Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 26

Σελίδες απ' τα ρημαγμένα καλοκαίρια της ζωής μου ΙΓ' (Τήνος) - "Γέμιση προφυλακτικών"!

Φαγώθηκες να πάμε στην Τήνο αυγουστιάτικα.
Είχες, λες, ένα τάμα...
Δεν ρώτησα τι και πώς.
Αν ήθελες θα μου το 'λεγες μόνη σου.
Σα βρεθήκαμε μπρος στην εικόνα της Μεγαλόχαρης σταυροκοπήθηκα.
Όχι από ευλάβεια.
Αλλά από έκπληξη!
Δεν φαινόταν καθόλου η εικόνα.
Μόνο τάματα.
Μια αδιαπέραστη στρώση χρυσαφικών, ρολογιών, σκουλαρικιών, μπιχλιμπιδιών!
Βγαίνοντας στο προαύλιο πήγα σ' έναν μικροπωλητή κι αγόρασα ένα πιστό αντίγραφο της εικόνας.
Χωρίς τα κρεματζούλια...
Μόλις την έπιασα στα χέρια μου, σαν κάτι να με κεραυνοβόλησε.
Ήταν η εικόνα του Ευαγγελισμού.
Μου φάνηκε πολύ σημαδιακή.
Σα να προφήτευε ένα τέλος.
Το τέλος του Άντρα!
Όταν ο κρίνος ανθίζει, ο φαλλός μαραίνεται!
Σαν κινηματογραφική ταινία πέρασαν μπροστά μου όλες οι γυναίκες της ζωής μου.
Σαν μικρά κοριτσόπουλα χαχάνιζαν, κρατούσαν στο χέρι τους ένα λουλούδι κι έτρεχαν σ' ένα λιβάδι στρωμένο με ψόφια πέη.
Ανατρίχιασα...
Η Αγία Γραφή το προέβλεψε, κι εμείς το ζούμε... φεμινιστική επανάσταση, τεχνητή γονιμοποίηση, λατρεία της κλειτορίδας και του τεχνητού φαλλού!
Ο άντρας-αφέντης έγινε άντρας-κουβαλητής και, πλέον, σκέτο μπιμπελό!
Πρέπει να το πάρουμε απόφαση:
Έχουμε καταντήσει η "γέμιση του προφυλακτικού"!

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάντα μαλάκας ήσουν κι αγύριστο κεφάλι.
Καλά σούκανε η μικρή, η Προό και ου στραμπούληξε τ΄αρχίδια

ο δείμος του πολίτη είπε...

Και αυτός είναι ο στόχος... Προς τι η απορία; Αλλιώς μιλάμε για μεταφορά γονιδίων...

BUTTERFLY είπε...

Καλε αυτο ηταν εφιαλτης! Απαπαπαπα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Βρε Ανώνυμε, που το δες το "στραμπούληγμα";

Δείμε, πολύ ψύχραιμο σε βρίσκω...

Χριστινάκι, δεν είναι εφιάλτης, είναι πραγματικότητα!
Άλλωστε κι εσύ δεν θα αντικαθιστούσες ευχαρίστως τον άντρα σου με μια σοκολάτα;

BUTTERFLY είπε...

Οχι βεβαια! Εξαλλου σου ειπα οτι μου αρεσει ο αντρας μου σε συνδυασμο με σοκολατα!
Και εννοουσα αυτο με το λιβαδι, τις πρωην, τα λελουδα και τα ψοφια πεη! ΕΦΙΑΛΤΗΣ!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Έως και στωικό;

Ανώνυμος είπε...

nice!
:)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Χριστινάκι, δεν μου βγάζεις απ' το μυαλό πως τον αντρούλη σου τον έχεις μόνο για να σου φέρνει τις σοκολάτες!
Όσο για τα "ψόφια πέη", σε συμβολικό επίπεδο, είναι μια πραγματικότητα-εφιάλτης!

Δείμε, γύρισες μπαρουτοκαπνισμένος απ' τη διαδήλωση του Εργατικού Κέντρου, και θυμήθηκες τους Στωικούς;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλώς ήλθες "Τρελέ", αλλά μάλλον δεν έχει μέλλον η γνωριμία μας.

Την άλλη βδομάδα "κλείνω"!

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι που το ακούω αυτό!
Ελπίζω τουλάχιστον τα κείμενα να μείνουν online.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ναι, θα μείνουν τα κείμενα "κτήματα ες αεί"!

Μανα είπε...

τι εννοείς κλείνεις;

Ανώνυμος είπε...

Είναι ηλίου φαεινότερο πως αυτό το κείμενο γράφτηκε με στραμπου-ληγμένους όρχεις και άσε τα τεθνε-ώτα πέη, σου τα καρύδωσε η Προό για όσα ψευδή της έσουρες

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ μήπως μπαίνουν εδώ μέσα τίποτα πρώην σου και στα χώνουν..? Πάντως το χρέος της γυναίκας της σωστής είναι να αφήνει μαραμένα πέη, αλλιώς τι.. Και μετά από δεκάδες χιλιόμετρα πρέπει εκεί, ασύγαστη να επιμένει.. Για τους άντρες τι να πούμε, είμαστε όντα με τραγική υπόσταση, σπάνιας βλακείας..
Με τον μαρινάκη δεν έχω πρόβλημα, φαίνεται όμως πως αποκτά ο ίδιος με τον ολυμπιακό κι είναι κρίμα..

Κώστας

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μανούλα, εννοώ πως η ερχόμενη εβδομάδα θα είναι η τελευταία του ιστολογίου!
Ο "Ασκαρδαμυκτί" κλείνει!

Τι να σου πω Κώστα μου...
Ο/Η πιο πάνω ανώνυμος/η μου φαίνεται κουλτουριάρης/α.
Προσπαθεί να μου τα χώσει αλλά δεν του/της βγαίνει...
Όσο για τις γυναίκες... ναι... συμφωνώ πως πρέπει να τα στραγγαλίζουν τα πέη.
Πώς το λεν; Να τα "καλλιεργούν"!
Αλλά να μην τ' αφήνουν να μαραίνονται απ' την αχρησία.

Δεν ξέρω τι φλασιά έφαγες με τον Χοντρό, αλλά ώσπου να βρεις καλύτερο... μην μιλάς!

Λιακάδα ☼ είπε...

Εχω γεννηθεί ανήμερα του ευαγγελισμού...λες γι'αυτό να εχω τάσεις να ευνουχίζω τους άντρες? :-p

Y.Γ. Μπα... οι πραγματικοί άντρες δεν ευνουχίζονται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ πίστεψέ με...

Υ.Γ2 Βλέπω ξέρεις καλά τον αποσυμβολισμό του ξίφους και του κρίνου... :)

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα...βαθυστόχαστο,δεν μπορώ να πω!το διασκέδασα όσο να ναι...ειδικά το έχουμε καταντήσει η γέμιση του προφυλακτικού...τι να πω!την καλησπέρα μου!!

Μάνα είπε...

επανέρχομαι. Γιατί κλείνεις;

Ανώνυμος είπε...

Κακά τα ψέματα. Η "πρόοδος" σε όλες της τις διαστάσεις, οδηγεί στον εκφυλισμό του ανδρικού είδους. Κάτι η απομάκρυνση από τις κτηνώδεις χειρονακτικές εργασίες - κυρίως της υπαίθρου, κάτι τα μεταλλαγμένα, κάτι η κλειροριδική επανάσταση, μας στέλνουν αδιάβαστους... Μόνη αμυντική στρατηγική, η διατήρηση στο βαθμό του δυνατού των ζωωδών μας ενστίκτων, αυτά δεν σβήνουν έτσι εύκολα, είναι ακόμα στο γονίδιο, στη βαθιά μνήμη του οργανισμού μας. Να έχουμε πάντα τον αίγαγρο για πρότυπο. Αντισταθείτε λοιπόν!!

ΟΡΕΙΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ασκαρούλη έτσι είναι. Μας κάνετε πολλά μας πληγώνετε, μας απατάτε.... εμ και μεις πια δε σας εχουμε ανάγκη. Μάρεσε όμως που θυμάσαι όλες τις γυναικες της ζωής σου. Αραγε οι άλλοι θυμούνται; καλή ερώτηση.
Φιλάκια πολλά ρενα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Λιάκη, σε έχει σημαδέψει η μέρα που γεννήθηκες. Γι' αυτό σε τραβάνε τα λελούδια και τα κηπευτικά!
Όσο για μένα... τι να πώ; Όταν με πίνει γίνομαι άσος στους αποσυμβολισμούς!

Νικολέτα μου, καλώς ήρθες, αλλά μάλλον δεν θα στεριώσει η μπλογκοσχέση μας μια και, όπως προείπα, την άλλη βδομάδα κατεβάζει ρολά τούτο το μπλογκί, μετά από 6,5 χρόνια...

Μανούλα, δεν χρειάζεται σε όλες τις αποφάσεις μας να κολλάμε "γιατί" και "διότι".
Πάντως, αν όντως σου λείψω και δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς εμένα, μπορώ να σου κάνω μια πρόταση: γράψε μου στο hliaskat@yahoo.gr

Oρεινέ, μια εμμονή με τον αίγαγρο και τον Εμπειρίκο την έχεις!
Η αλήθεια πάντως είναι πως μετά το τέλος της αγροτοποιμενικής και βιομηχανικής εποχής τα πέη μαράθηκαν!
Φταίνε κι άντρες, δε λέω, αλλά κι αυτή η γυναικεία ξινίλα σε ευνουχίζει σύριζα...

Ρένα μου, τις θυμάμαι πανάθεμά τες, και όλες με αγάπη και νοσταλγία!

Ανώνυμος είπε...

Πάλι γκρινιάζεις για τη δύναμη της γυναικός αφού όπως και να το κάνετε έχετε τα πρωτεία.


Και αφού χωρίς εσάς δεν κάνουμε λεπτό και αποχωρείς:((


ΖΖ

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζού μου, έχουμε όσα "πρωτεία" είστε πρόθυμες να μας παραχωρήσετε...

Ανώνυμος είπε...

κακώς..πολύ κακώς...
ελπίζω τότε να σε βλέπω που και που από τα μέρη μου μιας κι εσύ κόβεις τόσο πρόωρα τα δεσμά μας!χαχα ;)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Νικολέτα, το μπλογκί θα κλείσει αλλά εγώ κάπου αλλού θα "χωθώ"!
Οι καλοί φίλοι, παλιοί και νέοι, θα ενημερωθούν σχετικά ώστε να μην χαθούμε...

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε αν θέλει ο χοντρός να μου κόψει το γήπεδο έννοια σου και το πέτυχε.. Θα γκρινιάζω όσο θυμάμαι την περσινή ομάδα κι έχω απαίτηση να κρατήσουμε περίπου το ίδιο επίπεδο. Είναι ζήτημα οτί ο μαρινάκης έχει βρεί βολικό άλλοθι στην κατεστραμένη πανάθα και τη διαλυμένη αεκούλα.. Τι να σχολιασώ τον καραμαλάκα που έχει βάλει επιοινωνιάρχη και με κοροϊδεύει στα μούτρα ή τον μπάρμπα θεοδωρίδη που όσο πάει και φυραίνει, ζητώντας μας να μην ασκούμε κριτική στον πρόεδρα..
Εντάξει, το παραχάϊδεμα στις γκόμενες έχει κι όρια..

Κώστας

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Είσαι ο κλασσικός Έλληνας-γκρινιάρης!

Ανώνυμος είπε...

Καλά εντάξει, βάρα με με τη σκούφια σου τώρα..

Κώστας

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Με την "κάτω σκούφια" μού επιτρέπεις να σε βαρέσω;

Elsina Mecaj είπε...

Γεια σας, είμαι η Ελσίνα. Αφού ήταν σε σχέση με τον Άντερσον για χρόνια, με χώρισε, έκανα ό,τι μπορούσα για να τον φέρω πίσω αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ λόγω της αγάπης που έχω για αυτόν, τον παρακάλεσα με τα πάντα. Έδωσα υποσχέσεις αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημά μου στη φίλη μου και μου πρότεινε να επικοινωνήσω με έναν ξόρκι που θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω ένα ξόρκι για να τον φέρω πίσω, αλλά είμαι ο τύπος που ποτέ δεν πίστεψε στο ξόρκι, δεν είχα άλλη επιλογή από το να το δοκιμάσω. έστειλε το ξόρκι και μου είπε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα ότι όλα θα πάνε καλά πριν από τρεις ημέρες, ότι ο πρώην μου θα επιστρέψει σε μένα πριν από τρεις ημέρες, έκανε το ξόρκι και παραδόξως τη δεύτερη μέρα, ήταν γύρω στις 4 το απόγευμα. Ο πρώην μου με πήρε τηλέφωνο, ξαφνιάστηκα τόσο πολύ, απάντησα στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπόταν τόσο πολύ για όλα όσα συνέβησαν που ήθελε να επιστρέψω κοντά του, που με αγαπούσε τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος και πήγα κοντά του και έτσι ξεκινήσαμε να ζούμε ξανά μαζί ευτυχισμένοι. Έκτοτε, έχω υποσχεθεί ότι οποιονδήποτε γνωρίζω ότι έχει πρόβλημα σχέσης, θα βοηθούσα το άτομο αυτό παραπέμποντάς το στον μοναδικό πραγματικό και ισχυρό ορθογραφικό που με βοήθησε στο δικό μου πρόβλημα. Μπορείτε να του στείλετε email εάν χρειάζεστε τη βοήθειά του στη σχέση σας ή σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση. Email: ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp+2349074881619

1) Ξόρκια αγάπης
2) Ξόρκια χαμένης αγάπης
3) Ξόρκια διαζυγίου
4) Ξόρκια γάμου
5) Ξόρκια δέσμευσης
6) Ξόρκια χωρισμού
7) Διώξε έναν περασμένο εραστή
8.) Ξόρκια κερδίζοντας λαχεία
9) θέλεις να ικανοποιήσεις τον εραστή σου
Επικοινωνήστε με αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα για μια μόνιμη λύση. Email: ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp+2349074881619