Τετάρτη, Μαΐου 26

Η Ρίκη Ματαλλιωτάκη "γδύνεται" για χατίρι μου...


Η Ρίκη Ματαλλιωτάκη είναι Κρητικιά, απ' το Ηράκλειο, δημοσιογράφος και συγγραφέας!
Μέχρι σήμερα έχει εκδώσει οκτώ βιβλία, όλα απ' τις εκδόσεις Δωρικός.
Το τελευταίο της μυθιστόρημα, "Στων μελτεμιών τις ράχες", αποτέλεσε και την αφορμή για τη συνέντευξη που ακολουθεί...

Άσκαρ: Δεν μου λες ρε Ρίκη, πότε καυλώνεις περισσότερο; Όταν διαβάζεις ή όταν γράφεις βιβλία;

Ρίκη: Άσκαρ, καύλα νιώθω και στις δυο περιπτώσεις, και όταν διαβάζω, δηλαδή, και όταν γράφω, μόνο που θα σε απογοητεύσω, είναι μια καύλα εντελώς διαφορετική από αυτή που υπονοείς εσύ πονηρούλη.

Αυτήν την αφήνω για άλλες ώρες, και δεν μπερδεύω τη μια με την άλλη.

Άσκαρ: Μια ακόμα προσωπική ερώτηση: φαντασιώθηκες ποτέ, όπως οι περισσότερες γυναίκες, πως είσαι πουτάνα και «ψωνίζεσαι» στο λιμάνι;

Ρίκη: Γιατί δηλαδή θα έπρεπε εγώ να αποτελέσω εξαίρεση;;;;

Άσκαρ: Το μοτίβο με τη μητέρα-ισχυρή προσωπικότητα και τον γιο-ομοφυλόφιλο το είδαμε και στο θεατρικό έργο του Τένεσι Ουίλιαμς «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι». Σε επηρέασε το έργο, ή, απλά, τα μεγάλα πνεύματα συναντιόνται;

Ρίκη: Δεν έχουμε την δυνατότητα στην επαρχία να βλέπουμε θεατρικές παραστάσεις, πλην μόνο κάτι σκουπίδια που έρχονται καθαρά και μόνο για την κονόμα.

Άρα, θα σε απογοητεύσω πολύ αν σου πω πως ούτε καν την είχα ακουστά την συγκεκριμένη παράσταση;

Εξάλλου το βιβλίο γεννήθηκε σαν ιδέα στο μυαλό μου πριν πέντε χρόνια, κι από τότε, ξεκίνησα να το γράφω με αρκετά διαλείμματα φυσικά.

Ξέρεις, δεν είμαι του ψεκάστε, σκουπίστε τελειώσατε....πουθενά,....χα χα χα χα

Άσκαρ: Ο πρωταγωνιστή σου, ο Δημήτρης, χάνει 15.000 ευρούλια στα ζάρια, τα σπάει στο σπίτι του, πάει στο μπαρ και φωνάζει στην γκαρσόνα «βάλε δυο διπλά μωρή Μολδάβα», και καπάκι χτυπάει και δυο τρίφυλλα! Κι εκεί που όλοι λέμε «πάει, θα τον μαζέψουν αλοιφή τον τύπο», εσύ τον βάζεις να πέφτει σε βαθείς προβληματισμούς για «το σάρκινο περίβλημα της υπόστασης του πνεύματός του»! Τι πίνεις και δεν μας δίνεις ρε συ Ρικούλα;

Ρίκη: Κοίτα, τους ήρωές μου τους φτιάχνω, κι όχι μόνο εγώ αλλά όλοι νομίζω, κατ εικόνα κι ομοίωση του εαυτού μου. Κι επειδή, λοιπόν, εγώ όταν πίνω με πιάνουν τα υπαρξιακά μου, έβαλα και το Δημήτρη να κάνει το ίδιο.

Μη με ρωτήσεις, όμως, τι πίνω γιατί δε σου δίνω που να χτυπιέσαι κάτω σαν χταπόδι μπουαχα χα χα χα

Άσκαρ: Στο βιβλίο σου διέκρινα πολλά στοιχεία δημοσιογραφιτισμού και λογιοτατισμού! Εκεί που χρησιμοποιείς φράσεις της αργκό, τη στιγμή που διαβάζουμε «θα φας γαμήσι δίχως σάλιο», ξαφνικά μας φέρνεις στην παρέα τον Κοραή, μας πετάς έναν «τρελό μετεωρισμό στον αχαλίνωτο χορό της αυτογνωσίας» και μας στέλνεις αδιάβαστους! Ρε μπας και νοθέψατε και την κρητική «ρίγανη»;

Ρίκη: Μα αυτό είναι Ασκαρούλη μου μαγκιά, να μην είσαι μονόπλευρος, γιατί μετά γίνεσαι και βαρετός....

Και γουστάρω που σας στέλνω αδιάβαστουςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!

Τοξότης γαρ, απρόβλεπτος άνθρωπος....

Άσκαρ: Όταν διάβασα τον τίτλο του μυθιστορήματος είπα… «θα ΄ναι κανα γλυκανάλατο αισθηματικό σαν αυτά της Λένας Μαντά». Αλλά δεν ήταν! Αν με ρώταγες θα σου πρότεινα άλλο τίτλο. Το «Σαν την πουτάνα την ανάποδη ζωή μου» πώς σου φαίνεται;

Ρίκη: Πέρα από κάθε αστείο τώρα, αυτή η ερώτησή σου με τιμά πολύ γιατί όντως δεν θα ήθελα με τίποτα να γράψω σαπουνόπερα και άρλεκιν.

Θα μου πεις αυτό πουλά.... θα σου πω σκασίλα μου...

Όσο για τον τίτλο τώρα, αν σου πω ότι το σκέφτηκα θα το πιστέψεις;

Όμως εδώ αρχίζω και συναντώ προβλήματα για το θέμα, φαντάσου να τους είχα κοτσάρει κι ένα τέτοιο τίτλο

Πώς φαίνεται πως ο κόσμος δεν έχει διαβάσει ντε Σαντ και τα βάζουν με μένα την καημενούλα που είμαι αγνή και άσπιλη σαν αρνί μπροστά του χα χα χα

Άσκαρ Πάντως έχεις κι εσύ διεστραμμένο μυαλό! Καλά ρε Ρίκη, όταν βλέπεις ένα βιβλίο αφημένο ανοιχτό και μπρούμυτα, έρχεται στο μυαλό σου ένας παρά φύσιν βιασμός; Αυτό ούτε εγώ ο Άσκαρ δεν το σκέφτηκα!

Ρίκη: Εμ δεν μπορούμε να σκαφτόμαστε όλοι τα ίδια πράγματα φίλε μου.

Ότι έχω, πάντως, διεστραμμένο μυαλό, ουυυυυυυυυυυυυυυυ, έχω ναι!

Άσκαρ: Τελικά, θέλω να μου λύσεις μια απορία: ένας ομοφυλόφιλος πιασμένος και καταξιωμένος επαγγελματικά είναι «γκέι», ενώ ένας μπατίρης είναι σκέτο «πούστρα»;

Ρίκη: Γιατί δεν το ήξερες Άσκαρ μου;

Εδώ κάποιος μπατίρης κλέβει π.χ. ένα κατοστάρικο για να φάει και είναι κλεφτρόνι, κι αυτοί που μας κατακλέβουν δεν τολμάς ούτε να υπαινιχτείς γι αυτούς.


48 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Tώρα, όποιος γκουγκλάρει το ονοματάκι σου Ρικούλα, θα βλέπει, πρώτο-πρώτο, πως γδύθηκες για πάρτη μου!
χαχαχα

takis είπε...

Προς το παρόν κρατώ οτι είναι τοξότισα και διστάζω για περαιτέρω σχολιασμό γιατί κάποια, προ αμνημονεύτων, είχε γνωματεύσει οτι έχω τάσεις για θυελλώδεις ερωτικές σχέσεις με τοξότισες...
(τέλος πάντων, το "θυελλώδεις" με εχει προβληματίσει...)

Μόλις ξεπεράσω τους δισταγμούς όμως θα αψηφίσω τις θύελλες και θα σχολιάσω...εστω και απο μακρυά που θα βρίσκομαι αύριο.
(Μιλάμε εχει "υλικό" η συνέντευξη)

Matriga είπε...

Ασκαρδαμυκτί, ότι ο τίτλος σου είναι πιασάρικος, είναι αλήθεια!
Ότι θα είχες και αυτό το ταλέντο, είναι επίσης αλήθεια. Την ευχαριστήθηκα την συνέντευξη. Μπράβο και σε σένα και στην Ρίκη!

Πολλά κοχυλένια φιλιά!

George είπε...

πολύ ωραία η συνέντευξη και έμαθα ενδιαφέροντα πράγματα και για το βιβλίο και για την Ρίκη!!!!
Πάντως θα ήθελα πολύ να σε δω να δίνεις εσύ μια συνέντευξη βρε φίλε!!!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Αν της έκανες τόσο "χοντρές" ερωτήσεις τότε σε παραδέχομαι.

Βάσσια είπε...

Φοβερή συνέντευξη!

Πολυτάλαντος, πολυπράγμων, πολυτεχνίτης (μα όχι ερημοσπίτης).

Και με την ανάλογη "αντίπαλο" φυσικά.

Με προβληματίσατε ........
αλλά όταν το διαβάσω θα έχω άποψη.

Καλό βράδυ :-)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Tάκη, άσε τα γυναικουλίστικα ("αχ, πόσο ταιριάζω με τις τοξότισσες!"), κι αν τη γουστάρεις τη Ρικούλα, ρίχτα της στα ίσα!

Κοχυλένια, συγχίστικα λίγο με τον Τάκη τον παπαρδέλη, και δεν τα πολυφχαριστήθηκα τα φιλάκια σου! Κάνει μια επανάληψη;

Γιώργο, είχα δώσει κι εγώ συνέντευξη, στις παλιές καλές ποχές του μπλογκινγκ...
Τότε που ρίχναμε πολύ γέλιο!
Θυμάσαι; Καντούλα, Παιδίσκη, Μαράκι, Αλήτισσα, εμείς οι δυο, βατράχι, Τσίρκουλο, Μένιος...

Γιάννη, δεν μασάει η Κρητικιά! Να φανταστείς μου φώναζε... "κι άλλο"!

Βασσούλα, ποιος το 'πε πως δεν είμαι "ερημοσπίτης";

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α χα χα χα χα χα ― απο ευχαριστηση γελω―
Αλλα η αληθεια παντως πως δεν μου εχουν ξαναπαρει τετοια συνεντευξη
ΕΥΓΕ παιδι μου

ΥΓ Την παιρνω ε;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλόβολο κορότσι είσαι ρε Ρίκη!
Ας σε τσιτσιδώνω, αμ σε ρίχνω στην αγκαλιά του ακατονόμαστου του Τάκη, εσύ πάντα με ένα χαμόγελο κι ένα ευχαριστώ στα χείλη είσαι...

Matriga είπε...

Μουά!!!

Unknown είπε...

Επίκαιρη συνένευξη
κι έξυπνες απαντήσεις
σ' όλες τις απορίες μου
έχετε δώσει λύσεις.

Από τη μια ο ερωτών
όλο την ξεψαχνίζει
η Ρίκη όμως ξεγλιστρά
σαν χέλι να ξεφύγει.

Και οι δυό μαζύ εκάνατε
απίθανο ντουέτο
και θάπρεπε και στη Τιβί
να "Πάτε οι δυό Πακέτο"

Και τώρα φεύγω ολοταχώς
για να το αγοράσω
σε πειρασμό με βάλατε
και τρέμω μην το χάσω.


Καλό απόγευμα και στους δυό.
Κωστής

zeidoron dtsoukas είπε...

Συγχαρητήρια και στους δυο σας!
Καταπληκτική και πρωτότυπη συνέντευξη που κανένας επαγγελματίας δεν θα τολμούσε να κάνει σε ΜΜΕ.

55fm είπε...

Aυτό θα πεί...τολμώ!
Εύγε παιδιά!
Καλημέρα

Drmakspy είπε...

Η ανατρεπτικότερη των συνεντεύξεων. Πραγματικά δημοσιογραφικό διαμάντι, και για τις εξαιρετικές ερωτήσεις και για τις ευφυέστατες απαντήσεις, τόνο στον τόνο... Κρίμα που η λογοκρισία θα την έκοβε από κάποιο μέσο μαζικής επικοινωνίας. Ευτυχώς που εδώ σε αυτόν τον χώρο ο ανόητος πουριτανισμός έχει πεθάνει αν ποτέ πάτησε το πόδι του... Απολαυστική, ουσιώδης, χτυπάει τον στόχο τόσο καλά που θέλεις να τρέξεις να αρπάξεις από το ράφι κάθε τι που υπογράφεται Ρικη Ματταλιωτάκη, κι έπειτα να βρείς την ίδια για να της σφίξεις το χέρι που τα έγραψε.... Τα σέβη μου και στους δυό σας....

ZouZouna είπε...

Aν δεν μάθω πως είναι αληθινή η συνέντευξη, δεν ομιλώ!
η ... (καχυπόπτου) ζουζούνα !!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κοχυλένια, η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως!

Κώστα, δυσκολεύτηκα μόνο να της βγάλω το σουτιέν!
Το άτιμο κούμπωνε από μπροστά κι εγώ έψαχνα στην πλάτη...

Zeidoron, 50fm και drmakspy καλώς ήλθατε απ' το φτωχικό μας, ελπίζουμε να μας ξανάρθετε...

Ζουζού, μπορεί να έχεις και δίκιο! Όταν γδύνεις μια γυναίκα, το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι να της πάρεις συνέντευξη...

Matriga είπε...

Μουά!!! ;)

Βάσσια είπε...

Κανείς, από μόνη μου το σκέφτηκα....
:-)

Δηλαδή είσαι και ερημοσπίτης;;;;
Φιλιά

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Χαριτωμένη, θαυμάσια, εξαιρετική, υπέροχη,
καταπληκτική!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μπράβο Κοχυλένια, καλά το πας, συνέχισε!

Βασσούλα, είμαι πρόεδρος του "Σωματείου Ερημοσπιτών"!

Σπιθάκο ξύπνησες;
Ρε συ, έχω μια πρόταση που θα συγκινηθείς!
Βρήκα τρόπο να μπούμε κάτω απ' την ίδια πολιτική στέγη!
Εις αύριον τα σπουδαία...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Θάρθει και η Ρίκη;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπίθα, μην ξεχνάς πως η Ρικούλα είναι Ηρακλειώτισσα!
65% σου λέει τίποτα;

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Μ'αρέσει.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μου 'φαγες μια γκόμενα απ' το Ηράκλειο, δεν θα μου φας και δεύτερη!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Θέλω να ξαναπάω Ηράκλειο.
Μούχει λείψει.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αυτή τη φορά θα μείνεις στο παγκάκι!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Παλιά έλεγες,
"σας χωρίζει μεγάλη θάλασσα, Σπίθα"
Άλλαξες τροπάριο, θεολόγε;

Το εισητήριο, ήδη το έβγαλα, το καράβι λύνει τις αλυσίδες.

Εσύ θα μείνεις στην αποβάθρα...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Το ΠΑΜΕ έχει κλείσει τα λιμάνια!
Δεν σε φοβάμαι ρε παλιορεφορμιστή!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως, πολύ γουστάρω!
Βλέπω έναν Σπίθα απ' τα παλιά!
Φαίνεται πως γλύτωσε απ' την κατάθλιψη του ΣΥΡΙΖΑ κι ελευθερώθηκε ο άνθρωπος!
Οι συνθήκες ωρίμασαν για τη μεγάλη δημοκρατική παράταξη!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Θα σου πάρω όλο το χαρέμι που έχεις και τις βουλευτίνες σας. Πρόσεχε..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μωρέ ανένυψε εσύ... κι από γυναίκες να φαν κι οι κότες!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ασκαρουλη, η γιαγια· μου ελεγε απο δεν ευχαριστιεται με τα λιγα δεν ευχαριστιεται ουτε και με τα πολλα.....

Καλημερες!!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Με τα λίγα και πάντα επιλεκτικοί, αγαπητή Ρίκη.

Ο Ασκαρ, έχει χαρέμι, όχι εγώ.

Καλημέρες.!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Άρχισαν το φλερτ τα πιτσουνάκια μου;

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

Συγχαρητήρια. Ήταν καταπληκτικό το γδύσιμο. Που να καλοκαιριάσει και περισσότερο τι έχει να γίνει :-)
Μια Θεσσαλονικιά

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μικρή πριγκίπισσα, τελικά, αν στα στριπτιζάδικα είχαν γούστο δεν θα έβαζαν γυναίκες να γδύνονται, αλλά άντρες να τις γδύνουν...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Απλώς εξέφρασα την άποψή μου..για το σμιλευμένο πνεύμα, την φρεσκάδα και την αξιοθαύμαστη, ζηλευτή οξυδέρκεια που χαρακτηρίζουν τις απαντήσεις της κ. Ρίκης Ματαλλιωτάκης.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπιθάκο, αφιερώνω σε σένα και στον Κουβέλη τον φίλο σου, το τραγουδάκι "απελπιστικά διαθέσιμος"!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Σου ανταποδίδω, το..
"Θα σου φύγω και θα κλαίς".
!

Maria Tzirita είπε...

Πολλά θα μπορούσα να πω αλλά τα κρατώ για την παρουσίαση που θα έχω την τιμή να κάνω στη ρίκη εδώ στην Αθήνα. Και θα είναι μια παρουσίαση πολύ αλλιώτικη από τις άλλες. Τη Ρίκη την εκτίμησα και τη "διάβασα" από το μπλογκ της, πριν ακόμα διαβάσω τα βιβλία της. Με τα δύο πρώτα διαπίστωσα ότι χειρίζεται καλά την τέχνη του λόγου, τη θαύμασα, αλλά δε μου έκανε αυτό το κλικ που μου έκανε με το τελευταίο βιβλίο. Την αγαπώ, τη θαυμάζω και τη ζηλεύω. Για τη μαγκιά της, το θάρρος της, την ειλικρίνειά της. Για το γεγονός ότι μπορεί να φαντασιώνεται την πουτάνα στο κρεβάτι της και καλά κάνει, αλλά ποτέ δεν έγινε "πουτάνα" της λογοτεχνίας, δεν πουλήθηκε για κανέναν και δεν πρόδωσε τα πιστεύω της. Το βιβλίο αυτό είναι αριστούργημα, είναι αλήθεια, είναι ζωή και είναι...κρίμα που δε θα το διαβάσουν όλοι αυτοί που θα έπρεπε...
Ασκαρ, μπράβο σου, δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπίθα, εσύ είσαι καταδικασμένος, απ' τον Θεό και το ΔΝΤ, να με ανέχεσαι μια ζωή! Τώρα γίναμε σιαμαίοι, δεν χωρίζουμε ποτέ εμείς... Χαλάρωσε και απόλαυσέ το!
Θα μπούμε και στο ίδιο κόμμα... ποιος τη χάρη μας!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαρία, καλημέρα!
Κοίτα... δεν μου αρέσουν οι υπερβολές!
Αριστούργημα δεν θα το 'λεγες. Ούτε "είναι η αλήθεια και η ζωή"! Αυτά τα δύο, μόνο ο Χριστός είναι! χαχα
Η άποψή μου είναι πως στο βιβλίο πραγματεύεται ένα ενδιαφέρον θέμα, όχι πάντα με τον καλύτερο τρόπο.
Δεν διάβασα τα προηγούμενα βιβλία της Ρίκης, αλλά δέχομαι την άποψή σου πως στο τελευταίο παρουσιάζει βελτίωση! Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό!

Προσωπικά, θα προτιμούσα σαν θέμα έναν ομοφυλόφιλο που στην πραγματικότητα είναι στρέιτ, και βασανίζεται να συμβιβαστεί με την ιδέα αυτή!
Είμαι της σχολής πως "είδηση δεν είναι αν σκύλος δαγκώσει άνθρωπο αλλά το αντίθετο"... χαχα

Και πού 'σαι Μαρία, μη μου δίνεις πολλά θάρετα γιατί θα περιλάβω κι εσένα!
(αυτό μπορεί να το πάρεις και ως απειλή! χαχα)

Maria Tzirita είπε...

Μπα, δε νομίζω να σου "κάτσω"! Τουλάχιστον όχι αν δε διαβάσεις τουλάχιστον ένα βιβλίο μου για να έχεις άποψη για μένα!
Φιλιάααα!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δηλαδή, αν διαβάσω το τελευταίο σου βιβλίο, θα μου κάτσεις;
(τι άλλο θα κάνω ο καημένος για να μου κάτσει γκόμενα!)

Maria Tzirita είπε...

Να διαβάσεις το πρώτο, το παιδί της αγάπης. Διαισθάνομαι ότι θα σε αγγίξει περισσότερο και είναι και αληθινή ιστορία. Αν πάλι θέλεις έρωτα και πάθος, διάβασε το τελευταίο - η επιλογή δική σου....
Εγώ πάντως, όποιο κι αν διαβάσεις θα σου κάτσω - δεσμεύομαι!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Το τελευταίο θα διαβάσω, και θα σου πάρω και συνέντευξη! χαχα

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Σε διαβάζω γιατί έχεις εξαιρετικούς και ωραίους σχολιαστές, βρε τραμπάκουλα.:)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπιθούμπα, τώρα που απελευθερώθηκες πολιτικά, ελπίζω να βρεις κι εσύ τον παλιό, καλό σου εαυτό...