Τρίτη, Μαΐου 20

Αν είναι έτσι, τότε τι τους θέλουμε;

Μας είπαν ότι:
- για τις πυρκαγιές έφταιγαν αποκλειστικά οι ισχυροί άνεμοι και οι ξένοι πράκτορες!
- το κράτος αδυνατεί να διοικήσει αποτελεσματικά τις δημόσιες επιχειρήσεις και γι’ αυτό πρέπει να τις πουλήσει, κατά προτίμηση σε ξένους!
- τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της χώρας πρέπει, επίσης, για το καλό του τόπου να πουληθούν!
- αδυνατούν ν’ αντιμετωπίσουν την αισχροκέρδεια και πως για τον υψηλό πληθωρισμό ευθύνεται αποκλειστικά η δυσμενής οικονομική συγκυρία!
- η αστυνομία δεν είναι αποτελεσματική και το κράτος αδυνατεί ν’ αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα και τη λαθρομετανάστευση!
- είναι σχεδόν αδύνατο, με τις παρούσες συνθήκες, να βελτιωθεί ο τομέας της δημόσιας υγείας και εκπαίδευσης!
- τα φαινόμενα της διαφθοράς και της γραφειοκρατίας δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν!
Δεν μας είπαν όμως …
… για ποιο λόγο αξίζει να συνεχίσουν να μας κυβερνούν!

18 σχόλια:

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Μπαγασάκο, γι αυτό αρνήθηκες να πάς στην εφημερίδα-))
Πάς για ..κυβερνήτης!
Και το χαρέμι ..υπουργοί-))

takis είπε...

Tι για ποιό λόγο?
Θα τα ήξερες όλα αυτά αν δεν σου τάλεγαν ??
Ακριβώς για αυτό..προς γνώση και συμμόρφωση..

ΥΓ Επειδή δεν πρόλαβα να σχολιάσω στο περασμένο ποστ δηλώνω οτι δεν έχω καμμία σχέση με τον κατάπτυστο ψαρά της φωτό του ποστ....
το λέω αυτό γιατί στη φωτό ανaφέρει το όνομα takhs...
μη γίνω Βγενόπουλος..και σας πάρω και τα λίγα μαγιουδάκια που σας απέμειναν...(Victoria's secret είπες οτι είναι το μαγιό?..)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

… για ποιο λόγο αξίζει να συνεχίσουν να μας κυβερνούν?
Μα...φαίνεται καθαρά στην φωτογραφία
Ασκαρδά μου...κοίτα σκύψιμο ο Κωστάκης...κανένας άλλος δεν σκύβει καλύτερα

ΤΣΙΟΥ!!!

purple είπε...

πασα μου θα αλλαξω χωρα για να σε ψηφισω!!!

Σπύρος είπε...

Θέλεις να πεις πως μας κυβερνούν
οσφυοκάμπτες;
Σιγά τα νέα!

Ανώνυμος είπε...

Μα,για να είναι εκεί σε περίπτωση που χαλάσει ο αυτόματος πιλότος..!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Καί να χαλάσει, δηλάδή, ο αυτόματος πιλότος, πάλι εκεί
...οι μονοκόμματοι-)

Μαρια Νικολαου είπε...

ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ.
Ο ΛΑΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ

maika είπε...

..επειδή είναι ωραίος στόχος για γιαούρτωμα!!
;0)

Dr. Feleki είπε...

Βλεπεις πως σκύβει; Αν βλεπεις , βλεπεις και τι ευκαιρια εχασες. Σειρα μας να σκυψουμε τώρα. Να δεις που κατι μου λεει οτι αυτοι δεν χανουνε ευκαιριες.

Κούκος είπε...

Ποιος σου είπε ότι τους θέλουμε;

gremiii είπε...

Γιατί υπάρχουν μαλάκες που τους ψηφίζουν, ...μήπως;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Βρασίδα μου ούτε εγώ χάνω
ευκαιρίες...ας έσκυβε μπροστά μου
και σου λεγα εγώ...
χαχαχαχα

τσίου!!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Ασκαρ,
Πήρε το μάτι σου, καθόλου, το Βασίλη ;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπίθα, το χαρέμι στον γυναικωνίτη!

Τάκη, δεν έχεις την αποκλειστικότητα του ποταπού αυτού ονόματος! χεχε

Κότσυφα, από ευλυγισία σκίζει ο Κωστάκης, έτσι;

Έλενα, κατ αρχήν χρόνια σου πολλά!
Κατά δεύτερον, καλά είσαι εκεί κάτω και καλά ψηφίζεις!

Σπύρο, πάνω απ' όλα μάς κυβερνούν μαλάκες και ανίκανοι!

Μονοκόμματη, έυτυχώς που υπάρχει και ο "Θεός της Ελλάδος", έτσι;

Μαρία Νικολάου, ως λαός είμαστε, τελικά, πολύ επιεικείς με τους κυβερνώντες μας...

Δελφινοκόριστο, από πότε έγινες βρε ντέντυ γκερλ;

Βρσίδα, ε όχι να γίνουμε και τόσο σαβουρογάμηδες!

Κούκε, έτσι είπε η κάλπη! Αλλά μου φαίνεται το λένε και οι δημοσκοπήσεις!

Γκρεμιστούλα, λες "μαλάκες" τους "νοικοκυραίους";

Κοτσυφάκο, είσαι μεγάλος μπήχτης τελικά!
τσίου
χαχαχα

Σπίθα, αυτή την περίοδο ο Βασίλης έχει σύνδεση μόνο στη δουλειά!
Λίγη υπομονή και θα επανέλθει δρυμήερος...

winston είπε...

1. Δεν έχω διαβάσει τα πρότερα σχόλια. Ζητώ συγνώμη δεν προλαβαίνω.
2. Ούτε το 30% δεν τους θέλει στην εξουσία και όμως είναι εκεί...
3. Βρίζω... Θυμώνω... Είμαι μόνη μου;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Αίλουρος ειναι ο μπαγάσας
χαχαχαχαχα

τσίου!!!

Βάσκες είπε...

Έλα μου ντε, έλα μου ντε.