Παρασκευή, Ιουνίου 1

Χυλόπιτας το ανάγνωσμα ....

10 Ατάκες μιας Γυναίκας για να ρίξει Χυλόπιτα (και τι εννοεί)

1. Σε βλέπω σαν αδελφό μου(Μου θυμίζεις τον Κουασιμόδο στην Παναγία των Παρισίων)

2. Εχουμε μια μικρή διαφορά ηλικίας(Συνομήλικος της Ακρόπολης είσαι;)

3. Δεν με ελκύεις με 'αυτόν' τον τρόπο(Είσαι ο πιό άσχημος τύπος που έχω δεί ποτέ μου)

4. Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτήν την εποχή(Δεν θέλω να περάσω όλο το βράδυ μαζί σου γιατί θα ακούσειςόλα τα τηλεφωνήματα από τους άνδρες με τους οποίους βγαίνω)

5. Εχω ήδη ερωτικό δεσμό(Ο οποίος είναι ο αρσενικός μου γάτος και μια μεγάλη σακούλαποπκόρν)

6. Δεν βγαίνω ραντεβού με άνδρες από την δουλειά μου(Ακουσε, φιλαράκο, δεν θα έβγαινα μαζί σου ακόμη και αν ήσουνο τελευταίος άνδρας στο σύμπαν, πόσο μάλιστα στο κτίριο)

7. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω(Δεν φταίω εγώ, εσύ φταις)

8. Ασχολούμαι με την καριέρα μου(Ακόμη και κάτι τόσο βαρετό και μη ικανοποιητικό σαντην καριέρα μου είναι καλύτερο από το να βγω μαζί σου)

9. Δεν θέλω να δεσμευτώ(Εχω ξεκόψει κάτι κρύους σαν και σένα)10. Ας μείνουμε φίλοι(Σε θέλω να είσαι κοντά μου για να σου λέω με ανατριχιαστικέςλεπτομέρειες όλα εκείνα που θα γίνονται με τους άλλους άντρεςόταν κάνω έρωτα μαζί τους)


10 Ατάκες ενός Αντρα για να ρίξει Χυλόπιτα (και τι εννοεί)

1. Σε βλέπω σαν αδελφή μου(Είσαι άσχημη)

2. Εχουμε μια μικρή διαφορά ηλικίας(Είσαι άσχημη)

3. Δεν με ελκύεις με 'αυτόν' τον τρόπο(Είσαι άσχημη)

4. Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτήν την εποχή(Είσαι άσχημη)

5. Εχω ήδη ερωτικό δεσμό(Είσαι άσχημη)

6. Δεν βγαίνω ραντεβού με γυναίκες από την δουλειά μου(Είσαι άσχημη)

7. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω(Είσαι άσχημη)

8. Ασχολούμαι με την καριέρα μου(Είσαι άσχημη)

9. Δεν θέλω να δεσμευτώ(Είσαι άσχημη)

10. Ας μείνουμε φίλοι(Είσαι απελπιστικά άσχημη)

4 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Xαχαχαχαχαχα :P

Ηλιας....Just me! είπε...

λοιπόν πατέρα βρήκα το καταλληλότερο template για το blog σoυ! Για ρίξε μια ματιά. Για ναδεις πόσο σε αγαπά και σε σκέφτεται ο γιόκας σου! :D

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τέλειο Κόκκινα Χείλη!
Εσύ παιδί μου έχεις εμβαθύνει πολύ...
Και η φώτο... με έκανε να λυθώ στα γέλια!

Ηλία, αν και είχες γράψει λάθος τη διεύθυνση, κατόρθωσα και τη βρήκα!
Γιατί έχω την εντύπωση ότι αρχίζετε όλοι σας να με παίρνεται στο "ψιλό"; χαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Aσκαρ εγώ μαζί σου είμαι -με εξαίρεση την αγωγή...-. Ωραία μας τα λες και αυτό το απόσταγμα της σοφίας θα μείνει για τις γενιές που θα έρθουν. Σαββατοκύριακα φιλιά.

Αχ Ουρανούπολη....πεθύμησα να πάω