Κυριακή, Ιουλίου 27

Ήπια τα μπυρόνια μου και είπα να περάσω απ' την Έλσα!


10 σχόλια:

Spy είπε...

ΕΤΣΙ είναι η Έλσα;;;
Διότι εγώ στο avatar την βλέπω αλλιώς...

Υ.Γ. Τώρα δηλαδή, αυτό είναι σλιπάκι ή μαγιό;

karaflokotsifas είπε...

Το χόρτο θέλει κούρεμα....

χαχαχαχαχα

που το βρήκες?

τσίου????

Meropi είπε...

Ήθελα να ξερα πού τις βρίσκεις αυτές τις φωτογραφίες!!!!!

Elsa Maxwell είπε...

@ Spy, εσείς καλά βλέπετε. Ο Ασκαρδαμυκτί ήπιε τα μπυρόνια του γράφει. Μπορεί να βλέπει ότι θέλει !!!

Αγαπητέ Ασκαρδαμυκτί μου, Πρωί πρωί την Κυριακή ήπιατε... τσ τσ τσ.
Μα τι βλέπω, ξημερώματα ήταν. Οk, δικαιολογημένος. Ποιό άτιμο θυληκό σας άφησε μόνο τέτοια ώρα και πίνατε?
Ευχαριστώ θερμά για την ... "διαφήμηση" και ελπίζω να σας φιλοξενήσω γρήγορα κι εσάς και τις ιστορίες σας!
Οταν θα είστε νηφάλιος το συζητάμε.
προς το παρόν σας φιλώ και σας εύχομαι τα καλύτερα!

habilis είπε...

Elsa μου,τι τραβάς και εσύ !

Elsa Maxwell είπε...

@ Habilis, τώρα για να πω και του στραβού το δίκιο, εγώ δεν τραβώ τίποτα. Απλά κάνω την δουλειά μου. Αλλος τραβά τις τρίχες του και έχει πρόχειρα τα ξυράφια.... Ωϊμέ !

Ανώνυμος είπε...

blog π....α

πιστευω, πως είσαι ένας ξανθοτρίχης απογονος του 40~45.

να σε χαιρομαστε.

χα χα χα

Hi, στους ξανθοπαπαρες !!!

karaflokotsifas είπε...

@ Ο/Η Ανώνυμος

τι είπες τώρα!!!!!!

τσίου!!!!

Βάσκες είπε...

Ότανο δαιμόνιος δημοσιογράφος Πίκος Απίκος πάρει φόρα, οι αποκαλύψεις δεν σταματούν με τίποτα.

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ