, τα οποία όμως δεν έχουν να κάνουν με τα συγκεκριμένα κόμματα αλλά αφορούν το γενικότερο πρόβλημα της στάσης του ανθρώπου όταν γίνεται διαχειριστής εξουσίας. "Αρχή άνδρα δείκνυσι" έλεγαν οι αρχαίοι και είχαν απόλυτα δίκιο.
Όλα τα αρνητικά που αναφέρεις ισχύουν και θα μπρούσα να σου παραθέσω ακόμη περισσότερα κι ακόμα χειρότερα.
Μην κάνεις όμως το λάθος να θεωρείς πως αυτά δεν αγγίζουν (κατά μαγικό τρόπο) τους υπόλοιπους πολιτικούς χώρους.
Να σου υπενθυμίσω την περίοδο της χειρότερης κυβέρνησης της μεταπολίτευσης; Ήταν η συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας-ενιαιου ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ! Ποιά ήταν η συμπεριφορά των αριστερών την περίοδο εκείνη; Ούτε την ικανοποίηση του πάγιου αιτήματος της απλής αναλογικής δεν ζήτησαν! Αντιθέτως, ψήφισαν έναν εκτρωματικό εκλογικό νόμο που ευνοούσε το πρώτο και τρίτο κόμμα (δηλ. Ν.Δ. και ΣΥΝ) έναντι του δευτέρου (ΠΑΣΟΚ)! Για τόση μικρότητα και καιροσκοπισμό μιλάμε!
Μπορούν να μας που οι τότε υπουργοί του ΣΥΝ (Κωνσταντόπουλος και Κουβέλης) σε ποιους τομείς διαφοροποιήθηκαν απ' την πολιτική του "δικομματισμού", ποια φιλολαϊκά μέτρα πήραν, ποια προβλήματα έλυσαν κλπ κλπ;
Ας πάμε και σε έναν ακόμα τομέα που η Αριστερά δοκιμάσθηκε ως εξουσία. Αναφέρομαι στην τοπική αυτοδιοίκηση. Τις δεκαετίες του 80 και 90 πάρα πολλοί δήμοι της Αττικής είχαν εκλέξει αριστερούς δημάρχους! Το αποτέλεσμα; Η αποθέωση της κομματοκρατίας, της συνδικαλιστοκρατίας, της αναξιοκρατίας, της ρουσφετολογίας, της διαφθοράς και της ιδεολογικής τρομοκρατίας! Αν χρειαστεί μπορώ να αναφέρω εκατοντάδες παραδείγματα, και θα το κάνω αργότερα. Θα θυμίσω μόνο το πιο αθώο αν και κραυγαλαίο: τα φεστιβάλ της ΚΝΕ "στήνονταν" με υλικά,μέσα, αυτοκίνητα και υπερωριακά αμοιβόμενους υπαλλήλους των Δήμων Καισαριανής, Βύρωνα και λοιπών "δημοκρατικών περιοχών"...
Να έρθω στον χώρο των παν/μίων; Θυμάμαι πως στη Νομική Σχολή Αθηνών δεν είχες ελπίδα να κάνεις ακαδημαϊκή καριέρα στον τομέα του Συνταγματικού Δικαίου αν δεν ήσουν Ρηγάς (γιατί την έδρα ήλεγχε ο Αλεβιζάτος και στελέχη του ΚΚΕ εσ), ούτε στον τομέα του εργατικού δικαίου αν δεν ήσουν ΚΝίτης, γιατί τον χώρο τον ήλεγχε το "ένα είναι το κόμμα".

Τι να πρωτοθυμηθώ βρε παιδιά...
Αλλά καλύτερα να έρθω στα σημερινά: δεν ζήσαμε όλοι την πολιτική υπεροψία και το καλάμι που καβάλησαν τα στελεχάκια του ΣΥΝ την περίοδο της δημοσκοπικής τους εφορίας; Αλλά στην πολιτική, όπως και στη ζωή, η αλαζονεία τιμωρείται...
Όλα αυτά δεν τα είπα για να αποδείξω ότι για όλα φταίει η αριστερά.
Αλλά για να φανεί πως η διαφθορά, ο κομματισμός και η κατάχρηση εξουσίας δεν έχει χρώμα, αλλά είναι φαινόμενα κοινωνικής παρακμής.
Την αριστερά κατηγορώ κυρίως για ένα: αρνείται να συμμετάσχει στην ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας μόνο και μόνο για να μπορεί να κρίνει τους πάντες αφ υψηλού και εκ του ασφαλούς! Αυτό που λέει ο λαός... "τζάπα μάγκες"!
Αντίθετα, ο ΛΑΟΣ συνεχώς απαιτεί από τη Ν.Δ. συνεργασία και συγκυβέρνηση.
Καταλήγω με ένα τελικό συμπέρασμα: η ηγεσία του ΣΥΝ τα έκανε τόσο σκ... που το κόμμα τους βρίσκεται σε τραγικό αδιέξοδο! Τώρα πια είτε συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ είτε όχι, θα υποστεί συντρηπτικό πολιτικό και εκλογικό πλήγμα! Αλλά όπου έστρωσαν ας κοιμηθούν!

Αστερόεσσα είπε...

Άσκαρ, παιδί μου, πέφτεις σε ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ:

Αν πάμε τώρα σε εκλογές, σταματά το έργο της η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο Βατοπεδίου, με αποτέλεσμα να καεί και το χαρτί σύγκλησης Προανακριτικής επιτροπής, που ίσως οδηγήσει διαπλεκόμενους στα ειδικά δικαστήρια.

Αλήθεια, αν άνοιγε ο φάκελλος SIEMENS, το ΠΑΣΟΚ θα υποστήριζε με την ίδια ζέση τη διαλεύκανση των σκανδάλων, όταν πολλοί από τους διαπλεκόμενους δεν είναι της ΝΔ;;;

Αποφάσισε τι θέλεις. Εκλογές ή Δικαιοσύνη;


Μετά τιμής
Αστέρω.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αστερούλα, μου θυμίζεις το κλασικό θεολογικό ερώτημα: τι είναι ο Θεός; Αν είναι αγάπη δεν μπορεί να τιμωρεί τους αμαρτωλούς! Αν είναι δίκαιος δεν μπορεί και να τους αφήσει ατιμώρητους... χαχαχα
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
εκείνο που προέχει στην παρούσα στιγμή είναι να φύγει η ανίκανη και παραπέουσα κυβέρνηση ΤΩΡΑ!
Αυτό απαιτεί το συμφέρον της χώρας και του λαού και όλα τ' άλλα είναι δευτερεύοντα! Τι να την κάνω εγώ τη φυλάκιση του Ρουσσόπουλου αν στο μεταξύ ο Καραμανλής μου πουλήσει τη ΔΕΗ, την ΕΥΔΑΠ, με αλλαλιάσει στους φόρους, διαλύσει τη δημόσια εκπαίδευση κλπ κλπ

Για το σκάνδαλο της Ζίμενς τα έχουμε ξαναπεί: ο Παπανδρέου ήταν αυτός που προκάλεσε ανοιχτά τον Καραμανλή στη Βουλή: "ελάτε να συνεργαστούμε και να συγκροτήσουμε εξεταστική επιτροπή για τη Ζίμενς. Θα πονέσουμε κι εμείς, θα πονέσετε κι εσείς αλλά θα προσφέρουμε πολύτιμες υπηρεσίες στο λαό και στον τόπο"! Και ο "ταπεινός και σεμνός" κάνει ακόμα γαργάρα! Εδώ φαίνεται μια ακόμα μεγάλη διαφορά των δυο αντρών και των δύο πολιτικών κομμάτων! Ο Γιώργος και η δημοκρατική παράταξη δεν διστάζουν να αναμετρηθούν με τον κακό εαυτό τους! Η Δεξιά ξέρει μόνο να ηθικολογεί υποκριτικά και να καλύπτει τη διαφθορά, τη δική της και των άλλων...

dyosmaraki είπε...

askar κατ΄αρχήν να διευκρινίσω πως κάνουμε ένα διάλογο εδώ, δεν είναι θέμα να μειώσει ο ένας τον άλλον, ούτε θέμα "γιαουρτώματος"(άλλωστε και αυτά τα άτιμα κοστίζουν πολύ πλέον...λολ)

Δεν θα σταθώ σε όλα τα θέματα που θίγεις αφού σε κάποια συμφωνώ και σε κάποια άλλα διαφωνώ κάθετα.

Εκεί που θα σταθώ είναι η αίσθηση των απλών πολιτών (συμπεριλαμαβανομένης και εμένα, δεν το κρύβω) πως η πολιτική και η μικροπολιτική στις μέρες μας δεν μπορούν να διαχωριστούν, έχουν καταλήξει να είναι συνώνυμες.

Παραδείγματα ατελείωτα, θα μακρυγορούσα εάν άρχιζα να αναφέρομαι σε αυτά.

Πιο τρανταχτό παράδειγμα υπάρχει από τις Αγροτικές Ενώσεις και Συνεταιρισμούς τα οποία ως ιδέα ξεκίνησαν με τις καλύτερες προοπτικές και σήμερα κατέληξαν να αποτελούν παθητικούς φορείς βολέματος των "ημετέρων" και να στρέφουν ακόμη και τους αγρότες εναντίον τους αφού οι τιμές των αγροτικών προϊόντων έχουν καταρρακωθεί????

Η αντιπαράθεση των δύο μεγάλων κομμάτων που δεσπόζει στα δελτία ειδήσεων και στην δημόσια ζωή με εξοργίζει. Δεν είναι πρόθεσή μου να ταχτώ υπέρ του τάδε η του δείνα κόμματος αφού ομολογώ πως αυτή τη στιγμή δεν με εκφράζει κανένα. Θεωρώ όμως άδικη την επίθεση που δέχονται τα μικρά κόμματα αφού στην ουσία είναι τόσο μικρά τα ποσοστά τους ώστε και να θέλανε δεν μπορούν να καθορίσουν καταστάσεις.

Γιατί λες πως η Αριστερά αποφεύγει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έπιασε ποτέ τόσο μεγάλο ποσοστό ψήφων ώστε να μπορεί να κυβερνήσει και αρνήθηκε να το κάνει? Η μήπως εννοείς πως η Αριστερά επειδή (αυτή τη στιγμή) αρνείται να προσθέσει το ποσοστό της στο ΠΑΣΟΚ έτσι ώστε να προσφέρει άκριτα στο ΠΑΣΟΚ το δικαίωμα της ανάληψης της εξουσίας συνεπάγεται την άρνηση εξουσίας?

Να θυμίσω πως το '81 το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε την εξουσία με την στήριξη της Αριστεράς. Λίγους μήνες μετά οι δηλώσεις του ΠΑΣΟΚ στις εφημερίδες κάθε άλλο παρά τιμούσαν τον ρόλο της Αριστεράς στην εκλογή του. Αντίθετα την κατηγορούσαν για δογματισμό και πολλά άλλα.Γιατί θα έπρεπε τώρα ντε και καλά να συμπράξουν εάν δεν έχουν συμφωνήσει σε έναν κοινό άξονα θεμάτων????

Εν πάσει περιπτώσει πολλά θέματα θα μπορούσαν να θιγούν, εγώ εκεί που εμμένω στις απόψεις μου είναι πως το ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να αγιοποιείται αφού στα πρώτα χρόνια της διακυβέρνησής του πιστεύω πως κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως έκανε σημαντικές τομές και αλλαγές θετικές για την χώρα. Τα τελευταία χρόνια τα σκ....... Για αυτό ας μη μιλάμε για την αλαζονεία της εξουσίας (μιας εξουσίας που η Αριστερά ποτέ δεν έχει αναλάβει-έστω και αν κάποτε συγκυβέρνησε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα χωρίς δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης λόγω ακριβώς του χαμηλού ποσοστού της).

Αν μη τι άλλο το ΠΑΣΟΚ όντας κυβέρνηση απέδειξε (τα τελευταία χρόνια διακυβέρνησής του) πως η αλαζονεία και η περοψία βρέθηκαν στο μεγαλείο τους.

Και δεν θέλω να γίνω συνήγορος της Αριστεράς αλλά πιστεύω πως αυτή η διαρκής συκοφάντηση της Αριστεράς δεν βοηθά τον τόπο μας. Τα προβλήματά μας απορρέουν από αλλού. Για τα σκάνδαλα δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει ούτε την Αριστερά ούτε το ΛΑΟΣ. Τα δύο μεγάλα κόμματα τα προκάλεσαν.

Για μένα πρόεχει να ξεσκαρταριστεί ο δημόσιος τομέας από τις μικροκομματικές επιδιώξεις των δύο μεγάλων κομμάτων (κατ΄εξοχήν)τα οποία βάζουν το ένα στο άλλο τρικλοποδιές με αποτέλεσμα "ένα βήμα μπροστά, δύο πίσω") και τελικά αντί να προχωράμε μπροστά, η χώρα μας κάνει βήματα προς τα πίσω.

Επέτρεψέ μου επίσης να σε διορθώσω και να επισημάνω πως τα Φεστιβάλ της ΚΝΕ που λες στήνονταν κατ΄εξοχήν με την συμβολή εθελοντών οι οποίοι ΔΕΝ αμοίβονταν. Ας μην σπέρνουμε ψευδείς πληροφορίες.

Από την άλλη γιατί δεν θίγεις το γεγονός πως συμβασιούχοι υπάλληλοι συνδικαλιστικών φορέων κατά τη διάρκεια των εκλογών στέλνονταν να εργαστούν στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στον τομέα διακίνησης ψηφοφόρων, τη στιγμή που τα λοιπά κόμματα (που συμμετέχουν στους συνδικαλιστικούς φορείς) πίστευαν πως τα συγκεκριμένα άτομα τελούσαν εν αδεία.....???? Και μάλιστα τη στιγμή που τα μεροκάματά τους καταβάλλονταν από τον συνδικαλιστικό φορέα και όχι από το ΠΑΣΟΚ????(κλπ κλπ)
Οπου και να το ψάξεις λερώνει.

Ο δικός μου προβληματισμός είναι πως σήμερα έχουμε φτάσει στο ύψιστο σημείο διαφθοράς στον Δημόσιο τομέα με κλίκες (κατ΄εξοχήν προσκείμενες στα 2 μεγάλα κόμματα-τα μικρά κόμματα επαναλαμβάνω πως δεν μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τις αποφάσεις που παίρνονται αφού τα ποσοστά τους είναι μικρά, άρα αδυνατώ να κατανοήσω γιατί τέτοιο μένος εναντίον τους)

Μέχρι και στη Βουλή κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ψιθυρίζονται ανυπόστατες κατηγορίες......

Γιατί φοβόμαστε τα μικρά κόμματα????

Γιατί τέτοιας έκτασης συκοφάντηση?

dyosmaraki είπε...

Ξέχασα....και κάτι άλλο....

Γιατί να φύγει η κυβέρνηση? Επαναλαμβάνω, αφού με βάση τον εκλογικό νόμο (του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ), ψηφίστηκε από την πλειοψηφία του λαού, είναι εκπρόσωποι νόμιμα εκλεγμένοι από τον λαό, δεν αυτοδιορίστηκαν....

Τις συνέπειες των επιλογών της πλειοψηφίας του λαού θα τις λουστούμε όλοι.....

Ας προσέχαμε....

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δυοσμαράκι, στον πολιτικό στίβο οι πάντες κρίνουν και κρίνονται!
Η Αριστερά κλείνεται αυτάρεσκα στον εαυτό της και κρατάει για τον εαυτό της τον ρόλο του υπέρτατου κριτή!
Όπως η ίδια κρίνει αυστηρά τους άλλους έτσι και οι πολιτικοί της αντίπαλοι έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να την κρίνουν εξίσου αυστηρά! Το ότι η Αριστερά είναι "μικρή" ή "δεν κυβέρνησε ποτέ" δεν την τοποθετεί στο απειρόβλητο! Σε αυτό είμαι κάθετος!

Προσωπικά είμαι φανατικός ιδεολογικός αντίπαλος της κομμουνιστικής αριστεράς! Ιδίως της λεγόμενης "δογματικής-σταλινικής"! Οι λόγοι είναι πολλοί και όχι του παρόντος. Αν και η οικογένειά μου έχει χύσει πολύ αίμα για τον "Δημοκρατικό Στρατό", εντούτοις δεν διστάζω να φωνάξω: "ευτυχώς που ηττηθήκαμε σύντροφο"!

Όσο για τον ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ είναι ένα πολιτικά παρδαλό συνοθύλευμα που αλλίμονο αν ποτέ κληθεί να ασκήσει αυτοδύναμη κυβερνητική πολιτική!
Η γνώμη μου παλιότερα ήταν πως ο συγκεκριμένος πολιτικός χώρος θα μπορούσε να προσφέρει στα πλαίσια μιας κυβερνητικής συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ! Για μια ακόμη φορά, όμως, αναφωνώ: "ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ"!
Δεν θέλω να επεκταθώ, γιατί θα χρησιμοποιήσω εκφράσεις κάπως άκομψες...

Νικηφόρος είπε...

Ευτυχως το καταλαβες ασκαρ γιατι με ειχες τρομαξει για λιγο.Προσωπικα πιστευω οτι δεν υπαρχει πιο ελιτιστικο και πιο εθνομηδενιστικο κομμα, απο το κομμα του Αλαβανου.Να μην ξεχναμε και την ιδεολογικη τρομοκρατια που ασκει σε οσους κανουν το λαθος να εχουν αντιθετη αποψη.