Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18

Η αγάπη, και ως σκέψη, είναι εξωφρενική!

Τη γνώρισα στο πάρκο...
Είχε βγάλει βόλτα έναν κόκορα με λουρί, σα να 'τανε σκυλάκι!
Μου ζήτησε να φυσήξω πάνω της τον καπνό μου.
Έκλεισε τα μάτια και τον ρούφηξε προκλητικά.
Μοιάζει με Μαλαισιανή.
Στο πρόσωπο τέτοιων γυναικών κάθε άντρας περιμένει να δει μια άσβεστη ερωτική φλόγα!
Κι αν δεν τη δει, τους δίνει μια κλοτσιά στον πισινό και ... πάμε παρακάτω.

Εγώ δεν είδα στα μάτια της καμιά ερωτική φλόγα! Αλλά δεν το έκανα θέμα...
Γενικά, με περιφρονεί κάπως.
Με θεωρεί "παιδί"!
Με αντιμετωπίζει σαν "παιδί"!

Ακόμα και στο κρεβάτι είμαι σαν παιδί...
Όταν λέει αυτό το τελευταίο, χαμογελάει κατεργάρικα!
Πάντως, θα μου άρεσε αν με έλεγε καμιά φορά "άντρα".
Ωστόσο, εξακολουθώ να συνδιαλέγομαι με τα βυζιά της!
Τους μιλάω καθημερινά. Στο αριστερό απευθύνομαι στον ενικό, στο δεξί στον πληθυντικό...
Κάνει πως με ζηλεύει.
Αναζητά στο παραμικρό ενδείξεις της απιστίας μου.
Από την άλλη, με φαντασιώνεται σε ερωτικές περιπτύξεις με γυναίκες και άντρες.
Μάλλον έτσι ξορκίζει τη δική της τάση για σεξουαλικές διαστροφές...
Έχει, όμως, και τα καλά της.
Χουφτώνει τ' αρχίδια μου με τόση αποφασιστικότητα που φτάνει για να οικοδομηθεί ολόκληρη πόλη!
Προχθές, το μουνί της μού 'καψε το μπούτι σαν εξάτμιση μοτοσυκλέτας...
Είμαι σίγουρος πως θα μ' αγαπούσε αν είχε σκοπό ν' αγαπήσει κάποιον!


23 σχόλια:

marilia είπε...

Επέστρεψες, ε; Πάντα έτσι επιστρέφεις. Τι να πω... Βοήθειά μας!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εντονότατα τα στερηρητικά σημαδσια, όπως και κάθε φορα εξάλλου, όταν από το Αγιον ΄Ορος κατεβαίνεις
Και σου το ΄χα πει πριν φύγεις η έρμη η γυναικα
τστστστς;...
;-))))))

Φιλί βρε και Γλαρένιες αγκαλιές

Βάσσια είπε...

Ασκαρ.... μετά την ασκητική ζωή πως φτάσαμε στα "Καμμένα μπούτια";

:-)

Καλά ανέχεται ο κόκκορας λουρί;

ZouZouna είπε...

"αν", αν είχε σκοπό ν' αγαπήσει κάποιον! τα είπες όλα.

ντροπή σας κυράδες μου! τι τρόπος είναι αυτός.
Να εξυψώσει το πνεύμα πήγε. η σαρξ έρχεται μετά !
το εννοώ. Η ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει ούτε να σκεφτώ αυτά που γράψατε, όχι να τα γράψω κιόλας.

πως τους επιτρέπεις τέτοια ειρωνεία στο λόγο?

φιλιά

Mariel είπε...

Ασκητική ζωή διαβάζω στα σχόλια καθόλου ασκητικό το post!!

Όπως και να έχει ο κόκορας με λουρί θυμίζει ταινία του Κοστουρίτσα!

Καλώς σε βρήκα!

takis είπε...

"Η ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει ούτε να σκεφτώ αυτά που γράψατε"

Σόρρυ ΖΟΥΖΟΥΝΑ, αλλά προκαλείτε ασύστολα...
δηλ, εγω πόσες μετάνοιες πρέπει να ρίξω τότε, μόνο και μόνο που διαβάζω για εγκαύματα λόγω μνιού??

Στα δικά μας τώρα.
1. Μήπως το κορίτσι είναι κοκκινομάλλα? ειδάλως η φωτό είναι για άλλη μια φορά μούφα..
2. Για ψάξε τον κόκκορα καλύτερα μήπως είναι κοτούλα γιατί τώρα τελευταία έχεις λίγο λαλήσει..
3. Πες το κορίτσι οτι ένας τρισκατάρατος φίλος μπλόγκερ ενα απλό καλυβάκι θέλει να κτίσει..πόσο χούφτωμα χρειάζεται και αν μπορεί να βοηθήσει στα θεμέλια.
4. Δεν νομίζω οτι έχεις τύχη με ΝΑΝΑ με τέτοια κείμενα..υπάρχει ενα παράνομο βραδυνό κανάλι που ίσως σε προωθήσει.
5. Η οικονομία παίρνει τα πάνω της,
δεν χρειάζεσαι άλλο Όρος για να μπεκροπίνεις τζάμπα.
6. Εχουν περάσει 135 μέρες απο την ορκωμοσία ..και η εκκλησία δεν έχει ακόμα φορολογηθεί...μήπως άκουσες κάτι?

ΥΓ εχεις και την ΜΑΡΙΕΛ που της θύμισε, λέει, Κουστορίτσα! ..εμένα πιο πολύ Βέγγο...
ΥΓ2 Να μη το ξεχάσω, το κορίτσι μόνο τον εαυτό του αγαπάει..άντε, ίσως λίγο και τον κόκκορα.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλίτσα, όταν επιστρέφω όπως έφυγα, μην ανησυχείς!
Όταν δεν επιστρέψω ν' ανησυχήσεις...

Γλαρένια, γενικώς είμαι η προσωποποίηση του στερητικού συνδρόμου!

Βάσσια, συμβαίνει συχνά αυτό: απ' τη φλόγα του θείου έρωτα στα "καμμένα μπούτια" κι από κει με εισητήριο άνευ επιστροφής στα καζάνια της κολάσεως...
χαχα
Οι κόκκορες, όταν είναι λυράτοι, σέρνονται από λουράκια κι όχι μόνο...

Ζουζουνίτσα, μην τον παρεξηγείς τον Τάκη. Είναι ο τρελός του χωριού!
Όσο για τις γυναίκες του χαρεμιού, συνεχώς με αμφισβητούν και με κατακρίνουν, Ζουζούνα μου, αλλά δεν με αλλάζουν με κανέναν!

Mariel, καλώς ήλθες!
Σωστά παρατήρησες πως το σημείο αναφοράς είναι ο "κόκκορας με το λουρί"!
Ήταν ένα σύμβολο που μας προιδεάζει για ό,τι ακολουθεί!
Πώς το λένε οι κριτικοί της τέχνης;
"Προεξαγκελτική παράθεση";

Τακούλη, αυτό που κοκκινίζει δεν είναι αυτό που νομίζεις. Απλά, το κορίτσι έκρυψε εκεί μια καλαμποκόφουντα!
Για να χτίσεις το καλυβάκι σου, το μόνο που μπορούμε να σου προσφέρουμε είναι τον κόκκορα! Να τον σφάξεις στα θεμέλια, να έχεις "καλό στοιχειό"...
Οι χουφτίτσες της κοπέλας κάνουν μόνο για ρόδια. Τα δικά σου είναι απλά καρύδια!

Ανώνυμος είπε...

Χμ, δεν είναι κακό!

marianaonice είπε...

Ωραία ρομαντικά και λυρικά το ξεκίνησες αλλά στο τέλος τι τόθελες ρε παιδί μου? Πολύ βίαιος και πεζός κατέληξε ο έρωτάς σου!
χαχαχαχχα!

Τι παθαίνω η έρημη, όποτε κάνω να μπω εδώ μέσα... όλο σε οίστρο σε πιάνω...
χαχχαχαχα!

Πάντως χωρίς αστεία, γράφεις Ασκάρ μου, γράφεις!

ο δείμος του πολίτη είπε...

ΠΟλύ καλό, φίλε. Καλώς επέστρεψες στα γνώριμα μονοπάτια του έρωτα και της αφήγησης.

Βάσσια είπε...

Επέστρεψες να υποθέσω.
Καλημέρα :-)

ZouZouna είπε...

Γιυατιιιι? σας προκαλώ Τακις! (όπως Σάκις), του Παρθεναγωγείου κι εσείς ή ρασοφόρος? για λεει, για λέει.

Ασκαρ, δεν παρεξηγώ κανέναν, κουβέντα να γίνεται...

Βλέπω απουσίες απο το χαρέμι όμως! βλέπω και μετρώ... παρατηρώ εγώ...

μάτς και μούτς

takis είπε...

ZOYZOYNA

Ρασοφόρος εγώ ??!!!
θα φόραγα ράσο μόνο στις απόκριες..και απο μέσα τίποτις...

Ξέρω οτι δεν παρεξηγείς για αυτό σε πειράζω..
αλλά, για να πάμε στην ουσία, μαζί με το πνεύμα καλό θα ήταν να ανυψώνονταν και άλλα όργανα

Κατ'άλλα προσπαθώ να συνεφέρω αυτό το απολωλό ερίφιον που νομίζει οτι η οικοδόμηση μιάς πόλης στηρίζεται στα τέτοια του ύστερα απο ανάλογο χούφτωμα...έλεος χριστιανοί!(όσοι είστε τέλος πάντων)

habilis είπε...

Πηδάς με την ίδια τεχνική που γράφεις για αυτό μην γκρινιάζεις που έκαψες το μπούτι σου !

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κούλα, το κάψιμο ήταν άσχημο...

Μαριάνα μου, λυρικά ξεκίνησα ή λυράτα!

Δείμε, πάντα με ενέπνεαν οι τρελές γυναίκες, οι άντρες με σπασμένα δόντια και μυαλά...

Βασσούλα, τέρμα, προς το παρόν, οι προσευχές!
Επέστρεψα στις γυναίκες μου...

Ζουζούνα, το χαρέμι είναι πολύ φιλελεύθερο! Τους επιτρέπω να ξεπορτίζουν, αλλά πάντα εδώ επιστρέφουν! Μια φορά στο ασκαροχαρέμι, για πάντα στο ασκαροχαρέμι...

Τάκη, μην υποτιμάς τα μπαλάκια μου.
Εδώ, ρε φίλε, από τη διάσπαση ενός ατόμου βγαίνει τόση ενέργεια που δεν το συλλαμβάνει ο νους μας.
Από ένα μανιασμένο μπαλακοχούφτωμα δεν θα χτιστεί μια πόλη;
Δε λέω Αθήνα, αλλά Χαλκίδα σίγουρα...

Χαμπίλι, στο Αγιονόρος έμαθα έναν πνευματικό νόμο: όσο πιο λίγο πηδάς τόσο περισσότερο μιλάς και γράφεις!

Ανώνυμος είπε...

Τότε μόνο έχει αξία ένα κάψιμο!
Αν είναι άσχημο!
:)

katerina είπε...

Εξαιρετικό, κι ας το διαβασα πρωί πρωί με τον καφέ.
Θα επενελθω, να το ξαναδιαβάσω με το βραδυνό αλκοολ, ή ακομα καλύτερα μετά απο αυτό.

Κάποια posts έχουν timing. Ιδιατερα στις αντιερωτικές και νεοφιλελευθερες εποχές που ζουμε. Εποχές αποθεωσης της οικογενειακής ευτυχίας και της δημοσιονομικής πειθαρχίας.

Καλημέρα είπα;

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Άντε να ριζοσπαστικοποιηθούμε λοιπόν σε όλα τα επίπεδα, όπως μας προτρέπει εμμέσως η Κατερίνα..

Απειθαρχία παντού που λέει και η Αλέκα..

takis είπε...

Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω πως χτίστηκε η Νέα Υόρκη...

spirosvii είπε...

ωραίος σωστός ο γεράκος!! :)

εν τέλει τον μούσκεψες?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κούλα, και ν' αφήσει για πάντα σημάδι!

Κατερίνα, λένε πως το ΔΝΤ μπορεί να βάλει φόρο και στο σεξ! Αληθεύει;

Ορεινέ, η Κατερίνα είναι "ατίθασο νιάτο"!
Είμαστε εμείς τώρα, στα 40+ για "απειθαρχίες";

Τάκη, και το Τόκιο και το Ντουμπάι και το Πεκίνο!

Ναι ρε Σπυρέτο, τον μούσκεψα και τον πόνεσαν τα αθροιτικά του!

------ είπε...

μα καλα γιατι μιλας στο δεξι στον πληθυντικό;;
Διπλωπία έχεις ή σου εμπνέει σεβασμο;;;;;χαχαχαχα!!!
Αντε βρε Ασκαρούλη και να βάλεις γιαουρτι στο καψιμο!!!!χαχαχα!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γειά σου Νανά τσίφτισσα!
Είσαι η μόνη που το πρόσεξες!

(πεπανθόλ κάνει για τέτοιου είδους εγκαύματα;)